Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: Santi21

Voor morgen 2 funcombo's gemaakt voor het tennis:
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5

Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santi21
Country flagsanti21 in 9-10-2012 21:58 Leden topics
in 9-10-2012 21:58 Leden topics
360 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
santi21:
Twee flutdagen achter de rug jammer genoeg :(
Morgen 2 wedstrijden in het herendubbel tennis die ik speel: (Er zijn overigens nog wel veel leuke challengerdubbels om te spelen, waaraan o.a. Gonzales/Lipsky, Murray/Peers, De Bakker/Haase en Butorac/Ram aan meedoen, maar die odds worden morgen pas bekend)
Llodra/Mahut vs. Cuevas/Zeballos @1.65 5/10
Llodra/Mahut hebben al 2 topduo's verslagen op Roland Garros door goed serveer/volleerwerk en uiteraard ook enigszins door de steun van het thuispubliek. Cuevas/Zeballos, ondanks hun SF-plaats, moeten zij absouluut kunnen hebben gezien hun eerdere resultaten. Daarnaast heeft het ook niet tegen gezeten voor de Zuid-Amerikanen gezien de uitslagen. Allemaal 3-setters, veel BP tegen en zelfs een matchtiebreak moeten spelen. Llodra/Mahut ondanks de grotere tegenstanders toch wat overtuigender doorgedrongen tot de SF!
Bryan/Bryan vs. Peya/Soares -1,5 set @1.75
Ook op Roland Garros weer alles in 2 sets gewonnen, zo ook vandaag weer van Marrero/Verdasco. Peya/Soares hebben het een stuk lastiger gehad en waren niet overtuigend vond ik vandaag tegen Fyrstenberg/Matkowski, met name 1e set. Daarnaast zijn de broertjes Bryan van uitzonderlijke klasse en is het weinige duo's gegeven om een setje tegen hun te pakken. Ook al 2 eerdere ontmoetingen eerder dit jaar tussen beide duo's, waarvan 1 op gravel, en beide eindigden in een 2-0 overwinning voor de gebroeders Bryan. -1,5 set een logische bet dus!

Bedankt voor deze (Y)
0 Vind ik leuk's
santi21:
Butorac/Ram @2.60 10/10 prematch, dik value bij andere bookmakers 1.50 prematch

Met deze bet flink mijn bankroll kunnen vergroten, 3 maal 10/10 op deze bet gegaan @2.60, na 5 minuten corrigeerde Unibet de odds, maar ik heb mn bets laten staan en ze hebben 2-0 in sets gewonnen :)
Overigens alvast mijn tips voor morgen, aangezien ik morgen geen tijd heb om te posten:
Errani/Vinci vs. Petrova/Srebotnik @1.67 4/10
Het beste duo op de WTA-tour en ik verwacht dat ze de finale halen. Speelden 2x eerder dit jaar tegen elkaar, 1x winst, 1x verlies vandaar de wat hoge odd voor Errani/Vinci denk ik. Maar op een GS, waarin je gewoon deuce games speelt en een gehele 3e set verwacht ik dat het beste duo uiteindelijk wint, dus Errani/Vinci!
Makarova/Vesnina vs. Hradecka/Hlavackova @1.73 2/10
Mak/Ves wonnen zeer knap in 2 sets van Mladenovic/Voskoboeva, wat ik niet had zien aankomen. Verder op Roland Garros nog geen set ingeleverd in dubbelspel. Dit kunnen de Tsjechische dames niet zeggen, die al 2 x een setje hebben moeten inleveren. Daarnaast als ik naar gespeelde wedstrijden kijk afgelopen 4 maanden, dan vind ik de resultaten van Mak/Ves overtuigender zijn dan die van de Tsjechen. Mak/Ves verloren afgelopen tijd alleen van ervaren dubbelduo's (Petkovic/Kerber, Mladenovic/Voskoboeva, Raymond/Robson), terwijl Hradecka en Hlavackova verloren van duo's als Kuznetsova/Pennetta, Dushevina/Panova en Dabrowski/Kudryavtseva :')
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de tips :) Gisteren hebben ze me geholpen. Vandaag ga ik sowieso mee op Errani en persoonlijk kies ik ook nog voor Nadal. Lijkt me een duidelijk verhaal.
0 Vind ik leuk's
De vrouwtjes hebben het er goed afgebracht vandaag :)
Morgen eind vd middag de dubbelfinale bij de heren:
Bryan/Bryan vs. Llodra/Mahut
Ik verwacht een zeer mooie pot, waarin uiteindelijk Bryan/Bryan wel zullen gaan winnen. Desondanks zie ik Llodra/Mahut wel flink wat games pakken tegen Bryan/Bryan. Serveerwerk is zeer sterk van beide spelers afgelopen wedstrijden en ook het volleerwerk zag er goed uit! Bij deze wedstrijd ga ik denk ik overs spelen in beide sets. Verwacht dat beide sets richting een tiebreak gaan gezien beide duo's zeer sterk zijn op eigen servicegames. Daarom ga ik morgen denk ik voor over 9,5 games voor beide sets @1.72
0 Vind ik leuk's
Finale challenger Nottingham:
Murray/Peers vs. Skupski/Skupski @1.50 6/10 (Bwin)
1 vd Skupski's is een redelijke dubbelaar, maar die andere Skupski heeft niet veel ervaring in de dubbel en is de zwakke schakel. Daarnaast hebben Murray/Peers zich al bewezen het afgelopen jaar ook goed mee te kunnen op ATP-niveau. Deze bet zal om 15.00 ook wel live aangeboden worden bij Unibet, dus voor de mensen die er op willen betten moeten dan even bij de live bets kijken!
0 Vind ik leuk's
Lekker dagje vandaag weer met Bryan/Bryan beide sets over 9,5 games en Murray/Peers gewonnen:) Morgen damesdubbelfinale om 12.00:
Errani/Vinci vs. Makarova/Vesnina @1.44 5/10
Set betting: 2-1 sets voor Errani/Vinci @3.50 (Bwin) 2/10
over 20.5 games @1.87 2/10
Vorige jaar ook tegen elkaar op Roland Garros gespeeld in de QF en toen een 3-setter. In 1 maand speelden ze toen 3x tegen elkaar, waarin Errani/Vinci 3x won en 2x was dat in 3 sets. Gezien de vorm waarin Makarova/Vesnina blijkbaar verkeerd, gezien de overtuigende uitslagen, lijkt een 3-setter zeker mogelijk morgen. Heb Makarova/Vesnina lange tijd niet zien spelen en kan dus alleen beoordelen op basis van de uitslagen, maar denk dat ze zeker flink wat tegenstand gaan bieden aan Errani/Vinci. Vandaar ook mijn 2-1 in sets en de over 20.5 games bet.
0 Vind ik leuk's
Dubbefinale liep niet best gister, maar vandaag weer nieuwe dubbelrondes!
Nishikori/Raonic vs. Qureshi/Rojer @2.40 2/10
Wapen van Raonic blijkt altijd zeer belangrijk in de dubbels en helemaal op gras! Daarnaast heeft Qureshi/Rojer steeds meer moeite om van iets mindere dubbelaars te winnen, zie roland garros. Vandaar dat ik ga voor Nishikori/Raonic.
Federer/Haas vs. Melzer/Petschner @1.75 3/10
Anderson/Moser vs. Harrison/Querrey @2 3/10
Anderson en Querrey kun je tegen elkaar wegstrepen, waarin ik Anderson toch wel iets beter vind dan Querrey. Moser heeft veel dubbel gespeeld met Malisse samen, dus flink wat ervaring. Harrison speelt incidenteel mee in het dubbelcircuit. Ik vind ze minimaal gelijkwaardig aan Harrison/Querrey en eigenlijk wel de favoriet, dus een odd van @2 is value imo!
Cilic/Del Potro vs. Andujar/Lopez @2.30 2/10
Andujar en Lopez spelen zelf al regelmatig mee in het dubbelcircuit met redelijke resultaten. Verwacht misschien een stuntje van hun afhankelijk van hoe alle 4 de spelers kunnen spelen op gras.
Mahut/Tsonga vs. Nieminen/Simon @3.20 1/10
Gokje, omdat Tsonga nooit dubbels speelt en Nieminen en Simon dat wel regelmatig doen. Mahut is wel een wapen met serveren, helemaal op gras maar ik verwacht misschien toch een stunt van Nieminen/Simon.
Brunstrom/Klaasen vs. Butorac/Ram @2.10 3/10
Indrukwekkende records op hardcourt moet ik zeggen vorig jaar. Ze hebben nog niet op gras gespeeld volgens mij, maar verwacht ook hier gewoon goed spel van Brunstrom/Klaasen. Butorac/Ram is een goed duo, maar Brunstrom/Klaasen heeft in het verleden al vaak van grote namen gewonnen, dus verwacht dat ze vandaag zullen gaan winnen.
0 Vind ik leuk's
Gister slechte dag, weer pech met Nieminen/Simon die 5-2 voorsprong in 2e set weggeven naar 5-7.
Vandaag speel ik:
Raymond/Robson vs. Black/Erakovic @2.04 2/10
Dabrowski/Falconi vs. Kudryavtseva/Rodionova @2.64 1/10
Chan/Huber vs. Moore/South -1,5 set @1.64 3/10
Barty/Dellacqua -1,5 set @2.17 2/10
Cermak/Mertinak vs. Cabal/Farah @1.74 3/10
Cabal/Farah speelt veelal op gravel en nauwelijks op gras/hardcourt. Vorige jaar deden ze mee aan 1e ronde van Wimbledon en vlogen ze er gelijk uit tegen een onbekend duo. Cermak/Mertinak speelt wel veel op harcourt wat dichter bij gras licht dan bij gravel en boeken daar aardige resultaten op. Ik verwacht daarom een overwinning voor Cermak/Mertinak.
Brands/Kamke vs. Gonzales/Lipsky @2.80 2/10
Ik heb Gonzales/Lipsky vorige week zien spelen op het challengergrastoernooi in Nottingham en daar bakten ze er helemaal niks van op gras of ze hadden een off-day, maar normaal gesproken zijn het ook echte gravelspelers dus gok op het eerste. Verloren daar dik van de gebroeders Skupski, wat nou niet veel bijzonders is. Verwacht daarom dat ze het op dit toernooi moeilijk zullen krijgen, vliegen ze er deze ronde niet uit dan de volgende ronde wel.
Knowle/Tecau vs. Begemann/Emmrich @1.60 3/10
Allebei redelijk goede service en ook Begemann/Emmrich vind ik net als Gonzales/Lipsky het beste op gravel, kijkend naar de resultaten. Daarnaast spelen ze allebei al heel lang dubbels en zouden ze de Duitsers moeten kunnen hebben.
Brunstrom/Klaasen vs. Butorac/Ram @2.05 5/10
Huey/Inglot vs. Mayer/Stadler @1.50 3/10
Berdych/Llodra vs. Paire/Roger-Vasselin @1.35 5/10
Llodra stond vorige week geweldig te spelen en verwacht dat ook op gras, samen met service van Berdych zie ik Paire en Roger-Vasselin geen kans maken om deze wedstrijd te winnen.
Combo: Ber/Llo, Cer/Mer @2.36 2/10
0 Vind ik leuk's
Gisteren gelukkig mijn grootste bet goed, waardoor ik redelijk quitte heb kunnen spelen. Vandaag weer veel dubbels:
Hanley/Matkowski vs. Harrison/Querrey @1.70 2/10
Cabal/Farah vs. Gonzales/Lipsky @2.10 3/10
Bij deze 3 matches zet ik in op de underdog, omdat ik het favoriete duo volgens de bookmaker niet overtuigend genoeg vindt om van hun tegenstanders vandaag te winnen.
Cerretani/Gulbis vs. Erlich/Bracciali @2.25 1/10
Hewitt/Tomic vs. Malisse/Ram @2.31 1/10
Cilic/Del Potro vs. Lindstedt/Nestor @2.21 1/10
Berdych/Llodra vs. Paire/Roger-Vasselin @1.35 5/10
-1,5 set @1.92 2/10
Peya/Soares vs. Brunstrom/Klaasen @1.55 3/10
Bhupathi/Bopanna vs. Mahut/Tsonga @1.92 2/10
Zeer close match, waarin de Indiers licht favoriet zijn. Oddje van 1.92 vind ik hoog genoeg om op hun te spelen.
ATP Challenger:
Demoliner/Monroe vs. Skupski/Skupski @1.91 2/10
Vorige week speelde ze Gonzales/Lipsky helemaal weg in Nottingham en verloren ze nipt van Murray/Peers in finale.
Vandaag weer in Nottingham en weer op gras zie ik ze dan ook wel winnen van het duo Demoliner/Monroe.
0 Vind ik leuk's
Gebroeders Skupski inmiddels al gezakt naar 1.57 :)
Vandaag speel ik:
Huey/Inglot vs. Bracciali/Erlich @1.62 2/10
Nishikori/Raonic vs.Kohlschreiber/Youzhny @2.10 2/10
Melzer/Petzschner vs. Knowle/Tecau @2.33 4/10
Ok, Melzer/Petzschner wonnen van Federer/Haas, maar dat zijn ook geen echte dubbelaars. Deze tegenstanders daarentegen juist alleen maar. Spelen alleen nog maar in het dubbelspel en daar vind ik ze zeer goed spelen. Allebei goed service en hebben veel ervaring. Had ze in deze match als favoriet verwacht bij de bookies, maar tot mijn verbazing deze odd, vandaar de wat hogere stake.
Murray/Peers vs. Dodig/Melo @2.10
Ze blijven maar goede resultaten boeken Murray/Peers en zie ze daarom vandaag ook wel winnen van Dodig/Melo. Versloegen vorige ronde ook weer heel knap Dimitrov/Nielsen in 2 sets.
De bakker/Sijsling vs. Paire/Roger-Vasselin @2.10 1/10
Allebei goede service en de laatste dubbelresultaten van de Fransen laten zeer te wensen over. Dan zie ik ze ook wel verliezen van ons Nederlands duo.
Van gisteren uiteraard nog Hewitt/Tomic, Peya/Soares, Cilic/Del Potro en Skupski/Skupski die openstaan.
Dames:
Black/Erakovic vs. Chan/Huber @1.50 4/10
-1,5 set @2.30 2/10
Wonnen vorige ronde knap in 2 sets van Raymond/Robson, terwijl Chan/Huber het tegen een zeer matig en voor mij totaal onbekend duo, heel erg moeilijk hadden en een STB af moesten dwingen om het te winnen. Verwacht daarom vandaag dat ze afgestraft zullen worden door Blackie in 2 sets!
Panova/Thorpe vs. Hrdinova/Irigoyen @1.62 2/10
Funcombo: Pan/Tho, Know/Tec, Hue/Ing, Mur/Peers, Mertl/Nedoveysov, Skup/Skup @56.80 0.5/10
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.