Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: Santi21

Voor morgen 2 funcombo's gemaakt voor het tennis:
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5

Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santi21
Country flagsanti21 in 9-10-2012 21:58 Leden topics
in 9-10-2012 21:58 Leden topics
360 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
(y) allemaal juist!proficiat
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Dank u :) Zonde dat ik ze niet nog allemaal in 1 grote combo heb gespeeld, maarja toch lekkere winst,
Vanavond weer paar leuke dubbelpartijen zowel bij mannen als vrouwen, dus zal later vanmiddag mn tips plaatsen!
0 Vind ik leuk's
Vandaag speel ik:
Chan/Husarova vs. Erakovic/Watson @4 (is net begonnen 2-1 achter)
Gokje, voor die odd. Husarova zeer ervaren dubbelaar en wonnen vorige ronde ook van goed dubbelduo. Echter Erakovic/Watson zijn ook zeer goed samen dus small stake voor mij.
Pavic/Skugor vs. Cacic/Gorcic @1.60
Pavic heeft al eens in ATP gebubbeld met Dodig en niet geheel onsucesvol. Skugor speelt vaak samen met Delic in het challenger dubbelcircuit. Die andere totaal onbekende voor mij en voor een odd van 1.60 dus zeker interessant.
Blake/Fish vs. Lopez/Raonic @2.20
Blake is in topvorm in de dubbel. Won ontzettend veel wedstrijden van goede dubbelduo's samen met Jack Sock afgelopen weken. Nu samen met Fish en zijn in de 1e ronde ook vrij simpel doorgegaan. Lopez/Raonic hebben zo'n odd vanwege hun service denk ik, maar qua dubbelniveau schat ik Blake/Fish hoger in, dus ligt de value bij hun.
Gonzales/Lipsky vs. Cabal/Mayer @1.80
Murray/Murray vs. Huey/Janowicz @1.50
Broertje van Andy speelt al vaker dubbels en samen met andy wel sterk duo lijkt me.
Huey vind ik niet echt een hele goede dubbelaar en Janowicz uiteraard vanwege zijn service handig in de dubbel.
Verwacht dat broertjes Murray gewoon aan langste eind trekken.

0 Vind ik leuk's
Succes weer vanavond Santi (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
010nick:
Succes weer vanavond Santi (y)

Thanx, heb jouw tips bijna allemaal meegespeeld. Dus jij ook succes ;)
0 Vind ik leuk's
Santi thnxx voor je tips, ik speel blake/fish en murray/murray met je mee in een combo!
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Santi lekkere tips! (y)
Ga zo door, ik speel murray, blake/fish en gonzales in combi mee 2/3 systeem en murray als banker. (nieuwe bet systeem unibet)
0 Vind ik leuk's
santi21:
Vandaag speel ik:
Chan/Husarova vs. Erakovic/Watson @4 (is net begonnen 2-1 achter)
Gokje, voor die odd. Husarova zeer ervaren dubbelaar en wonnen vorige ronde ook van goed dubbelduo. Echter Erakovic/Watson zijn ook zeer goed samen dus small stake voor mij.
Pavic/Skugor vs. Cacic/Gorcic @1.60
Pavic heeft al eens in ATP gebubbeld met Dodig en niet geheel onsucesvol. Skugor speelt vaak samen met Delic in het challenger dubbelcircuit. Die andere totaal onbekende voor mij en voor een odd van 1.60 dus zeker interessant.
Blake/Fish vs. Lopez/Raonic @2.20
Blake is in topvorm in de dubbel. Won ontzettend veel wedstrijden van goede dubbelduo's samen met Jack Sock afgelopen weken. Nu samen met Fish en zijn in de 1e ronde ook vrij simpel doorgegaan. Lopez/Raonic hebben zo'n odd vanwege hun service denk ik, maar qua dubbelniveau schat ik Blake/Fish hoger in, dus ligt de value bij hun.
Gonzales/Lipsky vs. Cabal/Mayer @1.80
Murray/Murray vs. Huey/Janowicz @1.50
Broertje van Andy speelt al vaker dubbels en samen met andy wel sterk duo lijkt me.
Huey vind ik niet echt een hele goede dubbelaar en Janowicz uiteraard vanwege zijn service handig in de dubbel.
Verwacht dat broertjes Murray gewoon aan langste eind trekken.

1e 3 matches al binnen :)
Hopelijk vannacht nog op succes voor de broertjes Murray en Gonzalez/Lipsky!
0 Vind ik leuk's
Zonde van de broertjes Murray, voor de rest lekkere avond weer!
Vanavond pak ik Fleming/Hanley @1.40 7/10
System betje 3/5 vandaag
0 Vind ik leuk's
Tipje voor challenger dubbelfinale:
Melzer/Petcshner vs. Butorac/Inglot @2.35 4/10
Ik vind Butorac zelf de beste dubbelaar van de 4. Dubbelen nu wel pas voor het eerst samen, maar hebben in dit toernooi al simpel Begemann/emmrich eruit gegooid en in een STB Brunstrom/Klaasen. Dat zijn 2 duo's die goed mee kunnen op de ATP tour. Melzer/Petschner vind ik laatste tijd niet echt succcesvol duo. Hebben in tegenstelling tot Butorac/Inglot geen ingespeeld dubbelduo als tegenstander gehad in de aanloop naar de finale, maar wel al een keer STB moeten spelen. Ik vind het een 50/50 match, dus value ligt bij Butorac/Inglot imo.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.