Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: Santi21

Voor morgen 2 funcombo's gemaakt voor het tennis:
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5

Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar santi21
Country flagsanti21 in 9-10-2012 21:58 Leden topics
in 9-10-2012 21:58 Leden topics
360 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Eindelijk beginnen er weer flink wat dubbelwedstrijden op ATP/WTA - niveau:
Qureshi/Rojer vs. Janowicz/Mayer @1.60 3/10
Qureshi/Rojer moet dit normaal gesproken kunnen winnen. Echter haalde Janowicz vorige week wel finale van Indian Wells, maar wel samen met Huey, wat ook een echte dubbelaar is. Mayer lijkt me in de dubbel een stuk minder en heeft ook minder ervaring in de dubbel, dus ga ik voor Qur/Roj. Ook een 2-0 in sets @2.33 2/10
Almagro/Marach vs. Cabal/Gonzalez @2.09 2/10
Gonzalez beste dubbelaar van deze 4 denk ik. Cabal en Marach aan elkaar gewaagd. Almagro is een echte enkelspeler en durf niet te zeggen hoe hij samen met Marach dubbelt. Maarja ik denk dat er value ligt bij Cabal/Gonzalez, wat de echte dubbelaars zijn imo. @2.09

Isner/Querrey vs. Huey/Inglot @1.66 3.5/10
Inglot stond dramatisch te spelen in het challengertoernooi met Butorac samen, vandaar mijn bet tegen Isner/Querrey. Denk dat het te lastig is voor deze 2 om de services van de Amerikanen onder controle te krijgen.
Hantuchova/Medina Garrigues vs. Keys/Tomljanovic -1,5 set @1.8 3/10
Hantuchova/Medina bleek afgelopen toernooien wel een goed duo, ook tegen wat betere dubbelaars. Deze match moet in 2 sets kunnen.
Shvedova/Goerges vs. Jurak/Marosi @2.78 2/10
Gokje, maar wel de moeite waard. Tegen de echte dubbelaars verliezen Jurak/Marosi altijd, maar van de mindere dubbelaars winnen ze altijd. Echte middenmoot dus, maar als het loopt zie ik ze wel winnen van Goerges/Shvedova.
Hsieh/Peng vs. Lucic/Zheng -1,5 set @1.99 2/10
Babos/Minella vs. Dekmeijere/Govortsova @1.60 3/10
Kops-Jones/Spears vs. Raymond/Robson @1.92 2/10
0 Vind ik leuk's
Geen tijd om toe te lichten, maar vandaag:
Bracciali/Knowle @1.90
Peya/Soares @1.66 -1,5 set @2.40
Dimitrov/Nielsen @1.45
Makarova/Vesnina -1,5 set @1.55
Erakovic/Watson @1.75
Huber/Martines Sanchez @1.61
0 Vind ik leuk's
Hier ben ik weer met Mattek-Sands B. / Mirza S :p
En dan nog tegen ital.koninginnenduo Errani S. / Vinci R.@3.15 unibet .@3.2 Tonybet ,bij bwin M-S/Mirza winnen min 1 set @1.75
Op09/03 verloren Errani/vinci van Hsieh S-W. / Peng S.in Indian Wells en nu hebben ze al in 2 wedstrijden 3sets nodig gehad.Een teken? (h)
Miami om 19u
't is hen niet gelukt :( 6-1/6-4
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Vergeet niet boem, dat zowel Date-Krumm/Delacqua als Babos/Minella goede dubbelaars zijn op de WTA-tour.
Echter zit er geen enkele value in om op Errani/Vinci te spelen gezien hun eerdere resultaten, daarom speel ik net als jij denk ik op Mirza/Mattek-Sands +1,5 set en kleine inzet op to win @3.10
0 Vind ik leuk's
Goerges/Shvedova vs. Groenefeld/Husarova @2.50
Alle 4 speelsters spelen vaak dubbelspel, waarin Groenefeld en Husarova nog niet vaak samen hebben gespeeld. Husarova is zeer ervaren en vooral erg goed in dubbelspel, dus zie veel value zitten in hun odd, vandaar dat ik ook op hun speel.
Barty/Rodionova vs. Grandin/Uhlirova @2.25
Mijn favoriete dubbelduo om te spelen. Winnen 9/10 keer van net iets mindere tegenstanders, maar verliezen van de betere dubbelduo's. Echter schaar ik daar Barty/Rodionova niet onder. Met name Barty is daar de mindere schakel denk ik. Vandaar dat ik inzet op Grandin/Uhlirova.
2-0 in sets kan ik jmmr genoeg niet meepakken bij mijn bookmakers.
0 Vind ik leuk's
Vandaag Davis Cup dubbeltje, best of 5 sets. Gunstig voor de favorieten:
Marchenko/Stakhovsky vs. Brunstrom/Lindstedt -1,5 set @1.60 3/10
Copil/Tecau vs. de Bakker/Rojer +1,5 set @1.64 2/10
Nalbandian/Zeballos vs. Benneteau/Gasquet @1.52 2/10
Nestor/Pospisil vs. Bracciali/Lorenzi +1,5 set @2.16 2/10
Bryan/Bryan -1,5 set @1.33
Fleming/Marray -1,5 set @1.29
Fyrstenberg/Matkowski -1,5 set @1.20
Combo: @2.06 8/10
WTA:
Mladenovic/Safarova vs. Barty/Rodionova @1.86 2/10
Babos/Date Krumm vs. Muhammed/Will -1,5 set @1.70 3/10
0 Vind ik leuk's
Op Unibet speelt Haase met de Bakker, eerst stond er Rojer!
0 Vind ik leuk's
X X X
Daar stond ook dat Tecau zou dubbelen, maar nu spelen Copil/Hanescu samen :s
0 Vind ik leuk's
Voor vanmiddag:
Marrero/Verdasco - Granollers/Lopez @2.62 4/10
Alle 4 spanjaarden, die het van de gravelondergrond moeten hebben. Vorig jaar hebben ze 2 x eerder op gravel tegen elkaar gespeeld en 2 keer won Mar/Ver in 2 sets. Ze hebben ook nog op harcourt in 2 sets gewonnen vorig jaar van Granollers/Lopez.
De odd voor winst van Marrero/Verdasco vind ik daarom zeker de moeite waard.
Raonic/Tomic vs. Fyrstenberg/Matkowski @2.63 2/10
Fyrstenberg/Matkowski vind ik nogal wisselvallig en nu ook voor het eerst op Gravel. Raonic met powerserve en Tomic goede baselinespeler maken zeker kans. Schakelde in de eerste ronde ook al Cilic/Melo uit, wat toch wel spelers zijn die vaak meedoen in het dubbeltoernooi en ook ver komen.
Vanavond om 19.30 nog challenger Panama City:
A. de Greef vs. R. Olivo @2.06 4/10
Heb vorige week de partij gezien van de Greef tegen Trungelitti en die stond zeer goed te spelen, won in 3 sets. Toen had hij al een odd van 3+ geloof ik. Ronde daarna verloor hij in 3 sets nipt van Bagnis. Die ronde daarvoor schakelde Bagnis nog simpel in 2 sets Olivo uit (6-3 6-1).
Mijn verwachting is daarom dat A. de Greef in deze wedstrijd de favoriet is voor de winst en dus is 2.06 een mooie odd om te spelen!
0 Vind ik leuk's
De dubbeltjes gisteren allebei goed. Dus vandaag maar geen enkeltjes meer!
Dubbels vanmiddag:
Peya/Soares vs. Benneteau/Zimonjic @2.13 4/10
Begreep dat Benneteau niet echt een lekkere single heeft gespeeld op gravel. Dubbel zal het ook nog wennen zijn aangezien dit geen vast duo is. Daarnaast is Peya/Soares topduo, wat voor mij de favoriet is in deze wedstrijd. Een odd van 2.13 zeker de moeite waard!
Mirnyi/Tecau vs. Dodig/Stepanek @1.56 4/10
Schat de eerste gewoon beter in dan de 2e, dus een simpele bet imo.
Fleming/Marray vs. Qureshi/Rojer @2.85 2/10
Fleming/Marray goed duo die ik wel in staat acht om Qur/Roj te verslaan. Zo degelijk zijn hun nu ook weer niet namelijk. Qur/Roj wel favoriet, maar odd van 2.85 zeker te hoog voor een winst van Fleming/Marray.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.