Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Ceetnn

Met de start van het nieuwe jaar, start ik ook met een nieuw topic. Ik zal hier mijn (wed)tips delen. Ik had eerder al een gelijkaardig topic lopen, maar door de wijziging van het platform was het onoverzichtelijk geworden. Daarnaast heb ik ook gewoon even een pauze genomen omdat andere dingen de prioriteit kregen, but here I am.

Laten we hopen dat we het nieuwe jaar via deze weg ook goed inzetten!


Te beginnen met deze:


Engeland - National South

Eastbourne Borough - Whitehawk: 1 @1.83 (FT: 1-4)

Eastbourne Borough staat 14e, Whitehawk 22e en laatste. De bezoekers wonnen dit seizoen nog niet. Het speelde slechts 4 keer gelijk, telkens thuis. Op verplaatsing pakte het nog geen punten.


E. Borough doet het ook niet super, maar weet wel wat winnen is. Een week geleden speelden beide ploegen tegen elkaar, toen won Eastbourne Borough met 0-1.


Daarnaast incasseert Whitehawk veel doelpunten (63) en scoort het moeilijk (17). Wie graag op goals speelt: BTTS NO @2.60 of Whitehawk -1.5 goals @1.57 zijn altijd een gokje waard in mijn ogen.


Engeland - League One

Scunthorpe United - Bury: 1 @1.83 (FT: 1-0)

Scunthorpe is hier in mijn ogen simpelweg de betere ploeg en moet thuis de laatste in de stand Bury kunnen kloppen. Scunthorpe staat 4e in de stand en speelt dusver een goed seizoen. Bury kon bovendien nog niet winnen op verplaatsing.


De heenwedstrijd eindigde op 0-1, ook deze keer zou Scunthorpe de wedstrijd winnend moeten afronden. De laatste 5 onderlinge duels eindigden telekens op een overwinning voor Scunthorpe.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ceetnn
Country flagceetnn in 1-01-2018 11:22 Leden topics
in 1-01-2018 11:22 Leden topics
107 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Turkije - Super Lig

Galatasaray - Osmanlispor FK: 1 HF /1 FT @2.00 (FT: 1-0/2-0)


Galatasaray doet het goed in Turkije en strijd mee om de titel. Thuis kan het een knap rapport van 25 op 27 voorleggen. Over alle competities heen won het dit seizoen, op twee gelijke spelen na, al haar thuiswedstrijden. Ze beschikken over een sterke kern, die straks wel wat verstoord zal zijn door een kleine soap rond topschutter Gomis die (wellicht) niet zal spelen.


Osmanlispor FK staat net boven de degradatiezone, niet goed dus. Vooral op verplaatsing presteer het zwak. Het plakte slechts één punt buitenshuis. Op Galatasaray gaan winnen lijkt dan ook niet te gebeuren. Verweren zullen zich wel, maar ze lijken me weinig kans te hebben straks.


Galatasaray moet normaal gezien niet al te veel moeite hebben met Osmanlispor. Vroeg op voorsprong komen, zoals vorig weekend (maandag), lijkt de boodschap te zijn om de wedstrijd nadien verder rustig aan te kunnen vatten en uit te spelen.


Als we gaan kijken naar de statistieken, daar ben ik weer, zien we tevens dat Galatasaray bij de rust het vaakst op voorsprong staat, thuis 6 van de 9 wedstrijden. Osmanlispor doet het heel wat minder. Bij de rust stond het op verplaatsing al 4 van de 8 keer op achterstand (en 4 keer gelijk).

Bericht gewijzigd door ceetnn op za 27 jan. 2018, 18:13
0 Vind ik leuk's

Portugal - Liga NOS

Braga - Deportivo Aves: +1.5 goals Braga @1.80 (FT: 2-0)


Braga geeft perfect de term van subtopper weer: net niet goed genoeg om met de eerste drie mee te kunnen, maar wel beter dan de andere ploegen in de competitie. Thuis kunnen ze met 24 op 30 een fraai rapport voorleggen (enkel Benfica en Porto kwamen er winnen). In die 10 thuiswedstrijden scoorden ze dusver ook vlot met 24 treffers.


Deportivo Aves staat er minder goed voor met een gedeelde zestiende plaats. In de competitie wacht het al zes wedstrijden op een overwinning, een vormdip(je) dus. Op verplaatsing wordt het straks opnieuw moeilijk om tegen een sterk offensief Braga iets te rapen.


Daarnaast kreeg het de jongste wedstrijden redelijk wat tegentreffers te verduren (inclusief bekerwedstrijden). In de competitie kreeg het in negen uitwedstrijden 14 doelpunten tegen. Evident zal het straks allemaal niet worden.


Braga is kwalitatief gewoon sterker dan Aves. Ze beginnen straks als favoriet aan de partij en ik zie ze die ook gewoon winnen. Ze zullen het wel moeten doen zonder hun kapitein Vukcevic, hij zit een schorsing uit. De odds voor een overwinning van de thuisploeg zijn gunstig met @1.70.


Met de vlot scorende thuisploeg kies ik voor doelpunten, omwille van de iets hogere quotering. In 7 van haar 10 thuiswedstrijden scoorde het twee of meer keer.

Bericht gewijzigd door ceetnn op di 30 jan. 2018, 21:53
1 Vind ik leuk's

Portugal - Liga NOS

Vitoria Setubal - Belenenses: Vitoria Setubal +0.5 goals @1.39 (FT: 3-0)


Vitoria Setubal zit in vieze papieren. De laatste overwinning in de competitie dateert van 22 december. Nadien werd er vooral gelijkgespeeld. Met Belenenses als tegenstander moet de thuisploeg opnieuw voor eigenlijk publiek vol voor de 3 punten gaan.


Ondanks het vele puntenverlies de afgelopen wedstrijden wist Setubal wél altijd een doelpuntje of twee te scoren. Belenenses kreeg in 10 uitwedstrijden 18 doelpunten tegen en stelt vooral offensief buitenshuis weinig voor.


Ik zie de thuisploeg straks niet verliezen en met de offensieve vooruitgang de laatste weken moet scoren er zeker inzitten.


Portugal - Liga NOS

Maritimo - Portimonense: Maritimo +0.5 goals @1.38 (FT: 0-3)


Maritimo zit een beetje in een vrije val. Haar goede positie van in het begin van het seizoen, zijn ze de laatste wedstrijden een beetje kwijtgeraakt. Desalniettemin blijven ze thuis, met één competitienederlaag, een moeilijk te kloppen ploeg.


Portimonense doet het eveneens matig en kon op verplaatsing zelfs nog niet winnen. Het is een ploeg dat vlot scoort maar ook heel wat tegentreffers te verduren krijgt.


Met een gemiddelde van 2 tegendoelpunten op verplaatsing voor de bezoekers en het thuisvoordeel en de nood om te winnen bij Maritimo, moet de thuisploeg instaat zijn een doelpunt te maken.


Combi @1.92


Beide wedstrijden samen geven in mijn ogen een degelijke quotering om op te spelen. Offensief zijn er bij beide ploegen geen belangrijke afwezigen.

Bericht gewijzigd door ceetnn op di 6 feb. 2018, 10:45
0 Vind ik leuk's

Portugal - Liga NOS

Vitoria Setubal - Belenenses: Vitoria Setubal +0.5 goals @1.39


Vitoria Setubal zit in vieze papieren. De laatste overwinning in de competitie dateert van 22 december. Nadien werd er vooral gelijkgespeeld. Met Belenenses als tegenstander moet de thuisploeg opnieuw voor eigenlijk publiek vol voor de 3 punten gaan.


Ondanks het vele puntenverlies de afgelopen wedstrijden wist Setubal wél altijd een doelpuntje of twee te scoren. Belenenses kreeg in 10 uitwedstrijden 18 doelpunten tegen en stelt vooral offensief buitenshuis weinig voor.


Ik zie de thuisploeg straks niet verliezen en met de offensieve vooruitgang de laatste weken moet scoren er zeker inzitten.


Portugal - Liga NOS

Maritimo - Portimonense: Maritimo +0.5 goals @1.38


Maritimo zit een beetje in een vrije val. Haar goede positie van in het begin van het seizoen, zijn ze de laatste wedstrijden een beetje kwijtgeraakt. Desalniettemin blijven ze thuis, met één competitienederlaag, een moeilijk te kloppen ploeg.


Portimonense doet het eveneens matig en kon op verplaatsing zelfs nog niet winnen. Het is een ploeg dat vlot scoort maar ook heel wat tegentreffers te verduren krijgt.


Met een gemiddelde van 2 tegendoelpunten op verplaatsing voor de bezoekers en het thuisvoordeel en de nood om te winnen bij Maritimo, moet de thuisploeg instaat zijn een doelpunt te maken.


Combi @1.92


Beide wedstrijden samen geven in mijn ogen een degelijke quotering om op te spelen. Offensief zijn er bij beide ploegen geen belangrijke afwezigen.

0 Vind ik leuk's

Portugal - Liga NOS

Vitoria Setubal - Belenenses: Vitoria Setubal +0.5 goals @1.39


Vitoria Setubal zit in vieze papieren. De laatste overwinning in de competitie dateert van 22 december. Nadien werd er vooral gelijkgespeeld. Met Belenenses als tegenstander moet de thuisploeg opnieuw voor eigenlijk publiek vol voor de 3 punten gaan.


Ondanks het vele puntenverlies de afgelopen wedstrijden wist Setubal wél altijd een doelpuntje of twee te scoren. Belenenses kreeg in 10 uitwedstrijden 18 doelpunten tegen en stelt vooral offensief buitenshuis weinig voor.


Ik zie de thuisploeg straks niet verliezen en met de offensieve vooruitgang de laatste weken moet scoren er zeker inzitten.


Portugal - Liga NOS

Maritimo - Portimonense: Maritimo +0.5 goals @1.38


Maritimo zit een beetje in een vrije val. Haar goede positie van in het begin van het seizoen, zijn ze de laatste wedstrijden een beetje kwijtgeraakt. Desalniettemin blijven ze thuis, met één competitienederlaag, een moeilijk te kloppen ploeg.


Portimonense doet het eveneens matig en kon op verplaatsing zelfs nog niet winnen. Het is een ploeg dat vlot scoort maar ook heel wat tegentreffers te verduren krijgt.


Met een gemiddelde van 2 tegendoelpunten op verplaatsing voor de bezoekers en het thuisvoordeel en de nood om te winnen bij Maritimo, moet de thuisploeg instaat zijn een doelpunt te maken.


Combi @1.92


Beide wedstrijden samen geven in mijn ogen een degelijke quotering om op te spelen. Offensief zijn er bij beide ploegen geen belangrijke afwezigen.

0 Vind ik leuk's

Betchallenge


Ik ga starten met een soort van 'Betchallenge'. Je ziet dit soort dingen wel vaker op sites en nu wil ik het ook eens proberen.


Ik start met een beginkapitaal van €20 en speel hiermee telkens op een andere singlebet. Een bet met geen al te hoge quotering maar die wel haalbaar zou moeten zijn. Soms is die @1.20 soms @1.60. Telkens een weddenschap juist is, zal ook de potentiële winst bij iedere bet stijgen. Bv. €20 op odd @1.50 wordt €30. Dit is €10 winst en €30 om de volgende bet te spelen.


Natuurlijk houdt dit wel een risico in dat je altijd all-in gaat en dat alles juist moet zijn. Tussentijds uitcashen is daarom geen slecht idee. Het is ook een beetje voor de 'fun', maar goed, geld wegsmijten doe ik ook niet dus ik ga effectief wel voor winst, alleen kan ik (zoals altijd in voetbal) niks garanderen. Voel je dus vrij om mee te spelen of niet. Kun je je ergens in een bet niet vinden, geen probleem, dan sla je hem gewoon over!


Ik probeer een uur op voorhand de tip te plaatsen, al zal dat bij wedstrijden die elkaar snel opvolgen niet altijd lukken.


Bet 1:


Engeland - Premier League

Tottenham - Arsenal: BTTS @1.48 (FT: 1-0)


Tottenham scoort quasi altijd op eigen veld en is momenteel goed bezig. Zo hield het vorige week Liverpool op een 2-2-gelijkspel en versloeg het voordien Manchester United met 2-0. Een derby tegen Arsenal werkt bovendien altijd motiverend. Zeker de thuisploeg zie ik straks in ieder geval al scoren.


Arsenal heeft in mijn ogen met Aubameyang een prima aankoop gedaan, een spits die het doel weet staan. Vorige week won Arsenal overtuigend met 5-1 van Everton. Vooral op verplaatsing hebben The Gunners het moeilijk, toch weten ze bijna elke uitwedstrijd te scoren. Ook Arsenal zal gemotiveerd aan die derby beginnen en moet punten pakken om de aansluiting bovenin niet te verliezen. Aubemayang en Co moeten instaat zijn een keertje te scoren.


Ik verwacht dus een pittige en aantrekkelijk derby met doelpunten. Deze bet fout hebben zou wel al pijnlijk zijn, maar ik geloof in de winkansen!


€20 @1.48 = €29.60

Bericht gewijzigd door ceetnn op za 10 feb. 2018, 17:33
0 Vind ik leuk's

Betchallenge


Een dikke tegenvaller met Arsenal dat niks voorstelde, maar goed, aan een slechte start doe ik niet mee. Ik probeer het nog een keer met dit als eerste bet:


Bet 1:


Engeland - Premier League

Everton - Crystal Palace: Crystal Palace +0.5 goals @1.54 (FT: 3-1)


Everton doet het niet al te best dit seizoen. Op eigen veld slikte het al 17 tegendoelpunten, in totaal zelfs al 45. Dat is veel voor een ploeg als Everton. Het vertrouwen is een beetje zoek, en dat kan zich straks opnieuw zuur opbreken.


Met Crystal Palace wacht hun straks een taaie klant. De slechte seizoenstart bij de bezoekers is weggewerkt, al blijven ze nog in een gevaarlijke zone zitten. Het scoren verloopt de jongste weken wel goed. In 10 van haar laatste 11 competitiewedstrijden wist het minimaal een keer te scoren, enkel tegen City lukte dit niet. De bezoekers missen wel heel wat spelers waaronder Zaha. Met Benteke, Milivojevic en McArthur hebben ze nog voldoende spelers om te scoren.


Moest het nu fout lopen, oké dan heb ik gewoon gefaald, zo simpel is dat dan. Ben ik gerust eerlijk over. Desalniettemin hoop ik op een gunstig resultaat.


€20 @1.54 = €30.80

Bericht gewijzigd door ceetnn op za 10 feb. 2018, 17:32
0 Vind ik leuk's

Betchallenge


Volgende wedstrijd begint zo meteen al.


Bet 2:


België - Jupiler Pro League

Oostende - Anderlecht: BTTS @1.55 (FT: 2-0)


Wedstrijd op het scherpst van de snee door belangen tussen beide ploegen (Marc Coucke). De jongste wedstrijden van Oostende eindigen vaak in een BTTS. Anderlecht op verplaatsing is ook niet geweldig.


€30.80 @1.55 €47.74

Bericht gewijzigd door ceetnn op zo 11 feb. 2018, 13:42
0 Vind ik leuk's

succes is zeker leuk voor erbij. GL

1 Vind ik leuk's

Spanje - Segunda Division

Huesca - Cultural Leonesa: 1 @1.73 (FT: 1-0)


Huesca lijkt in de Spaanse tweede klasse op weg naar de promotie. Het is momenteel in goede doen en loopt de laatste weken uit op concurrent Cadiz. Op eigen veld verloor het dit seizoen nog niet in de competitie en is thuis met 30 op 39 een moeilijk te kloppen team. Daarnaast is het al 9 wedstrijden ongeslagen en zit het dus in een goede flow.


De bezoekers doen het minder goed en pakken vooral de punten voor eigen publiek. Op verplaatsing kon het maar één keer winnen. De laatste vier wedstrijden op verplaatsing werden telkens verloren.


Huesca is voor eigen publiek de logische favoriet. Met Leonesa krijgen ze een ploeg uit de kelder van het klassement op bezoek. In hun doel om te promoveren is een misstap tegen deze promovendus uitgesloten. Ik zie Huesca straks dan ook gewoon de 3 punten thuis houden. Geen verkeerde quotering lijkt me dit.

Bericht gewijzigd door ceetnn op zo 11 feb. 2018, 17:09
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.