Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: chico

Ik open hier ook maar men eigen topic om tips te delen, dit zal ik voornamelijk actief gaan doen als de NBA weer van start gaat en tot die tijd hou ik me bezig met MLB en voetbal tips.

Je kan ook op https://chico.blogabet.com/ kijken die manier van volgen is voor sommige wat makkelijker.

Voor vanavond staan er weer wat tips op.

Dodgers @ 1.73

Mariners @ 1.7

Cardinals @ 1.70


Op of aanmerkingen zijn welkom
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chico
Country flagchico in 7-09-2014 18:00 Leden topics
in 7-09-2014 18:00 Leden topics
228 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
chico:


Dodgers @ 1.73

Mariners @ 1.7

Cardinals @ 1.70


Op of aanmerkingen zijn welkom

Cardinals en Dodgers deden hun ding alleen de Mariners hadden hun dag niet, maakte de laatste 3 dagen 21 punten in de serie's tegen de Rangers maar maakten nu geen enkel punt tegen het team met de slechte defensie uit de mlb.
0 Vind ik leuk's
Voor vanacht alvast een tip, uitleg volgt nog

Los Angeles Dodgers vs San Diego Padres --- 1 @ 1.65
0 Vind ik leuk's
Ik heb hier een bet gevonden op Williamhill waar het mijzelf lijkt dat ze niet goed op zitten te letten, kan deze stats niet begrijpen

Usa - Slovenia (Basket)

Kyrie Irving under 9.5 assist @ 1.85

Kyrie speelt gemiddeld dit toernooi zon 23 minuten per game en heeft in de eerste 6 matches 21 assist gegeven dit komt neer op een gemiddelde van zo'n 3.5 assist per game. Vanavond acht ik de tegenstander een stuk sterker als veel van de eerder tegen gespeelde tegenstanders. Ook al is Kyrie de man met de meeste minuten bij de Usa , zie ik hem niet meer dan 10 assist geven.

(line is zoals verwacht aangepast naar 3.5 maar heb mijn bet nog staan) :)
0 Vind ik leuk's
chico:
Ik heb hier een bet gevonden op Williamhill waar het mijzelf lijkt dat ze niet goed op zitten te letten, kan deze stats niet begrijpen

Usa - Slovenia (Basket)

Kyrie Irving under 9.5 assist @ 1.85

Kyrie speelt gemiddeld dit toernooi zon 23 minuten per game en heeft in de eerste 6 matches 21 assist gegeven dit komt neer op een gemiddelde van zo'n 3.5 assist per game. Vanavond acht ik de tegenstander een stuk sterker als veel van de eerder tegen gespeelde tegenstanders. Ook al is Kyrie de man met de meeste minuten bij de Usa , zie ik hem niet meer dan 10 assist geven.

(line is zoals verwacht aangepast naar 3.5 maar heb mijn bet nog staan) :)


Easy win 3 assist ondanks dat de USA flink uithaalde met 119 punten
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond/vanacht 2 tips uit de MLB. LA Angels speel ik high stake

Boston red sox - Baltimore Orioles -- Baltimore @ 1.75

Texas Rangers - Los Angeles Angels -- LA Angels @ 1.62

LA Angels alweer 6 overwinningen op rij en op dit moment koploper in de AL.
Alles lijkt goed te gaan en het is de ploeg in vorm, scoorde maar liefst 35 punten in de afgelopen 3 dagen. Vanacht spelen ze tegen de Rangers (de ploeg met de slechtse defence en meeste runs tegen in de MLB). Angels aanvallend in deze topvorm tegen de zwakke rangers moet een ruime overwinning worden. Angels hebben ook een groot pitching voordeel met Shoemaker die alweer 6 wedstrijden op rij heeft gewonnen met knappe stats 1.31 Era en 0.73 WHIP. Ik voorzie een ruime overwinning voor de Angels vanacht.
0 Vind ik leuk's
Waar heb jij hem op @1.71 gepakt?
0 Vind ik leuk's
west010:
Waar heb jij hem op @1.71 gepakt?


1.62 heb ik hem, inmiddels aangepast west010 :)
0 Vind ik leuk's
Wat betekent Moneyline bij William Hill?

Of zijn dat gewoon match odds?
0 Vind ik leuk's
relo10:
Wat betekent Moneyline bij William Hill?

Of zijn dat gewoon match odds?

Moneyline zijn inderdaad de match odds, Run line zijn de handicaps
0 Vind ik leuk's
Speel je beide in een combo?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.