Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: chico

Ik open hier ook maar men eigen topic om tips te delen, dit zal ik voornamelijk actief gaan doen als de NBA weer van start gaat en tot die tijd hou ik me bezig met MLB en voetbal tips.

Je kan ook op https://chico.blogabet.com/ kijken die manier van volgen is voor sommige wat makkelijker.

Voor vanavond staan er weer wat tips op.

Dodgers @ 1.73

Mariners @ 1.7

Cardinals @ 1.70


Op of aanmerkingen zijn welkom
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chico
Country flagchico in 7-09-2014 18:00 Leden topics
in 7-09-2014 18:00 Leden topics
228 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lekker weer, chico, thanks! Ik heb alleen Baltimore met je mee kunnen spelen.
0 Vind ik leuk's
Goed bezig Chico (y) :d

Ik had alleen Baltimore mee kunnen spelen.


ps. Zou je in de toekomst je post niet willen editen maar een nieuwe post willen maken zodat we geen picks meer hoeven te missen :p
0 Vind ik leuk's
chico:
Na weer een goeie nacht weer 2 tips uit de mlb, zat zelf nog op Washington en pitsburgh maar was te laat om dit te posten.

SF Giants - LA Dodgers - LA Dodgers -1,5 @ 2.03

Baltimore - NY Yankees - Baltimore @ 1.77


2 gemakkelijke matches en 2 hele spannende matches maar was weer een goeie nacht (y)
0 Vind ik leuk's
thoappie:
Lekker weer, chico, thanks! Ik heb alleen Baltimore met je mee kunnen spelen.

Was lekker spannend nog bij de Orioles in de laatste inning (y)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Goed bezig Chico (y) :d

Ik had alleen Baltimore mee kunnen spelen.


ps. Zou je in de toekomst je post niet willen editen maar een nieuwe post willen maken zodat we geen picks meer hoeven te missen :p

MLB draait lekker ja, Jammer dat je de Dodgers niet mee hebt kunnen spelen, zal vaker nieuwe post gaan maken ipv editen micheal (y)
0 Vind ik leuk's
Voor vanacht alvast een tip uit de MLB, uitleg kan later volgen.

Minnesota Twins - Detroit Tigers -- Detroit Tigers -1.5 @ 1.88
0 Vind ik leuk's
Naast bovenstaande tip ben ik tot 2 combi's erbij gekomen, het volgende speel ik dus

Minnesota Twins - Detroit Tigers -- Detroit Tigers -1.5 @ 1.88


Dodgers @ 1.74 + Giants over 2 @ 1.22 (VOID) Totaal @ 2.13

Tigers @ 1.56 + KC Royals @ 1.45 Totaal @ 2.32



(Giants over 2 is void omdat het bij 2 runs bleef)
0 Vind ik leuk's
Lekker chico! Ik heb alleen de Tigers met je mee kunnen spelen omdat ik 23:37 op één oor lag ;-) Toen ik wakker werd zag ik dat die weer binnen was.

Thanks, ga zo door! :p (y)
0 Vind ik leuk's
thoappie:
Lekker chico! Ik heb alleen de Tigers met je mee kunnen spelen omdat ik 23:37 op één oor lag ;-) Toen ik wakker werd zag ik dat die weer binnen was.

Thanks, ga zo door! :p (y)

Lekker thoappie! goed om te horen dat je weer winst hebt gemaakt, jammer van die andere bets maar winst is winst en slapen moet ook gebeuren haha (y) Vanacht een nieuwe ronde nieuwe kansen
0 Vind ik leuk's
Vanacht meerdere tips in de MLB, kijken hoe dit uitpakt en anders weer selectiever te werk net als voorgaande nachten.

Minnesota twins - Detroit Tigers -- Tigers @ 1.78

Colorado Rockies - LA Dodgers -- Dodgers @ 1.81

Oakland Athletics - Texas Rangers -- Oakland @ 1.45

Chicago Cubs - Cincinnati Reds- Cin Reds @ 1.95

LA Angels - Seattle Mariners - LA Angels @ 1.78

Atlanta Braves - Washington Nationals - Nationals @ 1.83

Ik weet niet wat er vanacht is gebeurd in de ML B maar dit is dus die onvoorspelbaarheid die er tussen kan zitten als je bijv kijkt naar de koploper Angels die winnen er 94 maar verliezen er ook 57. Hele rare nacht, A's verliezen ruim van Rangers, Angels ruim van Mariners en Dodgers ruim van Rockies.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.