Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: daydream

Hallo allemaal,

Ik ga een topic bijhouden over mijn (beruchte;-)) manier van betten van de laatste maanden.

Bankroll: €100,-
Stakes: €1,-
Odd: +/- 2,0 (maar soms ook meer)

Bij verlies van de bet, verdubbel je de inzet.

Vele zullen dit suicide van je bankroll vinden, maar ik heb de laatste maanden erg veel succes met deze manier van spelen. En het gaat ook een beetje om de spanning van betten toch;-)..
Ik verdubbel niet verder dan €32,- trouwens, maar daarvoor zou je 6+ wedstrijden op rij fout moeten hebben... En dat is nog niet eerder gebeurd gelukkig:)

Bet 1:
Spal - Avellino

Tip: X
Odd: 3,40

Stake: €1,-

Bankroll: €99,-
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar daydream
Country flagdaydream in 31-10-2016 10:26 Leden topics
in 31-10-2016 10:26 Leden topics
54 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb je topic even verschoven naar tips van leden.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Martingale light dus. Op de lange termijn ga je vaak genoeg 6 bets achter elkaar fout hebben om je winst te zien verdampen vrees ik. Tenzij je voornamelijk bets speelt waar value op te vinden is, maar dan kun je net zo goed met vaste inzetten werken. ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik zou je willen adviseren: stop ermee zolang je nog op winst staat, anders is het zonde van je bankroll.
0 Vind ik leuk's
Ik snap de reactie :) .. Mede hierom heb ik ook getwijfeld of ik een topic hier zou beginnen.. Vanaf het moment dat ik ermee begonnen ben, heb ik nog nooit mn bankroll zien verdampen..

En dat hoop ik nu hier te laten zien ;-)
0 Vind ik leuk's
Leuk idee, ben benieuwd! k denk zeker met goede value picks dat het te doen is. Zolang je niet te gretig wordt er perse iets wil spelen. Blind staren op de odds ben k normaal geen fan van want dan ga je geforceerd dingen spelen maar met een hoge bankroll zal dit goed te doen zijn en moet je je denk ik niet vastpinnen op max 6 keer verdubbelen.

Als je toch odds van rond de 2 speelt is het dan niet beter om x2 te kiezen bij die wedstrijd voor odd 2.08
Bouw je iig wat meer zekerheid in en de odd is nogsteeds mooi.

Succes en k ga je in de gaten houden!


0 Vind ik leuk's
daydream:
Ik snap de reactie :) .. Mede hierom heb ik ook getwijfeld of ik een topic hier zou beginnen.. Vanaf het moment dat ik ermee begonnen ben, heb ik nog nooit mn bankroll zien verdampen..

En dat hoop ik nu hier te laten zien ;-)

Kan goed dat je op de lange termijn alsnog succesvol bent, zolang je hit rate een stuk boven de 50% ligt ben je al een heel eind. Maar in dat geval pak je dus een hoop value picks. Value picks kun je in principe in ieder systeem succesvol spelen, maar het makkelijkste is om ze gewoon single tegen een vaste stake te pakken. Dan heb je niet de stress dat je uiteindelijk bij stap 6 of hoger al je verlies moet goed maken.

Niettemin dat je hier je picks gaat delen. (y)
0 Vind ik leuk's
daydream:


Bet 1:
Spal - Avellino

Tip: X
Odd: 3,40

Stake: €1,-

Bankroll: €99,-


Helaas een niet zo best begin, maar misschien juist wel mooi voor het systeem..

Morgen nieuwe tip, met bankroll €99,-, en stake €2,-

0 Vind ik leuk's
Bet 2:
Stuttgart II - Koblenz

Tip: 1
Odd: 2.10

Stake: €2,-

Bankroll: €97,-
0 Vind ik leuk's
daydream:
Bet 2:
Stuttgart II - Koblenz

Tip: 1
Odd: 2.10

Stake: €2,-

Bankroll: €97,-


RESULT: 3-0 WIN WIN WIN !!

Return: €4,20

Bankroll: €101,20

------------------------------
Total staked: €3,-
Total Return: €4,20
ROI: 140%
------------------------------
0 Vind ik leuk's
Bet 3:
Osasuna B - Racing Ferrol

Tip: 1
Odd: 2.35

Stake: €1,-

Bankroll: €100,20,-
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.