Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: gys0

Ik zal hier zoveel mogelijk mijn picks posten, als ik er de tijd voor heb zal ik er een onderbouwing bij posten.


Je zult hier enkel Voetbal & Wielren picks vinden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gys0
Country flaggys0 in 7-06-2016 20:58 Leden topics
in 7-06-2016 20:58 Leden topics
141 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
gys0:
Mexico @2.50 10/10
Ik verwacht hier nog een line movement. Mexico heeft mij in positieve zin verbaasd en bij Chili loopt het voor geen meter. Ploegen zullen het binnen 90 minuten willen beslissen aangezien er bij een gelijkestand meteen strafschoppen volgen.

Een oorwassing van maar liefst, jawel, 7-0 gekregen. Dit hadden toch weinig mensen zien aankomen Mexico maakte een oerdegelijk indruk in de Copa tot nu toe, in tegenstelling tot Chili. Chili heeft in de 1e helft perfect gebruik gemaakt van het pressie voetbal van Mexico. Wanneer Chili counterde was het continue 1 op 1 bij Mexico achterin en soms zelfs in de minderheid.
0 Vind ik leuk's
Albania @3.90 3/10
0 Vind ik leuk's
gys0:
Albania @3.90 3/10
haha baas
0 Vind ik leuk's
Live France @2 7/10
0 Vind ik leuk's
gys0:
Albania @3.90 3/10

gys0:
Live France @2 7/10

Fantastisch Albanië, tegen beter weten in Frankrijk nog gespeeld hadden een vrij sterk begin en naarmate de wedstrijd vorderde ebde het langzamerhand weg, kansen zat om de score te openen waaronder weer een fenomenale bal van Payet op de lat.
0 Vind ik leuk's
Wales @3 6/10
0 Vind ik leuk's
Poland @2.05 8/10
0 Vind ik leuk's
Spain @1.95 6/10
0 Vind ik leuk's
Argentina-1 @2.20 6/10
USA heeft het tot dusverre leuk gedaan maar ik acht Argentina toch een maatje te groot. USA mist met spelers als Wood & Jones door schorsingen toch belangrijke krachten en de spoeling is al vrij dun. Brooks is wel een speler die positief is opgevallen (CV), maar juist zijn fysiek wat doorgaans in positieve opzicht opvalt zal nu eerder een nadeel zijn tegen de lichtvoetige spelers van Argentina. Zoals altijd bij deze bets zou het meest ideale scenario zijn dat de ploeg vroeg op voorsprong komt, en ik zie dit ook wel gebeuren.

Iceland @3.75 5/10
Ik vind de odd wat aan de hoge kant Oostenrijk heeft echt helemaal niets laten zien tot dusverre en heeft ook nog niet weten te scoren, ijsland daarentegen maakt geen slechte indruk; Pakken hun doelpuntjes mee maar staan achterin ook heel degelijk te verdedigen. Beide ploegen zullen moeten winnen willen ze hun eigen lot in de hand houden, mocht ijsland winnen plaatst het zich sowieso voor de volgende ronde.
0 Vind ik leuk's
Italy @2.50 5/10
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.