Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: jeweetzellef

Hallo mensen,

Ik ben voornamelijk bekend met de Nederlands competitie. Meeste tips zullen dan ook voornamelijk van Eredivisie zijn. Ik zal ze zo goed mogelijk proberen te onderbouwen. Op dit moment erg geïnteresseerd in corner bets.

West Bromwich Albion - Manchester City most corners Man. City ah -1.5 @1.96 unibet

City speelt waarschijnlijk met Sterling en Jesus Navas op de flanken. Jesus Navas zoekt regelmatig de achterlijn op en ook als ik naar de wedstrijden van Sterling kijk in de voorbereiding gaat hij regelmatig richting die achterlijn.
West Bromwich Albion zal denk ik vrij compact verdedigen en het zal dan ook vrij druk in het midden zijn waardoor ik denk dat City juist die flanken zal opzoeken. Daar heeft City denk ik ook de backs voor. Ook heeft city natuurlijk spelers die goed zijn in vrije trappen en afstandsschoten.
West Bromwich Albion heeft voornamelijk spelers die door het midden willen aanvallen. McManaman is wel iemand die de flanken opzoekt, maar redelijke kans dat hij niet eens mee doet.

Voor de statistiekenliefhebbers City had vorig seizoen meeste corners voor en minste tegen.

Mocht City achter komen is het verstandig een over te spelen. ;)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeweetzellef
Country flagjeweetzellef in 10-08-2015 12:21 Leden topics
in 10-08-2015 12:21 Leden topics
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Jablonec-Ajax Ajax meer dan 3.5 corners @1.62

Ajax is niet echt een corner team en had in de thuiswedstrijd ook maar 3 corners. Toch moet ajax die 4 wel halen. In de thuiswedstrijd hadden beide teams wel vrede met de 1-0 en namen geen risico meer. Dit zal vandaag anders zijn. Er zal ook meer ruimte komen voor ajax. Ajax zal zeker de 0 willen houden,maar toch zeker op zoek gaan naar dat belangrijke uitdoelpunt.
Daarnaast hoop ik dat de Ajax DNB weer iets stijgt. Ik denk dat Ajax weinig gaat weg geven en ik zie Jablonec ook niet vaker dan 1 keer scoren. En Ajax
zie ik juist minimaal 1 keer scoren en als ze een goede dag hebben misschien nog wel meer.

edit: Ik speel Ajax DNB @1.91
0 Vind ik leuk's
Vitesse-Cambuur over 11.5 corners@2.35
Zoals ik al eerder heb gezegd. Cambuur zorgt altijd voor wedstrijden met veel corners.
Van de laatste 13 wedstrijden vorig seizoen 10 met 12 hoekschoppen of meer(wedstrijden die de 12 corners niet haalden vorig seizoen waren Ajax uit 2-3,Utrecht thuis 6-5,Heracles thuis 8-1). En ook dit seizoen PEC uit 3-10, Feyenoord thuis 5-7, Heracles thuis 8-5.
En ook Vitesse gaat hier hopelijk aan meewerken. Tegen Roda kreeg Vitesse 13 corners. Was wel gedeeltelijk tegen 10 man, maar eerste helft toen het nog 11 tegen 11 was had Vitesse er al 7. Met de aanvallende speelstijl van Peter Bosz moet dit wel goed komen.

wedstrijden die de 12 corners niet haalden vorig seizoen was Ajax uit 2-3,Utrecht thuis 6-5,Heracles thuis 8-1
0 Vind ik leuk's
Heerenveen-Pec Zwolle --- Heerenveen meer dan 6.5 corners @2.12

Heerenveen gaat volgens mij ook wel redelijk wat corners pakken dit seizoen. Met die snelheid en dreiging op de flanken.
Ik verwacht dat Heerenveen het spel zal mogen maken en Zwolle zal loeren op de counter. Heerenveen is een team dat blijft gaan wat de stand ook is. Bij een 2-0 voorsprong zullen ze niet snel rustiger aan doen en die bal rustig achterin rond spelen.
Ik denk dat Heerenveen wel zal winnen, maar zij zijn zeker ook in staat zich het onnodig lastig te maken. Dus twijfel nog een beetje over Heerenveen winst.


Hele andere algemene tip die wel de moeite waard is te delen. Hoe bereken je het thuisvoordeel van een team. Als je statistisch kijkt wanneer je twee gelijkwaardige teams tegenover elkaar zet, zal ongeveer 50% van de keren het thuisteam winnen, 25% gelijkspel en 25% uitwinst. Dat komt overeen met odds 2-4-4. Dus stel je vind het thuisteam beter dan het uitteam. Dan zal een odd van 2 of hoger value zijn voor het thuisteam. Andersom ook vind je het uitteam beter dan is 4 value. Daarom probeer ik vaak eerst in te schatten wat de uitslag en het verschil zal zijn op neutraal terrein. En die 2-4-4 helpt daarna als soort van ijkpunt.

En als laatste heb ik mij aangemeld bij 888sport. Als welkomstbonus krijg je de winst van je eerste 10 euro inzet verdriedubbeld. Daarom heb ik een mooie combo proberen te maken om van 10 euro 500 te maken. Het zou toch zo mooi zijn. :d

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.