Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Joren

Aangezien ik een vrij actief gokker ben, zal ik zoals de meesten hier ook maar een eigen topic starten ;-)
Verwacht geen gekke tips of extreme winsten van mij hoor!
Welke tip ik wel al wil meegeven en eentje die onder jullie misschien bekend is: goals in de Oostenrijkse 1e liga (2e klasse). Elke week maak ik daar een combi van alle matchen met over 1.5 en dan nog een met over 2.5. De over 2.5 is voor mij een funbet en speel ik dus met lagere stakes. Gisteren heb ik voor de 2e week op rij beide combi's kunnen binnen halen en vorig seizoen is het ook een aantal keer gelukt. Deze tip is zeker een winsituatie imo!
Grtz!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar joren
Country flagjoren in 24-08-2013 08:48 Leden topics
in 24-08-2013 08:48 Leden topics
87 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
joren:

Welke tip ik wel al wil meegeven en eentje die onder jullie misschien bekend is: goals in de Oostenrijkse 1e liga (2e klasse). Elke week maak ik daar een combi van alle matchen met over 1.5 en dan nog een met over 2.5. De over 2.5 is voor mij een funbet en speel ik dus met lagere stakes.
Gisteren opnieuw kunnen cashen met deze :p
0 Vind ik leuk's
Genk DNB juist! Valenciennes wel fout gisteren :-(
0 Vind ik leuk's
Voor morgen staat al een aardige som op PSG. Al de rest laat ik in deze Champions League ronde links liggen. Ook de europa league laat ik beleefd aan mij passeren. Dan maar even vooruit kijken op de wedstrijden van dit weekend!
België:
Zulte Waregem - Charleroi +1AH --> odd 1.95
Charleroi!!!!
0 Vind ik leuk's
Deze week is er midweekvoetbal in de Jupiler Pro League. Eventjes een paar voorbeschouwing:
Sporting Charleroi 0 AH - KV Mechelen --> odd 2.00
Opnieuw een keuze voor Charleroi dus, dat blijft bevestigen wat ik al heel het seizoen zeg over dit team: een goed voetballende ploeg. Dat werd dit weekend nog maar eens duidelijk op Zulte-Waregem. Ondanks dat Zulte de betere kansen had en ook de betere was in het spel, kon Charleroi net zoals vorige week op Standard een puntje uit de brand slepen. Charleroi behaalde in z'n laatste 3 thuisduels, met onder andere de komst van Lokeren en Genk, een mooie 7/9. Kumedor is geschorst
Mechelen kende een moeilijk seizoensbegin en er waren van buitenaf toch heel wat twijfels rond trainer Harm van Veldhoven, maar na 2 zeges tegen Oostende en OH Leuven lijkt de rust te zijn teruggekeerd 'achter de kazerne'. Man in vorm is David Destorme, die 4 keer wist te scoren in de laatste 2 duels. Bij Charleroi zullen ze ook Kamavuaka in de gaten moeten houden. De Duitser met Congolese roots versierde zaterdag zijn eerste basisplek en vierde dit met 2 doelpunten.
Mechelen kon dit weekend pas in de slotfase afstand nemen van OHL (4-2 zege). Het laatste doelpunt werd trouwens gescoord tegen 9 Leuvenaars. Malinwa zal het woensdag moeten doen zonder de geblesseerden Van Loo, Enevoldsen en Junker. Ghomsi zit zijn laatste schorsingsdag uit. Cordaro raakt wellicht speelklaar.
Als deze teams nog ambitie hebben om play off 1 te bereiken dan moeten ze nu vol aan de bak, want de achterstand op de 6e in het klassement bedraagt momenteel 8 punten. Charleroi zal willen bevestigen dat de 5/9 tegen Lokeren, Standard en Zulte geen toeval was en ik denk dat ze in dit duel aan het langste eind zullen trekken.
0 Vind ik leuk's
Lokeren -1AH - Lierse --> odd 1.78
Lokeren kende een prima seizoensbegin maar deemsterde daarna een beetje weg, met als gevolg dat de jongens van Peter Maes teruggezakt zijn naar een 7e plaats in het klassement. Lokeren kon zijn jongste 2 thuisduels (2-4 tegen Zulte en 2-2 tegen Gent) niet winnen, en zal daar woensdag verandering in willen brengen. Dit weekend kon Sporting, na 1/12, nog eens de smaak van de overwinning proeven dankzij een 0-2 zege in de derby op Waasland-Beveren. Hamdi Harbaoui maakte beide Lokerse treffers. Domper op de feestvreugde was de rode kaart voor kapitein Killian Overmeire, die woensdag de wedstrijd vanuit de tribune zal moeten volgen. Jordan Remacle is nog steeds out en Mijat Maric en Enes Saglik zijn onzeker.
Lierse kent tot nu toe een vrij rustig seizoen, maar het staat wel slechts 3 punten voor op de nummer 15. Oppassen dus voor de Pallieters, die dit weekend nog een pijnlijke 0-2 thuisnederlaag incasseerden tegen KV Oostende. Lierse kon in 6 uitwedstrijden slechts 1 puntje sprokkelen. Ook het doelsaldo buitenshuis spreekt boekdelen: slechts 2 doelpunten gemaakt en 15 tegen. Het is duidelijk dat Lierse de punten in eigen huis zal moeten verzamelen. Voor de verplaatsing naar Lokeren kan Stanley Menzo geen beroep doen op Arjan Swinkels en Hossam Ghaly, die geschorst zijn. Hazurov is out. Bourabia en Watt keren normaal gezien terug in de selectie.
0 Vind ik leuk's
SV Zulte-Wargem - AA Gent 1DNB --> odd 1.44
Fusieploeg Zulte-Waregem liet zondag z'n eerste punten liggen in eigen huis. Het kwam niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Charleroi, al was Z-W wel de betere ploeg en moet het de hand in eigen boezem steken. Coach Dury liet een aantal basisspelers rusten na het verloren Europa League duel tegen Maribor, vorige week donderdag. Zulte kan wel terugkijken op een prima thuisreputatie. Het haalde thuis 16/18 en onder andere Anderlecht en Standard gingen al voor de bijl. Na 12 speeldagen wijst alles er op dat Zulte hun prima prestatie van vorig seizoen zal bevestigen.
Bij Gent loopt het heel wat minder en play off 1 lijkt ver weg voor de Buffalo's. Na 9 speeldag mocht Victor Fernandez opkrassen, maar ook onder Rednic gaat het moeilijk. Gent kon uit zijn laatste 3 duels slechts 2 punten puren. Gent kon dit seizoen op verplaatsing nog niet winnen. Het speelde al 4 keer gelijk en verloor op Kortrijk en Anderlecht. Arzo is geschorst. Lepoint, die sukkelt met de ribben, kan spelen.
0 Vind ik leuk's
Cercle Brugge +1 AH - Club Brugge --> odd 1.98
De Brugse derby staat geprogrammeerd als afsluiter van de 13e speeldag. Groen-zwart is gastheer in deze partij.
Cercle doet het goed de jongste weken. Op Mechelen werd, met het nodige geluk, gewonnen en thuis tegen Zulte en op Gent werd 2 keer 1-1 gespeeld. Cercle leed wel al 2 zware thuisnederlagen: 0-4 tegen Anderlecht en 0-5 tegen Standard. Maar voor deze derby hoeft Cercle nooit gemotiveerd te worden! Lorenzo Staelens kan geen beroep doen op Gregory Mertens, die geschorst is. Boi en Buysse zijn opnieuw fit.
Het spelniveau van Club is al heel het seizoen ondermaats. In de laatste 2 wedstrijden werd dat ook pijnlijk duidelijk. Club verloor met zware 4-1 cijfers op Kortrijk en zondag verloor het op eigen veld van Racing Genk met 0-2. De bezoekers kunnen donderdag opnieuw beroep doen op Tom De Sutter.
0 Vind ik leuk's
Charleroi geeft een 2-0 voorsprong in de slotfase uit handen :-( Lokeren ook cash back. Zulte wel juist!
0 Vind ik leuk's
Cercle opnieuw juist! ;-)
0 Vind ik leuk's
Even gekeken voor dit weekend in de Jupiler Pro League. Aangezien ik vandaag moest werken en morgen ook, zullen er geen uitgebreide verslagen bij zijn. Ik weet trouwens toch niet of iemand dit leest want er is hier maar weinig reactie :p
Anderlecht - OH Leuven +2 AH --> odd 1.65
Anderlecht speelt niet denderend en het is lang geleden dat ze thuis nog eens konden overtuigen. Leuven kent een moeilijk seizoen maar is altijd gemotiveerd tegen Anderlecht. Uit bij Standard, Club en Mechelen speelde OHL meer dan degelijk.
KV Kortrijk - Oostende 1 --> odd 1.53
&
KV Kortrijk - Oostende under 2.5 --> odd 1.95
Kortrijk mist topschutter Santini die geschorst is en dat zal volgens mij toch een aderlating zijn. Toch moet Kortrijk in staat zijn om zonder de Kroaat te winnen van Oostende.
Mons - Genk under 3.5 --> odd 1.44
Vrij hoge notering voor een under 3.5. Bergen mag dan wel troosteloos laatste staan in het klassement, toch zijn de thuisnederlagen nooit echt zwaar te noemen. Dan kun je ook zeggen over Genk: ze pakken wel punten op verplaatsing, maar nog echt met monsterscores. Voor de durvers: de under 2.5 staat aan 2.10!
KV Mechelen - Zulte-Waregem over 2.5 --> odd 1.65
Beide ploegen hebben een aanvallende ingesteldheid en dat zie je ook in hun doelsaldo. Lijkt mij een zekerheidje!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.