Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Joren

Aangezien ik een vrij actief gokker ben, zal ik zoals de meesten hier ook maar een eigen topic starten ;-)
Verwacht geen gekke tips of extreme winsten van mij hoor!
Welke tip ik wel al wil meegeven en eentje die onder jullie misschien bekend is: goals in de Oostenrijkse 1e liga (2e klasse). Elke week maak ik daar een combi van alle matchen met over 1.5 en dan nog een met over 2.5. De over 2.5 is voor mij een funbet en speel ik dus met lagere stakes. Gisteren heb ik voor de 2e week op rij beide combi's kunnen binnen halen en vorig seizoen is het ook een aantal keer gelukt. Deze tip is zeker een winsituatie imo!
Grtz!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar joren
Country flagjoren in 24-08-2013 08:48 Leden topics
in 24-08-2013 08:48 Leden topics
87 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Geld terug gisteren. Genk was vrij gretig en Lokeren was redelijk zwak.

Voor vanavond: Lierse - Moeskroen.

Lierse opende het seizoen sterk met een verrassende 2-0 zege tegen Oostende. Vorige week verloren ze met het kleinste verschil op Club Brugge. Refaelov zorgde net voor de rust op vrijschop voor de 1-0 eindstand. Lierse had duidelijk de opdracht gekregen om voor een punt te komen en dat vond ik wel jammer, want in de 2e helft speelden de Pallieters vrij aardig en Club had het moeilijk. Soms zouden ploegen meer van eigen sterkte moeten uitgaan in plaats van betonvoetbal te spelen.

Nieuwkomer Moeskroen heeft z'n start niet gemist op het hoogste niveau. Op de openingsspeeldag werd met 3-1 verloren op het veld van landskampioen Anderlecht. Moeskroen leek een pandoering te krijgen, maar na de vroege 1-0 begonnen ze wel te voetballen en kregen ze 3-4 goede kansen. Hieruit wisten ze toch 1 keer te scoren. Het verloor uiteindelijk wel nog met 3-1. Vorige week werden de 3 punten thuis gehouden tegen Waasland Beveren.

In dit duel zie ik beide ploegen tot scoren komen. Lierse en Moeskroen hebben beiden een aantal aardige spelers in hun kern zitten.

Lierse - Moeskroen: Beide ploegen scoren: Ja @1.85
0 Vind ik leuk's
De laatste dagen bijzonder druk..

Voor morgen deze bet geplaatst in de Jupiler Pro League:

Club Brugge - Cercle Brugge (begint bij 0-3) 2
Moeskroen - Standard (begint bij 2-0) 1

Samen goed voor 1.55.

0 Vind ik leuk's
Om 18u vanavond:

Kortrijk - Genk.

Kortrijk kende een moeilijk seizoensbegin. Op de openingsspeeldag werd terecht met 2-0 verloren op Zulte-Waregem en op speeldag 2 verloren 'De Kerels' ongelukkig tegen Standard. Ook vorige week leek er weinig beterschap in te zitten. Kortrijk speelde een slechte eerste helft op het veld van Mechelen en ging rusten met een 1-0 achterstand. Na de rust wisten de bezoekers de achterstand nog om te buigen in een verrassende 1-2 zege.

Kortrijk mist Chanot, Cappon, De Mets en Matton met blessures.


Voor Genk volgt opnieuw een lastige wedstrijd. Sinds de terugkeer van Kortrijk naar 1e klasse konden de bezoekers slechts 1 keer winnen in het Guldensporenstadion. Na het afwijzen van Huub Stevens zit Genk nog steeds zonder trainer. Vorige week toonden de Limburgers wel inzet tegen Lokeren, maar ik vrees dat dit genoeg is om iets te rapen op Kortrijk.

Genk mist Joseph Monrose en Hamalainen.

Mijn voorspelling:

Kortrijk - Genk: 1 DNB @ 1.68
0 Vind ik leuk's
Om 20u00:

Charleroi - Waasland-Beven

Op speeldag 4 meteen een zespuntenmatch? Daar lijkt het toch wel op. Charleroi staat 16e en laatste met 0/9, 1 plaatsje hoger en met 1 puntje meer vinden we W-B.

Charleroi kent dus een dramatische start. Toch denk ik niet dat de Karolo's in de problemen zullen komen. Op Standard werd met 3-0 verloren, naar mijn mening door individuele fouten, thuis tegen Westerlo werd een 2-0 voorsprong weggegeven en op Anderlecht werd, ondanks een aardige partij, met het kleinste verschil verloren: 1-0.

Ook W-B heeft het dus moeilijk. Eerst thuis met 0-2 de boot in tegen Club Brugge, daarna 1-0 verloren op het veld van promovendus Moeskroen en vorige week toch een puntje kunnen pakken thuis tegen Westerlo.

Beide ploegen beschikken over een nagenoeg fitte kern.

Ondanks het feit dat Beveren al een punt kon pakken, in tegenstelling tot Charleroi, heeft de thuisploeg meer kwaliteit in de rangen.

Mijn voorspelling:

Charleroi - Waasland-Beveren 1 @ 1.85
0 Vind ik leuk's
Vanavond om 20u30


Sint-Truiden - Club Brugge:

Openingswedstrijd van het seizoen 15/16 in de Jupiler Pro League. STVV, opnieuw in 1e klasse neemt het op tegen de vice-kampioen en bekerwinnaar Club Brugge.

Na 3 jaar in het vagevuur van 2e klasse mogen de Kanaries opnieuw aantreden op het hoogste niveau. Als ik het zo eens snel bekijk heeft STVV één van de jongste kernen uit de JPL. Maar hun manier van werken, met jonge talenten pakte vorig seizoen wel goed uit. Met Yannick Ferreira beschikken ze ook over een zeer jonge, maar uitstekende coach. De thuisploeg mist vanavond Iandoli (met zijn 31 lentes te oudste speler in deze kern) en Kotysch.

Voor Club telt dit seizoen maar 1 ding: de titel. Toch vrees ik vanavond al voor een eerste uitschuiver. Club presteerde vorige week ondermaats op het veld van AA Gent in de strijd om de supercup. Ondanks de vele transfergeruchten moest blauw-zwart enkel Mathew Ryan laten gaan, al zal dit wel een enorm gemis zijn. Bolat werd gehuurd van FC Porto, maar verwacht wordt dat Bruzzese plaats zal nemen onder de lat. Club mist ook een hele resem spelers: De fauw, Meunier, Ibini, Engels, Coopman, Gedoz en Claudemir zijn er wegens blessures niet bij en nieuwkomer Hans Vanaken zit al meteen een schorsingsdag uit.

Ondanks de grote ambities van Club, zie ik hen vanavond toch al meteen de boot in gaan.

Mijn voorspelling:

Sint-Truiden - Club Brugge 1DNB @ 3.45



MSV Duisburg - Kaiserslautern:

Opener in Duitse 2e Bundesliga, waarin promovendus Duisburg het thuis mag opnemen tegen Kaiserslautern, dat vorig seizoen nipt buiten de top 3 viel.

De Zebra's hebben het grootste deel van hun kern kunnen behouden en zelfs nog kunnen versterken, vooral in aanvallend opzicht. Duisburg verloor vorig seizoen als enige ploeg in de 3e Liga geen enkele thuiswedstrijd en kan dus rekenen op een sterke thuisreputatie.

Kaiserslautern greep dus vorig seizoen nipt naast een plaats in de top 3. Verwacht wordt dat ze dit seizoen opnieuw zullen meedraaien in de top van het klassement. Die roten Teufel zijn wel 2 sterkhouders in de verdediging kwijt, want Willi Orban (Leipzig) en Dominique Heintz (Koln), allebei jeugdproducten en deel uitmakend van de U21 van Duitsland, verlieten de club. K'lautern wist vorig seizoen slechts 3 maal te winnen op verplaatsing, dus geef ik vandaag het voordeel aan Duisburg.

Mijn voorspelling:

MSV Duisburg - Kaiserslautern 1DNB @ 2.28
0 Vind ik leuk's
Morgenavond om 18u

KV Kortrijk - Standard Luik

2e wedstrijd van het nieuwe seizoen en meteen nemen het 2 ploegen uit Play-Off 1 van vorig seizoen tegen elkaar op.

De Kerels van Kortrijk zagen met Santini, Capon, Matton en Mulemo heel wat sterkhouders vertrekken en ook Chevalier staat op het punt om te vertrekken (zit voor morgen niet in de kern). Ook coach Yves Vanderhaege verliet de club en Johan Walem nam het roer over.
Kortrijk versterkte zich vooral met jonge spelers. Ik vrees dat het de eerste weken toch wat zoeken zal worden bij KVK

De bezoekers uit Luik willen revanche nemen voor vorig seizoen. Slavoljub Muslin werd aangesteld als hoofdcoach. Ook in de bestuurskamer vonden een paar verschuivingen plaats. Waar het de voorbije seizoenen een komen en gaan was van spelers, wil de nieuwe voorzitter nu vooral stabiliteit. Deze zomer verlieten nog heel wat spelers de club en kwamen er ook een pak bij. Toch denk ik dat Standard al een paar stappen verder staat dan de thuisploeg.


Mijn voorspelling:

KV Kortrijk - Standard 2DNB @ 1.93
0 Vind ik leuk's
STVV juist. Duisburg, ondanks een evenwichtige partij de duimen moeten leggen voor K'lautern
0 Vind ik leuk's
Snel nog 2 tips voor dit weekend:

KV Oostende - KV Mechelen 2DNB @2.00

KVC Westerlo - KAA Gent 2 @ 1.80

Sorry, geen tijd voor bespreking!!!
0 Vind ik leuk's
Gent winst morgen is idd free
0 Vind ik leuk's
Openingsweekend in JPL slecht begonnen voor mij. Vooral Gent heeft mij negatief verrast..

De sterke partij van OHL zal ik wel in het achterhoofd houden!

Vanavond nog een bedragje op Charleroi gezet.. Hopen op beterschap!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.