Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Klijn

Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar klijn4
Country flagklijn4 in 23-05-2013 11:02 Leden topics
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
614 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat bedoel je met de bed Borussia +2.5? Bedankt alvast
0 Vind ik leuk's
Eigenlijk moet +2 zijn, dat houdt dus in dat Mönchengladbach een 2-0 voorsprong krijgt al voor de wedstrijd, dus je wint de bet dan als Bayern maar met 1 doelpunt verschil wint.
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Bayern München - Borussia Mönchengladbach
ankomende vrijdag openen Bayern Munchen en Borussia Gladbach de Duitse Bundesliga. Het is dan natuurlijk even afwachten waar beide teams daadwerkelijk staan, maar één ding is zeker, coach Lucien Favre van Gladbach, is erg verdedigend ingesteld. Dit blijkt ook wel weer tijdens de confrontaties van de afgelopen jaren:
Gladbach - Bayern 3:4
Bayern - Gladbach 1:1
Gladbach - Bayern 3:1
Bayern - Gladbach 0:1
Bayern - Gladbach 1:0
Gladbach - Bayern 3:3
Bayern - Gladbach 2:1
Gladbach - Bayern 1:1
Eerder in deze voorbereiding won Bayern Munchen met 1-5 van Gladbach voor de Telecom-Cup, maar tijdens dit duel werden er wat dingen geprobeerd bij Gladbach. Op dit moment zijn beide ploegen verder in de voorbereiding en is de handicap voor Gladbach dan ook te hoog. Twee seizoenen eerder openden Bayern en Gladbach ook al de competitie en verrassend won Gladbach toen met 0-1. Bayern Munchen heeft een sterrenelftal en de kans is groot dat ze ook daadwerkelijk gaan winnen, maar Gladbach is een geduchte tegenstander en onze verwachting is dat het hooguit 2-1 of 3-1 zal worden voor Bayern.
WEDTIP: Borussia M Gladbach +2,5 (odd: 1,97)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Roda JC - SC Canmbuur
Roda wist vorig jaar ternauwernood aan degradatie te ontkomen en voor hun wacht dit seizoen weer een zwaar jaar. Topscorer Malki vertrok naar Rusland en daarmee ging veel scorend vermogen verloren. Echter haalde het ook wat aardige voetballers terug met de komst van onder andere Kali die het middenveld kwam versterken en met routinier Ard van Peppen als de nieuwe linksback. Roda verloor vorige week kansloos met 3-0 bij landskampioen Ajax, wat zeker geen schande is want Ajax is gewoon een paar klassen beter. Mark Jan Fledderus keert terug van de schorsing die hij tegen Ajax moest uitzitten.
Cambuur maakte vorige week officieel zijn rentree op het hoogste niveau van Nederland. De ploeg uit Leeuwarden speelde een bloedeloos gelijkspel tegen NAC Breda (0-0). Het was een saaie wedstrijd en veel kansen had Cambuur ook weer niet.
Ik verwacht een fel duel aan de kant van Roda zijnde. Ze moeten het nu laten zien tegen de promovendus Cambuur en bovendien is het voor Roda de eerste thuiswedstrijd dit seizoen.
Mijn wedtip: Roda JC @ 1,85
0 Vind ik leuk's
Heracles Almelo - PEC Zwolle
Mijn wedtip: Dubbele kans PEC Zwolle @ 1,84
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NAC Breda - SC Heerenveen
Mijn wedtip: SC Heerenveen @ 2,45 // SC Heerenveen DNB @ 1,73
0 Vind ik leuk's
Nog een leuke tip voor vandaag erbij:
Admira - Sturm Graz
Sturm Graz eindigde afgelopen seizoen op plaats 4 in de competitie en mocht dit seizoen deelnemen aan de europa league. Dit liep echter op een debacle uit want het IJslandse Bredablik was met 1-0 te sterk over 2 duels. Admira eindigde afgelopen seizoen op plaats 9 in de competitie en mocht op doelsaldo in de Bundesliga blijven.Dit seizoen zijn beide ploegen slecht begonnen en heeft Admira zijn eerste 3 duels verloren en doet Sturm Graz het iets beter met 1 punt uit 3 duels. Toch is er een belangrijk feit voor het duel van zaterdag, want thuisclub Admira kreeg in het met 7-1 verloren duel bij Bregenz 3 rode kaarten. Toevalligerwijs zijn dit alle 3 centrale verdedigers dus de coach zal flink moeten gaan puzzelen achterin. Drescher , Pöllhuber en Schössewendter zijn alle 3 geschorst zaterdag. Ondanks de matige start van Sturm Graz zal de ploeg nog zeker hoger in het klassement gaan eindigen en bovenin mee gaan draaien.
Mijn wedtip: DNB Sturm Graz @ 1,92
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Heracles Almelo - PEC Zwolle
Mijn wedtip: Dubbele kans PEC Zwolle @ 1,84
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NAC Breda - SC Heerenveen
Mijn wedtip: SC Heerenveen @ 2,45 // SC Heerenveen DNB @ 1,73
klijn4:
Nog een leuke tip voor vandaag erbij:
Admira - Sturm Graz
Mijn wedtip: DNB Sturm Graz @ 1,92

Kassa!
0 Vind ik leuk's
Voor morgen heb ik weer een paar Eredivisietips!~
AZ - Ajax
Mijn wedtip: Ajax @ 1,72
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Feyenoord - FC Twente
Mijn wedtip: Feyenoord @ 1,80
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
FC Groningen - FC Utrecht
Mijn wedtip: FC Groningen @ 1,82 /
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
RKC - Vitesse
Mijn wedtip: 1X RKC @ 1,68 // DNB RKC @ 2,30
0 Vind ik leuk's
Gaat lekker he! Ik speelde Zwolle met je mee, bedankt!
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Voor morgen heb ik weer een paar Eredivisietips!~
AZ - Ajax
Mijn wedtip: Ajax @ 1,72
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Feyenoord - FC Twente
Mijn wedtip: Feyenoord @ 1,80
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
FC Groningen - FC Utrecht
Mijn wedtip: FC Groningen @ 1,82 /
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
RKC - Vitesse
Mijn wedtip: 1X RKC @ 1,68 // DNB RKC @ 2,30

Twee van de vier goed vandaag. Vooral Feyenoord kwam echt als een enorme verassing.
0 Vind ik leuk's
Feyenoord was toch ook niet zo'n grote verassing?
Twente niet afgelopen tijd niet best natuurlijk, maar Feyenoord ook drama.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.