Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: luwiquatorze

Zal hier al mijn tips plaatsen. Deze zullen in de volgende sporten zijn: NFL, NBA en voetbal.

De tips die ik plaats zijn voor de serieuze sportsbettors. Dus als je hier denkt snel rijk te worden, dan ben je aan het verkeerde adres. Slow but steady wins the race. Ik zal gebruik maken van verschillende type bets. Sides, spreads (handicap), totals, live-bets, teasers en ook props.

Het is een continu gevecht met/ tegen andere sportsbettors om de best mogelijke odds te krijgen. Ook probeer ik steeds de best mogelijke spread (handicap) te krijgen. Hierdoor kan ik je aanraden om te abonneren op deze thread. Soms zijn de odds of spreads maar zeer kort beschikbaar. ik zou het niet leuk vinden als ik een betere odd heb dan degenen die me volgen. Ik probeer odds uit te geven die wijd beschikbaar zijn. Aan jou om accounts bij verschillende books te hebben zodat je dezelfde odds kunt pakken. Mocht je steevast niet dezelfde odd kunnen pakken als wat ik heb geplaatst, dan heb je simpelweg een slechte bookie. Om deze reden verzoek ik ook eenieder om niet in mijn topic te posten. Als je vragen heb, begin daar een topic over in het forum, of stuur me een privé-bericht. Ik zal alle vragen beantwoorden. Maar zou het vervelend vinden voor subscribers van deze thread als ze mailberichten krijgen omdat iemand heeft geplaatst dat ze dik hebben gewonnen/verloren met mijn bet oftewel dat ze me gaan volgen etc etc. Niet nodig. Gewoon mondje houden, vingers stil en volgen.

Ik zal winning streaks hebben, Ik zal losing streaks hebben. Het hoort er allemaal bij. De kans dat ik aan het einde van het seizoen in de plus sta is groter dan de kans dat ik verlies. Voor de newbies onder ons: Als je ziet dat ik een dikke winning streak heb, kan ik je min of meer garanderen dat die niet lang zal doorgaan. Dus niet denken, dat dat het juiste moment is om te beginnen met volgen. Ook als ik een dikke losing streak heb, zal die niet lang volhouden. Het begrip 'variantie' begrijpen is essentieel bij sportwedden.

De bookies die bij mijn weten de scherpste odds hebben zijn 5Dimes, Bookmaker/CRIS en Pinnacle. BetOnline en Heritage zijn ook redelijk scherp, maar daar heb ik geen accounts.

Tips volgen in de post hieronder.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar luwiquatorze
Country flagluwiquatorze in 7-09-2015 19:27 Leden topics
in 7-09-2015 19:27 Leden topics
48 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn bets zijn voornamelijk voor 1% van mijn bankroll. Soms ietsjes minder, soms ietsjes meer, afhankelijk van de odd en de edge natuurlijk. Bets van 2% zijn zeldzaam.

Week 1 NFL:

Komende donderdag gaat het nieuwe NFL seizoen van start. Er is op donderdag 1 opening game tussen de kampioenen, New England Patriots, en een ander goed team, namelijk de Pittsburgh Steelers. De rest van de wedstrijden vinden voornamelijk op zondag plaats en de 2 laatste wedstrijden op Monday Night Football. Ik heb al meerdere weken geleden mijn eerste bets geplaatst, maar meeste van deze spreads zijn allang verdwenen. Waar er nog wel 'value' te behalen valt is bij de teasers. Een teaser bet is een bet waar je flink wat punten bij je handicap erbij krijgt (meestal 6), maar de odds worden ook veel lager. Hierdoor moet je kleine combi's maken. je kunt bij je bookie kiezen voor 2-team teasers, 3-team teasers, 4-team teasers etc etc. De pay-outs van een 6-point-NFL-teaser zijn als volgt:

2-team = -110 (oftewel 1,91 in decimal odds)
3-team = +160 (2,60)
4-team = +265 (3,65)
5-team = +410 (5,10)

Dit zijn de tips:

1% Single: PHI -3 vs ATL
- Philadelphia heeft een eigenzinnige coach in Chip Kelly die met een volledig nieuw systeem uit de College ranks is overgekomen. Hij probeert door snel te spelen het andere team strategisch voor te zijn, ook rouleert hij zijn spelers enorm snel, zodat ze vers en fit blijven. Ondertussen ziet de defense van het andere team sterretjes onder die helmen, omdat ze simpelweg niet zo'n goede conditie hebben als de spelers van de Eagles. Ik kan je echt aanraden meer te lezen over Chip Kelly. The man is a genius. Hij heeft dit jaar de zeer accurate QB Sam Bradford aangetrokken (in een trade met St Louis) en daarnaast ook de rushing champion van vorig jaar, DeMarco Murray. De verdediging heeft ook een flinke boost gekregen door de komst van LB Kiko Alonso van Buffalo en CB Byron Maxwell van de Seattle Seahawks. Ondertussen moet Atlanta het doen met een nieuwe coach, Dan Quinn, een nieuwe Offensive Coordinator in Kyle Shanahan en heeft het team te maken met blessures. Philadelphia heeft erg goed gespeeld in de preseason en ik verwacht dat ze de lijn doorzetten in het begin van het seizoen.


2 team 6 point teasers:

1% Kansas City +7 met Buffalo +8.5 @1,91
1% Jacksonville +9 met Tennessee +9 @1,91
1% Seattle/ St Louis Under 48 met Baltimore/ Denver Under 55 @1,91

In een poging de teasers zo duidelijk mogelijk uit te leggen:
De huidige spread voor Kansas City is +1 @1,91 in een single bet. De huidige lijn voor Buffalo is +2.5 @1,91 in een single bet.
Door voor een 6-point-teaser te kiezen, krijgen beide spreads er 6 punten erbij, maar moet ik ze wel allebei goed hebben voor een odd van @1,91. Als er 1 fout is dan verliest de teaser.

KC +1 (single) +6 = +7 (teaser)
BUF +2.5 (single) +6 = +8.5 (teaser)
Samen moeten ze de spread coveren en dan heb je @1,91 binnen.
Nog een kleine notitie bij teasers: het lijkt hartstikke leuk als je zomaar 6 punten bij een spread erbij kunt krijgen, maar teaser bets plaatsen doe je niet zomaar. Teasers worden voornamelijk gebruikt om 'key numbers' mee te overbruggen. Key numbers in de NFL zijn de 3 en 7. Vaak is het verschil in de eindstand van een wedstrijd deze 2 nummers. Zoals je ziet heb ik met al mijn 'side' teasers deze 2 key numbers overbrugt. Van de +1 naar +7, van de +2.5 naar de +8.5 en van de +3 naar de +9.

Er zullen nog 1st half bets volgen wanneer de lijnen opengaan. Ook zullen er op zondag misschien 2H bets zijn of live-bets.
0 Vind ik leuk's
Voetbal,
Euro 2016 Qualifiers:

1% Switzerland vs England BTTS @2.06
0.5% Switzerland @5.25
1% Austria +0.5 @1.77
1% Spain -2 @1.97
0 Vind ik leuk's
Voetbal,
World Cup 2018 Qualifiers, CONCACAF,

1% Curacao +1 @1.83 vs Nicaragua

Curacao heeft de eerste wedstrijd vorige week verloren en moet nu uit bij Nicaragua een achterstand van 1-0 omzetten naar winst. Gaat moeilijk worden tegen die licht ontvlambare midgets uit Nicaragua. Patrick Kluivert staat voor een zware klus, maar heeft genoeg kwaliteit opgeroepen uit de Eredivisie en elders in Europa om ze aan te kunnen. Ik verwacht een laag doelpuntensaldo in deze wedstrijd. Worst case scenario is wederom 1-0 verlies, waardoor de bet pushed.
0 Vind ik leuk's
Voor degenen die nog laat op zijn, over anderhalf uur begint het NFL seizoen. Zie hier een aantal prop bets die ik waardevol vind:

PIT 1Q +0.5 @1,96
PIT scores first @2,35
NE 3Q -0.5 @1,83
Marcus Wheaton pass receptions over 4.5 @2,10

Allemaal voor 1% van je bankroll.
0 Vind ik leuk's
NFL WK2:

Thursday Night Football,

Kansas City -3
Denver/ Kansas City U43.5


Beide voor 1%

2 Formidabele defenses aan het werk hier. Arrowhead is een heksenketel. Ze hebben het record voor luidste stadion ter wereld. Ergens rond de 136 decibel. Beide teams hebben maar 4 dagen om te recoveren van de klappen van zondag.
0 Vind ik leuk's
Zondag a.s.,

WK2,

Buffalo +1 @1,96
Tennessee +2.5 @1,91


De beide Thursday Night Football bets van de vorige post zijn allebei voor @1,91
0 Vind ik leuk's
Halftime bet:

Dallas -7 @1,76
0 Vind ik leuk's
Ik houd je in de gaten (y)
0 Vind ik leuk's
Ik weet er niet veel van af maar zal het in de gaten houden :) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
net gepost in de chat:

live: Philadelphia vs Atlanta 1H under 18.5
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.