Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: luwiquatorze

Zal hier al mijn tips plaatsen. Deze zullen in de volgende sporten zijn: NFL, NBA en voetbal.

De tips die ik plaats zijn voor de serieuze sportsbettors. Dus als je hier denkt snel rijk te worden, dan ben je aan het verkeerde adres. Slow but steady wins the race. Ik zal gebruik maken van verschillende type bets. Sides, spreads (handicap), totals, live-bets, teasers en ook props.

Het is een continu gevecht met/ tegen andere sportsbettors om de best mogelijke odds te krijgen. Ook probeer ik steeds de best mogelijke spread (handicap) te krijgen. Hierdoor kan ik je aanraden om te abonneren op deze thread. Soms zijn de odds of spreads maar zeer kort beschikbaar. ik zou het niet leuk vinden als ik een betere odd heb dan degenen die me volgen. Ik probeer odds uit te geven die wijd beschikbaar zijn. Aan jou om accounts bij verschillende books te hebben zodat je dezelfde odds kunt pakken. Mocht je steevast niet dezelfde odd kunnen pakken als wat ik heb geplaatst, dan heb je simpelweg een slechte bookie. Om deze reden verzoek ik ook eenieder om niet in mijn topic te posten. Als je vragen heb, begin daar een topic over in het forum, of stuur me een privé-bericht. Ik zal alle vragen beantwoorden. Maar zou het vervelend vinden voor subscribers van deze thread als ze mailberichten krijgen omdat iemand heeft geplaatst dat ze dik hebben gewonnen/verloren met mijn bet oftewel dat ze me gaan volgen etc etc. Niet nodig. Gewoon mondje houden, vingers stil en volgen.

Ik zal winning streaks hebben, Ik zal losing streaks hebben. Het hoort er allemaal bij. De kans dat ik aan het einde van het seizoen in de plus sta is groter dan de kans dat ik verlies. Voor de newbies onder ons: Als je ziet dat ik een dikke winning streak heb, kan ik je min of meer garanderen dat die niet lang zal doorgaan. Dus niet denken, dat dat het juiste moment is om te beginnen met volgen. Ook als ik een dikke losing streak heb, zal die niet lang volhouden. Het begrip 'variantie' begrijpen is essentieel bij sportwedden.

De bookies die bij mijn weten de scherpste odds hebben zijn 5Dimes, Bookmaker/CRIS en Pinnacle. BetOnline en Heritage zijn ook redelijk scherp, maar daar heb ik geen accounts.

Tips volgen in de post hieronder.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar luwiquatorze
Country flagluwiquatorze in 7-09-2015 19:27 Leden topics
in 7-09-2015 19:27 Leden topics
48 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vanavond op Monday Night Football,
De kraker tussen de Kansas City Chiefs en de Green Bay Packers. Het zijn 2 teams die zeer waarschijnlijk de playoffs gaan halen. Green Bay is de huidige favoriet om namens de NFC de Superbowl te bereiken. Hun Quarterback is 1 van de beste in het spel en heeft een ongelooflijke streak van bijna 2 jaar geen interceptions gegooid te hebben in thuiswedstrijden. Ik verwacht een snelle start van Green bay en denk dat de wedstrijd Over de total gaat.

Green Bay 1H -3 (-115)
Kansas City/ Green Bay Over 47.5
0 Vind ik leuk's
ff een recap:

Dit zijn de openstaande bets:

BAL/PIT U44.5 (Donderdag)
JAX +9
BUF -6
ARI -6.5
OAK -2
DET +9.5
DET/SEA U43

Daar komen de volgende bij:
CAR -3 @1,83
PHI -3 @1,80
MIN/DEN U43

De rest zijn allemaal -110 bets, oftewel @1,91.
De beste bet die ik heb deze week is DET/SEA U43. Ik geef geen garanties, maar alles wijst voorlopig op een laagscorende wedstrijd.

0 Vind ik leuk's
Hoe speel je dit? Flat stake singles allen?
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Joostvw:
Hoe speel je dit? Flat stake singles allen?


Check de eerste 2 posts van mijn topic.
Ik heb mijn bankroll verdeelt in 100 units. 1% zeg maar. Als je in percentages bet kun je nooit je hele bankroll verliezen als je slecht runt (je units worden steeds kleiner dan), terwijl als je wint, je harder wint, want je unit size gaat mee met de groei van je bankroll.

Alles singles van @1,91 oftewel -110 odds, mits ik aangeef dat het teasers of combi's zijn.

De wedstrijd van maandagavond tussen Detroit en Seattle heb ik 1 bet op Detroit +9.5 en 1 bet op Detroit/ Seattle Under 43. Als je verwacht dat een wedstrijd een lage score gaat hebben, dan is de kans ook groter dat een underdog die 10 punten krijgt de spread zal coveren.
Het kan zijn dat je bookie Detroit op +10 heeft, maar dan is de kans groot dat ie er extra geld voor vraagt. Daarmee bedoel ik dat je geen @1,91 odds hebt, maar waarschijnlijk @1,80. (-125 ipv -110).

Om het uit te leggen:
In de NFL heb je Key Numbers. Dat zijn spreads die vaak pushen. Als je van een underdog houdt, dan neem je hem altijd op een spread van +3 of +7 of +10. Je neemt een underdog 'nooit' op +2.5 of +6.5 want als het verschil in de wedstrijd net 3 punten of net 7 punten is, dan heeft je bet verloren, terwijl degene die +3 of +7 een push heeft (=gelijkspel, inzet terug).
Omgekeerd precies hetzelfde, als je van een favoriet houdt, dan bet je hem 'nooit' op -3.5 of -7.5, maar altijd op -3 of -7 zodat je tenminste een push uit de wacht kunt slepen, mocht de wedstrijd op dat verschil eindigen.
Dit is de reden waarom het altijd een stoelendans om de beste odds is bij de Key Numbers van 3, 7 en 10. Hierdoor spelen de bookies dan met de juice, ipv dat ze je dat half puntje extra geven.

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag.
0 Vind ik leuk's
Aha, alles dus 1%, dat was even de vraag. Uiteraard wel je topic doorgelezen. Interessante gegevens overigens, leuk om te lezen! Succes weer deze ronde :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Momenteel wordt de categorie 4 orkaan Joaquin nauwlettend in de gaten gehouden. Hij is momenteel bij de Bahamas en het ziet er naar uit dat hij de Atlantische Oceaan op gaat draaien richting Europa. Er is echter een kleine mogelijkheid dat hij toch dicht langs de oostkust van de V.S. gaat waardoor het zwaar weer kan worden bij de wedstrijd tussen Philadelphia en Washington. De meeste bettors denken dat de regen en de harde wind de wedstrijd zullen bemoeilijken, waardoor de total van die wedstrijd van 46 naar 43.5 is gewed. Mijns inziens gaat ie te ver van de coast af om echt effect te hebben, zal het in de gaten houden, maar ga zeer waarschijnlijk de OVER 43 spelen als de total tot zo laag komt. Dikke overreactie door het publiek.
0 Vind ik leuk's
Tweede helft,

PHI -4 2H vs WSH @1,86
0 Vind ik leuk's
tweede helft

KC/CIN O23 @1,86
0 Vind ik leuk's
NFL WK5,

463 STL +10 @1,91
474 SF/NYG U43 @1,91
0 Vind ik leuk's
2de Helft,

2275 DAL 2H PK @2,10

*PK is hetzelfde als DNB
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.