Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Milanos

Hee mensen,

Ik denk dat een introductie inmiddels niet meer nodig is.
Voor 2015 heb ik maar besloten om een forum met tips bij te gaan houden. Dit doe ik omdat ik merk aan mijn PM berichten dat daar nog best wel wat vraag naar is. Op mn forum zal je voornamelijk NBA tips vinden en voetbalcombo's. Mn live tips zal ik nog steeds in de chat blijven noemen.

Mn eerste NBA tips voor vanavond zijn:
Washington Wizards - Chicago Bulls under 194,5 @1,95

Wizards en Bulls behoren beide tot de top 5 defensive teams van de NBA. Aangezien ik hiernaast ook nog Play-off style game verwacht zullen hier niet veel punten gaan vallen. Statistieken zeggen ook dat de laatste 6 onderlinge ontmoetingen 1 maal boven de 195 is uitgekomen met 197 punten.

Golden State Warriors - Cleveland Cavaliers -12,5 Golden State @ 1,84

Golden State op het moment een stuk beter dan Cavs, Cavs missen Lebron en Varajeo en dat is nog steeds duidelijk te merken. GSW heeft laatste 4 wedstrijden hun line gecoverd en vandaag verwacht ik niet anders.

Atlanta Hawks - Detriot Pistons -1,5 Atlanta @1,74

Voor deze wedstrijd verwacht ik dat Atlanta wint. Beide teams spelen goed basketball en hebben beide een winstreak. Alleen speelt Atlanta naar mijn mening toch het beter basketball en hebben ze ook het thuisvoordeel.

Player special ben ik nog aan het uitzoeken.

Succes


(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar milanos
Country flagmilanos in 9-01-2015 23:06 Leden topics
in 9-01-2015 23:06 Leden topics
376 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
NBA TIPS 22-02

Players
Anthony Davis over 24.0 @1.85
Davis speelt met de Pelicans tegen Miami Heat verwacht een close game waarin Davis het verschil moet maken. Tijdens matches waarin Pelicans rond de 100 punten halen zie je Davis vaak meer dan 24 punten halen. Ik verwacht Davis met de meeste punten of alles moet op Evans gaan, maar dat denk ik niet.
Rudy Gay over 20.5 @1.85
Simpele verklaring Gay speelde dit seizoen al eerder 2 games tegen Clippers en haalde daarin 2x meer dan 20 punten. Daarnaast zijn Gay en Cousins de enige die echt punten maken voor Sacremento Kings. Na het aantrekken van de nieuwe coach ging de eerste game meteen al gewonnen en haalde Gay direct 28 punten. Hopen op een herhaling vandaag

Game
Oklahoma City -3,5 @1.85
Hornets simpelweg niet goed in vorm hebben geen bijzondere spelers aangetrokken en beschikken nog steeds niet over Kemba Walker. Durant is wel out maar dit zal Westbrook voldoende moeten opvangen om te winnen

Quarter
Toronto Q2 DNB @1.97
Toronto wint alle q2's op t moment gisteren ook weer van Atlanta Hawks. Dus dit zal weer 1tje woorden voor Toronto

Houston Rockets Q1 @1.86
Toronto verliest bijna altijd Q1 om vervolgens Q2 te winnen. Houston begint altijd vrij sterk.

Succes (y)
0 Vind ik leuk's
We gaan er weer voor, milanos.
0 Vind ik leuk's
Davis al snel uitgeschakeld, jammer..
0 Vind ik leuk's
NBA TIPS 24-02

Verdubbelaar
Cleveland -3,5 @1.55 + Oklahoma City Thunder ML @1.34 = 2.08

Quarter tips
Cleveland Q1 @1.57
Dit zou een gemakkelijke wedstrijd voor Cleveland moeten worden, In vorm met alle topspelers aanwezig. Q1 moet easy te doen zijn
OKC Q1 @1.56
OKC laatste 6/6 games Q1 gewonnen en zijn in vorm ook zonder Durant.
Toronto Q2 DNB @2.14
Toronto staat bekend op de Q2 heeft me vaak genoeg geld op geleverd en Q2 is niet t sterkste punt van Dallas

Game tips
Dallas -4,5 @1.90
Dallas is beter in vorm verwacht niet een hele moeilijk avond thuis.
Washington Wizards u205,5@1.95
Curry is nog game-time decision of die speelt of niet. Daarnaast is Beal uit voor Washington verwacht daarom dat deze onder de 206 blijft.

Succes (y)
0 Vind ik leuk's
milanos:
NBA TIPS 24-02

[b]Verdubbelaar
Cleveland -3,5 @1.55 + Oklahoma City Thunder ML @1.34 = 2.08

Quarter tips
Cleveland Q1 @1.57
Dit zou een gemakkelijke wedstrijd voor Cleveland moeten worden, In vorm met alle topspelers aanwezig. Q1 moet easy te doen zijn
OKC Q1 @1.56
OKC laatste 6/6 games Q1 gewonnen en zijn in vorm ook zonder Durant.
Toronto Q2 DNB @2.14
Toronto staat bekend op de Q2 heeft me vaak genoeg geld op geleverd en Q2 is niet t sterkste punt van Dallas

Game tips
Dallas -4,5 @1.90
Dallas is beter in vorm verwacht niet een hele moeilijk avond thuis.[/b]
Washington Wizards u205,5@1.95
Curry is nog game-time decision of die speelt of niet. Daarnaast is Beal uit voor Washington verwacht daarom dat deze onder de 206 blijft.

Succes (y)


Prima nachtje 170 winst gemaakt (y)
0 Vind ik leuk's
(y) Dat ging super. Ik had alleen Toronto meegespeeld. (y)
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
NBA Tips 02-25

Quarter tips
Deze is wel iets lastiger dan gisteren,
Q1 Utah Jazz @1.40
, Utah Jazz heeft Q1 4 uit de laatste 6 x gewonnen en de Lakers 5/6 verloren alleen 1x gewonnen van Denver (denver verliest van alles Q1)

Q1 Orlando Magic draw no bet @2.12
Orlando magic speelt 3/6 Q1. Waarvan verloren van Pelicans met 20-19, Bulls en Wizards dus wel de betere teams. Miami heat heeft dan wel 5/6 verloren alleen gewonnen met 32-31 van Philly (slechts presterende team in de NBA)

Q1 Portland -0,5 @1,88
Als laatste Q1 Portland -0,5. Portland wint 5/6 Q1 alleen verloren van Houston Rockets met 27-26. Spurs hebben 3/6 verloren, gewonnen van Detroit, Pacers en GSW maar allemaal net aan behalve Detroit

Zoals ik al zei deze is wel iets lastiger dan gisteren
0 Vind ik leuk's
milanos:
NBA Tips 02-25

Quarter tips
Deze is wel iets lastiger dan gisteren,
Q1 Utah Jazz @1.40
, Utah Jazz heeft Q1 4 uit de laatste 6 x gewonnen en de Lakers 5/6 verloren alleen 1x gewonnen van Denver (denver verliest van alles Q1)

Q1 Orlando Magic draw no bet @2.12
Orlando magic speelt 3/6 Q1. Waarvan verloren van Pelicans met 20-19, Bulls en Wizards dus wel de betere teams. Miami heat heeft dan wel 5/6 verloren alleen gewonnen met 32-31 van Philly (slechts presterende team in de NBA)

Q1 Portland -0,5 @1,88
Als laatste Q1 Portland -0,5. Portland wint 5/6 Q1 alleen verloren van Houston Rockets met 27-26. Spurs hebben 3/6 verloren, gewonnen van Detroit, Pacers en GSW maar allemaal net aan behalve Detroit

Zoals ik al zei deze is wel iets lastiger dan gisteren


Orlando was draw dus no bet!
0 Vind ik leuk's
NBA tips 02-26

Quarter tips

Q1 Oklahoma city thunder -1,5 @1.91
Okc wint Q1 5 x uit de laatste 6 games. Zelfs zonder Durant zijn ze goed bezig, Westbrook is op het moment zo enorm goed daar. Phoenix Suns heeft daarnaast een belangrijke speler geruild, die toch wel belangrijk was voor het team, Dragic. Daarnaast gaat Phoenix Q1's 5/6 keer verloren ze hebben alleen gewonnen van Denver (Denver verliest van iedereen)

Q2 Golden State Warrios DNB @2.07

Waarom? GSW heeft elke Q2 gewonnen op de Pacers (5/6) na. Dit was zonder Curry. Cleveland 3/6 keer Q2 gewonnen verloren van Bulls, Pistons en Heat. Vandaar dat ik GSW zie winnen van Cleveland Q2 beide teams zijn momenteel de beste van NBA ze zullen niet veel van elkaar onderdoen.

Game tips
Oklahoma City Thunder -5,5 @1.98
Phoenix wordt overlopen ze hebben 1/6 gewonnen en OKC 6/6 gewonnen

Wederom Succes (y)
0 Vind ik leuk's
NBA Tips 02-27

Quarter tips

Q1 Charlotte Hornets dnb @1.96
H2H alle 5 gewonnen op quarter 1
Daarnaast 4/6 gewonnen op normale games Q1. Boston Celtic zelf 2/6 gewonnen 3 verloren en 1 gelijk.

Q1 Houston Rockets @1.55
winnen bijna iedere q1 5/6 behalve van Dallas. Brooklyn verliest veel Q1's en h2h wint Houston 4/5.

Q1 Utah Jazz -1,5 @1.90
Denver nuggets 1/6 gewonnen Utah Jazz 4/6. Denver nuggets verliezen echt bijna alles met geluk 1tje gewonnen van Bucks met 1 punt verschil

Succes (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.