Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Milanos

Hee mensen,

Ik denk dat een introductie inmiddels niet meer nodig is.
Voor 2015 heb ik maar besloten om een forum met tips bij te gaan houden. Dit doe ik omdat ik merk aan mijn PM berichten dat daar nog best wel wat vraag naar is. Op mn forum zal je voornamelijk NBA tips vinden en voetbalcombo's. Mn live tips zal ik nog steeds in de chat blijven noemen.

Mn eerste NBA tips voor vanavond zijn:
Washington Wizards - Chicago Bulls under 194,5 @1,95

Wizards en Bulls behoren beide tot de top 5 defensive teams van de NBA. Aangezien ik hiernaast ook nog Play-off style game verwacht zullen hier niet veel punten gaan vallen. Statistieken zeggen ook dat de laatste 6 onderlinge ontmoetingen 1 maal boven de 195 is uitgekomen met 197 punten.

Golden State Warriors - Cleveland Cavaliers -12,5 Golden State @ 1,84

Golden State op het moment een stuk beter dan Cavs, Cavs missen Lebron en Varajeo en dat is nog steeds duidelijk te merken. GSW heeft laatste 4 wedstrijden hun line gecoverd en vandaag verwacht ik niet anders.

Atlanta Hawks - Detriot Pistons -1,5 Atlanta @1,74

Voor deze wedstrijd verwacht ik dat Atlanta wint. Beide teams spelen goed basketball en hebben beide een winstreak. Alleen speelt Atlanta naar mijn mening toch het beter basketball en hebben ze ook het thuisvoordeel.

Player special ben ik nog aan het uitzoeken.

Succes


(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar milanos
Country flagmilanos in 9-01-2015 23:06 Leden topics
in 9-01-2015 23:06 Leden topics
376 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De azijnzeiker thijs heeft me geband in de chat voor taalgebruik, de man komt ineens in de chat zonder dat die weet waar het over gaat.
We waren aan het grappen en grollen en dan komt de speelbreker met dit soort dingen. Het was niks serieus. Vrij triest.

Tip voorlopig niet meer door dit kinderachtig gedoe van die mods hier. Wordt is tijd dat er een paar uitgaan. Zijn veel nooit aanwezig in de chat en als je iets niet weet van Huisregels komen ze bijdehand doen. Totaal geen interactie mee mogelijk. Waarschuwingen zitten er tegenwoordig ook niet meer in? rare vent die thijs (p.s vrijheid van meningsuiting)
0 Vind ik leuk's
... Je suis Milanos ...
0 Vind ik leuk's
roelroel:
... Je suis Milanos ...
Jij snapt m! (y)

Voor jou nog een tip New Orleans Q2 -1,5
0 Vind ik leuk's
Q2 -1,5 weer verloren beide op 1 punt. Zit echt niet mee ze staan met 30 sec 4 punten voor en geven t dan weg pff 3/3 fout

Uiteindelijk er nog 3/6 van weten te maken plus een odd van 3.51 dus wel nog aardig winst gemaakt! Jammer dat die 2quarters van Pelicans allebei eindigde in gelijkspel (beide x was de odd 14 daarvoor) en Houston wint dik Q1 en Verlies dik Q2. meestal is t bij Houston andersom maarja.

Was uiteindelijk nog door gegaan om jullie wat winst te bezorgen door de 3 falende tips
0 Vind ik leuk's
Thijs je verknald mn dag (n)
0 Vind ik leuk's
Live tip Q3 -1,5 New Orleans @1.91
0 Vind ik leuk's
Livetip Q3 New orleans normaal op 3.51 2 punten achter
0 Vind ik leuk's
Live tip Boston Celtics Q4 to win 2.02
0 Vind ik leuk's
Stand van zaken 8/9 4/7 3/6
Totaal Goed: 15
Totaal Fout: 7

Livetips 9/11
Goed: 9
Fout: 2
0 Vind ik leuk's
Je suis Milanos!!!!!!!!!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.