Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake


Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mojos
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mojos:
Hi,

Nee, dat vind ik toch iets wat laag. Beter afwachten en de odds beetje in de gaten houden, odds zijn namelijk wel erg hard gedropt en zou mijn niet verbazen als ze weer iets gaan stijgen en anders live proberen een goede odd te pakken.


Doe ik, thanks! (y)
0 Vind ik leuk's
Melilla - Recreativo Huelva

Today, 13 Dec 2015, 12:00

Pick: UD Melilla +0.25 AH @1.91 1 Unit low stake.

Relatief hoge odds voor Melilla, vooral omdat het thuis nog niet eens zo slecht doet, 2 gewonnen, 4 gelijk en 2 verloren tegen UCAM en Cadiz, wat de beste teams zijn van deze groep.

Waarschijnlijk zetten de mensen nu tegen UD Melilla, omdat deze week bekend is geraakt dat Melilla spelers al een tijdje niet zijn betaald, en natuurlijk speelt dat mee, maar het leuke is dat bij Recreativo de Huelva precies hetzelfde probleem speelt, daar zijn spelers ook al maanden niet betaald, dus dat gaat gelijk op.

Melilla uit bakt er niet zo veel van, maar thuis is dat toch wel een ander verhaal en heeft het nooit kansloos verloren, beide teams aan een teleurstellend seizoen bezig, en hadden normaal gesproken voor de hogere posities mee moeten doen, ik verwacht hier gelijkwaardig wedstrijd en value dus op de thuisploeg.

GL
0 Vind ik leuk's
Betis B - Marbella

Today, 13 Dec 2015, 12:00

Pick: Marbella +0.25 AH @1.88 1 unit low stake.

Even snel, want weinig tijd meer. Marbella laatste weken niet zo heel goed bezig, wat mindere resultaten, maar heeft echt een prima team en verwacht wel een reactie in deze wedstrijd.

Betis B staat laatste in deze groep, en al zijn ze niet zo slecht meer als in het begin van de competitie, het blijft toch een van de zwakkere teams van deze groep met spelers die maar heel weinig ervaring hebben in Segunda B. Ook hier verwacht ik een gelijkwaardig wedstrijd en value dus op Marbella.

GL
0 Vind ik leuk's
Laatste pick voor deze ochtend Lleida - Olimpic Xativa Over 2.0 Goals @1.97 Dafabet 1 Unit. low stake.


Olimpic Xativa mist veel spelers voor deze wedstrijd, Lleida sowiezo al veel meer kwaliteit en verwacht ook dat ze deze wedstrijd wel gaan winnen, vind alleen de AH line wat hoog. LLeida alleen al zou in staat moeten zijn om deze pick minimaal void te laten gaan.

GL
0 Vind ik leuk's
Los Barrios - CMD San Juan

Sunday, Dec 13 2015 17:00

Pick: UD Los Barrios @2.10 Tipico. 1 Unit low stake.

UD los Barrios begon de competitie sterk, waar het vooral thuis goed presteerde. Laatste weken gaat het een stuk minder en werden zelfs de laatste 2 thuis wedstrijden verloren.

Maar nou is het zo dat Los Barrios die laatste 2 thuis wedstrijden alleen op papier heeft verloren, want in werkelijkheid zijn die 2 thuis wedstrijden nooit in het eigen stadion gespeeld maar ergens anders, puur omdat er werkzaamheden bezig waren in het stadion en er niet gespeeld kon worden.

De werkzaamheden zijn nu klaar en Los Barrios keert terug naar het eigen stadion waar het dit seizoen nog geen wedstrijd heeft verloren.

San Juan heeft laatste 3 uit wedstrijden niet verloren, maar feit is wel dat het uit veel meer moeite heeft om punten te pakken. Kwalitatief gezien schat ik los Barrios hoger in en nu ze weer in het eigen stadion spelen zie ik wel value in deze pick.

Qua blessures niks interresant te melden. Value op de thuis ploeg.
0 Vind ik leuk's
Villarreal - Real Madrid

Today, 13 Dec 2015, 20:30

Pick: Real Madrid @1.77 Dafabet 1 Unit low stake.

Laatste pick voor vandaag. Villarreal thuis is niet de makkelijkste ploeg, maar ik zie wel value in deze odds. Al klopt het dat ze thuis nog steeds prima resultaten aan het halen zijn, zitten ze toch wel in een moeilijke fases, waarin ze veel last hebben van blessures en defensief regelmatig een steekje laten vallen.

Real komt van een moeilijk fase, 0-4 tegen Barcelona, debacle in Copa del Rey waarin ze dus uitgesloten zijn door het opstellen van een spelers die niet speelgerechtigd was, een grote blessure golf, waar nu geen sprake meer van is, aangezien de meeste terug zijn en nog slechts 2 spelers geblesseerd zijn.

Ik denk gewoon dat deze wedstrijd op een beter moment voor Real dan voor Villarreal, die afgelopen donderdog nog met een sterke opstelling speelde in de EL, iets wat ook zou mee kunnen spelen voor deze wedstrijd natuurlijk.

Ik zie wel wat value op Real.

GL

0 Vind ik leuk's
Deze maand staat momenteel nog in het rood, met een Yield -1.95% en -0.39 Unit. Overall staat deze topic na 88 picks op een yield van 25.71%

0 Vind ik leuk's
Dep. La Coruna - Llagostera

Today, 15 Dec 2015, 20:00

Pick: Combo: Deportivo + Valencia @1.86 Unibet 1 Unit, low stake.

Vorige wedstrijd tussen deze 2 ploegen zat ik nog op Llagostera, 1 van de reden was omdat ik had had verwacht dat Deportivo het moeilijk zou krijgen op het kleine veldje van Llagostera, toch won Deportivo.

Nu is het toch wel andere situatie, Deportivo speelt thuis en en gaat net zoals in de vorige wedstrijd spelen met de reserve spelers. Maar daarbij komt nog dat Llagostera 7 spelers mist, de coach wou eigenlijk flink gaan roteren, maar door de vele missende spelers is dat in veel gevallen niet eens mogelijk.

Veel vertrouwen hebben ze er ook al niet meer in, aangezien de coach zelf al spreekt van een 'mission impossible' De coach van Llagostera heeft zelf ook aangegeven dat voor hem het allerbelangrijkste is om zonder blessures te wedstrijd door te komen en vermoeidheid te voorkomen, aangezien dit weekend er dus weer competitie is en hij weinig mogelijkheden heeft om te roteren.

Dat Deportivo deze wedstrijd met reserve spelers speelt is niet eens zo slecht, die hebben nog wat te bewijzen en zullen waarschijnlijk ook meer gemotiveerd zijn dan als de basis spelers zouden starten.

Valencia 1-3 gewonnen in Barakaldo en is zo goed als door. Maar door de situatie in Valencia, fans die flink ontevreden zijn, kan ik mij niet voorstellen dat de spelers van Valencia niet voor deze wedstrijd gaan.

Persoonlijk heb ik ook nog 1 unit op Deportivo -1 AH @1.79 maar odds begon opeens te droppen en dus die hele preview voor niks geschreven. Maar misschien dat iemand live nog wat weet te rapen, vandaar dat ik hem toch plaats.

Dit is trouwens de 1e combo pick die ik hier plaats, ben daar niet zo een fan van, maar zo nu en dan zijn er wel mogelijkheden in een double combo.

GL
0 Vind ik leuk's
Copa Federacion
CD Badajoz - Granada B

Today, 20.45

Pick: Over 2.5 @2.00 Tipico. 1 Unit. low stake.

Jammer van gister, waar Llagostera volledig onterecht een strafschop kreeg en op 1-1 kwam.

Maar goed, Granada B verloor de vorige wedstrijd thuis met 2-4 en moeten nu met meerdere goals verschil winnen wilt het nog doorgaan naar de volgende ronde.

De coach van Granada heeft voor deze wedstrijd een hele offensieve selectie samen gesteld. Je mag max 16 spelers selecteren en 5 daarvan zijn aanvallers/spitsen en op het middenveld ook enkele aanvallend ingestelde middenvelders.

Granada moet vanaf het begin aanvallen en alles of niks gaan spelen. Ik verwacht wel wat doelpunten in deze wedstrijd.

GL

0 Vind ik leuk's
Real Sociedad - Las Palmas

Today, 16 Dec 2015, 21:00

Pick: Real Sociedad To Qualify @1.80 SBOBET 1 Unit. low stake.

Las Palmas gaat waarschijnlijk weer, net als in de vorige wedstrijd die ze met 2-1 wonnen, met hun reserve spelers spelen. Real Sociedad heeft verschillende spelers buiten de selectie gelaten, waaronder de club top scorer, maar Real Sociedad heeft ook prima reserve spelers, beter dan Las Palmas imo.

Ik denk dat ze die 2-1 verlies nog wel goed kunnen maken, zie wel value in deze odds.

GL
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.