Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: rjansen82

Bedankt voor de tips boys (en girls?). Ik start een eigen draadje om mijn posse tevreden te houden:smiley: Succes voor hen die volgen en ik hoop dat ik jullie kan helpen. Laten we het positief houden en mekaar van tips voorzien.


Vanmorgen gedeeld, hierbij nogmaals voor de liefhebbers:


De (voetbal)dag begint vandaag vroeg, 17.30 uur, in het mooie Tampere. Ilves werd sinds de oprichting van de club in 1931 tweemaal kampioen van Finland en won tweemaal de beker. De enige van naam die de club ooit heeft voortgebracht is Ari Hjelm, goed voor exact 100 doelpunten voor het Fins Nationale team in de jaren 80.Tegenstander van vandaag is de kampioen HJK Helsinki. Kampioen? Ja, nu al!Met nog 4 wedstrijden te gaan voor de naaste concurrent (RoPS) en 12 punten voorsprong (1 wedstrijd minder) is de kans nihil dat HJK het kampioenschap misloopt. Daarnaast is het doelsaldo (+35 HJK t.o.v. +15 RoPS) in het voordeel van de aanstaande kampioen. Iemand vroeg me onlangs in een privébericht of er 90% zekerheden bestaan...het kampioenschap van HJK is een 100% zekerheid, de rest is 'wedden'. Vandaag heeft HJK het voor het zeggen. Met 1 punt hebben ze genoeg om het kampioenschap 180km Noordelijker veilig te stellen. Unibet geeft @1,80 voor een overwinning van HJK uit bij Ilves. Waarom? Ilves doet het thuis niet slecht. De ploeg staat 5e en verloor thuis maar 2 wedstrijden dit seizoen.De overwinning voor een der ploegen kan me gestolen worden. Mij doet de odd voor topscoorder Joao Klauss wederom verbazen. Klauss to score @2,43 (Unibet) is naar mijn mening enorm hoog en kan ik derhalve niet laten liggen.


Enkele feiten op een rij:

Klauss scoorde reeds 19 doelpunten in 28 wedstrijden.

Klauss scoorde 6 (!!) wedstrijden op rij in de Veikkausliiga.Klauss staat met 19 doelpunten er 2 voor op naaste belager Karjalainen (KuPS; 17 doelpunten).

Klauss scoorde de penalty in de met 3-1 gewonnen thuiswedstrijd tegen Ilves.

De beste man is 21 jaar en zal zijn voorganger Alfredo Morelos (Glasgow Rangers, doelpuntenmaker van beroep) willen volgen naar een grote club in Europa (per 01-01-2019 terug naar Hoffenheim). Blijf deze man volgen, hij gaat in de toekomst (hopelijk vandaag beginnende, mocht hij spelen) geld opleveren!


Ik blijf tijdens mijn Europese roadtrip nog even in het Scandinavische land.


19.00 uur Hammarby IF - IF Elfsborg.

Hammarby staat 3e op 6 punten achter koploper AIK en scoorde reeds 41 maal. Elfsborg doet het beduidend minder en bekleed momenteel de 12e plek in de Allsvenskan en kreeg er 28 tegen in 22 wedstrijden.De ploeg van coach Stefan Billborn verloor afg. weekend met 1-0 de topper tegen AIK Solna en leek zodoende af te haken voor het kampioenschap, het zijn echter nog 8 wedstrijden en ze gaan er vol tegenaan!Gisteren gaf aanvoerder Björn Paulsen tijdens HTV nl. aan de teleurstelling verwerkt te hebben en nieuwe doelen te stellen (aanname die ik doe, Europees voetbal). Ze zullen tegen Elfsborg "Aanvallen, aanvallen, aanvallen", aldus de centrale verdediger. Elfsborg verloor al 5 wedstrijden op rij niet meer (speelde er 3 gelijk en won er 2), daarvoor verloor het er 5 op rij. Wisselvallig ploegje om het zo te zeggen. De bookies gaan uit van een thuisoverwinning @1,79 (Unibet). Ze vinden o2.5 doelpunt niet ondenkbaar @1,58 en geven aan dat de thuisploeg er best o1.5 kan maken @1,62. Voor de uitploeg geven ze een o0.5 @1,34. Hieruit zou men kunnen afleiden dat ze een cs 2-1 verwachten.Als er al twee doelpunten vallen in de Scandinavische competitie kan men er gif op innemen dat er eentje door een aanvaller gemaakt zal worden.Voor de thuisploeg is dat Nikola Đurđić, goed voor 11 doelpunten dit jaar. Hij is er echter vanwege een schorsing niet bij waardoor waarschijnlijk Muamar Tankovic in de punt terecht zal komen. "Tankovic" hoor ik jullie denken? Juist, Tankovic kennen we allemaal van zijn tijd bij AZ.

Naast, of bij afwezigheid van Đurđić, achter hem zal Jiloan Hamad spelen. Hamad is goed voor 8 doelpunten deze competitie. Afhankelijk van de opstelling speel ik Tankovic to score @2,60 (Unibet) of Hamad to score @3,40(Unibet).

Deze laatste speel ik wel low stake (2/5) vanwege het feit dat hij de penalty`s neemt. Scheidsrechter Kristoffer Karlsson gaf 3 pingels in de laatste 6 nationale en internationale wedstrijden (4 in de laatste 8 in de Zweedse competitie).


In Zweden zijn er verder veel erg aantrekkelijke wedstrijden, echter deze kunnen alle kanten op. De odds zijn er ook niet naar om overs te spelen of corners. Zo is bijvoorbeeld de odd voor o.1.5 cards voor Norköpping een "zekerheidje", echter @1.38 (Unibet) niet aantrekkelijk. Ook de BTTS @1,56 (Unibet) bij deze wedstrijd is mij nét te laag om mee te nemen in een combi (vanaf @1.65 vind ik het pas aantrekkelijk).


22.00 uur Sevilla - Real Madrid - Alejandro José Hernández Hernández - kaarten!57 gele en 2 rode kaarten in 9 wedstrijden. Smullen, en zoeken naar de juiste pick!

o4.5 en o5.5 cards staan erg laag bij de bookies. In de laatste onderlinge duels (5) werden er maar liefst 30 prenten uitgedeeld. Staat Real voor, krijgt Sevilla de meeste prenten, is het andersom krijgt Real de meeste prenten. Hier zit meteen het risico voor vanavond. Beide teams spelen naar behoren. Sevilla won afg. weekend zelfs met 2-6 van laagvlieger Levante, 3x Ben Yedder. Ze hebben dit jaar een sterke selectie, Ben Yedder, Silva, Promes, Murriel, Banéga, allemaal mannen van naam. Achterop staan houthakkers, moordenaars en doodschoppers; Escudero, Mercado, Vidal en Goméz. De twee sterkhouders Escudero en Mercado zijn er vanavond niet bij, hetgeen Real in de kaart zal spelen, zij zijn nl. de vaste kern in het team van Pablo Machín.


Er zijn enkele goed geprijsde spelers in het spelaanbod van Unibet die m.i. in aanmerking komen voor de kaart van de dag.

Sergio Ramos @2,40

Éver Banega @2,40

Daniel Carriço @3,50 (mits hij speelt)


Mijn voorkeur gaat uit naar Éver Banega. Aanvallend ingesteld en loopt (waarschijnlijk) tussen Modriç en Casimiro op het middenveld. Eveneens twee aanvallende spelers waardoor Banega vaak in de achteruit zal moeten.


19.00 uur Marseille - Strasbourg.

Wellicht tegen beter weten in moet ik spelen op Thauvin to score en home win @2,43 (Unibet). Thauvin nekte m`n combi in de EL wedstrijd tegen Frankfurt. Afgelopen weekend scoorde hij wel weer tegen Lyon. Het blijft een wereldspeler en loopt nog steeds 1 op 1 in de Franse competitie. Strasbourg doet het niet slecht. Het verloor uit alleen van Lyon (2-0) en bekleed momenteel 11e plek met 8 punten uit 6 wedstrijden. Ik verwacht echter dat ze tekort komen tegen het team van Thauvin en verwacht, evenals de bookies (@1.43 Unibet) een thuisoverwinning.


19.00 uur Nimes - Guingamp.

Nimes krijgt thuis gemiddeld 5.5 corners tegen, Guingamp behaalt uit gemiddeld 4,67 corners (bron: https://www.thestatsdontlie.com/football/europe/france/ligue-1/corners/). De o3.5 corners away @1,67 (Unibet) lijkt me daarom niet meer uitleg verschuldigd.


19.00 uur Udinese - Lazio Roma.

Icardi is een fenomeen, Immobile minstens zo groot! 29 en 23 doelpunten in de voorgaande jaren en nu 3 uit 5, waarvan 2x tegen Genoa afgelopen weekend.

Beide ploegen ontlopen mekaar niet veel. Udine staat 8e, Lazio 6e, verschil is 1 punt in het voordeel van Lazio. Udine won thuis pas 1x en Lazio won uit pas 1x. Ze zullen beide deze reeks willen doorbreken en vol voor de overwinning gaan.

Scheidsrechter is Fabio Merasca, goed voor 2 pingels in 5 wedstrijden. Immo neemt de pingels voor Lazio. In de laatste 3 onderlinge oentmoetingen waar Immo speelde scoorde hij 4 maal. Immobile to score @2,10 (Unibet) lijkt mij een prima verdubbelaar.


Voor de combi voor vanavond ga ik voor Immo to score, Guingamp o3.5 corners, Klauss to score en Hammerby o1.5 goals @13,81 (Unibet).


Succes!

12 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rjansen82
Country flagrjansen82 in 26-09-2018 13:00 Leden topics
in 26-09-2018 13:00 Leden topics
279 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Goed bezig weer!

1 Vind ik leuk's

Mensen,


Ga even allemaal staan, en maak een diepe buiging voor de show van meneer Jansen!

Dat hij ons nog veel moois kan tippen!

4 Vind ik leuk's

FC


FC Inter Turku - FC Lahti, aanvang 17.30 uur.

De thuisploeg speelt met een gelegenheidsaanval. Normaal gesproken is Timo Furuholm de aangewezen persoon in de punt, echter hij is vanwege een schorsing absent.

Wat mij opviel is de rechtsbuiten, nummer 33, Tatu Varmanen.

Varmanen is een 20 jarige, van oorsprong, verdediger en had in juni van dit jaar zijn laatste basisplek. In juli viel hij nog een keer in en zat daarna ook niet meer op de bank. Van een blessure lijkt me geen sprake, waarom zou hij dan meteen vanaf de start spelen als er alternatieven zijn?

Zou het kunnen zijn dat deze jongeman zijn opwachting in het 2e heeft gemaakt en daar furore heeft gemaakt als rechtsbuiten?

Ik kan er nergens iets van vinden. Ook de site http://fcinter.fi/pelaajat/ maakt mij niks wijzer.


Wat een jongensdroom zou het zijn als hij bij zijn debuut als rechtsbuiten zou scoren?


Ik waag de GOK op Varmanen to score @11,50 (Unibet) zeeeeer low stake.


p.s. Joao Klauss speelt in de basis bij HJK Helsinki (Bron: https://twitter.com/hjkhelsinki).


Succes!

1 Vind ik leuk's

Alleen nog een camera nu!

1 Vind ik leuk's

Verdomme klaus, je had die penalty in de 90e minuut er best in mogen schieten!

0 Vind ik leuk's

ik volg de guincamp corners, die staan nu aan de rust op 2 dus nog 2 na de rust en die is binnen.

mijn eigen cornertip van marseille loopt echter niet goed, ik heb ze over 5.5 staan en aan de rust hebben ze nog maar 1 corner.

hopen moet ik doen :p

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Guingamp 1 corner te weinig en Marseille zelfs 3

Lol, wat een nest maar allee, we gaan nie klagen ;)


Kan altijd wel gebeuren, graag nog meer tips Rjansen ;)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Hopelijk pakken ramos carrico en banega een kaart (iig 2 van de 3), anders is het wel een zuur avondje...

0 Vind ik leuk's

Wat een deceptie!


Klauss 90+1 penalty missen.

1 corner te weinig.

Verlies Hammarby in eigen huis.

Ramos die zich gedraagt bij een 3-0 nederlaag.


Alles wat mis kon gaan ging mis.


Vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. De show must go on!

8 Vind ik leuk's

SPAL – Sassuolo 19.00 uur.

Naast het voorzien van (gisteren klote) tips ben ik van mening dat ik jullie ook iets bij mag brengen. ‘Wedden’ is nl. meer dan alleen de wedstrijd “SPAL – Sassuolo”.

Waar ligt SPAL? Is het een dorp, stad, wie speelt er, heeft het een rijke historie? Als CR7 er zou spelen kreeg je een ander beeld van de club dan wanneer “Mario de Italiaan” in de spits staat.

Enfin, SPAL; “Società Polisportiva Ars et Labor”, iets als “sociëteit voor diverse sporten en hard werken”.


SPAL was in de jaren '50 en '60 een vaste waarde in de Serie A echter vanaf 1968 niet meer teruggekeerd tot voor vorig seizoen. Na wat fusies en overnames was de club na 49 jaar afwezigheid weer terug waar het graag wilde zijn, op het hoogste niveau.

Kennen we een speler van SPAL? Ja, Fabio! Wie Fabio? Fabio Capello. Succescoach van AC Milan, won alles wat er te winnen viel in de gloriejaren. Met 4-0 werd het Barçelona van Cruijf naar huis gestuurd in de CL finale op 18 mei 1994.

SPAL is een club uit de plaats Ferrara (in de regio Emillia-Romanga), zoals de club ook wel genoemd werd vanaf 1940 (FC Ferrara). Men kan bijna spreken van een derby. Sassuolo, onder de rook van Modena, ligt maar 100km naar het westen. SPAL heeft goed geïnvesteerd het afgelopen jaar. Veel spelers die we wel kennen van weleer hebben hun toevlucht gevonden in Ferrara.

Mirco Antenucci, (o.a. Ascoli, Torino, Leeds); goed voor 116 doelpunten in 275 officiële duels.

Alberto Paloschi,(o.a. Chievo, Parma en AC Milan); goed voor 71 doelpunten in 190 officiële duels.

Andrea Petagna, (o.a. Atalanta, AC Milan); goed voor 19 doelpunten in 89 officiële duels.

Al met al geen grote namen, maar wel goed voor doelpunten.


Sassuolo, zoals gezegd, hoeft niet ver te reizen. De 100km met de bus zullen goed te doen zijn en ze gaan met vertrouwen richting de wedstrijd. De 3e plek op de huidige ranglijst is ver boven hun stand. Afgelopen seizoen werden ze 11e met maar 29 doelpunten uit 38 wedstrijden. Thans zitten ze al op 12 doelpunten in 5 wedstrijden. Dit beloofd nog wat. De doelpunten van de bezoekers komen vooral van de voeten van de 3-B`s; Berardi, Babacar en Boateng (resp. 2, 2 en 3 doelpunten).


Over de scheidsrechter van dienst, Eugenio Babattista, is weinig zinnigs te melden. Geen buitensporige kaartentrekker, geen penaltygever, niks geks. Als je “Eugenio” heet is dat ook maar beter ook.

Ik richt me derhalve op de BTTS @1,80 (Unibet). Zoals geschreven doen beide teams het prima. Uit en thuis werd er gewonnen en gescoord. Qua doelpuntenmakers kan ik er weinig zinnigs van maken. Alle bovengenoemde zouden kunnen scoren, het zou een gok zijn als ik iemand zou moeten kiezen. 


Empoli – AC Milan 21.00 uur

Empoli heeft mijn favoriete speler binnen de gelederen, Fransesco Caputo. Wat een held! 31 Jaar en schiet er 26 in afgelopen seizoen in de Serie B. Wedstrijden waarin hij er twee maakte waren eerder regel dan uitzondering. Voor de Fifa18 liefhebber, goedkope kracht en werkelijk fantastisch! Dit seizoen staat de teller op 2 in 5 wedstrijden, ik verwacht echter dat hij tegen een sterk Milan geen potten zal breken. Mocht hij scoren levert Caputo to score @2,95 op bij Unibet.

Meer vertrouwen heb ik in Higuaín to score @2,20 (Unibet) of Higuaín to score away to win @3,15 (Unibet) voor de echte knikkers.

Gonzalogol is los!

Moest even wennen na 2 jaar Juve, maar heeft er inmiddels al 2 in het netje liggen in 4 wedstrijden.

Doelpunten in de afgelopen jaren; 16-24-36-18-17-16-22-enz. Totaal 233 doelpunten in 294 wedstrijden!!! Fenomeen! 


48 Gele prenten en 3 rode prenten in 9 wedstrijden. De naam is Eduardo Prieto Iglesias (geen familie).

Igla mag de ‘topper’ Deportivo Alavés – Getafe fluiten, wat een luxe.

Alavés momenteel op plek 4 en Getafe op plek 10. Afgelopen 4 onderlinge duels, 25 gele kaarten en vooral op het middenveld uitgedeeld. Helaas is de “player cards” bij Unibet niet beschikbaar. Desalniettemin vind ik de o2.5 cards home @2.06 (Unibet) prima speelbaar. Alavés heeft al 13 kaarten in 5 wedstrijden. Getafe heeft er weliswaar 19 in 5 wedstrijden echter de odd is er ook naar, o2.5 cards away @1,75 (Unibet) zou m.i. nog net kunnen in een combi. 


Girona FC – Real Betis 22.00 uur. 

Girona leek Barçelona afgelopen weekend lang van de winst te houden. De kwaliteit van de Catalanen kwam echter in de slotminuten boven en hiermee forceerden ze toch de

gelijkmaker. Toch knap dat de buurtgenoten het nog op een gelijkspel hebben gehouden.

Betis won dit seizoen pas 1 duel, uitgerekend van stadsgenoot Sevilla (1-0) en 1 ging er verloren. De overige 3 duels werden allen gelijkgespeeld. Betis is wel van de corner. In de 5 wedstrijden werden resp. 6-4-5-6-5 corners binnengesleept. De o3.5 corners away @1,66 (Unibet) kan derhalve prima in een combi. o4.5 Voor de echte durfal staat @2,43 (Unibet). 


IFK Göteborg – AIK Solna 19.00 uur. 

De bezoekers maken een grote stap richting het kampioenschap in Zweden als ze weten te winnen van Göteborg. Göteborg staat thans 11e met een doelsaldo van -8 (30-38). AIK staat bovenaan met een doelsaldo van +26 (39-13). Het zal duidelijk zijn dat de voorkeur uit gaat naar een doelpuntenmaker van AIK. Er is er maar 1 die hiervoor in aanmerking komt, Henok Goitom. De 34 jarige Eritreeër heeft er al 11 gemaakt in 20 wedstrijden, hiervan waren er 3 vanaf de penaltystip. Henok staat samen met Elyououssi (ja, die van Heerenveen) in de aanval. Soms speelt ook de Argentijn Stefanelli, echter hij maakt in de regel wat minder minuten dan Elyounussi. Goitom to score @2,75 (Unibet) is mijn pick voor deze wedstrijd. Overigens zijn de resultaten uit het recente verleden in het nadeel van AIK. De laatste twee ontmoetingen werden weliswaar gewonnen, echter de 5 daarvoor werden niet gewonnen. Overall gezien is deze stand precies gelijk. Van de 50 duels waren er 21 in het voordeel van Göteborg, 21 in het voordeel van AIK en 8 onbeslist. 


Kalmar – Häcken 19.00 uur.

Kamp Paulinho vs. kamp Jeremejeff 0-1.

Häcken is de favoriet en heeft veel doelpunten in de gelederen. Met 43 doelpunten voor zijn ze samen met Malmö de meest scorende ploeg van de Allsvenskan. Paulinho gaat fier aan kop met 14 doelpunten. De afgelopen wedstrijden heeft hij er echter geen meer gemaakt, hij staat al enige tijd droog. Jeremejeff daarentegen neemt het rustig over. Hij scoorde de afgelopen 4 wedstrijden 4 maal.Voor vandaag ga ik voor de ommekeer van de topscoorder. Paulinho to score @3,00 (Unibet) lijkt mij een prima odd. Zijn er mensen die toch voor Jeremejeff gaan? Unibet geeft Jeremejeff to score @3,30. Overigens won Kalmar maar twee van de laatste 10 wedstrijden in de Allsvenskan. Het kreeg in deze 10 duels 13 doelpunten tegen en scoorde er maar 5. 


De funcombi gaat vandaag naar Higuaín to score, o3.5 corners Betis, Goitom to score @10.04 (Unibet).


Succes!

Bericht gewijzigd door rjansen82 op do 27 sep. 2018, 08:27
13 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.