Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: rjansen82

Bedankt voor de tips boys (en girls?). Ik start een eigen draadje om mijn posse tevreden te houden:smiley: Succes voor hen die volgen en ik hoop dat ik jullie kan helpen. Laten we het positief houden en mekaar van tips voorzien.


Vanmorgen gedeeld, hierbij nogmaals voor de liefhebbers:


De (voetbal)dag begint vandaag vroeg, 17.30 uur, in het mooie Tampere. Ilves werd sinds de oprichting van de club in 1931 tweemaal kampioen van Finland en won tweemaal de beker. De enige van naam die de club ooit heeft voortgebracht is Ari Hjelm, goed voor exact 100 doelpunten voor het Fins Nationale team in de jaren 80.Tegenstander van vandaag is de kampioen HJK Helsinki. Kampioen? Ja, nu al!Met nog 4 wedstrijden te gaan voor de naaste concurrent (RoPS) en 12 punten voorsprong (1 wedstrijd minder) is de kans nihil dat HJK het kampioenschap misloopt. Daarnaast is het doelsaldo (+35 HJK t.o.v. +15 RoPS) in het voordeel van de aanstaande kampioen. Iemand vroeg me onlangs in een privébericht of er 90% zekerheden bestaan...het kampioenschap van HJK is een 100% zekerheid, de rest is 'wedden'. Vandaag heeft HJK het voor het zeggen. Met 1 punt hebben ze genoeg om het kampioenschap 180km Noordelijker veilig te stellen. Unibet geeft @1,80 voor een overwinning van HJK uit bij Ilves. Waarom? Ilves doet het thuis niet slecht. De ploeg staat 5e en verloor thuis maar 2 wedstrijden dit seizoen.De overwinning voor een der ploegen kan me gestolen worden. Mij doet de odd voor topscoorder Joao Klauss wederom verbazen. Klauss to score @2,43 (Unibet) is naar mijn mening enorm hoog en kan ik derhalve niet laten liggen.


Enkele feiten op een rij:

Klauss scoorde reeds 19 doelpunten in 28 wedstrijden.

Klauss scoorde 6 (!!) wedstrijden op rij in de Veikkausliiga.Klauss staat met 19 doelpunten er 2 voor op naaste belager Karjalainen (KuPS; 17 doelpunten).

Klauss scoorde de penalty in de met 3-1 gewonnen thuiswedstrijd tegen Ilves.

De beste man is 21 jaar en zal zijn voorganger Alfredo Morelos (Glasgow Rangers, doelpuntenmaker van beroep) willen volgen naar een grote club in Europa (per 01-01-2019 terug naar Hoffenheim). Blijf deze man volgen, hij gaat in de toekomst (hopelijk vandaag beginnende, mocht hij spelen) geld opleveren!


Ik blijf tijdens mijn Europese roadtrip nog even in het Scandinavische land.


19.00 uur Hammarby IF - IF Elfsborg.

Hammarby staat 3e op 6 punten achter koploper AIK en scoorde reeds 41 maal. Elfsborg doet het beduidend minder en bekleed momenteel de 12e plek in de Allsvenskan en kreeg er 28 tegen in 22 wedstrijden.De ploeg van coach Stefan Billborn verloor afg. weekend met 1-0 de topper tegen AIK Solna en leek zodoende af te haken voor het kampioenschap, het zijn echter nog 8 wedstrijden en ze gaan er vol tegenaan!Gisteren gaf aanvoerder Björn Paulsen tijdens HTV nl. aan de teleurstelling verwerkt te hebben en nieuwe doelen te stellen (aanname die ik doe, Europees voetbal). Ze zullen tegen Elfsborg "Aanvallen, aanvallen, aanvallen", aldus de centrale verdediger. Elfsborg verloor al 5 wedstrijden op rij niet meer (speelde er 3 gelijk en won er 2), daarvoor verloor het er 5 op rij. Wisselvallig ploegje om het zo te zeggen. De bookies gaan uit van een thuisoverwinning @1,79 (Unibet). Ze vinden o2.5 doelpunt niet ondenkbaar @1,58 en geven aan dat de thuisploeg er best o1.5 kan maken @1,62. Voor de uitploeg geven ze een o0.5 @1,34. Hieruit zou men kunnen afleiden dat ze een cs 2-1 verwachten.Als er al twee doelpunten vallen in de Scandinavische competitie kan men er gif op innemen dat er eentje door een aanvaller gemaakt zal worden.Voor de thuisploeg is dat Nikola Đurđić, goed voor 11 doelpunten dit jaar. Hij is er echter vanwege een schorsing niet bij waardoor waarschijnlijk Muamar Tankovic in de punt terecht zal komen. "Tankovic" hoor ik jullie denken? Juist, Tankovic kennen we allemaal van zijn tijd bij AZ.

Naast, of bij afwezigheid van Đurđić, achter hem zal Jiloan Hamad spelen. Hamad is goed voor 8 doelpunten deze competitie. Afhankelijk van de opstelling speel ik Tankovic to score @2,60 (Unibet) of Hamad to score @3,40(Unibet).

Deze laatste speel ik wel low stake (2/5) vanwege het feit dat hij de penalty`s neemt. Scheidsrechter Kristoffer Karlsson gaf 3 pingels in de laatste 6 nationale en internationale wedstrijden (4 in de laatste 8 in de Zweedse competitie).


In Zweden zijn er verder veel erg aantrekkelijke wedstrijden, echter deze kunnen alle kanten op. De odds zijn er ook niet naar om overs te spelen of corners. Zo is bijvoorbeeld de odd voor o.1.5 cards voor Norköpping een "zekerheidje", echter @1.38 (Unibet) niet aantrekkelijk. Ook de BTTS @1,56 (Unibet) bij deze wedstrijd is mij nét te laag om mee te nemen in een combi (vanaf @1.65 vind ik het pas aantrekkelijk).


22.00 uur Sevilla - Real Madrid - Alejandro José Hernández Hernández - kaarten!57 gele en 2 rode kaarten in 9 wedstrijden. Smullen, en zoeken naar de juiste pick!

o4.5 en o5.5 cards staan erg laag bij de bookies. In de laatste onderlinge duels (5) werden er maar liefst 30 prenten uitgedeeld. Staat Real voor, krijgt Sevilla de meeste prenten, is het andersom krijgt Real de meeste prenten. Hier zit meteen het risico voor vanavond. Beide teams spelen naar behoren. Sevilla won afg. weekend zelfs met 2-6 van laagvlieger Levante, 3x Ben Yedder. Ze hebben dit jaar een sterke selectie, Ben Yedder, Silva, Promes, Murriel, Banéga, allemaal mannen van naam. Achterop staan houthakkers, moordenaars en doodschoppers; Escudero, Mercado, Vidal en Goméz. De twee sterkhouders Escudero en Mercado zijn er vanavond niet bij, hetgeen Real in de kaart zal spelen, zij zijn nl. de vaste kern in het team van Pablo Machín.


Er zijn enkele goed geprijsde spelers in het spelaanbod van Unibet die m.i. in aanmerking komen voor de kaart van de dag.

Sergio Ramos @2,40

Éver Banega @2,40

Daniel Carriço @3,50 (mits hij speelt)


Mijn voorkeur gaat uit naar Éver Banega. Aanvallend ingesteld en loopt (waarschijnlijk) tussen Modriç en Casimiro op het middenveld. Eveneens twee aanvallende spelers waardoor Banega vaak in de achteruit zal moeten.


19.00 uur Marseille - Strasbourg.

Wellicht tegen beter weten in moet ik spelen op Thauvin to score en home win @2,43 (Unibet). Thauvin nekte m`n combi in de EL wedstrijd tegen Frankfurt. Afgelopen weekend scoorde hij wel weer tegen Lyon. Het blijft een wereldspeler en loopt nog steeds 1 op 1 in de Franse competitie. Strasbourg doet het niet slecht. Het verloor uit alleen van Lyon (2-0) en bekleed momenteel 11e plek met 8 punten uit 6 wedstrijden. Ik verwacht echter dat ze tekort komen tegen het team van Thauvin en verwacht, evenals de bookies (@1.43 Unibet) een thuisoverwinning.


19.00 uur Nimes - Guingamp.

Nimes krijgt thuis gemiddeld 5.5 corners tegen, Guingamp behaalt uit gemiddeld 4,67 corners (bron: https://www.thestatsdontlie.com/football/europe/france/ligue-1/corners/). De o3.5 corners away @1,67 (Unibet) lijkt me daarom niet meer uitleg verschuldigd.


19.00 uur Udinese - Lazio Roma.

Icardi is een fenomeen, Immobile minstens zo groot! 29 en 23 doelpunten in de voorgaande jaren en nu 3 uit 5, waarvan 2x tegen Genoa afgelopen weekend.

Beide ploegen ontlopen mekaar niet veel. Udine staat 8e, Lazio 6e, verschil is 1 punt in het voordeel van Lazio. Udine won thuis pas 1x en Lazio won uit pas 1x. Ze zullen beide deze reeks willen doorbreken en vol voor de overwinning gaan.

Scheidsrechter is Fabio Merasca, goed voor 2 pingels in 5 wedstrijden. Immo neemt de pingels voor Lazio. In de laatste 3 onderlinge oentmoetingen waar Immo speelde scoorde hij 4 maal. Immobile to score @2,10 (Unibet) lijkt mij een prima verdubbelaar.


Voor de combi voor vanavond ga ik voor Immo to score, Guingamp o3.5 corners, Klauss to score en Hammerby o1.5 goals @13,81 (Unibet).


Succes!

12 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rjansen82
Country flagrjansen82 in 26-09-2018 13:00 Leden topics
in 26-09-2018 13:00 Leden topics
279 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ben daar nog nooit echt bewust naar gaan kijken, maar strafschoppen komen de laatste tijd inderdaad in stijgende lijn voor. Leuk en interessant dat je dit deelt!

1 Vind ik leuk's

Gister bij Monaco - PSG ook weer door beide een penalty gescoord, helaas niet op ingzet.

0 Vind ik leuk's

Altijd redelijk veel value op Ramon idd. Maar pas op met komende wedstrijden want hij heeft een hamstringblessure en ligt er 10 dagen uit.

0 Vind ik leuk's

Hierbij het volledige overzicht:

https://gyazo.com/25f19145cccc58d58331077f795e8339


Het meeste voorwerk voor de zondag is ook al gedaan:

https://gyazo.com/4b30136052eb44043284df2669763f35


Helaas vanwege tijdgebrek geen tijd meer om verder aan te vullen, maar scheidsrechters invullen is geen hels karwei.

Bericht gewijzigd door rjansen82 op za 21 nov. 2020, 15:49
2 Vind ik leuk's

Voor wie geïnteresseerd is, hierbij de uitkomst van afg. weekend:

https://gyazo.com/8a695bf03e5eac8155137fda19a5181e

2 Vind ik leuk's

@rjansen82

Bedankt!

Eens Vlug geanalyseerd, op alle wedstrijden die op voorhand minder dan 7 strafschoppen haalden slechts 1 wedstrijd met een strafschop dit weekend.

Er waren 37 wedstrijden die 7 of meer strafschoppen haalden, mochten we die alle 37 gespeeld hebben waren er 12 wedstrijden dit weekend met een strafschop.

Met quoteringen tussen 2,5 en 3 zouden we dus verlies gemaakt hebben.

Zo weten we weer maar eens hoe de bookies hun quoteringen zetten 😉

1 Vind ik leuk's

@rjansen82


Heb je ook nog tips voor Zweden vanavond?


Ik heb wel een aantal mooie bets gevonden:


Sirius - Mjallby

  • Mjallby DNB @2,7. Mjallby pakte 10 punten in de laatste 5 wedstrijden, terwijl Sirius er maar twee pakte. Deze odd staat echt veelste hoog.
  • Ogbu to score @2,58 (Mjallby). Ogbu scoorde 4 keer in zijn laatste 3 wedstrijden.


Norrkopig - Falkenberg

  • Mathisen to get a card @3,2. Mathisen pakte dit seizoen al 6 gele kaarten. Vanavond wacht er weer een lastige wedstrijd voor Falkenberg dus de kans op een kaart zit er wel degelijk in.
1 Vind ik leuk's

@jokajoka; mooie analyse!

Als we dit een aantal weken volhouden kunnen we kijken of het op lange termijn winstgevend is om (statistisch gezien) op penalty`s te spelen. Het blijft natuurlijk deels gokken (of wedden, net hoe je het bekijkt). Als je nét de 12 juiste pakt hoef je voorlopig niet meer te werken 😉


Voor de statsbetters heb ik nog een leuk overzichtje gemaakt voor morgen (CL):

https://gyazo.com/d26dc8f4ea9afdbeb6b6e2854130e4be


Behoeft denk ik geen uitleg. In rood en groen wederom de "excessen" aangegeven waar statistisch gezien de meeste kans op kaarten/penalty`s zou moeten liggen. De stand is m.i. in deze niet geheel onbelangrijk, 4e wedstrijd in de poule kan cruciaal zijn.


Op basis van bovenstaande stats zal ik zelf een player-card systeembet maken. Maar hiermee wacht ik uiteraard totdat er meer bekend is wie er spelen.


@kreggie; helemaal met je bevindingen eens. Verder nog leuk om naar Vecchia (2,15) of Andersson (3,55) te kijken. De bookies verwachten toch wat van de thuisploeg gezien de odd van 1,95. Als er iemand moet scoren dan zou het een van deze mannen moeten zijn. Hebben er al resp. 11 en 6 gescoord dit seizoen. Sirius scoorde ook al 9x de laatste 5 thuiswedstrijden. In 3 van die 5 wedstrijden scoorde Andersson.

Zoals je terecht aangeeft gaat Falkenberg het lastig krijgen. Van de laatste 8 uitwedstrijden in de All. hebben ze er geen gewonnen. Norrkoping heeft er ook al 7 niet meer gewonnen thuis, maar ze scoren in ieder geval nog. Met Nyman heb je wel iemand die een goaltje kan maken, al is de odd 1,86 net niet leuk genoeg om te pakken. Wellicht in een leuke combi met 1 of 2 andere doelpuntenmakers wel de moeite waard:


https://gyazo.com/d8f78f22ac79263d3934262733b3bdb3


Succes in ieder geval!

4 Vind ik leuk's

Voor de liefhebber, de statistieken voor vandaag, morgen en donderdag (CL en EL)

https://gyazo.com/408ee43bcdcb0dbb9e02784de5daaa17


Bericht gewijzigd door rjansen82 op di 24 nov. 2020, 16:14
5 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.