Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: rjansen82

Bedankt voor de tips boys (en girls?). Ik start een eigen draadje om mijn posse tevreden te houden:smiley: Succes voor hen die volgen en ik hoop dat ik jullie kan helpen. Laten we het positief houden en mekaar van tips voorzien.


Vanmorgen gedeeld, hierbij nogmaals voor de liefhebbers:


De (voetbal)dag begint vandaag vroeg, 17.30 uur, in het mooie Tampere. Ilves werd sinds de oprichting van de club in 1931 tweemaal kampioen van Finland en won tweemaal de beker. De enige van naam die de club ooit heeft voortgebracht is Ari Hjelm, goed voor exact 100 doelpunten voor het Fins Nationale team in de jaren 80.Tegenstander van vandaag is de kampioen HJK Helsinki. Kampioen? Ja, nu al!Met nog 4 wedstrijden te gaan voor de naaste concurrent (RoPS) en 12 punten voorsprong (1 wedstrijd minder) is de kans nihil dat HJK het kampioenschap misloopt. Daarnaast is het doelsaldo (+35 HJK t.o.v. +15 RoPS) in het voordeel van de aanstaande kampioen. Iemand vroeg me onlangs in een privébericht of er 90% zekerheden bestaan...het kampioenschap van HJK is een 100% zekerheid, de rest is 'wedden'. Vandaag heeft HJK het voor het zeggen. Met 1 punt hebben ze genoeg om het kampioenschap 180km Noordelijker veilig te stellen. Unibet geeft @1,80 voor een overwinning van HJK uit bij Ilves. Waarom? Ilves doet het thuis niet slecht. De ploeg staat 5e en verloor thuis maar 2 wedstrijden dit seizoen.De overwinning voor een der ploegen kan me gestolen worden. Mij doet de odd voor topscoorder Joao Klauss wederom verbazen. Klauss to score @2,43 (Unibet) is naar mijn mening enorm hoog en kan ik derhalve niet laten liggen.


Enkele feiten op een rij:

Klauss scoorde reeds 19 doelpunten in 28 wedstrijden.

Klauss scoorde 6 (!!) wedstrijden op rij in de Veikkausliiga.Klauss staat met 19 doelpunten er 2 voor op naaste belager Karjalainen (KuPS; 17 doelpunten).

Klauss scoorde de penalty in de met 3-1 gewonnen thuiswedstrijd tegen Ilves.

De beste man is 21 jaar en zal zijn voorganger Alfredo Morelos (Glasgow Rangers, doelpuntenmaker van beroep) willen volgen naar een grote club in Europa (per 01-01-2019 terug naar Hoffenheim). Blijf deze man volgen, hij gaat in de toekomst (hopelijk vandaag beginnende, mocht hij spelen) geld opleveren!


Ik blijf tijdens mijn Europese roadtrip nog even in het Scandinavische land.


19.00 uur Hammarby IF - IF Elfsborg.

Hammarby staat 3e op 6 punten achter koploper AIK en scoorde reeds 41 maal. Elfsborg doet het beduidend minder en bekleed momenteel de 12e plek in de Allsvenskan en kreeg er 28 tegen in 22 wedstrijden.De ploeg van coach Stefan Billborn verloor afg. weekend met 1-0 de topper tegen AIK Solna en leek zodoende af te haken voor het kampioenschap, het zijn echter nog 8 wedstrijden en ze gaan er vol tegenaan!Gisteren gaf aanvoerder Björn Paulsen tijdens HTV nl. aan de teleurstelling verwerkt te hebben en nieuwe doelen te stellen (aanname die ik doe, Europees voetbal). Ze zullen tegen Elfsborg "Aanvallen, aanvallen, aanvallen", aldus de centrale verdediger. Elfsborg verloor al 5 wedstrijden op rij niet meer (speelde er 3 gelijk en won er 2), daarvoor verloor het er 5 op rij. Wisselvallig ploegje om het zo te zeggen. De bookies gaan uit van een thuisoverwinning @1,79 (Unibet). Ze vinden o2.5 doelpunt niet ondenkbaar @1,58 en geven aan dat de thuisploeg er best o1.5 kan maken @1,62. Voor de uitploeg geven ze een o0.5 @1,34. Hieruit zou men kunnen afleiden dat ze een cs 2-1 verwachten.Als er al twee doelpunten vallen in de Scandinavische competitie kan men er gif op innemen dat er eentje door een aanvaller gemaakt zal worden.Voor de thuisploeg is dat Nikola Đurđić, goed voor 11 doelpunten dit jaar. Hij is er echter vanwege een schorsing niet bij waardoor waarschijnlijk Muamar Tankovic in de punt terecht zal komen. "Tankovic" hoor ik jullie denken? Juist, Tankovic kennen we allemaal van zijn tijd bij AZ.

Naast, of bij afwezigheid van Đurđić, achter hem zal Jiloan Hamad spelen. Hamad is goed voor 8 doelpunten deze competitie. Afhankelijk van de opstelling speel ik Tankovic to score @2,60 (Unibet) of Hamad to score @3,40(Unibet).

Deze laatste speel ik wel low stake (2/5) vanwege het feit dat hij de penalty`s neemt. Scheidsrechter Kristoffer Karlsson gaf 3 pingels in de laatste 6 nationale en internationale wedstrijden (4 in de laatste 8 in de Zweedse competitie).


In Zweden zijn er verder veel erg aantrekkelijke wedstrijden, echter deze kunnen alle kanten op. De odds zijn er ook niet naar om overs te spelen of corners. Zo is bijvoorbeeld de odd voor o.1.5 cards voor Norköpping een "zekerheidje", echter @1.38 (Unibet) niet aantrekkelijk. Ook de BTTS @1,56 (Unibet) bij deze wedstrijd is mij nét te laag om mee te nemen in een combi (vanaf @1.65 vind ik het pas aantrekkelijk).


22.00 uur Sevilla - Real Madrid - Alejandro José Hernández Hernández - kaarten!57 gele en 2 rode kaarten in 9 wedstrijden. Smullen, en zoeken naar de juiste pick!

o4.5 en o5.5 cards staan erg laag bij de bookies. In de laatste onderlinge duels (5) werden er maar liefst 30 prenten uitgedeeld. Staat Real voor, krijgt Sevilla de meeste prenten, is het andersom krijgt Real de meeste prenten. Hier zit meteen het risico voor vanavond. Beide teams spelen naar behoren. Sevilla won afg. weekend zelfs met 2-6 van laagvlieger Levante, 3x Ben Yedder. Ze hebben dit jaar een sterke selectie, Ben Yedder, Silva, Promes, Murriel, Banéga, allemaal mannen van naam. Achterop staan houthakkers, moordenaars en doodschoppers; Escudero, Mercado, Vidal en Goméz. De twee sterkhouders Escudero en Mercado zijn er vanavond niet bij, hetgeen Real in de kaart zal spelen, zij zijn nl. de vaste kern in het team van Pablo Machín.


Er zijn enkele goed geprijsde spelers in het spelaanbod van Unibet die m.i. in aanmerking komen voor de kaart van de dag.

Sergio Ramos @2,40

Éver Banega @2,40

Daniel Carriço @3,50 (mits hij speelt)


Mijn voorkeur gaat uit naar Éver Banega. Aanvallend ingesteld en loopt (waarschijnlijk) tussen Modriç en Casimiro op het middenveld. Eveneens twee aanvallende spelers waardoor Banega vaak in de achteruit zal moeten.


19.00 uur Marseille - Strasbourg.

Wellicht tegen beter weten in moet ik spelen op Thauvin to score en home win @2,43 (Unibet). Thauvin nekte m`n combi in de EL wedstrijd tegen Frankfurt. Afgelopen weekend scoorde hij wel weer tegen Lyon. Het blijft een wereldspeler en loopt nog steeds 1 op 1 in de Franse competitie. Strasbourg doet het niet slecht. Het verloor uit alleen van Lyon (2-0) en bekleed momenteel 11e plek met 8 punten uit 6 wedstrijden. Ik verwacht echter dat ze tekort komen tegen het team van Thauvin en verwacht, evenals de bookies (@1.43 Unibet) een thuisoverwinning.


19.00 uur Nimes - Guingamp.

Nimes krijgt thuis gemiddeld 5.5 corners tegen, Guingamp behaalt uit gemiddeld 4,67 corners (bron: https://www.thestatsdontlie.com/football/europe/france/ligue-1/corners/). De o3.5 corners away @1,67 (Unibet) lijkt me daarom niet meer uitleg verschuldigd.


19.00 uur Udinese - Lazio Roma.

Icardi is een fenomeen, Immobile minstens zo groot! 29 en 23 doelpunten in de voorgaande jaren en nu 3 uit 5, waarvan 2x tegen Genoa afgelopen weekend.

Beide ploegen ontlopen mekaar niet veel. Udine staat 8e, Lazio 6e, verschil is 1 punt in het voordeel van Lazio. Udine won thuis pas 1x en Lazio won uit pas 1x. Ze zullen beide deze reeks willen doorbreken en vol voor de overwinning gaan.

Scheidsrechter is Fabio Merasca, goed voor 2 pingels in 5 wedstrijden. Immo neemt de pingels voor Lazio. In de laatste 3 onderlinge oentmoetingen waar Immo speelde scoorde hij 4 maal. Immobile to score @2,10 (Unibet) lijkt mij een prima verdubbelaar.


Voor de combi voor vanavond ga ik voor Immo to score, Guingamp o3.5 corners, Klauss to score en Hammerby o1.5 goals @13,81 (Unibet).


Succes!

12 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rjansen82
Country flagrjansen82 in 26-09-2018 13:00 Leden topics
in 26-09-2018 13:00 Leden topics
279 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

"Player cards" bij Alavés - Getafe (20.00 uur) is inmiddels beschikbaar.

Zoals reeds geschreven is Eduardo Prieto Iglesias de scheidsrechter van vanavond, 48 gele prenten en 3 rode in 9 wedstrijden.


Top kaartenpakkers van 2017/2018 van beide teams:


Alavés: Ely: 11 geel, 1x geel/rood

Manu Garcia: 9 geel, 1x geel/rood

Rubén Duárte: 9 geel

Getafe: Damián Suarez: 14 geel, 1x rood

Antunes: 14 geel


Ely is geblesseerd, Manu Garcia speelde afgelopen wedstrijd niet. Rubén Duárte to get a card @2,70 (Unibet) is prima speelbaar.

Damián Suarez speelde alle wedstrijden tot nog toe en 90min. lang, heeft al 1 kaart te pakken dit seizoen. Suarez to get a card @2,50 (Unibet) speel ik ook.


Eén van beide een kaart is al (licht) winstgevend.


Succes!

Bericht gewijzigd door rjansen82 op do 27 sep. 2018, 16:52
0 Vind ik leuk's

omdat ik het nu pas zie volg ik met betis o3.5 corner en higuain to score ;)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op do. 27 sep. 2018, 20:33 schreef yellowboy:

omdat ik het nu pas zie volg ik met betis o3.5 corner en higuain to score ;)

Higuaín speelt niet

0 Vind ik leuk's
Op do. 27 sep. 2018, 20:51 schreef rjansen82:
Op do. 27 sep. 2018, 20:33 schreef yellowboy:

omdat ik het nu pas zie volg ik met betis o3.5 corner en higuain to score ;)

Higuaín speelt niet

Dan moet Betis maar voor wat centen zorgen he :)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op do. 27 sep. 2018, 21:06 schreef yellowboy:
Op do. 27 sep. 2018, 20:51 schreef rjansen82:
Op do. 27 sep. 2018, 20:33 schreef yellowboy:

omdat ik het nu pas zie volg ik met betis o3.5 corner en higuain to score ;)

Higuaín speelt niet

Dan moet Betis maar voor wat centen zorgen he :)

Zonde dat je Goitom en Paulinho hebt gemist. Oddje 3 en 2,75.

GL met Betis

0 Vind ik leuk's

Idd Higuain aan de kant met beenblessure.

0 Vind ik leuk's

Gisteren een mooie winstgevende dag die begon in Chinees Taipei (mede dankzij een tip in de chat) en Henok Goitom die in de 90e minuut nog het netje wist te laten

bollen.

Paulinho is zoals verwacht terug van weggeweest, prikte tweemaal.

SPAL liet het afweten, het scorend vermogen wist niet te los te komen.

Higuaín speelde niet, die bet werd gevoid. Mijn persoonlijke held Caputo had de avond compleet kunnen maken, ik durfde hem echter niet te spelen.

Deportivo Alavés leek een 'zekerheidje', achteraf was deze met 4 kaarten voor de thuisploeg ook snel binnen. Getafe kwam net 1 kaartje tekort.

Real Betis liet het afweten, ze wonnen weliswaar, echter corners bleven uit. 


Voor vandaag gaan we vrolijk verder. Ik zie weinig aantrekkelijke wedstrijden in de grote competities vandaag dus richt ik mijn onderzoek op de wat onbekendere competities. Een dag niet gebet is immers een dag niet geleefd.


Mijn oog viel op de wedstrijd Legia Warszawa – Arka Gdynia, 20.00 uur Ekstraklasa Polen.

Legia, een club opgericht in 1916 uit de Poolse hoofdstad Warschau, werd opgericht gedurende de militaire operaties vande eerste wereldoordoorlog. In 1917 speelde het zijn eerste wedstrijd tegen Polonia Warschau (1-1). Het Poolse voetbal bereikte in de jaren ’70 zijn glorie. Tomaszewski, Deyna en Gadocha waren de gevierde namen die de kwartfinale bereikten in de Europacup in ’70-‘71, tegenstander Atletico Madrid.

Legia werd in zijn historie 13x landskampioen, won 19x de beker en 4x de Poolse supercup. De meest bekende spelers uit de huidige tijd die Legia heeft voortgebracht zijn Wojciech Szczesny en Lukasz Fabianski. 

De bezoekers uit Gdynia, een havenstad in het Noorden van Polen, spelen pas sinds 2016-2017 weer op het hoogste niveau. Ze wonnen 2x de Poolse beker en 1x de

Poolse supercup. De stand van dit moment is in het voordeel van de thuisploeg. Legia staat 4e met 17 punten uit 9 wedstrijden. Arka 10e met 10 punten uit eveneens 9 wedstrijden. Arka scoorde in deze 9 wedstrijden pas 8 maal, het kreeg er echter ook maar 9 tegen. Legia scoorde 14 maal en kreeg er 11 tegen waaronder 4 tegen Wisla Plock (nr.13) en 3 tegen Zaglebie Lubin (nr.5). De onderlinge resultaten zijn in het voordeel van Legia. Van de 20 wedstrijden werden er 13 gewonnen en 3 gelijk gespeelt, 4 werden er verloren. Doelsaldo +32 –14.

Beide teams wonnen hun uit en thuiswedstrijden, er is geen voordeel hierin. Als we kijken naar de doelpuntenmakers per team dan staat Carlitos López op mijn watchlist. De 28 jarige Spanjaard van Legia scoorde 3 doelpunten in 9 optredens, echter behaalde in het verleden wel mooie resultaten die mogelijkheden bieden. Totaal 63 doelpunten in 117 wedstrijden.


Afgelopen seizoen 24 maal in 36 wedstrijden voor Wisla Kraków. Hiervoor 13 maal in 22 wedstrijden voor Villareal II. Carlitos speelt echter niet altijd vanaf de start, wellicht even de opstelling afwachten wie er in de punt staat. Carlitos to score @2,00 (Unibet) is mijn verdubbelaar mits hij speelt. 


In Zweden hebben we op het 2e niveau de wedstrijd Falkenberg - Brage 19.00 uur op het menu staan. Falkenberg verloor 1 wedstrijd van de laatste 5, de ploeg is prima in vorm. Het scoorde zelfs 12 maal.Brage heeft lang meegedaan in de strijd om de koppositie, maar lijkt nu langzaam af te haken, de laatste drie wedstrijden werden kansloos verloren met 4-1

(Örgryte), 4-1 (Helsingborgs) en 2-3 (Norrby). De ploeg is hierdoor afgezakt naar de 5e plek, 15 punten achter nummer 2 en tegenstander van vandaag Falkenberg.

De bezoekers moeten een reis van 541km afleggen om in de provincie Halland te geraken. Om een beeld te vormen, dit is retour van Eindhoven naar Noord-Groningen.


Beide teams spelen hun wedstrijden op natuurgras, hier is geen voordeel te behalen.De bookies verwachten een makkelijke overwinning voor de thuisploeg, de odd @1,50 home win (Unibet) is m.i. ook te laag om ergens in mee te nemen. De onderlinge resultaten van de afgelopen 7 wedstrijden zijn gelijk, 3 maal winst home 3 maal winst away en 1 gelijkspel. De laatste twee ontmoetingen werden gewonnen door Falkenberg.

De thuisploeg heeft zoals aangegeven veel scorend vermogen. Beide aanvallers Erik Pärsson en Chisom Egbuchunam hebben al 10 keer doel getroffen. Middenvelder Robin Östlind heeft er 9 tegen de touwen gewerkt. Pärsson en Egbu nemen beide de penalty`s, het is echter (nog) onbekend wie de scheidsrechter in deze divisie. Ik verwacht dat een van beide wel zal scoren vanavond, ik speel ze derhalve beide single. Pärsson to score @2,35 (Unibet) en Egbuchunam to score @2.28 (Unibet). 


Wellicht speel ik bovenstaande nog in een combi met Herta BSC – Bayern München BTTS @1.91 (Unibet). No combi, no glory!

Herta presteert prima in eigen huis. Met o.a. Dilrosun, Ibisevic en Salomon Kalou hebben ze best een leuk team waarmee ze hoge ogen kunnen gooien. Bayern speelt dinsdag in de CL zijn tweede wedstrijd tegen Ajax en zal wellicht ook daar mee bezig zijn. Ik verwacht dat dit wel wat kansjes gaat opleveren voor de thuisploeg. 


De combi Herta BTTS, Egbu to score en Carlitos to score levert @8,71 (Unibet) op. 


Succes!


P.s. een lid van voetbalwedden attendeerde mij via een privébericht op Youssoufou Niakaté, speler van Royal Union Staint-Gilliose. Gisterne goed voor maar liefst 3 (!!) doelpunten tegen Anderslecht (beker) en in de competitie al goed voor 8 doelpunten in 7 wedstrijden. De Malinees is een revelatie dit nog prille seizoen.

Heeft de afgelopen jaren in de Franse 2e en 3e divisie gelopen en hier niet echt faam gemaakt. In 119 wedstrijden 36 doelpunten. Dit jaar lijkt echter alles anders.

Union speelt zondag zijn wedstrijd tegen Leuven, partij die onderaan staat in de Proximus league.

Niakaté to score staat nu nog aan @3,60 (Unibet) en zal naar verwachting wel gaan zakken.

Dank voor de tip!

Bericht gewijzigd door rjansen82 op vr 28 sep. 2018, 08:43
7 Vind ik leuk's

Ik heb gisterenmorgend die Niakaté-tip ook opgevangen en meteen gespeeld, toen stond hij nog aan 3.95 dus hij is al bezig aan een vrije val ;)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Alvast een preview voor morgen voordat de odds zakken. The eternal derby of Bulgaria!

CSKA Sofia ?€“ Levski Sofia, 31 kampioenschappen t.o.v. 26 kampioenschappen, 20 Bulgaarse bekers t.o.v. 25 bekers, rood tegen blauw!


De laatste 6 onderlinge duels waren goed voor maar liefst 40 gele en 3 rode kaarten. Ook de 2018 editie zal weer in het teken staan van vechten, strijden en winnen!

De eeuwige rivalen treffen mekaar na 9 duels. CSKA als koploper, Levski als nummer 2. Beide hebben 22 punten. Het doelpsaldo maakt het verschil, 5 goals in het voordeel van CSKA.

Afgelopen jaar won?CSKA de wedstrijd met 0-3 en dat zette kwaad bloed bij de concurrent om plek twee. Aanhangers van Levski hadden het voorzien op de technische staf van de aartsrivaal, waarbij conditietrainer Thomas Neuber en assistent-coach Kiril Dintsjev gewond raakten. Stefan Gonev ontsnapte bij een vuurwerkexplosie aan ernstige oogschade. Het derde CSKA-doelpunt was voor aanhangers van Levski het sein om los te gaan. Daarbij werden ook stenen ingezet. Dat kan nauwelijks een verrassing worden genoemd, want in het verleden ging het al vaker mis. In 2000 overleed er zelfs een supporter door toedoen van een bomexplosie.


Dat het langs de lijn een verhit duels is blijkt ook uit de cijfers v.w.b. binnen de lijnen. De kaarten in de afg. 6 edities liegen er niet om. Bookmaker Unibet geeft (maar) 1.76 voor de o6.5 cards. De verwachting is dus hoog.


Unibet bied de navolgende spelers aan voor een kaart. De odds variëren tussen de @2,50 en @3,50, m.u.v. aanvaller Maurides @5.00.


Belaid, Aimen

Belmonte, Anthony

Bodurov, Nikolay

Chorbadzhiyski, Bozhidar

Eyjólfsson, Hólmar ?–rn

Goranov, Ivan

Jablonský, David

Kostov, Stanislav

Lyaskov, Angel

Malinov, Kristiyan

Maurides

Nascimento, Filipe

Pinto, Ruben

Sekuli?‡, Boris


Ruben Pinto kreeg in 3 van de laatse 5 onderlinge duels de gele prent getoond. De Portugees staat zeker op mijn lijstje om morgen geboekt te worden. Pinto to get a card @3,20 (Unibet) is prima speelbaar.

Kristyan Malinov was afgelopen seizoen top kaartenpakker van CSKA (11 in 29 wedstrijden), ook Malinov to get a card @2,40 (Unibet) neem ik mee.

Hólmar ?–rn Eyjólfsson is de top kaartenpakker van Levski, afgelopen seizoen goed voor 8 kaarten in 24 wedstrijden waaronder tegen CSKA. Eyjólfsson to get a card @3,20 (Unibet) neem ik mee.


"Red card given" @2,75 (Unibet) vind ik aan de voorzichtige kant. Afhankelijk van de scheidsrechter zal ik voor een team spelen. Home @5,50 en Away @4,30 (Unibet) zijn beide mooie odds.

Al met al een wedstrijd om mooie winsten op te pakken. De derby zal als vanouds ontbranden en begint om 16.00 uur. Doe er jullie voordeel mee!


Bericht gewijzigd door rjansen82 op vr 28 sep. 2018, 15:32
6 Vind ik leuk's

Egbuchunam to score @2.28 (Unibet).  Die is binnen! Lekker hoor! Hopen dat Hertha er eentje in kan prikken tegen Bayern.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.