Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van roadrunner

Als amateur better wil ik graag op deze site ook mijn eigen topic hebben. Mijn Roadrunner strategie zal bestaan uit single bets waarbij de inzet oplopend is wanneer de bet verkeerd gaat.
Het is bedoelt om voor mijzelf inzicht te krijgen en om te kunnen kijken hoe het gaat en waarom het eventueel goed of fout gaat.
En de meeste topics hier lopen toch uit op niks of word begonnen met een bepaalde hoogmoed en op den duur zie je men niet weer etc :p
Dus voor de duidelijkheid: Het is puur om te testen, zelf zal ik wel meespelen. De inleg bedragen zullen laag zijn en geen bedragen zijn van 100 euro enzo..........
Het gaat puur om strategie en zelfdiscipline en een bepaalde kijk op het betten.
Het zullen wel veelal live betten zijn zonder motivering of voorbereiding en al die andere lulkoek ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar roadrunner
Country flagroadrunner in 7-05-2015 22:07 Leden topics
in 7-05-2015 22:07 Leden topics
227 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
1x hitten is voldoende...
0 Vind ik leuk's
Waarom doet iedereen zo negatief tegen roadrunner ? Als je niet mee wilt spelen kijk dan ook niet bij zijn tips !
Sommige bets zijn inderdaad een beetje `apart ` :p , maar hij neemt de moeite in iedergeval om zijn tips te delen!!

Ik hoop dat je snel een x een jackpot pakt roadrunner !!
0 Vind ik leuk's
boston-george:
Waarom doet iedereen zo negatief tegen roadrunner ? Als je niet mee wilt spelen kijk dan ook niet bij zijn tips !
Sommige bets zijn inderdaad een beetje `apart ` :p , maar hij neemt de moeite in iedergeval om zijn tips te delen!!

Ik hoop dat je snel een x een jackpot pakt roadrunner !!


misschien omdat we hem willen helpen? en dit potentiele nieuwe leden ook enorm veel geld gaat kosten.

met zon tipper als hem kan je beter niks delen
0 Vind ik leuk's
Alsof ie die bets ook daadwerkelijk zet. Klopt niks van.
0 Vind ik leuk's
Road waar blijven je tips man, laatste dag hoop pech. Moet goedkomen keep up the spirit! (y)
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
We gaan gewoon door uiteraard. Er is ook totaal geen sprake van paniek want met dit systeem is er niet snel paniek, en natuurlijk zijn de meeste combi"s verkeerd, vandaar dit systeem.
Maar een ieder die dit draadje volgt kan nachecken dat het tot heden gewoon winstgevend is. En dat er dan sommigen zijn die negatief doen of aan het provoceren zijn dat is normaal en dat is het lot van het plaatsen van "tips".

Voor straks:

Botafogo-Fiquerense BTS 2,04
Sporting Cristal- Cesar Vallego home team goal in both halves 2,6
Abc-Parane goal in both halves odd 2
Jamaica-El Salvador over 1,5 goals odd 1,55
combi odd 16,44 inleg 100 mogelijk winbedrag 1644

totale inleg 1100

veel plezier haha!
0 Vind ik leuk's
Meegespeeld met hetzelfde inleg! Vertrouw op je
0 Vind ik leuk's
Naar mijn mening moet een moderator dit topic gewoon sluiten. Dergelijke topics zijn voor nieuwkomers op voetbalwedden/nieuwkomers in het wedwereldje funest. Daarnaast is het zeer slechte reclame voor voetbalwedden.net.
0 Vind ik leuk's
saviola9:
Naar mijn mening moet een moderator dit topic gewoon sluiten. Dergelijke topics zijn voor nieuwkomers op voetbalwedden/nieuwkomers in het wedwereldje funest. Daarnaast is het zeer slechte reclame voor voetbalwedden.net.


totaal mee eens, zeer slechte reclame, en funest voor nieuwe leden van vw.
0 Vind ik leuk's
We willen meer bets van je Road waar blijven ze?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.