Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van roadrunner

Als amateur better wil ik graag op deze site ook mijn eigen topic hebben. Mijn Roadrunner strategie zal bestaan uit single bets waarbij de inzet oplopend is wanneer de bet verkeerd gaat.
Het is bedoelt om voor mijzelf inzicht te krijgen en om te kunnen kijken hoe het gaat en waarom het eventueel goed of fout gaat.
En de meeste topics hier lopen toch uit op niks of word begonnen met een bepaalde hoogmoed en op den duur zie je men niet weer etc :p
Dus voor de duidelijkheid: Het is puur om te testen, zelf zal ik wel meespelen. De inleg bedragen zullen laag zijn en geen bedragen zijn van 100 euro enzo..........
Het gaat puur om strategie en zelfdiscipline en een bepaalde kijk op het betten.
Het zullen wel veelal live betten zijn zonder motivering of voorbereiding en al die andere lulkoek ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar roadrunner
Country flagroadrunner in 7-05-2015 22:07 Leden topics
in 7-05-2015 22:07 Leden topics
227 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
stiletto28:
saviola9:
Naar mijn mening moet een moderator dit topic gewoon sluiten. Dergelijke topics zijn voor nieuwkomers op voetbalwedden/nieuwkomers in het wedwereldje funest. Daarnaast is het zeer slechte reclame voor voetbalwedden.net.


totaal mee eens, zeer slechte reclame, en funest voor nieuwe leden van vw.

Je kunt nog beter je geld aan een zwerver geven dan de 'tips' van Roadrunner volgen.
0 Vind ik leuk's
Laten we allemaal ons rekeningnummer posten hier, dan kan Road het naar ons overmaken ipv aan de bookies
0 Vind ik leuk's
haagsebrabander:
stiletto28:
saviola9:
Naar mijn mening moet een moderator dit topic gewoon sluiten. Dergelijke topics zijn voor nieuwkomers op voetbalwedden/nieuwkomers in het wedwereldje funest. Daarnaast is het zeer slechte reclame voor voetbalwedden.net.


totaal mee eens, zeer slechte reclame, en funest voor nieuwe leden van vw.

Je kunt nog beter je geld aan een zwerver geven dan de 'tips' van Roadrunner volgen.

Ja. En juist dat weten nieuwe leden niet..
0 Vind ik leuk's
Gent-Brugge home team to score in both halves odd 3,6
Lokomotiva Zagreb-Paok bts 1,9
combi odd 6,84 inleg 400 2736 mogelijke winbedrag

totale inleg 1500
0 Vind ik leuk's
voor vanavond

Heerenveen-Mvv home team over 1,5 goal odd 1,37
Bochum-Dordmund away team over 1,5 goal odd 1,46
Zwolle-Sparta home team over 1,5 goal odd 1,54
Ajax-wolfsburg away team to score in both halves odd 2,95
combi odd 9,09 inleg 300 mogelijke uitbetaling 2726,07

totale inleg 1800
0 Vind ik leuk's
Wow wat een pech gister,m die 2700 was zo dichtbij :(.

Vandaag ziet er goed uit road gaan we weer!
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Ik ben nieuw met wedden en volg je tips al een tijdje, heel erg veel winst door gemaakt echt super bedankt maar ik snap nooit dat als je 300 inlegt je totale inleg 1800 is sorry dat ik zo'n domme vraag stel maar wat bedoel je hiermee? alvast bedankt ik speel mee met dezelfde stake.. weet zeker dat ie gaat goedkomen.
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor je tips roadrunner, ik speel ze weer tegen, leverd al weken een mooie winst op.

thanks mattie

0 Vind ik leuk's
Gdansk-Krakow goal in both halves odd 1,81
Derry City-Limerick home team to score in both halves odd 2,65
Boca Unidos- Chacarita Juniors BTS odd 2,25
combi odd 10,79 inleg 300 mogelijke uitbetaling 3237,64

totale inleg 2100
0 Vind ik leuk's
Jammer morgen beter (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.