Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van roadrunner

Als amateur better wil ik graag op deze site ook mijn eigen topic hebben. Mijn Roadrunner strategie zal bestaan uit single bets waarbij de inzet oplopend is wanneer de bet verkeerd gaat.
Het is bedoelt om voor mijzelf inzicht te krijgen en om te kunnen kijken hoe het gaat en waarom het eventueel goed of fout gaat.
En de meeste topics hier lopen toch uit op niks of word begonnen met een bepaalde hoogmoed en op den duur zie je men niet weer etc :p
Dus voor de duidelijkheid: Het is puur om te testen, zelf zal ik wel meespelen. De inleg bedragen zullen laag zijn en geen bedragen zijn van 100 euro enzo..........
Het gaat puur om strategie en zelfdiscipline en een bepaalde kijk op het betten.
Het zullen wel veelal live betten zijn zonder motivering of voorbereiding en al die andere lulkoek ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar roadrunner
Country flagroadrunner in 7-05-2015 22:07 Leden topics
in 7-05-2015 22:07 Leden topics
227 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
"Een winstgevend topic"... man, man, man. Als je hierboven op deze pagina kijkt, zie je dat je op je dieptepunt -€1.450 hebt gestaan. Dit raakt toch kant noch wal..
0 Vind ik leuk's
saviola9:
"Een winstgevend topic"... man, man, man. Als je hierboven op deze pagina kijkt, zie je dat je op je dieptepunt -€1.450 hebt gestaan. Dit raakt toch kant noch wal..


Beter kijken dan zie je dat het winstgevend is. Dus je reactie is niet op waarheid berust behalve dat er een keer wat hoger is ingezet vanwege verkeerde bets achter elkaar. Maar daarom is dit topic wel winstgevend. 680,5 euro sinds begin dit topic. Is gewoon na te rekenen hoor. ;-)
0 Vind ik leuk's
Ja, omdat je één keer geluk had. Ga alsjeblieft een jaar zo door. Wedden dat je dan flink in de min staat? Durf ik wel €1.000 op in te zetten.
0 Vind ik leuk's
roadrunner:
Vorige bet ging mis, Colombia dr match leverde geen 2 doelpunten op of meer.

Voor vandaag de laatste.

Brazilie beide helften scoren odd 2,7 :)
Estudiantes-Santamarina beide helften een goal odd 2,08
combi odd 5,62 inleg 98 mogelijk winbedrag 550,37

totale inleg 200 euro

680,5 euro winst sinds begin dit topic dus een winstgevende topic


(y) 550,37-200=350,37

680,5+350,37= +1030,87 sinds begin topic
0 Vind ik leuk's
misschien een idee om je bets bij winst groen te maken en bij verlies rood,

nutteloos topic als je de stats er niet bij laat zien.

0 Vind ik leuk's
stiletto28:
misschien een idee om je bets bij winst groen te maken en bij verlies rood,

nutteloos topic als je de stats er niet bij laat zien.



Is misschien inderdaad een goed idee om bij goed of fout er een kleur bij te zetten, welke stats bedoel je ? Staat genoeg informatie lijkt me.
0 Vind ik leuk's
Mag ik vragen waarom je de ene keer 450 euro inzet, en de andere keer 1 euro???
0 Vind ik leuk's
TP-Gt live bet draw odd 11 vrouwenvoetbal vietnam:D
inzet 1

totale inzet 1
0 Vind ik leuk's
Freiberg-Sonnenhof live bet rust x odd 6 inzet 2 mogelijk winstbedrag 12

2+1 = 3 totaal
0 Vind ik leuk's
Stil bedoelt de stats van je win/lose/void etc.
die zijn namelijk nergens te vinden, enkel je inzet
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.