Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Ross

Conference Premier
Braintree Town - Macclesfield Town
Pick: Macclesfield Town +0 @2,23

De huidige nummer vijf van de Conference Premier gaat op bezoek bij de nummer zestien, Braintree Town. De bezoekers zullen zich willen revancheren voor de 4-0 nederlaag bij Eastleigh afgelopen zaterdag en tevens zal er gewonnen moeten worden om hun play-off plaats te verstevigen. Bij winst zullen de Silkmen (Macclesfield) Forest Green en Grimbsby voorbij gaan, waardoor het de derde plaats kan veroveren vanavond. Trainer John Askey heeft na de fikse nederlaag van zaterdag aangegeven dat zijn elftal vanaf nu elke pot als een cup final zal moeten zien, willen zij de play-offs veilig stellen. Voor de nederlaag won Macclesfield echter vijf van de zes wedstrijden, waarbij het gelijk speelde tegen Southport. Tegenstander Braintree won slechts één van haar laatste zeven wedstrijden, en wel tegen laagvlieger Alfreton Town. In mijn ogen bezit Macclesfield meer kwaliteit dan Braintree en daarnaast won Macclesfield vier van de vijf onderlinge partijen. Twee eerdere ontmoetingen bij Braintree gingen 0-1 en 0-3 gewonnen door de elf van John Askey. Kortom, de quoteringen van Macclesfield staan in mijn ogen iets te hoog waardoor +0/ DNB een uitstekende optie is. De durfal zal ook voor een overwinning van de Silkman kunnen gaan.

Heerlijke 0-1!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rosscountry
Country flag rosscountry in 3-03-2015 15:34 Leden topics
in 3-03-2015 15:34 Leden topics
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 20 mrt. 2015 om 22:05
Bristol Rovers 3-1! Die was dus binnen!!

Championship
Blackpool - Leeds
Pick: Leeds -0,75 @2,30

Blackpool in trieste tijden. Het team wordt geteisterd door blessures en er is simpelweg te weinig kwaliteit in de selectie. Morgen zal een aanzienlijk deel van de supporters de thuiswedstrijd tegen Leeds boycotten omdat ze het niet met de club eens zijn over de gang van zaken. Leeds presteert de afgelopen weken uitstekend en als het in de eerste competitiehelft meer punten had vergaard, had Leeds gewoon nog om de playoffs meegedaan. Morgen keren Morison en Austin terug. Ik zie geen reden waarom Leeds deze wedstrijd niet zal winnen. Tevens zijn er misschien wel meer uit- dan thuissupporters, wat een extra stimulans kan zijn voor de withemden!!

Blackpool beschikte blijkbaar over extra krachten: 1-1!
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 20 mrt. 2015 om 22:14
Premier League
Manchester City - WBA
Pick: WBA to score/ WBA o0,5 team goals @1,90

Yaya Toure moet de wedstrijd aan zijn neus voorbij laten gaan. Achterin is het al heel het seizoen niet waterdicht bij City en als Demichelis weer op het wedstrijdformulier staat, dicht ik deze bet nog meer kansen toe. WBA laat sinds de winterstop goed voetbal zien, maar is toch wat wisselvallig. Voorin loopt genoeg kwaliteit met Anichebe, Brown, Sessegnon en niet te vergeten, Berahino om het de verdediging van City lastig te maken. Als Joe Hart het iets minder fantastisch doet als tegen Barca moet deze pick zeker goedkomen. De laatste drie ontmoetingen wist West Brom te scoren tegen de Citizans.

Noem het een excuus of niet, maar een rode kaart in de tweede minuut voor WBA, waarbij de scheids trouwens grandioos de mist inging haha!
0 Vind ik leuk's
rosscountry:
Premier League
Manchester City - WBA
Pick: WBA to score/ WBA o0,5 team goals @1,90

Yaya Toure moet de wedstrijd aan zijn neus voorbij laten gaan. Achterin is het al heel het seizoen niet waterdicht bij City en als Demichelis weer op het wedstrijdformulier staat, dicht ik deze bet nog meer kansen toe. WBA laat sinds de winterstop goed voetbal zien, maar is toch wat wisselvallig. Voorin loopt genoeg kwaliteit met Anichebe, Brown, Sessegnon en niet te vergeten, Berahino om het de verdediging van City lastig te maken. Als Joe Hart het iets minder fantastisch doet als tegen Barca moet deze pick zeker goedkomen. De laatste drie ontmoetingen wist West Brom te scoren tegen de Citizans


Of te wel BTS ;-) @ 2,-

0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 21 mrt. 2015 om 08:39
Na Leeds -0,75 en WBA to score hier nog twee tips voor deze 21 maart!

League Two
Hartlepool - Mansfield
Pick: Hartlepool DNB @1,80

Hartlepool heeft de strijd om handhaving met twee knappe uitoverwinningen op rij weer nieuw leven in geblazen. Voor het eigen publiek mag het aantonen dat het écht in de League Two thuishoort. Bij winst zal Hartlepool goede zaken doen en Mansfield is met 45 punten zo goed als uitgepierd in de competitie.

Hartlepool are back in bussiness!!

Premier League
Newcastle - Arsenal
Pick: Arsenal -1 AH @1,90

Volgens de BBC heeft Newcastle slechts 13 senior players beschikbaar voor de wedstrijd tegen een getergd Arsenal. Janmaat zal in het centrum de geschorste Coloccini vervangen. De Gunners zullen zich willen revancheren na de geflatteerde uitschakeling in Europa. Geen nieuwe blessures voor Arsenal. Zie Arsene Wenger en zijn manschappen wel de punten ophalen op St. James Park.

Bet void.
0 Vind ik leuk's
rosscountry:
Na Leeds -0,75 en WBA to score hier nog twee tips voor deze 21 maart!

League Two
Hartlepool - Mansfield
Pick: Hartlepool DNB @1,80

Hartlepool heeft de strijd om handhaving met twee knappe uitoverwinningen op rij weer nieuw leven in geblazen. Voor het eigen publiek mag het aantonen dat het écht in de League Two thuishoort. Bij winst zal Hartlepool goede zaken doen en Mansfield is met 45 punten zo goed als uitgepierd in de competitie.

Premier League
Newcastle - Arsenal
Pick: Arsenal -1 AH @1,90

Volgens de BBC heeft Newcastle slechts 13 senior players beschikbaar voor de wedstrijd tegen een getergd Arsenal. Janmaat zal in het centrum de geschorste Coloccini vervangen. De Gunners zullen zich willen revancheren na de geflatteerde uitschakeling in Europa. Geen nieuwe blessures voor Arsenal. Zie Arsene Wenger en zijn manschappen wel de punten ophalen op St. James Park


Onlangs nog een interessante site gevonden:
http://www.caughtoffside.com/2015/03/19/wow-newcastle-have-just-13-outfield-players-fit-against-arsenal/
Fabio Coloccini is suspended for the game whilst Papiss Cisse, Stephen Taylor, Cheick Tiote, Paul Dummett, Massadio Haidara, Mehdi Abeid, Rolando Aarons, Siem De Jong are all expected to be missing through injury.

Maar Arsenal zal blijkbaar ook roteren ross:
http://www.caughtoffside.com/2015/03/21/arsenal-predicted-xi-for-newcastle-clash-changes-all-round-as-gunners-rotate-tired-squad/
Theo Walcott likely to start on Saturday given Alexis Sanchez is clearly desperate for a rest.
Tomas Rosicky
Back from illness and likely to start given the incredible performance of Mesut Özil in the Champions League that will likely have caused a few sore muscles on Wednesday morning.
Arsenal might struggle for the same creativity and ball retention without the German, but will have to deal with his absence if they want to avoid another long-term injury.
Ik denk toch met Welbeck ,Roscicky en Giroud dat ze voor het nodige gevaar gaan zorgen.Ik heb Arsenal to win al genomen @1.60 en op Bwin staan ze nog 1.60





0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 22 mrt. 2015 om 12:47
Premier League
Hull - Chelsea
Pick: Chelsea -1 AH @1,90

Hull mist Jelavic en Huddlestone. Zie Chelsea hier gewoon winnen. Good luck boys
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 22 mrt. 2015 om 20:03
rosscountry:
Premier League
Hull - Chelsea
Pick: Chelsea -1 AH @1,90

Hull mist Jelavic en Huddlestone. Zie Chelsea hier gewoon winnen. Good luck boys


Was even bang dat Chelsea het weg ging geven bij 2-2, maar door de goal van Remy in ieder geval geen verlies op deze pick!
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 3 apr. 2015 om 09:06
Daar zijn we weer. De interlandbreak heeft ervoor gezorgd dat er in veel competities niet gevoetbald werd maar vanmiddag en morgen zullen de Engelse voetbalvelden wederom het decor zijn van passie en strijd.

Championship
Brighton - Norwich
Pick: Norwich -0,25 @1,90

Championship
Brighton - Norwich
Pick: Over 1,5 teamgoals Norwich @2,20

Om in de race te blijven voor promotie zullen de Canaries een driepunter moeten behalen op bezoek bij Brighton & Hove Albion. De recente resultaten van Norwich zijn uitstekend en met aanvallend voetbal worden tegenstanders de laatste weken aan de kant gezet. Voor de wedstrijd kan de uitploeg weer beschikken over verdediger Ryan Bennett. Daarnaast is Bradley Johnson weer fit genoeg om te spelen. Norwich beschikt over tal van spelers die het net gemakkelijk weten te vinden in de personen van Jerome, Hoolahan, Howson. Tevens kunnen de Canaries rekenen op een solide achterhoede met Bassong en Bennett en de ervaren doelman Ruddy in de goal. Brighton aan de andere kant zal het moet stellen zonder de middenvelders Crofts, March en onze landgenoot Kemi Augustien. Hoewel Brighton het verschillende tegenstanders lastig heeft gemaakt in het Amex Stadium ben ik ervan overtuigd dat de Canaries, met al de belangen die Norwich heeft, de Seagulls aan de zegekar gaan binden.

League Two
Shrewsbury Town - Dagenham & Redbridge
Pick: Shrewsbury -1AH @1,75

Eenzelfde scenario geldt voor Shrewsbury Town dat directe promotie ziet lonken. Eerst maar even naar de tegenstander van vandaag, Dagenham & Red. Na de winterstop zijn de koppen daar bij elkaar gekomen en het moest over een andere boeg, er moesten punten vergaard worden om degradatie te ontlopen. Met enkele knappe overwinningen hebben zij dit doel flink wat kracht bijgezet en nu kan met in Oost-Londen toch wel stellen dat ze ook volgend jaar in de League Two aan zullen treden. Een gat van negen punten lijkt een veilige marge. De overwinningen die ze behaalden waren belangrijk maar wel moet gezegd worden dat er van de topploegen "gewoon" verloren werd. Burton, Wycombe, Southend en Northampton allen verschalkten Dag & Red de voorbije maanden. Shrewsbury daarentegen zit in een flow. De Shrews wisten de laatste drie wedstrijden overtuigend te winnen (doelsaldo 8-1). Het feit dat de thuisploeg nagenoeg over een fitte selectie beschikt in de laatste fase van de competitie is een welkome bijkomstigheid voor het team dat directe promotie wil, en in mijn ogen zal, afdwingen. Wel zal Shrewsbury dan haar wedstrijden tegen de kleinere clubs, zoals vandaag met winst af moeten sluiten. Ik ga ervanuit dat dat vandaag geen probleem zal zijn. Shrewsbury -1AH lijkt me een aardige bet omdat er bij een marginale overwinning sprake zal zijn van een void.
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 3 apr. 2015 om 20:36
rosscountry:
Daar zijn we weer. De interlandbreak heeft ervoor gezorgd dat er in veel competities niet gevoetbald werd maar vanmiddag en morgen zullen de Engelse voetbalvelden wederom het decor zijn van passie en strijd.

Championship
Brighton - Norwich
Pick: Norwich -0,25 @1,90

Championship
Brighton - Norwich
Pick: Over 1,5 teamgoals Norwich @2,20

Om in de race te blijven voor promotie zullen de Canaries een driepunter moeten behalen op bezoek bij Brighton & Hove Albion. De recente resultaten van Norwich zijn uitstekend en met aanvallend voetbal worden tegenstanders de laatste weken aan de kant gezet. Voor de wedstrijd kan de uitploeg weer beschikken over verdediger Ryan Bennett. Daarnaast is Bradley Johnson weer fit genoeg om te spelen. Norwich beschikt over tal van spelers die het net gemakkelijk weten te vinden in de personen van Jerome, Hoolahan, Howson. Tevens kunnen de Canaries rekenen op een solide achterhoede met Bassong en Bennett en de ervaren doelman Ruddy in de goal. Brighton aan de andere kant zal het moet stellen zonder de middenvelders Crofts, March en onze landgenoot Kemi Augustien. Hoewel Brighton het verschillende tegenstanders lastig heeft gemaakt in het Amex Stadium ben ik ervan overtuigd dat de Canaries, met al de belangen die Norwich heeft, de Seagulls aan de zegekar gaan binden.

League Two
Shrewsbury Town - Dagenham & Redbridge
Pick: Shrewsbury -1AH @1,75

Eenzelfde scenario geldt voor Shrewsbury Town dat directe promotie ziet lonken. Eerst maar even naar de tegenstander van vandaag, Dagenham & Red. Na de winterstop zijn de koppen daar bij elkaar gekomen en het moest over een andere boeg, er moesten punten vergaard worden om degradatie te ontlopen. Met enkele knappe overwinningen hebben zij dit doel flink wat kracht bijgezet en nu kan met in Oost-Londen toch wel stellen dat ze ook volgend jaar in de League Two aan zullen treden. Een gat van negen punten lijkt een veilige marge. De overwinningen die ze behaalden waren belangrijk maar wel moet gezegd worden dat er van de topploegen "gewoon" verloren werd. Burton, Wycombe, Southend en Northampton allen verschalkten Dag & Red de voorbije maanden. Shrewsbury daarentegen zit in een flow. De Shrews wisten de laatste drie wedstrijden overtuigend te winnen (doelsaldo 8-1). Het feit dat de thuisploeg nagenoeg over een fitte selectie beschikt in de laatste fase van de competitie is een welkome bijkomstigheid voor het team dat directe promotie wil, en in mijn ogen zal, afdwingen. Wel zal Shrewsbury dan haar wedstrijden tegen de kleinere clubs, zoals vandaag met winst af moeten sluiten. Ik ga ervanuit dat dat vandaag geen probleem zal zijn. Shrewsbury -1AH lijkt me een aardige bet omdat er bij een marginale overwinning sprake zal zijn van een void.


Prima dagje hoor (y)

Kijken wat morgen brengt op het gebied van Engels voetbal!
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 3 apr. 2015 om 21:19
Conference Premier
Woking - Welling United
Pick: Over 2,5 goals @1,90

We begeven ons in morgen in de laagste profdivisie van Engelse bodem, de Conference. Woking zit in een zogeheten flow aangezien het zes van haar laatste zeven wedstrijden in winst wist om te zetten en mede door deze goede reeks bevindt Woking zich nu op de zesde plaats met één puntje achter op de nummer vijf, de plaats die recht geeft op de playoffs (en Forest Green, nr.5 heeft nota bene vrijdag al gespeeld). In de laatste vier wedstrijden werden twaalf punten vergaard, en opvallend is dat het tweemaal 3-2 (3-2 en 2-3) en een keer 1-3 werd voor Woking. Kortom, nogal wat spektakel als de Cards op het veld staan. Gezien het feit dat er morgen een overwinning behaald moet worden, zie ik Woking een aanvallend strijdplan opstellen en dat is vaak een voorbode voor een doelpuntrijke wedstrijd. Welling United staat aan de andere kant van te ranglijst, in de gevarenzone. Ook Welling United heeft de punten hard nodig hoewel ik de kansen dat zij volgend jaar nog in de Conference te bewonderen zijn klein inschat. Al met al verwacht ik twee teams die er vol voor zullen gaan en het lijkt me dan ook voor de hand liggend dat er minimaal drie doelpunten gaan vallen hier!

Succes heren die meespelen!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.