Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: theeraser1

Hey iedereen, ik ben vooral iemand die het wegwielrennen volgt. Dit jaar heb ik daar een redelijk mooie winst mee geboekt. Het wielerseizoen is nu wel zo goed als gedaan, dus de komende maanden ga ik mij vooral focussen op voetbal en dan meer bepaald de Jupiler Pro League.

Mijn eerste bet betreft de match Anderlecht - Mechelen.
Veselinovic scoort @6 (stake 1/10)

Sterke spits die een maand geleden op het veld van de landskampioen een wereldmatch speelde en toen ook scoorde. Tegen topploegen pikt Mechelen vaak een goaltje mee en de odd voor Veselinovic scoort staat naar mijn inziens iets te hoog. De defensie van Anderlecht staat bovendien nog altijd niet helemaal op punt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar theeraser1
Country flagtheeraser1 in 4-10-2015 18:02 Leden topics
in 4-10-2015 18:02 Leden topics
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Live: Christiano Ronado scoort tegen Atletico Madrid: ja @2.4 (stake 2/10)
Ronaldo is in vorm en ik vind de odd hoog, ook al scoort Real niet zo vaak op Atletico.

PSG - Marseille: PSG -1,5 @1.9 (stake 5/10) UITSLAG: 2-1
Simpel: PSG is laatste tijd enorm goed bezig, Marseille is nog op de sukkel.
0 Vind ik leuk's
8 units verlies op mijn singles helaas...

Mechelen - STVV

1-0 @8 (1/10)
0-0 @10.5 (1/10)

Under 2.5 goals @1.88 (3/10) UITSLAG: 3-0

STVV zal Dompé wellicht moeten missen en ook het probleem van de centrale spits is nog niet opgelost, zeker niet na het vertrek van Mbombo naar Standard.
Mechelen scoort ook moeilijk, dus ik vermoed dat dit een flauwe match wordt met weinig doelpunten.

0 Vind ik leuk's
Nadal - Tsonga: Tsonga + 2.5 games @2.18 (4/10)

Ik geef beide mannen ongeveer evenveel kans, met een licht voordeel voor Nadal. Tsonga @3 is ook speelbaar, maar ik ga voor wat meer zekerheid. Vaak zal Nadal volgens mij niet door de service van Tsonga gaan en zelf is zijn service ook niet onfeilbaar.

Ondanks 6-0 verlies in de tweede set, net voldoende om deze bet binnen te halen!
0 Vind ik leuk's
Standard - Westerlo X2 @2.75 (4/10)UITSLAG: 1-2
Standard -Westerlo 2/2 @ 11 (1/10) UITSLAG: 0-2/1-2

Van Damme, Knockaert, Emond, Santini spelen allemaal niet bij Standard.

Halfweg ziet het er zeer goed uit!!
0 Vind ik leuk's
Dompé speelt idd niet bij STVV, maar Boli is wel weer fit. hopen dat zijn vizier nog niet op scherp staat.
0 Vind ik leuk's
in: 22 units
uit: 30,72 units

8,72 units winst!
0 Vind ik leuk's
Kortrijk - Charleroi: under 2,5 goals @1.8 (4/10) UITSLAG 2-0 puur op statistieken

Laatste thuismatchen Kortrijk: 1-0, 0-0, 0-0, 0-0 en 2-1
uitmatchen Charleroi: 0-1, 1-1, 2-0, 2-0 en 2-2

Djokovic - Tsonga: Djokovoc - 5,5 games @1.91 (2/10)
Over 0,5 tiebreak @3.9 (1/10)

Djokovic draaide Murray door de gehaktmolen met 8 games verschil. Tsonga wisselvallig tegen Nadal (6-0 tweede set)
Als Tsonga zijn service goed draait kan er eventueel tiebreak inzitten. odds zijn in elk geval hoog genoeg om het te proberen.

Beste scenario: set 1: 7-6; set 2: 6-0
0 Vind ik leuk's
Brugge - Oostende: Cyriac scoort @3.15 (2/10)
0 Vind ik leuk's
Arsenal - Bayern Munchen : 2DNB
Zenit St Petersburg - Lyon: 1DNB
@1.99 (5/10)
0 Vind ik leuk's
Denk dat ik hierop een tientje ga gooien.
0 Vind ik leuk's
Get Money!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.