Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: theeraser1

Hey iedereen, ik ben vooral iemand die het wegwielrennen volgt. Dit jaar heb ik daar een redelijk mooie winst mee geboekt. Het wielerseizoen is nu wel zo goed als gedaan, dus de komende maanden ga ik mij vooral focussen op voetbal en dan meer bepaald de Jupiler Pro League.

Mijn eerste bet betreft de match Anderlecht - Mechelen.
Veselinovic scoort @6 (stake 1/10)

Sterke spits die een maand geleden op het veld van de landskampioen een wereldmatch speelde en toen ook scoorde. Tegen topploegen pikt Mechelen vaak een goaltje mee en de odd voor Veselinovic scoort staat naar mijn inziens iets te hoog. De defensie van Anderlecht staat bovendien nog altijd niet helemaal op punt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar theeraser1
Country flagtheeraser1 in 4-10-2015 18:02 Leden topics
in 4-10-2015 18:02 Leden topics
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Live: Karlovic - Seppi: -2,5 games Karlovic @2.3 (3/10) UITSLAG: 7-6, 6-3

Seppi helemaal uit vorm laatste tijd, mooie lijn om te spelen denk ik.
0 Vind ik leuk's
In: 34 euro
Uit: 48,64 euro

ROI= 143 %
0 Vind ik leuk's
Odd Bayern gestegen speel hem ook nog eens small stake single

Arsenal - Bayern Munchen: 2 @2.16 (3/10)
Bate Borisov - FC Barcelona: Barca scoort strafschop @12 (1/10)
Bate Borisov - FC Barcelona: BTS@2.05 (3/10)

Atletico Madrid - Astana: 1 AH-2 @1.75 (5/10)
0 Vind ik leuk's
Toch mijn tips nog eens oppakken.

Jupiler Pro League

Anderlecht - Westerlo: 1 + Standard - Moeskroen: 1 @2 (verhoogde odds bij Unibet) (5/10)

Veldrit Zolder

Nys uit vorm en het wordt droog morgen --> snel parcours. Van der Haar en Pauwels goed in vorm. Van der Haar won twee laatste edities.
Ook ideaal parcours voor van der Poel morgen, odd Van Aert staat iets te laag, odd Van der Poel iets te hoog naar mijn mening.

Pauwels voor Nys @1.45 (10/10)
Van der Haar voor Nys @1.50 (10/10)
Winst Van der Poel @2.60 (3/10)
Winst van der Haar @9 (1/10)

Tennis seizoenbets

1) David Goffin top-20 eind 2016 @1.7
--> Dit jaar op plek 16 geëindigd. Goffin is zeer constante speler, die naar mijn mening nooit grandslamfinale zal halen, maar altijd wel tussen plek 10 en 20 zal eindigen. Ik zie niet in waarom 2016 een minder jaar zou worden.

2) Tsonga niet in de top-9 eind 2016 @1.88
Tsonga al drie jaar na elkaar buiten de top 9 geëindigd. 2015 wel begonnen met blessureleed.
Tsonga is altijd zeer blessuregevoelig en weet daardoor zelden een heel seizoen op niveau te spelen.
Van de spelers die nu in de top-8 staan, zie ik enkel Ferrer misschien wegvallen. Voor plek 9 komen buiten Tsonga nog een heleboel spelers in aanmerking.

3)Kevin Anderson top-16 eind 2016@1.88
Dit jaar top-12, vorig jaar net in de top-16. Gewoon goeie speler en vrij zekere bet volgens mij.

4)Hyeon Chung top-55 @1.88
Talentje van 19 jaar, dit jaar al 51ste, volgend jaar nog beter?

5)Wawrinka top-5 @2
dit jaar en vorig jaar vierdes. Volgend jaar zie ik Nadal wel weer voor Wawrinka eindigen, maar Berdych, Ferrer zie ik geen top-5 halen volgend jaar. Nishikori heeft wel dat potentieel, maar is tot nu toe toch te wisselvallig. Value.
0 Vind ik leuk's
theeraser1:

Veldrit Zolder

Nys uit vorm en het wordt droog morgen --> snel parcours. Van der Haar en Pauwels goed in vorm. Van der Haar won twee laatste edities.
Ook ideaal parcours voor van der Poel morgen, odd Van Aert staat iets te laag, odd Van der Poel iets te hoog naar mijn mening.

Pauwels voor Nys @1.45 (10/10)
Van der Haar voor Nys @1.50 (10/10)
Winst Van der Poel @2.60 (3/10)
Winst van der Haar @9 (1/10)



Lekker resultaat!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.