Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: wedbet

Hoi luitjes!

Ben nieuw bij VW maar zeker niet nieuw met het wedden. Ik ben veel actief geweest in het topic van zaka1992 en had niet eens door dat ik m'n eigen topic kon openen. Ik bleef dan ook lekker door tippen in zijn topic.
Met name dan op wedstrijden waar een flinke Over te verwachten is. Ook vind je me vaak in de chat.

Ik wed met name op tennis wedstrijden en voetbal wedstrijden. Op voetbal gebied heel erg breed. Ik doe meestal intensief onderzoek naar de teams waar ik op wed. Of de speler van een tennis wedstrijd.

Nu een stukje over mezelf. Ik ben een full time arbeider die het leuk vind om er naast te sporten. Voetbal speel ik zelf al weer meer als 22 jaar. Begonnen als een klein ventje voor een grote profclub in de jeugd ben ik later door gegaan op amateur basis. Naast mijn hobby van het sporten hou ik me veel bezig met films/series en de vertaling er van. (Engels-Nederlands).

Op het wedden geldt natuurlijk 'eigen risico'.
Niemand is de Hans Klok of David Copperfield van het wedden.
Ik doe amper aan Live bet tips, omdat dat betekent dat je continue bezig moet zijn met wedden en dat is helaas niet mogelijk. Veel zal dus pre-bet zijn.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedbet
Country flag wedbet in 12-09-2015 09:25 Leden topics
in 12-09-2015 09:25 Leden topics
290 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Waar kun je dit spelen?staat niet bij UB/netbet/betfirst
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik heb alle partijen van unibet live calendar afgehaald.
Sommige hadden al odds staan.
Probeer eens via betbrain te zoeken.
0 Vind ik leuk's


Hier tip ik Caramba to score over 0.5 Q 1.76 en waarom lijkt me wel duidelijk.
Dit team maakt van scoren een soort feestje. Ieder team drogen ze met de simpelste gemak af in eigen competitie.

Jelgava is een moeilijk scorend, maar effectief team.
Dit is een beker duel waarin ik denk dat Jelgava dit wel wint, maar niet met gemak.
Caramba scoringsvermogen schat ik hoog genoeg in om op z'n minst 1x te scoren. Met een value van Q 1.76 zeker niet onmogelijk.
0 Vind ik leuk's

Fratangelo to win speel ik hier. Niet alleen is Fratangelo hier als 1e geplaatst. Hij speelt ook nog eens tegen een tegenstander waar hij 3-0 tegen leid in onderlinge duels.
Reden genoeg om met een degelijke odd deze te spelen.
0 Vind ik leuk's
Vandraa - Levadia 1-4
RTU - Fortuna Ogre 5-0
FC Vantaa - HerTo - Afgelast
Puuma - Emmaste 0-0
Portadown - Glentoran 2-3

Caramba - Jelgava 0-1 terwijl Jelgava lange tijd met 1 man minder speelde. Erg jammer dit.

Fratangelo won z'n partij met 2-0 in sets.
0 Vind ik leuk's

Deze wedstrijd is handig om over 2,5 te spelen. Vanwege de stand en h2h. Livebet rond 18:00 uur



0 Vind ik leuk's
Sweden u19 - Montenegro u19 5-0
Scotland U19 - Albania U19 4-2
Duitsland U19 - Kazachstan U19 7-0
0 Vind ik leuk's

overtje verwacht voor rosenborg II
0 Vind ik leuk's
Rosenborg II - Heimdal 6-1
0 Vind ik leuk's
Ik volg vandaag

Sutton United Win
Trapani DNB
Q2.07

Sutton kan kampioen worden bij winst of gelijkspel en heeft een ongeslagen reeks van 24 duels!
Trapani speelt thuis tegen een stugge tegenstander. Zijn al 11 duels ongeslagen waarvan de laatste 7 duels allen gewonnen. Ik kies hier voor vorm en een stok achter de deur aangezien de tegenstander dichtbij staat en wisselvallig is, maar van de week wel van de nummer 1 won.

5 eurotjes er op.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.