Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: yellowboy

mijn vorige topic hebbek nie direct meer gevonden dus start ik maar een nieuwe ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar yellowboy
Country flagyellowboy in 15-11-2013 22:41 Leden topics
in 15-11-2013 22:41 Leden topics
279 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
de trekking van Roland Garros is bekend en ik heb ze eens bekeken, volgende lijken mij wel de moeite waard.

1) Makarova wint van Kerber aan 2.55
Kerber is absoluut niet in vorm en hoewel Makarova zich voornamelijk toelegt op het dubbelspel met Vesnina zie ik haar wel in staat tot een stunt
Voor meer zekerheid kan je nog altijd Makarova +1.5 set spelen aan 1.61

2) Berlocq wint van Dolgopolov aan 1.77
Berlocq normaal veel beter op deze ondergrond en verloor in Lyon pas na een 3-setter van Tsjonga
Dolgopolov lijkt op gravel de weg kwijt de laatste maanden na een heel sterke maand februari waarin hij o.a. Nishikori klopte
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
nog een extra tipje voor RG

Vanuytvanck wint van Osaka aan 2.20

Osaka laatste 2 wedstrijden op gravel kansloos verloren van Siegemund en Suarez Navaro
Vanuytvanck doorzwom heel makkelijk de kwalificaties en staat met een goed gevoel op de baan en staat vooral terug sterk te spelen.
Haar niveau doet mij terug denken aan 2 jaar geleden wanneer ze toen de kwartfinales haalde.
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:


1) Makarova wint van Kerber aan 2.55
Kerber is absoluut niet in vorm en hoewel Makarova zich voornamelijk toelegt op het dubbelspel met Vesnina zie ik haar wel in staat tot een stunt
Voor meer zekerheid kan je nog altijd Makarova +1.5 set spelen aan 1.61


nummer 1 is al binnen :d
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
voor mij vandaag topdagje geweest: pre-match had ik makarova juist aan 2.55 en ook de 5 livebets die ik speelde waren juist dus een perfecte 6/6 (dat is wel heel zeldzaam, geef ik eerlijk toe)

Voor morgen speel ik:

Naldal - Paire over 3.5 set aan 3.65 (is me wel een gokje waard omdat Paire een thuisspeler is, wel zeer low stake)
Micha Zverev wint 3-0 aan 2.70 (middle stake)
Pavlyuchenkova wint 2-0 odd van 1.35 (high stake, haar tegenstander is niks waard op gravel)
Stosur wint 2-0 odd van 1.35 (high stake, Stosur is zwaar in form en ook haar tegenstander is niks waard op gravel)

dit zijn zowat mijn tips voor morgen, ik zeg niet dat alles juist gaat zijn, vooral de bovenste 2 zijn twijfelgevallen

die onderste 2 zijn volgens mij redelijk safe, een gezamelijke odd bij die 2 ligt rond de 1.85

GOOD LUCK en laat maar weten als je iets meespeelt ;-) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Micha Zverev staat ook veel te hoog morgen voor -5.5 game aan 2.07
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Stosur vlot binnen, Pavlyuchenkova ook gewonnen na opgave.
Nadal is verkeerd gegaan maar dat risico nam ik wel voor die odd.
en voor Zverev heb ik maar 1 woord: AFGANG
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
ik speel morgen:

1) Trungelliti wint van Garcia Lopez odd van 2.75

Trungelliti speelde de kwalificaties en kwam in zijn eerste ronde wedstrijd terug van een 2-0 achterstand in sets
Garcia Lopez vloerde Muller in zijn eerste ronde maar ik verwacht dat dit maar eenmalig was

2) Kvitova wint 2-0 van Mattek-Sands odd van 2.15

Kvitova speelde een heel sterke eerste ronde wedstrijd
Mattek-Sands heeft al de hele kwalificatie moeten spelen en gaat volgens mij haar energie sparen voor haar dubbelspel samen met Safarova want daar zijn ze eerste reekshoofd.




Trungelliti speel ik zeer low stake (meer funbetje met toch wel kans op slagen)
Kvitova speel ik high stake want lijkt mij wel zekerheidje
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
baaldag vandaag, dagje om snel te vergeten pffffff :-@ :-@ :-@
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
toch nog eens proberen een tipje te plaatsen

Pavlyuchenkova - Sorribes Tormo -> 2-0 in sets -> odd 1.53

Pavlyuchenkova is hier voor mij zwaar favoriet, speelde vorig jaar heel sterk op Wimbledon terwijl Sorribes Tormo nog nooit goed gepresteerd heeft op gras.
Ze hebben beide nog geen wedstrijd gespeeld op gras dit jaar maar ik verwacht toch dat Pavlyuchenkova dit makkelijk moet winnen.
Voor deze odd speel ik dit wel.

Laat maar weten of je meespeelt of als je mijn mening totaal niet deelt ;-)

Good Luck (y)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.