Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: yellowboy

mijn vorige topic hebbek nie direct meer gevonden dus start ik maar een nieuwe ;-)
ik speel vannacht 3 wedstrijden:
1) Minnesota Wild - Florida Phanters (NHL): Inclusief overtime en penaltyshootout Minnesota Wild -> 1.40
2) Utah Jazz - San Antonio Spurs: 2 -> 1.16
3) Phoenix Suns - Brooklyn Nets: 1 -> 1.94
ik speel ze in combo en de odd is: 3.15
aan iedereen die hem meespeelt, laat het mij gerust weten en Good Luck (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar yellowboy
Country flagyellowboy in 15-11-2013 22:41 Leden topics
in 15-11-2013 22:41 Leden topics
279 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Damn, dat is pech... 2-0 voor, 2-3 verloren.... :s
0 Vind ik leuk's
yellowboy:
volgende is ijshockey uit de NHL
San Jose Sharks - New York Islanders -> 1 -> 1.48
hier ga ik een groot deel van mijn stake opzetten
De Sharks zijn een echte thuisploeg en New York heeft nu al 10 wedstrijden op een rij verloren dus ik zie dit wel goed komen
good luck aan iedereen die meespeelt ;-)

Tip voor volgende keer uit eigen ervaring: Als een team al +/- 10 keer op rij verloren heeft, gaat er een keer een keerpunt komen. Laat deze bets of liggen of zet in op het verliezende team. Ik heb het met regelmaat meegemaakt met NBA dat het fout ging, maar telkens valt dat me toch weer op. Nu ben je, zeer onverwacht natuurlijk, een groot deel van je stake kwijt en dat is erg zonde door een zeker lijkende bet.
Doe er mee wat je wilt, maar ik heb er in ieder geval van geleerd ;)
0 Vind ik leuk's
dc-willemen:
yellowboy:
volgende is ijshockey uit de NHL
San Jose Sharks - New York Islanders -> 1 -> 1.48
hier ga ik een groot deel van mijn stake opzetten
De Sharks zijn een echte thuisploeg en New York heeft nu al 10 wedstrijden op een rij verloren dus ik zie dit wel goed komen
good luck aan iedereen die meespeelt ;-)

Tip voor volgende keer uit eigen ervaring: Als een team al +/- 10 keer op rij verloren heeft, gaat er een keer een keerpunt komen. Laat deze bets of liggen of zet in op het verliezende team. Ik heb het met regelmaat meegemaakt met NBA dat het fout ging, maar telkens valt dat me toch weer op. Nu ben je, zeer onverwacht natuurlijk, een groot deel van je stake kwijt en dat is erg zonde door een zeker lijkende bet.
Doe er mee wat je wilt, maar ik heb er in ieder geval van geleerd ;)

ja tuurlijk, ik weet ook dat aan elke slechte reeks ooit is een einde moet komen maar dit waren er duidelijk de omstandigheden niet voor, de Sharks zijn 1 van de beste thuisploegen van de NHL en New York speelt zoals ne vis op droog water, en ze zijn dan nog 2-0 voorgekomen en geven het dan op een ronduit belachelijke manier weg :-|
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Ja, ik weet het. Ik kreeg zelfs nog de tip Sharks -1,5 en die leek even goed te gaan. Echter kantelde de wedstrijd helemaal. Zonde van je high stake inleg in ieder geval!
0 Vind ik leuk's
en op dit ogenblik is er nog geen beterschap want shalke en zenit verbrodden met bets van vandaag :p
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Bij mij gaat het ook niet al te best. Dortmund werkt me enorm tegen tegen een Marseille dat met 10 man staat en daarnaast doet Porto met al die gemiste ook geen goede zaken. Tot slot hebben we ook nog Napoli - Arsenal, waar ik een zinderende topper verwachtte, waar helemaal niet gescoord wordt.. Pff, ik stop met voetbal en blijf bij NBA / Europees Basketbal!
0 Vind ik leuk's
voor vannacht speel ik weer een NHL
Edmonton Oilers - Boston Bruins -> 2 (inclusief overtime en penalty shoot-out) ->1.68
Boston is de laatste weken in form en kent tot hiertoe een goede decembermaand met 4 overwinningen tegenover 1 nederlaag.
Edmonton speelt al een heel seizoen wisselvallig en ik denk dat een Boston dat de laatste tijd lekker draait hier wel moet kunnen winnen maar voor de zekerheid speel ik er overtime en penalty shoot-out bij.
Als je Boston binnen de reguliere speeltijd wil laten winnen krijg je een odd van 2.10
succes aan wie meespeelt (y) (y) (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
(y) bedankt, goed bezig !
0 Vind ik leuk's
Leuke bet, heb hem ook gespeeld. Speel voor vanacht Pittsburgh en Vancouver Incl. overtime en twijfel nog over washington
0 Vind ik leuk's
yellowboy:
voor vannacht speel ik weer een NHL
Edmonton Oilers - Boston Bruins -> 2 (inclusief overtime en penalty shoot-out) ->1.68
succes aan wie meespeelt (y) (y) (y) ;-)

het begint eindelijk een beetje te lukken, zal zo meteen is kijken of er voor vandaag of vannacht nog een tipje inzit ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.