Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips Vonloite


Ik neem het voorbeeld van MrUnibet over en wil na een aantal jaren positief tippen ook mijn wedstrijden met jullie delen. Ik deed dit altijd al een tijdje in de tipsectie en de wedstrijden die ik speel zijn terug te vinden op mijn profiel. Ik raad een ieder aan te proberen zo goed mogelijk met het stake principe om te gaan en je hier ook aan te houden. Mocht je een tip plaatsen denk dan na hoe groot de kans is dat de weddenschap daadwerkelijk gaat lukken.
We zijn momenteel ook bezig met de tipscompetitie die we nog verder zullen gaan uitbreiden. Probeer ook eens mee te doen en speel je in de kijker op deze site. Sluit een tip af na werkelijkheid en speel geen 10/10 stakes. Een toevallige slag slaan met een paar lucky tips voor 50 euro maandelijks prijzengeld is leuk. Maar volgers en eeuwige roem op deze site lijkt me straks toch nog een grotere beloning :)!
Onlangs speelde ik de wedstrijd Italy tegen Spanje. Ik had ingezet op een gelijkspel en under 2.5. Ik had mijn huiswerk redelijk gedaan, alleen sloeg Aquilani in de 84 ste minuut toe. 2-1 en weg beide weddenschappen. Dat scheelde me aardig wat geld, alleen had ik de weddenschap 3/10 gespeeld omdat ik wist dat het risico groot was.
Doordat ik het erg druk heb op voetbalwedden kan ik niet beloven elke dag mijn tips te plaatsen. Mijn tips garanderen ook geen 100% zekerheid, alleen wil ik jullie helpen om zoveel mogelijk geld van de bookmakers afhandig te maken ;)!
Succes en wed verstandig!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 12-08-2011 13:59 Leden topics
in 12-08-2011 13:59 Leden topics
540 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
maar:
------------------
Uitstekende bijdrage!
Nee, helaas een wat mindere dag. De tips hadden wel duidelijk kwaliteit, want Secret Betting Tips.com tipte inderdaad zowel Landskrona, zoals Aduard al zei, én IK Brage.
Ik ben stomtoevallig wel rijk geworden door je tip op IK Brage, want ik zag daardoor dat IK brage thuisstats liet zien van: 3-6-2, dus leek me een gokje op een gelijkspel @ 4.9 (-5% = 4.7 @ betfair) me ook wel de moeite waard. Maar dit is uiteraard niet bedoeld als een duim op de neus met open hand.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Maar en de rest,
Ja deze dagen zitten er helaas ook tussen. Dat vind ik soms ook wel vervelend aan een topic met mijn eigen tips. Gaat het goed dan volgt een hoop, gaat het even een dag minder dan is het gevoel even vervelend omdat mensen toch niks pakken. De volle 100% garandeer ik dus ook nooit. Maar laten we deze dag als een incidentje beschouwen. Ik had ook een zeldzaam slechte dag.
Tips volgen.....
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Iedereen heeft ups and downs, dat hoort erbij. Het tij keert vanzelf wel weer:)
0 Vind ik leuk's
rouwit:
Iedereen heeft ups and downs, dat hoort erbij. Het tij keert vanzelf wel weer:)

Oh nee dat weet ik ook wel. Ik houd hier rekening mee, vind het alleen vervelend voor anderen. That's it.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Vandaag:
Nederland ht/ Nederland ft 1.91 bij bwin 6/10, mooie odd.
Finland - Nederland , Hoeveel doelpunten scoort team 1? geen 2.00 @ 8/10
Kroatie - Israel 1 1.45 8/10
Moldavie - Hongarije 2 1.80 6/10
Russia - Ireland 1 1.72 5/10
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
Vandaag: Nederland ht/ Nederland ft 1.91 bij bwin 6/10, mooie odd. Finland - Nederland , Hoeveel doelpunten scoort team 1? geen 2.00 @ 8/10 Kroatie - Israel 1 1.45 8/10 Moldavie - Hongarije 2 1.80 6/10 Russia - Ireland 1 1.72 5/10[/quote
misschien ook een mooie odd: finland-nederland scoort team 2 in beide helft -> ja @ 2.00 (bwin)
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
vonloite:
Vandaag:
Nederland ht/ Nederland ft 1.91 bij bwin 6/10, mooie odd.
Finland - Nederland , Hoeveel doelpunten scoort team 1? geen 2.00 @ 8/10
Kroatie - Israel 1 1.45 8/10
Moldavie - Hongarije 2 1.80 6/10
Russia - Ireland 1 1.72 5/10

Gister weer redelijk goed gemaakt. Ongelofelijk dat Rusland het niet heeft afgemaakt. Zoveel kansen.
Tot morgen..
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
Maar en de rest,
Gaat het goed dan volgt een hoop, gaat het even een dag minder dan is het gevoel even vervelend omdat mensen toch niks pakken. De volle 100% garandeer ik dus ook nooit. Maar laten we deze dag als een incidentje beschouwen.

Je hebt al bewezen dat je een hoge ROI hebt, dus mensen die je lang 1 op 1 blijven volgens hebben sowieso winst. Was al je oude tips nagegaan om alles na te rekenen. Vanaf nu blijf ik je gewoon blind volgen :P
En dus ook voor vandaag bedankt (+8.5 units) :D
0 Vind ik leuk's
vivoex:
vonloite:
Maar en de rest,
Gaat het goed dan volgt een hoop, gaat het even een dag minder dan is het gevoel even vervelend omdat mensen toch niks pakken. De volle 100% garandeer ik dus ook nooit. Maar laten we deze dag als een incidentje beschouwen.

Je hebt al bewezen dat je een hoge ROI hebt, dus mensen die je lang 1 op 1 blijven volgens hebben sowieso winst. Was al je oude tips nagegaan om alles na te rekenen. Vanaf nu blijf ik je gewoon blind volgen :P
En dus ook voor vandaag bedankt (+8.5 units) :D

Thanx Viv! Wou het even benoemen (y). Op naar morgen.
Fijne avond.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Vandaag niet alles met je meegespeeld helaas, wel een paar alleen ik had kroatie in combi staan met italie-slovenie over 2,5.
Achteraf stomme fout italianen staan om hun verdedigend spel bekend nu dus ook weer 1-0 stomme fout kost me gelukkig maar 5 euro dus valt nog te overzien he. Verder is het alleen voor jezelf balen dat je er een aantal fout had gister, ikzelf speelde er ook 4/5 mee maar het is ieders eigen beslissing om wel of niet mee te spelen, het is al een soort van meeliften op jou voetbal kennis, dus ben al lang blij dat je dagelijks tips post :p . En om dan met een goude ouwe af te sluiten; de bal blijft rond dus zeker weten doen we het nooit.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.