Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddentips Vonloite


Ik neem het voorbeeld van MrUnibet over en wil na een aantal jaren positief tippen ook mijn wedstrijden met jullie delen. Ik deed dit altijd al een tijdje in de tipsectie en de wedstrijden die ik speel zijn terug te vinden op mijn profiel. Ik raad een ieder aan te proberen zo goed mogelijk met het stake principe om te gaan en je hier ook aan te houden. Mocht je een tip plaatsen denk dan na hoe groot de kans is dat de weddenschap daadwerkelijk gaat lukken.
We zijn momenteel ook bezig met de tipscompetitie die we nog verder zullen gaan uitbreiden. Probeer ook eens mee te doen en speel je in de kijker op deze site. Sluit een tip af na werkelijkheid en speel geen 10/10 stakes. Een toevallige slag slaan met een paar lucky tips voor 50 euro maandelijks prijzengeld is leuk. Maar volgers en eeuwige roem op deze site lijkt me straks toch nog een grotere beloning :)!
Onlangs speelde ik de wedstrijd Italy tegen Spanje. Ik had ingezet op een gelijkspel en under 2.5. Ik had mijn huiswerk redelijk gedaan, alleen sloeg Aquilani in de 84 ste minuut toe. 2-1 en weg beide weddenschappen. Dat scheelde me aardig wat geld, alleen had ik de weddenschap 3/10 gespeeld omdat ik wist dat het risico groot was.
Doordat ik het erg druk heb op voetbalwedden kan ik niet beloven elke dag mijn tips te plaatsen. Mijn tips garanderen ook geen 100% zekerheid, alleen wil ik jullie helpen om zoveel mogelijk geld van de bookmakers afhandig te maken ;)!
Succes en wed verstandig!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 12-08-2011 13:59 Leden topics
in 12-08-2011 13:59 Leden topics
540 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Aardig wat tips, maar zelf speel ik deze voor vandaag:
Manchester City - Wighan -1 h 1.50 -2 2.20 @bwin 8/10 5-10
Stoke City - Liverpool under 2.5 1.67 6/10
Arsenal - Swansea -1 1.91 7/10
Wolves - Tottenham beide teams scoren rond de 1.75 6/10
Heracles - Ajax hoeveel doelpunte 1e helft? over 1.5 1.95 bij bwin. Bijzonder hoog. 7/10.
Stromsgodset - Viking 1 1.88 6/10
Vragen? Hoor het wel...
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Manchester City - Wighan -1 h 1.50 -2 2.20 @bwin 8/10 5-10
Stoke City - Liverpool under 2.5 1.67 6/10
Arsenal - Swansea -1 1.91 7/10
Wolves - Tottenham beide teams scoren rond de 1.75 6/10
Heracles - Ajax hoeveel doelpunte 1e helft? over 1.5 1.95 bij bwin. Bijzonder hoog. 7/10.
Stromsgodset - Viking 1 1.88 6/10
0 Vind ik leuk's
Volgende keer weer beter laten we maar hopen.
0 Vind ik leuk's
Met de quotes van Vonloite (die toch een stuk hoger gepakt konden worden) +1.67 units. Niet slecht toch?
Ik had zelf Arsenal -1.25 @1.91 en nog een paar wat hogere quotes, +9.09 units voor mij. Bedankt Vonloite:)
0 Vind ik leuk's
wat speel je vandaag?
0 Vind ik leuk's
Vonloite slaapt lekker uit vandaag denk ik. (y) :d
0 Vind ik leuk's
-
Mag wel na zulke goede resultaten hehe
0 Vind ik leuk's
rouwit:
Mag wel na zulke goede resultaten hehe

Ja gister niet veel gespeeld. En had inderdaad een feestje. Vandaag rond 15 uur tips.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Nou daar gaan we weer! Suggesties? Tips? Graag geen hele lijsten met combi's die ik bij langs moet lopen. Succes mensen!
Helsinki - Kups Helsinki rust/ Helsinki eindstand 1.60 5/10.
Bohemians - Dundalk 1 1.90. 6/10
Derr City - Drogheda scoort team 2? nee @ 1.70 6/10 over 2.5 goals 1.40 8/10.
UCD - Galway United over 2.5 1.45 8/10 over 3.5 2.10 6/10.
Halmstad - Gefle scoren beide teams? Ja 1.65 7/10.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
HJK en Bohemians kan ik niet zo hoog pakken.. Hoeveel units zet je op Bohemians?:)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.