Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met MaxFejzullahu

ik wed al een tijdje op Unibet en Bwin. de laatste tijd speel ik alleen nog maar bij Bwin en ik ben ook van plan om mijn weddenschappen te posten om daar wijzer van te worden en ook tips van te krijgen. ik sta open voor alle kritiek of tips die jullie mij kunnen geven!
voor vanavond speel ik :
Cardiff-Blackburn : X of Blackburn
Chelsea-Liverpool : X of Chelsea
Arsenal-Man.City : X of Arsenal
Parma-Hellas Verona : Parma
Southampton-Hull City : Southampton
stakes 4/5 inzet 12.50, mogelijke uitbetaling :67.29 Euro
(heb al wat andere weddenschappen uitstaan voor de woensdag en donderdag die zal ik morgen posten heb nu een saldo van 15 Euro) (opnieuw begonnen nieuwe account nu Bwin ipv Unibet 55 euro gestort nu 110 Euro erop!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maxfejzullahu
Country flagmaxfejzullahu in 29-11-2011 16:08 Leden topics
in 29-11-2011 16:08 Leden topics
41 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb er nog snel een Combi aan toegevoegd:
Napoli-Juventus : x of Napoli
Leicester City-Blackpool : Leicester City
Millwall-Doncaster : Millwall
Marokko(olympisch)-Algerije(olympisch) : Marokko
SCR Altach-Lustenau : SCR Altach
totale inzet 3.5 , mogelijke uitbetaling : 40.97 Euro
0 Vind ik leuk's
Hey Maxfejzullahu,
Super dat jij je tips gaat plaatsen! Ik ga af en toe met je meekijken! (y)
Succes
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ha Vonloite dankjewel ik zal voor de donderdag vrijdag zaterdag en zondag weer mijn tips plaatsen! de vorige waren tot nu toe nog geen succes hahah
0 Vind ik leuk's
voor morgen:
vaslui-lazio : x of Lazio
Stoke city-Dynamo kiev : x of Stoke
AEK Larnaca-maccabi Haifa : x of AEK Larnaca
inzet 15 Euro, mogelijke uitbetaling 42.30 Euro
en nog als extraatje
ODENSE-WISLA : WISLA
AEK ATHENE-ANDERLECHT : ANDERLECHT
inzet 5 Euro , mogelijke uitbetaling 38 euro
Allemaal Succes morgen!
0 Vind ik leuk's
Anderlecht weet ik nog niet. Wisla speel ik ook. Lazio zal het ook niet makkelijk gaan krijgen. Stoke x vind ik een mooie. Ook de odd! Succes!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
de 2e Bet was succesvol mag 38 Euro bijschrijven en bij de eerste moet op dit moment alleen Stoke nog gelijk maken!
De eerste uiteindelijk mag ook daar dus het geld bijschrijven was een mooi avondje!
0 Vind ik leuk's
maxfejzullahu:
de 2e Bet was succesvol mag 38 Euro bijschrijven en bij de eerste moet op dit moment alleen Stoke nog gelijk maken!
De eerste uiteindelijk mag ook daar dus het geld bijschrijven was een mooi avondje!

Jij ook een mooie avond gehad zie ik, ik speelde een beetje op safe had anders veel meer ingezeten. maar ja 50 winst is prima voor mij.
ik ga je tips in de gaten houden ;-)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
maxfejzullahu:
de 2e Bet was succesvol mag 38 Euro bijschrijven en bij de eerste moet op dit moment alleen Stoke nog gelijk maken!
De eerste uiteindelijk mag ook daar dus het geld bijschrijven was een mooi avondje!

Jij ook een mooie avond gehad zie ik, ik speelde een beetje op safe had anders veel meer ingezeten. maar ja 50 winst is prima voor mij.
ik ga je tips in de gaten houden ;-)

aha dankjewel Vincent, jaa is een mooie winst 50.
ik die van jou ook zeker en samen naar een mooie winst gaan!
Succes (y)
0 Vind ik leuk's
Vandaag 2 gespeeld en alle 2 succesvol,
Sevilla-getafe : x of 1
Fulham-Liverpool : x of 1
Lazio-Novara : 1
inzet 12.00 uitbetaling 33.73
andere combo was
Besiktas-orudspor : 1
Msv Duisburg-Dusseldorf : x of 2
Sporting-Belenenses : 1
Dynamo-Metalurg : 1
inzet 7.50 uitbetaling 20.43
speelde ook nog, Reims,Larnaca,Dinamo of x en Hapoel tel Aviv maar deze ging de mist in door Dinamo Boekarest inzet was 2.50
Vrijdagavond was minder succesvol, FC Eindhoven,Marseille,Genk,Ac Milan, Bayer maar helaas verloren FCE en Genk inzet was 3.27
later op de avond ook nog, Heracles,Sparta,Trabzonspor,Lens,Troyes,Nigeria(olympisch) maar ook hier verloren er 2 de combi Trabzon en troyes inzet was deze keer 2.00 Euro.
Voor de Zaterdag speelde ik, Brugge,ADO,Valencia,Stade Rennes,Montpeiller,De Graafschap inzet was 2.50
andere combi was Stuttgart,Man utd of x,Villareal,Napoli en Inter helaas verloor Inter en Villa inzet was 7.50
Door deze ontwikkelingen staat mijn huidige saldo(was begonnen met nieuwe account toen ik hier voor het eerst plaatste met Bwin 50%bonus en had 55 Euro gestort dus begon op 110) mijn saldo is nu 184.16!
Op naar de 200! Succes allen en ik zal voortaan de tips eerder plaatsen! als je wilt kan je ze dan nog meespelen!
Gegroet, MaxFejzullahu
(y)
0 Vind ik leuk's
Voor morgen geen hoge inzetten slechts 2 kleine funbetjes, vind het moeilijke wedstrijden doordat de belangen elkaar nogal kruisen bij de ene alle 2 al uitgespeeld en bij de ander alle 2 nog volop in de race, maar dit wordt het voor morgen!
Barcelona-Bate (0-2) : 1
Genk-Leverkusen : X
Chelsea-Valencia : 2
inzet 2.00 mogelijke uitbetaling 99.70 Euro
Plzen-AcMilan : 2
Borussia-Marseille : 1
Olympiakos-Arsenal : 2
Apoel-Shaktar : x of Apoel
inzet 2.16 mogelijke uitbetaling 39.96
Veel succes iedereen morgen (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.