Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met MaxFejzullahu

ik wed al een tijdje op Unibet en Bwin. de laatste tijd speel ik alleen nog maar bij Bwin en ik ben ook van plan om mijn weddenschappen te posten om daar wijzer van te worden en ook tips van te krijgen. ik sta open voor alle kritiek of tips die jullie mij kunnen geven!
voor vanavond speel ik :
Cardiff-Blackburn : X of Blackburn
Chelsea-Liverpool : X of Chelsea
Arsenal-Man.City : X of Arsenal
Parma-Hellas Verona : Parma
Southampton-Hull City : Southampton
stakes 4/5 inzet 12.50, mogelijke uitbetaling :67.29 Euro
(heb al wat andere weddenschappen uitstaan voor de woensdag en donderdag die zal ik morgen posten heb nu een saldo van 15 Euro) (opnieuw begonnen nieuwe account nu Bwin ipv Unibet 55 euro gestort nu 110 Euro erop!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maxfejzullahu
Country flagmaxfejzullahu in 29-11-2011 16:08 Leden topics
in 29-11-2011 16:08 Leden topics
41 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
met beide bets geen succes zoals ik eigenlijk al dacht, ben ook blij dat ik laag heb ingezet en zal dat voor de woensdag avond weer hetzelfde doen! liever wachten op wedstrijden waar beide ploegen belangen hebben (y) zal zometeen de bets voor morgen plaatsen!
0 Vind ik leuk's
Voor de Woensdag avond 2 kleine bets zoals ik al eerder zei, zou ze ook niet volgen haha
Ajax-Real Madrid : 2
Inter-Cska : 1
Dinamo-Lyon (1-0) : 2
inzet 2.50 Euro mogelijke uitbetaling 48.88 Euro
Lille-Trabzonspor : x of Trabzonspor
ManCity-Bayern : 2
Benfica-Otelul : 1
Eskisehirspor-Antalyaspor : x of Eskis
inzet 2.50 mogelijke uitbetaling 42.50
Veel succes allen!
(y)
0 Vind ik leuk's
jammer van chelsea, x op genk was best hoog dacht ik
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
jammer van chelsea, x op genk was best hoog dacht ik

jaa klopt was maar helaas en inderdaad voor genk was die x misschien slim geweest om single op te spelen gelijkspelletje hing een beetje in de lucht, al was Bayer misschien ook graag groepswinnaar geworden
0 Vind ik leuk's
een wisselvallige dag vandaag was helaas niet op tijd terug om mijn bets nog te plaatsen, wel winst gemaakt maar niet erg veel
had eerst 5 Euro ingezet op 2 x vrouwenvoetbal meer dan 2.5 goals en ergens in Egypte volgens mij was een kleine bet van 5 euro helaas bleef het bij een vrouwen partij onder de 2.5 hangen..
toen besloot ik tegen mijn gevoel in eerlijk gezegd te spelen op Atletico,Bilbao,Dinamo,Juventus en toen ik net terug kwam van trainen zag ik dat Atletico had verloren met 2-1 had hier 17.50 Euro op ingezet..
maar de goedmaker van de avond zag ik ook pas na de training, had 5 wedstrijden in de hoogste divisie van Turkije allemaal x of winst en had ze alle 5 goed : Bursa,Besiktas,Sivas,Istanbul,Kayersi waardoor ik 34.37 mocht bijschrijven had 7.50 ingezet.
mijn huidige saldo is 179.37 dus achteraf nog een best leuk avondje en op naar morgen!
dan kan ik mijn Tips wel op tijd plaasten!
Succes allemaal!
(y)
0 Vind ik leuk's
maxfejzullahu:
een wisselvallige dag vandaag was helaas niet op tijd terug om mijn bets nog te plaatsen, wel winst gemaakt maar niet erg veel
had eerst 5 Euro ingezet op 2 x vrouwenvoetbal meer dan 2.5 goals en ergens in Egypte volgens mij was een kleine bet van 5 euro helaas bleef het bij een vrouwen partij onder de 2.5 hangen..
toen besloot ik tegen mijn gevoel in eerlijk gezegd te spelen op Atletico,Bilbao,Dinamo,Juventus en toen ik net terug kwam van trainen zag ik dat Atletico had verloren met 2-1 had hier 17.50 Euro op ingezet..
maar de goedmaker van de avond zag ik ook pas na de training, had 5 wedstrijden in de hoogste divisie van Turkije allemaal x of winst en had ze alle 5 goed : Bursa,Besiktas,Sivas,Istanbul,Kayersi waardoor ik 34.37 mocht bijschrijven had 7.50 ingezet.
mijn huidige saldo is 179.37 dus achteraf nog een best leuk avondje en op naar morgen!
dan kan ik mijn Tips wel op tijd plaasten!
Succes allemaal!
(y)

Mijn dag ging ook neit echt lekker, alleen combi goed in saudi-arabie
morgen meer geluk (y)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
maxfejzullahu:
een wisselvallige dag vandaag was helaas niet op tijd terug om mijn bets nog te plaatsen, wel winst gemaakt maar niet erg veel
had eerst 5 Euro ingezet op 2 x vrouwenvoetbal meer dan 2.5 goals en ergens in Egypte volgens mij was een kleine bet van 5 euro helaas bleef het bij een vrouwen partij onder de 2.5 hangen..
toen besloot ik tegen mijn gevoel in eerlijk gezegd te spelen op Atletico,Bilbao,Dinamo,Juventus en toen ik net terug kwam van trainen zag ik dat Atletico had verloren met 2-1 had hier 17.50 Euro op ingezet..
maar de goedmaker van de avond zag ik ook pas na de training, had 5 wedstrijden in de hoogste divisie van Turkije allemaal x of winst en had ze alle 5 goed : Bursa,Besiktas,Sivas,Istanbul,Kayersi waardoor ik 34.37 mocht bijschrijven had 7.50 ingezet.
mijn huidige saldo is 179.37 dus achteraf nog een best leuk avondje en op naar morgen!
dan kan ik mijn Tips wel op tijd plaasten!
Succes allemaal!
(y)

Mijn dag ging ook neit echt lekker, alleen combi goed in saudi-arabie
morgen meer geluk (y)

ah okee dat is klote, jaa morgen gaan we weer knallen en een lekkere winst halen!
heel veel succes held! heb je al een tip in gedachte?
(y)
0 Vind ik leuk's
Speel voor vanavond : Padeborn,Sparta,Volendam inzet: 7.37 mogelijke uitbetaling 28.63
dan nog Fc Eindhoven of x,Heracles of x,wisla krakow of x,schalke of x inzet 7 mogelijke uitbetaling 25.06
en als kleine extra : Fc oss of x,AGOVV of x,GO Ahead of Almere,podbeskidzie,Barcelona B inzet 5 mogelijke uitbetaling 65.81
heel veeel succes iedereen! :d
(y)
0 Vind ik leuk's
Slechte avond gehad gister, op sommige momenten bijna alle combi's binnen en 5min later weer helemaal niks.
Eindigde in ieder geval met helemaal niks waardoor mijn Saldo 160 was.
Veel ingezet voor vandaag ook wat funbetjes
Werder of X,Union Berlin of x, Arsenal of x, Westbrom of x,Southampton of x, Torino of X, Rangers of x.
Inzet 18 mogelijke uitbetaling : 49.29
Inter of x,Lazio of x,Valencia of x,Montpeiller of x,Kortrijk of x.
Inzet 15 mogelijke uitbetaling : 50.38
Toulouse,x of Leeds,Celtic,Royal Antwerp,Eupen,Sporting
inzet 8.50 mogelijke uitbetaling : 56.26
Real Madrid,Marseille of x
inzet 12.50 mogelijke uitbetaling : 34.66
Valencia 0-1,Montpeiller 0-1,Arsenal 0-1.
inzet 2.50 mogelijke uitbetaling 143.16
Wolves,Inverness,Levante,Ruch of x.
inzet 1 mogelijke uitbetaling 128.15
Lecce - Lazio Roma (Aantal doelpunten (reguliere speeltijd)0-2 Inzet 1.50 mogelijke uitbetaling: 189.75
Palermo - Cesena (Aantal doelpunten (reguliere speeltijd)) 4-0
FSV Mainz 05 - Hamburger SV (Aantal doelpunten (reguliere speeltijd)) 1-2 Inzet 1.50 mogelijke uitbetaling: 89.25
AC Siena - Genoa (Aantal doelpunten (reguliere speeltijd)) 0-1
1. FC Union Berlin - FSV Frankfurt (Aantal doelpunten (reguliere speeltijd)) 2-0 Inzet 0.50 mogelijke uitbetaling 691.69
KV Kortrijk - Westerlo (Aantal doelpunten (reguliere speeltijd)) 2-0
Saran - AS Cherbourg (1 X 2) Saran
ES Villers Outreaux - Us Creteil (1 X 2) ES Villers Outreaux Inzet 0.50 mogelijke uitbetaling : 835.20
La Tour Saint Clair - AS Monaco (1 X 2) La Tour Saint Clair
AS Prix Les Mezieres - Schiltigheim (1 X 2) AS Prix Les Mezieres
Chamalieres - Chateauroux (1 X 2) Chamalieres Inzet 0.50 Mogelijke uitbetaling : 256.00
Brive - Tours FC (1 X 2) Brive
AS Nancy Lorraine - AC Ajaccio (Aantal doelpunten (reguliere speeltijd)) 3-0 Inzet0.50 Mogelijke uitbetaling : 2231.25
Stade Rennais - Stade Brest (Aantal doelpunten (reguliere speeltijd)) 2-1
Valenciennes FC - Montpellier HSC (Aantal doelpunten (reguliere speeltijd)) 1-3
1. FC Union Berlin - FSV Frankfurt (1 X 2) 1. FC Union Berlin ? INZET0.56 mogelijke uitbetaling: 716.45
Hibernian - Glasgow Rangers (1 X 2) Glasgow Rangers ?
Werder Bremen - VfL Wolfsburg (1 X 2) Werder Bremen ?
Celtic - Heart of Midlothian (1 X 2) Celtic ?
Birmingham City - Doncaster Rovers (1 X 2) Birmingham City ?
PAOK Saloniki - Atromitos Athinon (1 X 2) PAOK Saloniki ?
SV Ried - SC Wiener Neustadt (1 X 2) SV Ried ?
AEK Athene - PAS Giannina (1 X 2) AEK Athene ?
Valenciennes FC - Montpellier HSC (1 X 2) Montpellier HSC ?
KV Kortrijk - Westerlo (1 X 2) KV Kortrijk ?
Palermo - Cesena (1 X 2) Palermo ?
Sporting Lissabon - Nacional Madeira (1 X 2) Sporting Lissabon ?
Tubeke - Charleroi (1 X 2) Charleroi ?
Southampton FC - Blackpool (1 X 2) Southampton FC ?
FC Ingolstadt 04 - FC St. Pauli (1 X 2) FC St. Pauli ? Inzet 0.50 mogelijke uitbetaling: 1119.40
RKC - Ajax (1 X 2) Ajax ?
Lodzki KS - Slask Wroclaw (1 X 2) Slask Wroclaw ?
Udinese - Chievo (1 X 2) Udinese ?
Red Bull Salzburg - FC Trenkwalder Admira (1 X 2) Red Bull Salzburg ?
Neuchatel Xamax - FC Basel (1 X 2) FC Basel ?
Villarreal - Real Sociedad (1 X 2) Villarreal ?
Panionios - Panathinaikos (1 X 2) Panathinaikos ?
Vitesse - Groningen (1 X 2) Vitesse ?
Lille - Dijon FC (1 X 2) Lille ?
Malaga - Osasuna (1 X 2) Malaga ?
Club Brugge - Sint-Truiden (1 X 2) Club Brugge ?
Novara - SSC Napoli (1 X 2) SSC Napoli ?
FC Lorient - Olympique Lyon (1 X 2) Olympique Lyon ?
Heel veel succes iedereen zal vanavond nog een tip plaatsen voor de latere wedstrijden!
0 Vind ik leuk's
een zeer matig weekend achter de rug... had na de vrijdag 160 en slinkte zaterdag zelf even onder de 100.
todat Antwerpen in de laatste minuut nog won waardoor ik nog 40 Euro rijker werd!
ik besloot nog in te zetten op een combi met gelijkspel of X napoli en Feyenoord en milan of x en bayern of x en aachen of x deze won ik waardoor mijn saldo 130 Euro was!
voor vanavond heb ik :
Franfurt-Furth : Frankfurt of X
Kayseri-karub : Kayseri
Lech poznan-zaglebie : Lech
inzet 17 Euro mogelijke uitbetaling 49.68 Euro!
Chelsea-Man.City : Chelsea
As Roma-Juventus : Juventus
Bursa-Fenerbache : Fenerbache
inzet 5 mogelijke uitbetaling 55.07 Euro
Hapoel ironi-Hapoel Tel aviv : Tel aviv
Olhanense-Academica : Olhanense
Bayern II - Mannheim : Bayern II
inzet 5 Euro mogelijke uitbetaling 51.07
Heel veel Succes iedereen vanvavond!
ik zal deze week alles op tijd kunnen plaatsen!
G00D Luck!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.