Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met MaxFejzullahu

ik wed al een tijdje op Unibet en Bwin. de laatste tijd speel ik alleen nog maar bij Bwin en ik ben ook van plan om mijn weddenschappen te posten om daar wijzer van te worden en ook tips van te krijgen. ik sta open voor alle kritiek of tips die jullie mij kunnen geven!
voor vanavond speel ik :
Cardiff-Blackburn : X of Blackburn
Chelsea-Liverpool : X of Chelsea
Arsenal-Man.City : X of Arsenal
Parma-Hellas Verona : Parma
Southampton-Hull City : Southampton
stakes 4/5 inzet 12.50, mogelijke uitbetaling :67.29 Euro
(heb al wat andere weddenschappen uitstaan voor de woensdag en donderdag die zal ik morgen posten heb nu een saldo van 15 Euro) (opnieuw begonnen nieuwe account nu Bwin ipv Unibet 55 euro gestort nu 110 Euro erop!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maxfejzullahu
Country flagmaxfejzullahu in 29-11-2011 16:08 Leden topics
in 29-11-2011 16:08 Leden topics
41 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

voor vanavond heb ik :
Franfurt-Furth : Frankfurt of X
Kayseri-karub : Kayseri (y)
Lech poznan-zaglebie : Lech lech staat met 1-0 voor ziet er goed uit
inzet 17 Euro mogelijke uitbetaling 49.68 Euro!
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:

voor vanavond heb ik :
Franfurt-Furth : Frankfurt of X
Kayseri-karub : Kayseri (y)
Lech poznan-zaglebie : Lech lech staat met 1-0 voor ziet er goed uit
inzet 17 Euro mogelijke uitbetaling 49.68 Euro!

hahah toevallig mooi allebei goed !
en precies dezelfde bet!
mooi man (y)
0 Vind ik leuk's
redelijk goede avond gehad!
jammer dat juventus niet kon winnen anders stond ik nu waarschijnlijk boven de 200 maar helaas
saldo is nu 140 Euro, op naar morgen!
;-)
0 Vind ik leuk's
1. FC Köln - FSV Mainz 05 (Dubbele kans) 1. FC Köln of X Köln of X, X of Mainz (d/h) 15.00 2.96 44.45
Genoa - Inter Milaan (Dubbele kans) X of Inter Milaan X of Inter, Genoa of Inter (d/h)
Palermo - AC Siena (Dubbele kans) Palermo of X Palermo of X, X of AC Siena (d/h)
Mirandes - Villarreal (Dubbele kans) X of Villarreal Mirandes of X, X of Villarreal (d/h)
Geslaagde Bet!
kon hem helaas niet meer posten had m via de mobiel afgesloten!
andere bet van 10 Euro ging mis St Jonstone had op zn minst gelijk moeten spelen daavoor , inzet was 10 Euro daarvoor
Nieuwe Saldo : 156.95 (morgen hoop ik mijn tips tijdig te kunnen plaatsen)
Salut (y)
0 Vind ik leuk's
het is al weer een aantal dagen geleden dat ik online ben geweest maar hier ben ik dan weer!
heb een redelijk weekend gehad!
vrijdag avond met een Live bet op Benfica extra goal na 60 min volgens mij en dat lukt nog een beetje quite kunnen spelen stond weer op 150 toen, zaterdag een hele slechte dag 3 combo's fout en ook in de avond 80Euro misgelopen doordat Fiorentina niet won... en 50 Euro doordat Chelsea niet won..
uiteindelijk met saldo 125 een risico genomen door 5 min voor tijd in te zetten op meer dan 6.5 goals bij Real-Sevilla stond toen 5-1
en werd gelukkig voor mij 6.2! waardoor mijn saldo steeg tot 180
vandaag niets gewonnen op een kleine live bet na maar ook niet echt heel veel verloren saldo van 170!
en alvast voor morgen ingezet! waardoor mijn saldo nu 150 Euro is!
Caykur Rizespor - Boluspor (Dubbele kans) Caykur Rizespor of X 15.00 3.03
Maccabi Haifa - Maccabi Netanya (Dubbele kans) Maccabi Haifa of X
Steaua Boekarest - Vointa Sibiu (1 X 2) Steaua Boekarest
Olhanense - SC Braga (Dubbele kans) X of SC Braga
Pescara - Sampdoria (Dubbele kans) Pescara of X
en deze 2 ook nog soort van funbetjes
Genclerbirligi (U23) - Gungorenspor (U23) (Dubbele kans) X of Gungorenspor (U23) 2.50 25.42
Adanaspor (U23) - Konyaspor (U23) (Dubbele kans) Adanaspor (U23) of X
Alki Larnaca FC - Omonia Nicosia (1 X 2) Omonia Nicosia
Antalyaspor (U23) - Mersin Idmanyurdu (U23) (Dubbele kans) X of Mersin Idmanyurdu (U23)
Elaz?gspor (U23) - Kayserispor (U23) (Dubbele kans) X of Kayserispor (U23) 2.50 20.38
Kayseri Erciyesspor (U23) - Gaziantepspor (U23) (Dubbele kans) X of Gaziantepspor (U23)
Al Shorta - Tishreen (1 X 2) Al Shorta
Hapoel Ramat Gan - Beitar Shimshon Tel Aviv (1 X 2) Hapoel Ramat Gan
Perspolis - Foolad Khouzestan FC (1 X 2) Perspolis
en aangezien ik vanaf donderdag vakantie heb lukt t me dan sowieso om mijn bets eerder en dus op tijd te posten!
was een enorm druk weekend waardoor ik alleen in alle haast heb kunnen wedden en het ook eigenlijk slecht heb gedaan maar door de Live bet van Real toch nog mijn weekend op t gebied van wedden gered!
kijk alvast uit naar deze week het bekervoetbal al zijn daar de wedstrijden altijd verrassend maar ik ga voor de 200 in deze week
heel veel succes allemaal! en morgen avond zal ik er weer zijn!
gegroet Max
(y) (y) (y) (y) (y) (y) :) (y) (y) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Heel mooi (y)
maar zou iets "mooier" zijn mochten we bijv printscreens mogen zien van al die mooie winsten
0 Vind ik leuk's
Heerlijk om al die vinkjes te zien !
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
riks:
Heerlijk om al die vinkjes te zien !

haha jaa inderdaad was een mooie periode zeer jammer dat ik vandaag 600 ben misgelopen als olhanense nog de 4-4 had gemaakt...
keek de wedstrijd live en laatste minuut extra tijd zelfs al erover kwam er een corner voor olhanense.
doorgekopt bij de 2e paal iemand helemaal vrij maar schoot echt net over anders had ik 600 gehad helaas..
maar bedankt voor je reactie Riks (y)
0 Vind ik leuk's
Ziet er goed uit max (y)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.