Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden met MaxFejzullahu

ik wed al een tijdje op Unibet en Bwin. de laatste tijd speel ik alleen nog maar bij Bwin en ik ben ook van plan om mijn weddenschappen te posten om daar wijzer van te worden en ook tips van te krijgen. ik sta open voor alle kritiek of tips die jullie mij kunnen geven!
voor vanavond speel ik :
Cardiff-Blackburn : X of Blackburn
Chelsea-Liverpool : X of Chelsea
Arsenal-Man.City : X of Arsenal
Parma-Hellas Verona : Parma
Southampton-Hull City : Southampton
stakes 4/5 inzet 12.50, mogelijke uitbetaling :67.29 Euro
(heb al wat andere weddenschappen uitstaan voor de woensdag en donderdag die zal ik morgen posten heb nu een saldo van 15 Euro) (opnieuw begonnen nieuwe account nu Bwin ipv Unibet 55 euro gestort nu 110 Euro erop!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maxfejzullahu
Country flagmaxfejzullahu in 29-11-2011 16:08 Leden topics
in 29-11-2011 16:08 Leden topics
41 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vincent129:
Ziet er goed uit max (y)

Dankjewel maat! bij jou ook zeker (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
Heel mooi (y)
maar zou iets "mooier" zijn mochten we bijv printscreens mogen zien van al die mooie winsten

Jaa natuurlijk Draco snap je goed het is ook niet leuk als er geen printscreens bij staan! teminste heb ik vaak zelf als ik iets lees!
bij deze zijn ze geplaatst en zal dat vanaf nu altijd doen!
0 Vind ik leuk's

voor vanavond combos! succes allen!


Bericht gewijzigd door wedden op di 8 jun. 2021, 08:24
0 Vind ik leuk's

mooi avondje gehad, bovenste combi helemaal goed die andere 2 helaas niet!

speel voor morgen 3 combo's 2 fun en 1 serious! (heb er veel vertrouwen in en vind het mooie odds)

saldo is nu 201.56! heel veel succes allemaal alvast voor morgen en vanavond

(y) (y) (y)

Bericht gewijzigd door wedden op di 8 jun. 2021, 08:24
0 Vind ik leuk's
maxfejzullahu:
Veel ingezet voor vandaag ook wat funbetjes

Daar is geen woord over gelogen! Als ik zo zie wat je op een dag allemaal speelt, is het voor jou dan 'gokken' of doe je ook wel eens 'spelen op wedstrijden'? No offense natuurlijk, maar je kunt mij niet wijsmaken dat je je in AL die wedstrijden verdiept hebt :P ;)
0 Vind ik leuk's
20vthengelo:
maxfejzullahu:
Veel ingezet voor vandaag ook wat funbetjes

Daar is geen woord over gelogen! Als ik zo zie wat je op een dag allemaal speelt, is het voor jou dan 'gokken' of doe je ook wel eens 'spelen op wedstrijden'? No offense natuurlijk, maar je kunt mij niet wijsmaken dat je je in AL die wedstrijden verdiept hebt :P ;)

nee klopt je hebt helemaal gelijk daarom zet ik bij dat soort weddenschappen ook funbet neer hahaa, zoals je kan zien wed ik altijd 1 combo serieus voor 10/15 Euro en dan nog wat kleine funbetjes tussen de 1/3 Euro. Zal voortaan onderbouwing erbij zetten voor die echte tips! Je kan ook goed zien in de lijst van gewonnen weddenschappen dat die vaak kloppen en funbetjes bijna altijd fout zijn hahah. maar bedankt voor je advies natuurlijk! veel succes verder !
(y)
0 Vind ik leuk's
helaas verprutste Villareal het anders was het een zeer lucratief avondje geweest maar helaas..
nu maar op naar morgen en hopen dat ik t dan weer goed kan maken!
excuses voor de slechte tip
succes iedereen (y)
0 Vind ik leuk's

deze week nog een paar keer wat ingezet!

Had gala en nog wat andere bezigheden waardoor ik nog niet eerder heb kunnen reageren hier.

hier een klein overzicht van deze week, SALDO 180 Euro(en nog een weddenschap lopend voor 10Euro)

Bericht gewijzigd door wedden op di 8 jun. 2021, 08:24
0 Vind ik leuk's

mijn lopende weddenschap zal ik ook even laten zien misschien dat mensen nog mee kunnen spelen! heb gekeken naar de standen bij elke wedstrijd naar de thuis en uit prestaties en naar de vorm! En hopelijk zorgt deze weddenschap nog voor een mooie kerstavond haha!

Iedereen alvast een hele fijne kerst! ik zal in ieder geval op Boxing-Day weer spelen en van te voren mijn Bets hier plaatsen!

Heel veel succes allemaal (y)

Bericht gewijzigd door wedden op di 8 jun. 2021, 08:24
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.