Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 010nick
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
010nick:
comeyer:
Ik denk dat je big booty serena williams tegen azeranka ook wel een leuke vind. ;-) zoiets laat jij echt niet ligge :p

Het jeukt zeker om erop te betten, maar ik moet zeggen ik weet niet voor wie ik moet gaan deze partij. Drie sets lijkt me het meest logische idem dito voor de andere vrouwen partij maarj..

ik doe handicap Azeranka 1,5 set
en over 21 games of wat het wel niet is (y)
0 Vind ik leuk's
Wimbledon morgen
Djokovic vs Federer (n)
Djokovic is de titelhouder van Wimbledon en ondanks dat Federer een wereldtopper is gaat Djokovic van hem winnen. De mensen die hier 3 sets of meer op willen wedden is ook prima ik speel puur op de winnaar.
Murray-Tsonga (y)
Murray zal voor zijn eigen publiek deze finalekans niet willen laten schieten. Onderlinge resultaten tussen de beide heren spreken voor zich en de laatste vier partijen waaronder 2 maal op gras won Murray. Dit zie ik Murray ook morgen doen maar in al die partijen wisten ze altijd een setje van elkaar af te snoepen. Dit verwacht ik nu weer waardoor ik speel op meer dan 3 sets.
De lijst met onbekende spelers komt hier ook te staan dat loopt op dit moment dusdanig lekker dat ik hier voorlopig mee verder ga.
Challengers toernooien
-Belluci (y)
-Hanescu (y)
-Nieminen (y)
-Rogerio Dutra Da Silva (y)
- Victor Estrella (n)
- Sergei Bubka (n)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Ik ben het volkomen met je eens Nick en ik speel Djokovic wint en op over 3,5 sets en bij Murray zelfde (y)
0 Vind ik leuk's
comeyer:
Ik ben het volkomen met je eens Nick en ik speel Djokovic wint en op over 3,5 sets en bij Murray zelfde (y)

Het is ditmaal ook geen lastige keuze. Dat is ook wel is lekker
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Heb mijn account op unibet weer eens open gedaan en ga wat op tennis spelen voor morgen , Djokovic tegen Federer , Wie is jouw favoriet Nick?
0 Vind ik leuk's
Djokovic als je goed leest :p
0 Vind ik leuk's
Betje geplaats Murray - Tsonga en Federer - Djokovic beiden over 3.5 sets , en ook een betje Murray wint en Federer wint. Beiden hebben nog nooit tegen elkaar op gras gespeelt , en ondanks dat Djokovic de favoriet is ga ik toch voor de underdog :)
0 Vind ik leuk's
Federer winst lijkt me risicovol ;-)
0 Vind ik leuk's
Wimbledon finale dames en heren
Radwanska-Williams
Hier speel ik
0-2 Williams 1.48 (n)
over 2.5 games eerste set Radwanska (3-6 lijkt me een logische score dus is haalbaar) 1.48 (n)
Update ik heb ze hier niet meer geplaatst maar toen vanochtend het artikel las van het AD heb ik hier ook op de onder 2.5 gebet (1-6 2-6) (y)
2 sets 1.34 (n)
Federer-Murray
Dit lijkt een makkelijke match up maar toch wil ik de tennisbetters er wel even op attenderen dat de onderlinge score tussen beiden heren 7-9 voor Murray is. Daarentegen ga ik voor Federer die kan de nummer 1 van de wereld worden en ondanks het thuisvoordeel van Murray zie ik Federer niet verliezen. Die speelde te sterk tegen Djokovic.
Winst federer 1.48 (y)
4 sets 2.35 (y) ( Omdat ze toch een verleden hebben dat ze van elkaar kunnen winnen verwacht ik een 3-1)
Funbet 3-1 score (odds nog niet bekend) (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
ik kies gewoon over 3,5 sets :p
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.