Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 010nick
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
010nick:
comeyer:
Lekker de bets binnen Nick, dat hebben wij beiden goed bekeken (y)

Heerlijk ja 4 uit 4 van dat duel.
Goed voor de bankroll

Dat Wimbledon is me wel iets beter afgegaan dan Roland Garros (y)
0 Vind ik leuk's
comeyer:
010nick:
comeyer:
Lekker de bets binnen Nick, dat hebben wij beiden goed bekeken (y)

Heerlijk ja 4 uit 4 van dat duel.
Goed voor de bankroll

Dat Wimbledon is me wel iets beter afgegaan dan Roland Garros (y)

Bij mij andersom helaas. RG heeft me een gedeelte van me nieuwe auto opgeleverd Wimbledon slechts een aantal maal benzine haha
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Maar een extra bet voor vanavond
-Kuznetsov (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
010nick:
Serena wist het gister weer 2 bets te verknallen. Niet te geloven hoe je zo zenuwachtig in de tweede set kan zijn bij een voorsprong.
De mannen finale staat hierboven vermeld daarnaast speel ik nog de hieronder genoemde namen. Daarnaast openen er een aantal kleine toernooien morgen waar ik ook op ga spelen. Hierbij alvast de namen die ik speel, hopelijk komt hier weer is een flinke profit uit in plaats van de kleine profits op Wimbledon. Mochten jullie onderbouwing willen voor de namen van morgen vraag er dan naar dan zal ik het zo goed mogelijk proberen uit te leggen.
- Mannerino (y)
- Bubka (y)
- Andreev (y)
- Hanescu (n)
Alvast voor morgen het toernooi in Newport (GRAVEL)
-Raonic (y)
-Mahut (y)
-Ryan Harrison (y)
- Sam Querrey (y)
-Grega Zemlja (n)
Morgen in Stutgart (Gravel)
- Robin Haase (n)
- Tobias Kamke (y)
- Lukasz Kubot (n)
- Benoit Paire Is gecanceld (y)
- Tommy Haas (y)
Morgen in Zweden (gravel)
- Volandri (y)
- Gil (y)
-Goerges(y)
-Errani (y)
Gokje
Dodig met een odd van 2,9 (3.3 nu) (n)
Hou er rekening mee dat het allemaal spelers zijn die qua niveau dicht tegen elkaar zitten, hierbij raadt ik geen grote combo's aan. Ik speel maximaal combo's van 3 simpelweg omdat de odds van de meeste al vrij hoog liggen 1.50+ waardoor het foutpercentage ook wat hoger komt te liggen.

Veel wedstrijden vandaag kan een leuke dag worden.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
010nick:
Maar een extra bet voor vanavond
-Kuznetsov (y)

Hier had ik ook nog 5eur opgezet, was nog spannende pot.
- Robin Haase
- Tobias Kamke
- Lukasz Kubot
- Benoit Paire
Doe ik ook mee (Haas niet).
0 Vind ik leuk's
Zonde van Robin, die zich toch zorgen moet gaan maken om zijn spel. Zal voorlopig niet meer op hem spelen. In Zweden was meer succes met de winst van Gil en Volandri
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Ik heb nog wat extra namen die ik vandaag speel. De gene met de lage odd 1.20 zijn combo spelers die boven de 1.50 zijn daaraan gekoppeld om boven de 2 uit te komen.
Gulbis (y)
Gilles Muller(n) (Niet te geloven)
Hewitt (y)Dit is een gokje maar ze tegenstander is dusdanig slecht dat hij dit als oude rot zou moeten kunnen hebben
Goffin (n)
Falla (y)
Hierbij zijn dus Goffin en Hewitt de gokjes. Maar ik vind ze beide de betere speler en dat zou de doorslag horen te geven.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Hmm ik heb er 1 die geannuleerd is:
Benoit Paire (FRA) - Philipp Petzschner (GER) (2Way - Who will win?) Benoit Paire (FRA) CANCELLED
0 Vind ik leuk's
Weer een nieuwe tennisdag en ik speel weer een aardig lijstje met namen. Als je uitleg wil hoor ik het graag :)
Zweden
- Dimitrov (y)
- Ferrer 2-0
Stuttgart
- Rosol (n)
- Paire (Heeft vorig jaar wel verloren van zijn tegenstander)
- Tipsarevic
Newport
- Lleyton Hewitt
- Kei Nishikori
- Sam Querrey
San Bedetto
- Andreas Haider-Maurer
- Peter Polansky (n)
Umag
- Cilic 2-0 (y)
- Klizan (n)
Biarritz
-Rus (y)
Flinke lijst maar genoeg leuke odds om op te spelen.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Paire heb ik ook :) , alleen wist ik niet dat hij vorig jaar verloren heeft van zijn tegenstander. Maar toch de Paire van dit jaar is op dit moment goed in vorm dat ik wel verwacht dat hij wint vandaag. Verder zijn mijn favorieten : Tipsarevic , querrey , Nishikori
Dan heb ik nog 2 gokjes geplaatst , Mahut tegen Isner. Ik vond Isner de vorige wedstrijd niet overtuigen op de eigen service dus daarom , en ook Heather Watson zie ik wel stunten tegen wisselvallige Wickmayer die toch heel veel moeite heeft met het behouden van haar eigen service.
Hopelijk een mooie tennisdag :p
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.