Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 010nick
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Een heerlijke tennisdag waarbij ik alleen me gokbet fout had. Goed voor de bankroll vooral. Hier mijn voorspellen voor vannacht (Toernooi in Washington) en de Olympische spelen morgen
Washington
- Kevin Anderson (y)(Naar mijn mening de betere speler en heeft goede resultaten behaalt op het hardcourt)
- Richard Berankis (y) ( Won afgelopen week op hard van Mahut is het gokje waard)
- Sam Querrey (y) (Goede resultaten behaald en ook op hard)
- Sloane Stephens (y) ( In eigen land zie ik dit service kanon niet verliezen op een hardcourt van haar tegenstander)
Olympische spelen
- Cilic (n) (Zoals ik al eerder zei hij heeft tot nu toe pas 1 x op gras verloren (2012) en ondanks dat ik Hewitt een held vind zie ik ook Hewitt niet winnen van de in vorm zijnde Cilic
- Isner (y) ( Dit is mijn gokbet, ik speel op Isner omdat hij de betere resultaten behaalt op gras (Tipsarevic is niet heel goed op deze ondergrond) en Tipsarevic al heel veel moeite had tegen een late invaller Petzschner. Ik zie Isner daarom als de licht favoriet en speel op hem. Hier kan ook gespeeld worden op een tiebreak aangezien die kans met Isner wel vrij hoog is. (y) De 1e set meer als 9,5 game op 1.40 speel ik ook. (y)
- Monaco (n) is de odd 1.85 voor en dat is vind ik licht opvallend, ik ben geen fan van Monaco maar dat hij in vorm is laat zijn plaatsing in de top 10 wel zien (Wat me vandaag opgemerkt werd) Lopez daarentegen is niet in topvorm en is ook niet bekend om zijn grasspel. Ik had verwacht dat de odd van Monaco rond de 1.50 had gelegen dus voor 1.85 speel ik Monaco.
- Nishikora (y) speelt tegen Davydenko en ik verwacht dat Nishikora van hem wint. Davydenko is een taaie als hij zich niet laat omkopen maar kwalitatief is Nishi de sterkere speler. Daarnaast zijn ook de behaalde grasresultaten beter van Nishikora wat mijn keuze nog wat extra bevestigd.
- Kim Clijsters 1.22 voor Kim Clijsters is in mijn ogen gewoon speelbaar. (y)
- Nadia Petrova 1.25 (y)
- Maria Kirilenko (y)
Gokje
Shvedova (n)
Ze speelt tegen Lisicki die een heel goed Wimbledon kende en oa wist te winnen van Sharapova. Daarentegen wist Shvedova een set te pakken van winnares S. Williams en is dit meisje de laatste tijd flink bezig. Ik ga hier gokken op Shvedova aangezien ze al lange tijd een goede steady vorm laat zien.
Nog niet alle odds zijn bekend het lijstje zal nog groter worden maar dat zal ik morgen pas aanpassen.
Mocht je meer uitleg willen over een bepaalde partij? of zie je een pot waar je van denkt waarom speel je die niet? PM of vraag het gerust in me topic
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Jammer dat ik vandaag niet heb meegespeeld :)
Speel Monaco met je mee morgen :D
0 Vind ik leuk's
hey nick,
wat zijn je tips voor deze avond/nacht in washington?
0 Vind ik leuk's

Washington
- Kevin Anderson (Naar mijn mening de betere speler en heeft goede resultaten behaalt op het hardcourt)
- Sam Querrey (Goede resultaten behaald en ook op hard)
die 2 speel ik met je mee ';-)'
en ook nog Dolgopolov A. (Ukr)to beat Cipolla F. (Ita)

- Monaco is de odd 1.85 voor en dat is vind ik licht opvallend, ik ben geen fan van Monaco maar dat hij in vorm is laat zijn plaatsing in de top 10 wel zien (Wat me vandaag opgemerkt werd) Lopez daarentegen is niet in topvorm en is ook niet bekend om zijn grasspel. Ik had verwacht dat de odd van Monaco rond de 1.50 had gelegen dus voor 1.85 speel ik Monaco.
Monaco was mss niet geinteresseerd in OS.Had ook al veel matchen gespeeld. :-(
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Washington alles goed vannacht en dat geeft toch weer wat moed.
Monaco om gek van te worden, begint ijzersterk en breakt direct staat 2-4 voor en als je dan 6-4 die eerste set verliest vraag ik me af waar je mee bezig bent. Gokbet baal ik nog harder van want de regen beïnvloeden die pot wel. Bij de eerste spetters in de tweede set verloor ze prompt haar eigen game en door de langdurige rust voordat de derde set bij 2-3 werd uitgespeeld kon Lisicki zich weer opladen. Groot nadeel van Engeland dit. Verlies van Cilic valt ook niet te verklaren als je naar ze huidige vorm kijkt maar ik gun het Hewitt wel al had Cilic het zeker in de tweede set wel aan zichzelf te danken eigen game met advance staan en nog verliezen en ook 3 break kansen laten slippen. Zonde is het zeker.
Vandaag hopelijk wat betere resultaten, ik zal vanavond kijken op wie ik speel in Washington. (y)
Er staan overigens nog wat namen open misschien speel ik nog wat extra's
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Weer een nieuwe tennisdag
Olympische spelen
- Sharapova (y) ( Ja ik weet dat Lisicki van haar won op Wimbledon maar dat is de reden dat je überhaupt al zo vroeg in het bette 1.30 krijgt voor Sharapova. Ik zie het simpelweg niet gebeuren dat Sharapova nog een keer gaat verliezen van Lisicki want Sharapova heeft wat goed te maken.
- Kerber (y) (Dit wordt een close potje, Venus laat een goede vorm zien tot nu toe maar vergis je niet in Kerber die pas 3 games totaal heeft afgestaan. Kerber is de afgelopen 9 maanden serieus aan de weg aan het timmeren en laat steeds beter spel zien. Ze behaalde niet voor niets goede resultaten op gras en verloor alleen van Serena Williams en Paszek. Deze partij neemt wat risico mee en ik begrijp het ook dat mensen op Venus betten voor de value in odds. Ik speel Kerber omdat ik haar stats + vorm beter vind dan die van Venus.
- Serena Williams 2-0 (y)(Spelen op scores is altijd een risico maar om wat te verdienen aan Serena moet je dat nemen. Haar tegenstander won in 2011 op gras van haar met 2-1. Maar Serena is in topvorm en ik denk dat 2-0 een reële score is.
Ferrer- Nishikori 2-0 Ferrer. (n) Man is op gras gewoon een klasse beter, Nishikori is iemand die makkelijk breakt maar ook makkelijk gebroken kan worden en met Ferrer die wacht op foutjes is dit een koud kunstje voor de kleine grote man.
Rest van de namen die ik speel staat hier een stukje boven, Isner (y) (Alle drie de bets goed) is een gokje en Kim (y) lijkt me logisch
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
en wat denk je van deze nick:
20u30 Vancouver (Canada), hard :Sijsling I. (Ned)-Authom M. (Bel)1@1.44
22u00 Washington (USA), hard: Matosevic M. (Aus)-Kamke T. (Ger) 1@1.61
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
en wat denk je van deze nick:
20u30 Vancouver (Canada), hard :Sijsling I. (Ned)-Authom M. (Bel)1@1.44
22u00 Washington (USA), hard: Matosevic M. (Aus)-Kamke T. (Ger) 1@1.61

Matosevic heeft van de week van Kamke gewonnen met 2-1 op Hardcourt. Qua score een hele vreemde partij 6-3 1-6 6-0. Matosevic is naar mijn mening wel terecht favoriet maar ik zou er zelf lichtjes op inzetten. Het zijn allebei matige spelers en daar kunnen nu eenmaal verrassingen tussen zitten.
Voor Sijsling geld hetzelfde won afgelopen week met 2-1 van Authom. Sijsling is naar mijn mening de betere speler maar ik zou deze twee lekker in een combo plaatsen en er licht op betten. (Sijsling speelt op dit moment het beste tennis uit ze carriere en hij is in vorm)
Ik zou er persoonlijk een tientje opzetten (y) EDIT Heb er een tientje opgezet
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Om het wat overzichtelijker te houden, er worden vanavond/vannacht aardig wat partijen gespeeld in (zuid) (noord) Amerika en er zijn wat leuke odds te vinden. Hierbij de namen die ik ga spelen.
Washington
- Kevin Anderson (De betere speler, en is in mijn ogen een solide speler)
- Sam Querrey ( Favoriet voor het toernooi en zie ik in eigen land deze partij niet verliezen)
- Matosevic ( Won vorige week van zijn tegenstander) (n)
- Vania King (y)
- Anastasia Pavlyuchenkova (y)
Vancouver
- Sijsling (y)
- Bubka
Manta
- Guido Andreozzi (n)
- Joao Souza (y)
Als uitleg nodig laat het me weten!
Doordat de hond vannacht ziek was en ik dus de gehele nacht opliep, maakte ik er nog een Beijing bet bij. (Je moet toch wat als je wakker bent) Die liep bijna fout af maar gelukkig pakte herpakte Beck zich nog.
-Beck (y)
-Zemlja (y)
-Bedene (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.


Als uitleg nodig laat het me weten!
ja bij Pavlyuchenkova A. (Rus) - Czink M. (Hun)aub :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.