Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 010nick
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Speel singel mee en in combi (y)
0 Vind ik leuk's
Tweet via @nlvoetbalwedden geplaatst met je topic! Ga zo door (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
Tweet via @nlvoetbalwedden geplaatst met je topic! Ga zo door (y)

Helemaal top! bedankt (y)
Ze zijn binnen, Kohlschreiber na zijn 0-3 achterstand nog een x gebackt op 1.95 samen met Haase dus dat was heerlijk.
Easy money vandaag, ook mooi voor de gene die meespeelde
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Dank u Nick voor die 2 matchen heb het ook gepakt. Thanx !
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de tips nick super (y)
0 Vind ik leuk's
Aangezien zaterdag de olympische spelen qua tennis starten zal ik hier de namen plaatsen die ik speel en de motivatie waarom. Ik moet eerlijk bekennen ik heb geen idee of ze hierbij ook driesetters moeten spelen(Neem dit wel aan) Dus als iemand dit weet laat het even horen (y)
Er spelen veel gelijkwaardige spelers tegen elkaar maar het is (helaas) op gras en Wimbledon heeft wel laten zien dat daar toch snel op verrast kan worden. Dit zorgt ervoor dat ik dit toernooi niet op scores speel maar puur op sets/winaars.
De odds die ik plaats komen overigens van Bwim vandaan ik weet niet of andere sites ze al geplaatst hebben.
Kubot-Dimitrov (y)
Dimitrov is in vorm en laat goed tennis zien op gravel, voor Wimbledon behaalde hij ook redelijke resultaten op gras terwijl Kubot hierop wat minder speelde. Daarnaast is kwalitatief Dimitrov de betere en vind ik Kubot geen overtuigende speler. Met een odd van 1.50 is dit iemand die ik zeker mee pak. Keuze: Dimitrov
Tipsarevic-Nalbandian (y)
Tipsarevic is geen goede speler op gras maar wist op Wimbledon 2012 in de eerste ronde wel met 3-0 te winnen van Nalbandian. Gebasseerd op die wedstrijd en de odd van 1.65 speel ik op Tipsarevic.
Hewitt - Stakhovsky (y)
Ik zag dat de odd van Hewitt op dit moment 1.47 is en dat kan ik eigenlijk niet geloven. Hewitt is een redelijke speler op gras maar heeft zich in Amerika al voorbereid op de Spelen door dat het grastoernooi Newport te spelen (Hij verloor in de finale van Isner). Stakhovsky is in mijn ogen al een matige speler maar op gras is dit nog net even wat erger. De odd van 1.47 van Hewitt ligt naar mijn mening te hoog en is er 1 die ik zeker meespeel.
Seppi- Donald Young (y)
Seppi stelde mij op Wimbledon zeer teleur door zijn eerste partij te verliezen terwijl ik big stack op hem had ingezet. Misschien stoot deze ezel voor de tweede maal ze teen maar ik ga hier weer voor Seppi. Hij won vorig jaar van zijn tegenstander op gras en ik blijf erbij dat Seppi de betere speler is. Daarnaast heeft Young de laatste tien wedstrijden die hij speelde allemaal verloren. De 1.38 van Seppi speel ik gretig mee.
Ryan Harrison - Giraldo (n)
Dit was weer een odd die mij verbaasde, Harrison heeft op gras laten zien dat hij tegen spelers van zijn kwaliteit de betere is en Giraldo is een speler van zijn kaliber. Harrison krijg je op dit moment 1.53 voor en dit is hoog wetende dat Giraldo geen gras speler is en Harrison in Amerika zich hierop heeft voorbereid. Ik speel hier Harrison, hij is in vorm en laat op gras de betere vorm zien dan Giraldo.
Cilic - Melzer (y)
Cilic is de favoriet in deze partij met 1.40 en dit is naar mijn mening geheel terecht. Cilic heeft in het jaar 2012 negenmaal op gras gespeeld en won er hiervan 8 ( Verloor op Wimbledon van Finalist Murray) Melzer kwam in de tweede ronde en staat vooral bekend op zijn taaiheid. Hij zal zich niet snel van de wijs brengen en is het gewend om 5 setters te spelen. De oddline van games is nog niet uit dus hierover kan ik nog niks zeggen maar ik zie Cilic deze partij winnen om zijn vorm en het kwalitatief een goede speler is.
Na Li- Hantuchova (n)
Na Li is geen goede speelster op gras, maar de odd van 1.72 vind ik toch fijn genoeg om op haar te spelen. Simpelweg omdat Hantuchova vergane glorie is en al veel moeite heeft met b en c speelsters. Het risico daarentegen zit wel in het punt dat ze in 2011 op gras vlamde en als ze dat gevoel terug krijgt wint ze ook van Na Li die al een keer van haar op gras verloor. Spelen op 3 sets zou ik hier ook wel aandurven maar ik speel hier zowiezo low stake op. Ik raad deze partij niet aan als je slechts een kleine selectie wilt om tennis te spelen.
Cornet- Paszek (n)
Paszek is een hele goede speelster op gras en met die wetenschap speel ik direct op haar. De odd ligt laag (1.22) maar dit is naar mijn mening een prima odd om in een combo de odd wat te verhogen.
Zheng - Petrova (y)
De odd ligt hier 1.85 om 1.85 en de reden daarvoor is dat Petrova vorige week geblesseerd uitviel en hier nog weinig over bekend is. Ik heb deze bet nog niet geplaatst tot ik hier wat meer over weet. Traint Petrova weer 100% dan zal ik op haar spelen omdat ze op gras een redelijk goede speelster is. Dit geldt ook voor Zheng maar als je al 7x van iemand heb verloren dan is Petrova in mijn ogen toch de favoriet.
Watson- Espinosa (y)
Watson is met 1.40 de favoriet en ik verwacht ook dat ze dit gaat uitvoeren. Een engelse dame heeft dus ervaring met gras en dat is toch zeker een voordeel. Daarnaast is er ook thuis voordeel en bij zulke speelsters maakt dat toch uit. Daarnaast heeft ze dit jaar redelijke resultaten geboekt op het gras en Espinosa niet.
Gokjes
Deze lijst wordt misschien nog groter maar pin me er niet op vast.
Errani - Venus Williams (n)
Venus werd op Wimbledon in de eerste ronde uitgeschakeld op het gras. Errani is een echte gravel speelster en heeft wat moeite op gras. Maar dat ze ruim underdog is met 2.55 verbaasde mij en is naar mijn mening niet terecht. Errani speelde een redelijk toernooi op Wimbledon maar heeft in Palermo op gravel weer wat vertrouwen getankt door geen enkele set af te staan het gehele toernooi. Errani is in vorm en Venus in ieder geval niet. Met 2.55 neem ik de gok.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Super Nick, bedankt voor de tips (y) .
Wat het aantal sets betreft:
"Er wordt gespeeld volgens de algemeen geldende regels van het tennis. Alle wedstrijden worden naar twee gewonnen sets gespeeld, behalve de finale in het enkelspel bij de mannen, die naar drie gewonnen sets wordt gespeeld."
0 Vind ik leuk's
credendum:
Super Nick, bedankt voor de tips (y) .
Wat het aantal sets betreft:
"Er wordt gespeeld volgens de algemeen geldende regels van het tennis. Alle wedstrijden worden naar twee gewonnen sets gespeeld, behalve de finale in het enkelspel bij de mannen, die naar drie gewonnen sets wordt gespeeld."

Bedankt voor het melden, is gunstig voor de 'mindere' speelers wat dus indirect weer ongunstig voor de betters is.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Wat extra namen om te spelen vandaag op de tennis
-Nishikori (y) ( Tomic is zijn vorm van vorig jaar compleet vrij en behaalde nog geen overwinning op gras. Nishi is niet in topvorm maar ik zie hem niet verliezen)
-Baghdatis (y) (Dit is een gokje want Soeda is een gelijkwaardige speler maar ik verwacht dat Baghdatis van hem wint. Ik raad deze partij niet aan als je zo min mogelijk risico wilt lopen)
-Kohlschreiber Speelt niet(Ben benieuwd of hij vermoeid is (Gister nog een finale moeten spelen) Als hij hier weinig last van heeft wint hij van Kavcic want Kohlschreiber is een prima gras speler.
-Radwanska (n)
-Kerber (y)
Rest van de namen die ik voor vandaag speel staan een stukje hierboven.
Erg teleurgesteld door Harrison, maar Giraldo won het op ze tweede serve die 100% liep en daar behaalde 89% van ze punten als nog op. Dit is bizar hoog normaal ligt dit op 50-60. Harrison had wel kansen om terug te breken/breken maar maakte het niet af. Zeer frustrerend zeker zijn huidige vorm. Paszek idem dito die kreeg genoeg kansen zeker in de eerste set tweemaal een break voor en het nog verliezen. Soms zit het niet mee. Zie dat ik Benneteau niet meer had vermeld, die heb ik gebackt op 2.65 (begon op 1.85 dat vond ik te risky) Die betaalde wat uit maar vandaag hopelijk een 100% score en wat geld in de zakken.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Wat extra namen om te spelen
- Vera Zvonareva (10-0 onderling tegen Schiavona) (y)
- Kvitova (y)
- Istomin (y)
- Isner 2-0 (y)
Daarnaast staat me gokbet nog open ben benieuwd of ik die binnenhaal (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.