Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 010nick
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hallo Nick,
vind jij bartoli niet een beetje te lomp en te dik? (y)
0 Vind ik leuk's
comeyer:
Hallo Nick,
vind jij bartoli niet een beetje te lomp en te dik? (y)

Mensen zie haar als een goede speelster in 2010 vlamde ze maar dat is vergane glorie altijd tegen betten dat levert meer op ;)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
010nick:
comeyer:
Hallo Nick,
vind jij bartoli niet een beetje te lomp en te dik? (y)

Mensen zie haar als een goede speelster in 2010 vlamde ze maar dat is vergane glorie altijd tegen betten dat levert meer op ;)

Ze is te verwend geraakt ;-)
0 Vind ik leuk's
Tennis voor vandaag. Ik zal me keuzes toelichten omdat ik toch wat vragen over krijg.
Cilic- Granollers (y)
Cilic heeft me overtuigd met zijn 2-0 tegen Dolgopolov, zo overtuigend winnen is toch wel erg knap. Hetzelfde geldt voor Marcel die knap won van Verdasco. Toch heb ik het gevoel (Kan de stats niet bekijken helaas) dat het vooral aan Verdasco lag dat Marcel zo makkelijk van hem won. Wat wel weer opvallend is dat hij weer een set verloor. Ik bet daarom dat Cilic zowiezo een set zal winnen, dit doe ik ook met de achterliggende gedachte dat de laatste drie keer dat ze tegen elkaar speelde het een drie setter werd. Een bet als meer dan twee sets zit dus ook value in tussen deze heren. Daarnaast kies ik voor Cilic als winnaar, hij speelt sterk en laat al een tijdje heel solide spel zien.
http://www.tennisbetsite.com/head-to-head/marin-cilic-vs-marcel-granollers.html
David Ferrer- Almagro (y)
Ik zie hier Almagro gewoon niet winnen, Almagro speelt geen sterk toernooi en heeft al twee keer een set moeten afstaan aan een vrij slechte speler. Daarnaast is de onderlinge score tussen de heren 10-0 voor Ferrer. Dit jaar speelde ze tweemaal tegen elkaar en werd het tweemaal een 3 setter. Toch durf ik hier niet op een driesetter te spelen omdat ik het gevoel heeft dat Ferrer dit wint in twee. Ik speel hier gewoon op Ferrer
http://www.tennisbetsite.com/head-to-head/nicolas-almagro-vs-david-ferrer.html
Monaco- Tipsarevic (n)
Een mooie pot tegen met twee spelers die aan elkaar gewaagd zijn. Ze hebben driemaal eerder tegen elkaar gespeeld waarbij de tussenstand 2-1 voor Monaco is. Deze twee overwinningen waren beide op gravel waar ze dit toernooi ook op spelen. Dit is dus in het voordeel van Monaco aangezien hij als Argentijn opgegroeid is met het spelen op gravel. Ik speel hier zelf op Monaco aangezien ik hem een sterker toernooi vind spelen dan Tipsarevic die toch wat moeite heeft gehad ( Zeker met de bijna uitschakeling tegen Phau) Meer als twee sets kan gespeeld worden maar ik blijf ervan af omdat ik de odd van Monaco al hoog genoeg vind om op hem te spelen.
Jerzy Janowicz - Middelkoop (y)
Janowicz was een kleine verrassing op Wimbledon doordat hij als Qualifier tot de derde ronde kwam. Het toernooi in Schevingen speelt hij zeer sterk tennis en verwacht ik dat hij van Middelkoop gaat winnen. Hierbij moet wel gezegd worden dat Middelkoop een goed toernooi speelt. Ondanks dat had ik Janowicz al als Winnaar van het toernooi gebet en daar blijf ik me aanhouden. Onderlinge score 1-1
Isner - Hewitt (y)
Isner de tiebreak god mag je hem onderhand wel noemen in alle vier zijn partijen had hij minimaal 1 tiebreak en won die. Eerste bet die ik dus maak is dat er een tiebreak aan te pas gaat komen. Hewitt is de underdog ondanks dat hij al 3 maal van Isner wist te winnen. Ik vind het lastig een winnaar te bepalen omdat ik het Hewitt vooral gun maar ik denk dat Isner het gaat winnen. Ik speel zelf alleen op de tiebreak en maak misschien een funbetje op Hewitt omdat zijn odd zo hoog ligt. Dit is niet iets wat ik aanraad maar het is niet onmogelijk.
Serena williams 2-0 (y)
Dit heeft denk ik geen uitleg nodig?
Errani 2-0 (y)
Qualifier toernooien
Del bonis vs Knittel (y)
Ik speel hier op Del Bonis hij won al tweemaal op gravel van Knittel en ik verwacht dat hij er drie keer van gaat maken
Bubka-Gard (y)
Hier speel ik op Bubka dat is gewoon de betere speler en dat gaat hij vandaag ook weer laten zien.
Laten we hopen op wat meer profit vandaag!
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Maandag startte er weer een aantal toernooien. Ik raad aan om daar nu al op te betten aangezien de odds nu net uit zijn en dus op ze best zijn.
Andujar (1.77) - Ramos (1.94) (n)
Beide spelers steken niet in beste vorm maar zijn beide opgevoed met het spelen op gravel. Ik zou deze partij normaal links laten liggen omdat ze allebei hopeloos uit vorm zijn maar toen zag ik de onderlinge score tussen de heren 7-1 voor Andujar en dat laat mij spelen op Andujar met een odd van 1.77
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Nick, ik zie dat je bookie Unibet is maar die laatste tips van je die staan er nog niet bij ? Ik heb het over je laatste post mbt Haas, Troicki, Lopez etc.
Speel je die bij een andere bookie ?
0 Vind ik leuk's
Ik speel deze bij BWin (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Harrison heeft het vannacht helaas voor me verknalt. Was de enige die nog nodig was op een combo van 200 euro. Baal er flink van
Namen voor vandaag en morgen die ik speel
- Juan Monaco
- Benoit Paire (n)
- Grigar Dimitrov
- Julia Goerges (n)
- Florian Mayer (y)
- Marcel Granollers
- Philip Kohlschreiber
Gokje
Belluci-Youzhny meer als 2 sets. (y) Opvallend dat Belluci opende op 2.10 en nu de favoriet is met 1.65 terwijl Youzhny al driemaal van hem won en tweemaal op gravel.
Score
Cilic 2-0 (y)
Errani 2-0 niet gespeeld
Tipsarevic 2-0
Extra bets
Belluci
Giraldo
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Voor morgen zijn er twee odds die veels te hoog zijn ingezet naar mijn mening. Wees er dus snel bij want deze gaan ongetwijfeld dalen
Kohlschreiber met 1.57 (y)
Tegen een 200+ ranking speler die nooit voorbij de 160 is gekomen, ik zie Kohlschreiber niet van deze onbekende hongaar verliezen
Robin Haase met 1.51 (y)
Ondanks dat hij niet in vorm is zie ik hem niet verliezen van een wildcard speler met een ranking van 200+ die daar ook nog nooit onder is geweest.
Maar er gebruik van zou ik zeggen (y)
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Speel ze mee in een combi
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.