Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Timothy: Timmie's Tippies

Af en toe tips, met meestal uitgebreide redenering erbij.

Vooral speciale markets, zoals Specials bij Toto en Bingoal, player passes bij Bet365, player shots, balbezit, etc.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timmothy
Country flagtimmothy in 4-03-2021 15:29 Leden topics
in 4-03-2021 15:29 Leden topics
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Nottingham Liverpool straks (FA Cup): Keita under 68.5 passes @1.83 bet365


In 13 basisplaatsen in PL / League Cup / FA dit seizoen zat hij maar 1x boven deze line, en nog maar nipt ook (71 vs Burnley)

Nu kan je zeggen, ja maar tegen een zwak team als Nottingham moet het wel lukken want enorm verschil.

Maar in een eerdere ronde van de FA Cup stond ie al basis thuis tegen Cardiff (daar kreeg Liverpool nog veel lagere odds dan hier), en toen had ie 41 passes na 57 minuten (toen wissel), dat vertaalt naar 65 passes in 90 min, dus toen haalde hij het al niet, en dat was bovendien terwijl Liverpool 82% (!!!) balbezit had.

De balbezit line voor Liverpool vandaag staat op O66.5%.


Ook hele goede kans dat Keita gewisseld wordt, net zoals vorige FA Cup ronde dus.

In zijn 13 basisplaatsen maakte hij maar 4x de 90 min vol.

Bericht gewijzigd door timmothy op zo 20 mrt. 2022, 19:44
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Ik speel weer twee bekende kansloze funbets bij Bingoal.


Eredivisie dit weekend: Alle uitploegen gelijk of winst @225 (9 wedstrijden). Fair staat op @169 momenteel volgens Pinnacle odds


feyenoord - Willem II is de enige kansloze, er is niet echt een andere grote thuisfavoriet, elk ander thuisteam heeft odds boven de 2.0, behalve AZ thuis tegen Vitesse, AZ kan daar best punten verspelen (zijn in slechte vorm).

Willem II wel vrij kansloos natuurlijk, maar wie weet. Onlangs nieuwe trainer, wie weet doet dat wat. Ze wonnen vorige week al bijna van AZ, en ook tegen ajax hielden ze lang stand (0-0 voor 81 minuten). 


Voor odd van 225 wel gokje waard.



Premier League: Alle uitploegen gelijk of winst (9 wedstrijden) @3750. 

Odd veel te hoog ondanks dat ie kansloos is, fair @2413, en zelfs inc marges kom je op ong @2800. Leuke funbet dus voor een euro, met prima value.


Liverpool en Chelsea moeten even choken en dan kan ie met wat mazzel vallen. Die twee teams spelen komende week CL dus dat is een voordeeltje, de focus kan meer daarop liggen.

Overige wedstrijden zijn te doen, City is een uitteam dus dat scheelt, en mocht ie nog lang in leven zijn kan je eventueel coveren bij Tottenham - Newcastle, dat is namelijk de laatste wedstrijd.


Bericht gewijzigd door timmothy op vr 1 apr. 2022, 16:27
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Player passes in de premier league, dit lijkt echt een goudmijn te zijn. Al helemaal interessant nu ik heb ontdekt dat bet365 ook alternatieve lines aanbiedt via Bet Builder.


straks bij United - City:

low stake, Shaw (United) Over 59.5 passes @4 (de normale line staat op O51.5 @1.83 maar ik heb liever de riskante optie)

Tuurlijk.. raakt ie net voor rust geblesseerd, typisch.


In de uitwedstrijd tegen Leicester had ie al 59 passes, zelfs toen United niet heel veel balbezit had (51%). De eerste helft toen Leicester zelfs meer balbezit had (48% voor United) had ie al 37 passes (wat 74 passes over 90 min betekent), dus zelfs met eventueel minder balbezit zou dit goed te doen zijn.

Je moet hier waarschijnlijk wat mazzel hebben met het scoreverloop (als United al vrij vroeg scoort wint dit waarschijnlijk niet) maar line + odd is zeker de moeite waard.


Tielemans Over 59.5 passes @4 (normale line is hier ook 51.5 @1.83 maar imo is de riskante optie hier het beste, grote kans op alles of niets qua passes imo). De 51.5 line won wel en O59.5 liep ook op schema maar het slotoffensief was volledig voor United.

Hij had al 73 passes in de thuiswedstrijd tegen United! En balbezit was toen vrij gelijkwaardig (wordt vandaag ook zo verwacht).

Toegegeven doet ie het in uitwedstrijden veel slechter qua passes, maar nog steeds een gok waard. Als United enigszins vroeg voorkomt heeft dit prima kans om te winnen.


Low Maguire Under 58.5 passes @1.83, hij zit hier vaker onder dan boven dit seizoen. De laatste 5 wedstrijden waren allemaal Under.

In de H2H had ie er slechts 51, met ong 51% balbezit voor United zelfs terwijl het merendeel van de wedstrijd United niet voorstond en dus moest pushen, ik verwacht vandaag niet per se meer voor United. Het zou helpen als United de leiding neemt, uiteraard.



Speel bij Betcity ook lowstake United Under 52.5% balbezit @1.8.

United is helemaal geen goed balbezit team, en Leicester juist wel!

United coverde de O52.5 line maar in 7 van hun 15 thuiswedstrijden, en die waren bovendien voornamelijk tegen degradtiekandidaten (Burnley, Newcastle, Everton, Watford). In de overige drie zat het scoreverloop niet mee (stond lang 0-0). Helaas is dit net ook zo'n wedstrijd.. Was winnend tot de 80e minuut maar het slotoffensief met de gelijke stand was voor United..


Leicester had slechts in 5 van de 13 uitwedstrijden minder dan 52.5 balbezit! Waaronder tegen City en Chelsea.

Bericht gewijzigd door timmothy op za 2 apr. 2022, 18:34
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

... zei nog: ''alleen als het scoreverloop echt enorm tegenzit (hele vroege 2-0 voor Palace ofzo) zie ik dit verliezen, en zelfs dan niet helemaal kansloos denk ik.''

En ja hoor. Natuurlijk nét vandaag 2-0 binnen 25 min, gebeurt Arsenal anders nooit uit.




Voor morgen Guehi (Palace) Over 60.5 passes vs Arsenal @2.62 bij bet365 Betbuilder, normale line is O56.6 @1.83 maar heb liever de hogere odd voor meer risico.

Ook Over 64.5 @4 (haalde hij in 9 van de 15 thuiswedstrijden) erbij met lagere stake.


Leek simpel te winnen, had fkin 50 passes in 55 minuten maar heeft het laatste half uur letterlijk 1x weten te passen, eindigt op 53, wtfff



Geweldige line. Guehi had in de uitwedstrijd al 78 passes vs Arsenal, en toen had Arsenal 53.6% balbezit (zelfs terwijl Arsenal voor het grootste gedeelte niet voorstond en dus moest pushen!). Bij rust had ie er al 54.

Thuis is Palace enorm goed qua balbezit dus goede kans dat ze dan meer dan 46% hebben en dat Guehi dus ook meer passes heeft.

Hij haalde deze line in 16 van de 28 PL wedstrijden!

Thuis zelfs in 11 van de 15!


Waaronder al thuis tegen Liverpool (63) ondanks >56% balbezit voor Liverpool.

Twee van de vier uitzonderingen waar hij het niet haalde waren tegen Chelsea en City, maar ten eerste zijn dat veel betere balbezit teams dan Arsenal, en ten tweede stonden die teams tegen Palace heel lang op 0-0, waardoor dat logischerwijs de pushende teams waren (City 0-0 FT, Chelsea 0-1 in minuut 89). En zelfs tegen Chelsea zat ie er slechts nipt onder met 49 passes.

Ook risky line heel goed.


Als Palace voorkomt kan het lastig worden, maar kan ie nog steeds winnen imo. Als Arsenal voorkomt, wat waarschijnlijker is, dan is dit vrijwel een zeker winst.



///



En Arsenal Under 58.5% balbezit @1.68 Betcity is echt een geweldige line.

O.a. liverscorebet en een paar andere sites hebben Balbezit Arsenal -7 staan, wat betekent dat de line staat op 46.5 - 53.5.

Cbet.gg heeft zelfs O49.5% staan voor Palace, dat is ook de juist line imo.


Palace is een heel sterk balbezit team en Arsenal juist niet!

Palace staat 6de qua hoogste balbezit in de PL in thuiswedstrijden, met 54%. Arsenal staat 9de in uitwedstrijden, met slechts 49%.


In de H2H eerder dit seizoen, had Arsenal maar 53%. En dat was een wedstrijd waar Arsenal langer gelijk/achter stond dan dat ze voorstonden! Oftewel ze waren grotendeels het pushende team maar desondanks ruim onder deze line, en dat THUIS. 

Zelfs als je enkel kijkt naar de minuten waarin Arsenal gelijk of achter stond zaten ze grotendeels onder de 59, enkel in de absolute slotfase liep het op


Palace speelde vrij recentelijk thuis tegen o.a. Liverpool en Chelsea. Chelsea had maar 57% balbezit vs Palace ONDANKS dat het 89 minuten lang 0-0 was en Chelsea dus moest pushen. Oftewel deze line werd al niet gehaald door een veel sterker balbezit team én met een ongunstige score. 

Ook Liverpool had slechts 56.6% balbezit (weliswaar kwam Liverpool vroeg voor). En Liverpool is veel sterker qua balbezit dan Arsenal.

Thuis tegen Tottenham (en Tottenham scoort uit hoger qua balbezit dan Arsenal) had Palace veel meer balbezit, zelfs bij een gelijke stand en exclusief de rode kaart.


In de 15 thuiswedstrijden van Palace dit seizoen, was deze line 14x winnend. De enige keer dat dit verloor was tegen City, waar het 90 min lang 0-0 was.

Sterker nog, in 11 van de 15 thuiswedstrijden had Palace het mééste balbezit (uitzonderingen Liverpool Chelsea City en Brighton)


Dan Arsenal. Hun laatste twee uitwedstrijden waren tegen Villa (53% voor Arsenal) en tegen Watford wat echt een DRAMATISCH balbezit team is en toch had Arsenal maar 57%. Zelfs toen ze nog niet voorstonden zaten ze nog ruim onder de 60%.

In hun 13 uitwedstrijden haalden ze 10x de O59.5% line niet!

De 3 uitzonderingen waar ze wel boven de 60% zaten waren tegen Brentford, Everton en Norwich wat degradatiekandidaten zijn en DRAMA teams zijn qua balbezit.

Totaal niet vergelijkbaar met Palace.

In 7 van de 13 uitwedstrijden had Arsenal überhaupt maar het meeste balbezit, laat staan dat ze dus de 58.5 coveren.


Tegen een bovengemiddeld balbezit team als Palace kan je dus zeggen dat Palace eigenlijk de favoriet zou moeten zijn voor balbezit.

Alleen als het scoreverloop echt enorm tegenzit (hele vroege 2-0 voor Palace ofzo) zie ik dit verliezen, en zelfs dan niet helemaal kansloos denk ik.

Bericht gewijzigd door timmothy op ma 4 apr. 2022, 23:18
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

laat maar, hele vroege 2-0 verkloot alle bets waarschijnlijk. wtf





Partey (Arsenal) Under 60.5 passes @1.83

gelukkig gewisseld


Veel te hoge line voor Partey, in 18 van de 22 PL wedstrijden zat hij hieronder!!

En vandaag is uit tegen Palace wat juist een bovengemiddeld team is qua balbezit! Dus snap er weinig van.

Als ie nou tegen een degradatiekandidaat moest die alleen maar de bus parkeren, oke, dan valt het nog te verklaren waarom je deze line geeft ondanks dat de under won in 18 van de 22.. Maar Palace thuis is dat helemaal niet


In uitwedstrijden zat ie er 8 van de 11 keer onder. En in de keren waar ie er wel boven zat was telkens tegen zwakke teams met drama balbezit stats (watford, everton, norwich).

Palace is totaal onvergelijkbaar met die teams, Palace is juist een van de hoger scorende balbezit teams in de PL!!


In de H2H thuis tegen Palace had ie 49 passes (in 81 min, dus in 90+ min ongeveer 55), uit zou je er normaal gesproken niet meer verwachten. Vooral omdat in die wedstrijd Arsenal thuis al voor het grootste gedeelte het pushende team was gezien de tussenstand.


Ook is dit goed als je het vergelijkt met andere top teams die bij Palace op bezoek gingen.

Palace speelde vrij recentelijk thuis tegen Chelsea, City en Liverpool. De meeste middenvelders zaten onder de 60 passes (zelfs ondanks dat Chelsea en City de hele wedstrijd moesten pushen!).

De Bruyne had er 53, Silva 55, Rodri 128, Kante 44 (wel gewisseld), Jorginho 37 (wel gewisseld), Pulisic 41, Fabinho 53, Henderson 59, Curtis Jones 50.

Meeste middenvelders dus onder de 60, zie niet in waarom dat niet zo zal zijn voor Partey, vooral omdat Arsenal in vergelijking met die teams veel slechter is qua dominantie / passing.



Ben White Under 66.5 passes @1.83


Zelfde verhaal.

White zat hieronder in 20 van de 26 PL wedstrijden!

En uit is het nog beter, daar kwam hij letterlijk NOOIT boven de 66 passes. 12 uit 12 uitwedstrijden waren Under 66.5.


En de paar teams die daarbij in de buurt kwamen waren enkel de zwakste teams, met heel slechte balbezit ratings (Everton, Watford, Norwich, Brentford).

Palace is een dusdanig sterk team dat de Under veeeeeel waarschijnlijker is dan de Over. Dus snap ook hier weinig van.


Bookies doen net alsof Arsenal een of ander team is a la City, die je 90 min lang suf tikken, maar dit is totaal niet zo. Arsenal gemiddeld 49% balbezit in uitwedstrijden!

Alleen als het scoreverloop echt enorm tegenzit (hele vroege 2-0 voor Palace ofzo) zie ik dit verliezen, en zelfs dan niet helemaal kansloos denk ik. Maar anders zou het goed moeten komen..

Bericht gewijzigd door timmothy op ma 4 apr. 2022, 23:19
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Funbetje vanavond, Rice (West Ham) O64.5 passes (@4.0) met Boscagli (psv) O61.5 passes (@2.62). Samen @10.5.


Het scoreverloop moet hier waarschijnlijk wel meezitten (vooral in het geval van Rice) maar stats zijn niet slecht en is een poging waard.


Tuurlijk een rode kaart net voor rust waardoor de bet van Rice, die winnende leek, in één klap dood is. Het mag ook niet zo zijn.


Na gisteren al high op Militao passes te zitten, die er vervolgens met een blessure af gaat.

Bizarre pech laatste tijd.

Bericht gewijzigd door timmothy op do 7 apr. 2022, 21:55
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Rudiger Over 78.5 passes @1.83 bet365 vs Real.


Ongelooflijk weer. 77 FT, en hij had 100% gewonnen als het niet zo snel al 0-2 was, wat voorafgaand aan de wedstrijd vrij ondenkbaar leek.

Edit: en in de 1ste minuut van de verlenging al direct 2 passes waardoor ie op 79 zit, ja hoor..


Leek easy winnend te zijn na de eerste helft, zelfs O88.5 lag op schema, maar ja die fucking 0-2 viel veel te vroeg, verpeste alles want toen ging Real voetballen. Zei het nog:

''Zolang er geen gekke dingen gebeuren zoals een hele snelle 0-2 / 0-3 voorsprong voor Chelsea'' ... en tuurlijk gebeurt dat.




Ook de hogere lijn Over 88.5 @4, zeker waard gezien de tussenstand imo.



Rudiger had er al 92 in de heenwedstrijd! Chelsea had toen 57% balbezit.

Gezien de 3-1 tussenstand is het aannemelijk dat Real ook in het eigen Bernabeu de bal aan Chelsea zal laten, we zagen al hoe verdedigend Real kan zijn tegen PSG. De balbezit line staat bij Betcity momenteel op O57.5% voor Chelsea.

Dus zie ik Rudiger opnieuw rond de 92 passes of zelfs meer komen. Rudiger heeft over het algemeen in uitwedstrijden ook meer passes dan thuis.



Balbezit bij PSG - Real in de vorige ronde was trouwens ook 57% voor thuisteam PSG, hetzelfde als wat Chelsea dus had vorige week. In beide gevallen was dat de eerste leg en de return was in Madrid. En in de return had PSG toen opvallend genoeg opnieuw het meeste balbezit (55%), ondanks dat Real gezien de 0-1 tussenstand eigenlijk juist moest komen.

Met andere woorden: als Real als ze móeten al niet eens meer balbezit hebben thuis, dan verwacht ik al helemaal weinig balbezit als ze zich kunnen veroorloven om te counteren zoals vandaag het geval zal zijn. Ik zie opnieuw Rudiger die veel de bal krijgt in de opbouw.



Real kreeg in hun CL thuiswedstrijden sowieso al vrij veel passes tegen van CV's. O.a. tegen Inter liep deze line al op schema (tot de rode kaart van Inter althans). Zelfs de CV's van Shakhtar hadden in Bernabeu 83 en 68 passes, zelfs met slechts 46% balbezit (van Chelsea mag je dus veel meer verwachten).


Rudiger zat al in 5 van de 8 CL wedstrijden boven deze line, met de huidige tussenstand zou je al helemaal een nieuwe over verwachten. 

En de drie uitzonderingen waren stuk voor stuk wedstrijden waar Chelsea al heel vroeg voorkwam, of al voorstond vanwege de heenwedstrijd (Juve thuis 71 passes, Lille thuis 67 passes, Lille uit 62 passes).


Valt ook op dat Rudiger in uitwedstrijden over het algemeen meer passes heeft dan thuis. Bijv in de vorige ronde tegen Lille had ie er thuis 67 en uit 62, dus uit slechts 5 minder (mocht dat vandaag weer gebeuren, zou dit alsnog winnen want 92-5 = 88). Tegen Juve had ie er 71 thuis en maar liefst 102 uit (toen Chelsea veel meer moest pushen, zoals vandaag het geval is). Tegen Malmo 80 thuis en 108 uit!

Zijn gemiddelde passes in CL uitwedstrijden dit seizoen is 90.7.


Ook in de premier league heeft ie uit meer passes dan thuis. In zijn laatste 3 uitwedstrijden had ie respectievelijk 106, 129 en 94 passes vs Southampton, Burnley en Palace.


Dus gezien de 3-1 stand en alle stats waaronder dus dat ie al 92 passes in de heenwedstrijd had én in uitwedstrijden doorgaans nog hoger scoort, zou het logisch zijn dat Rudiger hier wederom >90 passes haalt.

Zolang er geen gekke dingen gebeuren zoals een hele snelle 0-2 / 0-3 voorsprong voor Chelsea, een blessure/rode kaart/wissel, moet het winnen imo.

Bericht gewijzigd door timmothy op di 12 apr. 2022, 21:06
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

laat maar. alles zit weer tegen.

vaak deel ik het niet en dan zijn uitslagen normaal, maar als ik op deze site iets deel moet het om een of andere reden altijd compleet fout gaan.

bij rust al meer passes dan bij FT in de H2H, wtfffff.

en natuurlijk kies ik weer net een pot uit waar Chelsea 80 min lang niet kan scoren ondanks pre-match odd van 1.43.



Thiago Silva Under 92.5 passes @1.83 bet365❌. Straks thuis vs West Ham.

Bizar hoge line voor Thiago Silva. West Ham staat gewoon 7e, het is niet een of ander degradatieteam (en zelfs tegen degradatieteams komt Silva hier over het algemeen niet boven).


In de uitwedstrijd eerder dit seizoen had ie slechts 57 passes vs West Ham, zelfs terwijl Chelsea toen voor het grootste gedeelte moest pushen, vanaf min 56 stond het namelijk 2-2 en FT was 3-2 voor West Ham. Chelsea had toen 63.8% balbezit. De line staat nu ook op 63.5% balbezit, dus ong hetzelfde wordt verwacht.

Zelfs enkel gekeken naar die periode vanaf min 56, toen Chelsea ruim 66% balbezit had, had Silva maar 24 passes in 34 min, dat is dus 63 passes per 90+ min.


Silva zat hier in de PL 15 keer onder van de 22 basisplaatsen.

En de uitzonderingen waren vooral in uitwedstrijden: in thuiswedstrijden zat hij hier onder in 8 van de 10.

En één van de twee uitzonderingen (tegen Norwich, de nummer laatst) was exact 93 dus slechts 1 pass maar erboven, en bovendien kwam dat door een rode kaart in minuut 65 voor Norwich, tot die tijd liep de Under op schema. De overige uitzondering was thuis tegen Everton en Chelsea had toen 80% balbezit wat ongekend veel is, het stond ook nog 0-0 tot minuut 70. 

In de CL zat hij hier ook onder in 7 van de 8.

Zelfs thuis tegen Malmo waar Chelsea 73% balbezit had, zat ie slechts nipt erboven met 95 passes. West Ham is wel van een andere orde dan Malmo natuurlijk.


Als ik kijk naar de uitwedstrijden van West Ham tegen de overige top teams, valt ook op dat vrijwel nooit een centrale verdediger boven de 90 komt. 

Liverpool had bijv 68.7% balbezit thuis vs West Ham, en Konate en Van Dijk hadden respectievelijk 90 en 76 passes. 

Zelfs de verdedigers van City (68.5% balbezit voor City) zaten hier niet boven! Dias had er 89 en Laporte 88.

Tegen teams als Arsenal, Spurs en United had ook geen enkele centrale verdediger boven de 90 thuis tegen West Ham.


In de editie van vorig jaar had Silva 77 passes overigens.


Als Chelsea een beetje op tijd voorkomt zou dit moeten winnen, en zelfs het gelijk blijft of West Ham voorkomt is ie nog mogelijk imo (laatste H2H was bewijs).

Enkel rode kaart voor West Ham kan deze direct doodmaken denk ik.

Bericht gewijzigd door timmothy op zo 24 apr. 2022, 18:30
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Mané under 1.5 shots on target @1.61 bet365.


Klinkt misschien niet heel logisch, ook low stake maar want kan zijn dat ie plots wel losgaat, en ben geen fan van lage odds, maar de stats voor de under zijn vrij overweldigend.


Mane haalde nog geen enkele keer in de CL deze line.

Hij wordt ook opvallend vaak al eerder gewisseld in de CL, slechts 1x maakte hij de 90 min vol, in alle andere wedstrijden speelde hij maximaal 72 minuten. Zijn shot on target gemiddelde in de CL is dan ook maar 0.5 per wedstrijd (en maar 0.2 thuis).

Maar zelfs al mocht hij wel 90 min spelen, zijn SOT's per 90 min is 0.8, dus dan is dit nog steeds aantrekkelijk. In thuiswedstrijden zelfs maar 0.3 per 90 min!


Ook in de PL heeft ie slechts 1.2 shots on target per 90 min. 


Villarreal verdedigde erg goed vs Bayern afgelopen ronde.

GEEN ENKELE speler van Bayern had 2+ schoten op doel, niet in de uitwedstrijd en ook niet thuis.

Villarreal incasseerde maar 8 shots on target tegen in totaal (4 uit en 4 thuis). Vooral in Munchen slechts 4 tegen was indrukwekkend, omdat Bayern toen moest pushen. Lewandowski bijv had slechts 1 shot on target. Beide vleugelspelers Coman en Sane hadden er geen een.

Bericht gewijzigd door timmothy op do 28 apr. 2022, 10:53
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Bingoal Specials bij Real - City:

Eerste doelpunt voor min 30 @1.85

En laatste doelpunt in min 73 of later @1.953 zelfs, jammer genoeg niet eentje daarvan op het begin.


De over lines staan heel laag voor deze wedstrijd (ook wel begrijpelijk na de heenwedstrijd) maar deze odd van Bingoal lijkt daar nog niet op aangepast, dit is namelijk een normale odd voor een standaard wedstrijd met vrij standaard over odds.


Betcity heeft bijv goal binnen 29:59 aan @1.54 staan.

De heenwedstrijd was al heel open en er waren al twee goals na 11 minuten! Ik zie geen reden waarom het nu veel minder open zal zijn, Real moet immers komen en City blijft aanvallen.

Sowieso had Real in 7 van de 11 CL wedstrijden een goal binnen de 30 minuten. Waaronder 2x in de vorige ronde vs Chelsea.

City had ook in 7 van de 11 CL wedstrijden een goal binnen de 30 min. En dan te bedenken dat twee van de unders waren tegen het ultradefensive Atletico, en een andere was 0-0 uit vs Sporting toen er niks meer op het spel stond.


Voor de tweede bet: ik denk dat wat de tussenstand ook mag zijn, de odds voor een late goal in deze wedstrijd sowieso vrij laag zullen liggen, misschien rond de 1.95 bij minuut 77-78 ofzo. De heenwedstrijd was daar gewoon veel te open voor. Enkel bij een exacte tussenstand die tot verlenging kan leiden (1-0, 2-1, 3-2 etc) zal de over hoger kunnen staan, maar alsnog vind ik deze odd + line de moeite waard met deze teams, gezien de heenwedstrijd.


In de heenwedstrijd waren er al twee goals na minuut 72!

Ook had City in 7 van de 11 CL wedstrijden een goal in min 73 of later.

Real zelfs in 8 van de 11!

Bericht gewijzigd door timmothy op wo 4 mei 2022, 22:35
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.