Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Timothy: Timmie's Tippies

Af en toe tips, met meestal uitgebreide redenering erbij.

Vooral speciale markets, zoals Specials bij Toto en Bingoal, player passes bij Bet365, player shots, balbezit, etc.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timmothy
Country flagtimmothy in 4-03-2021 15:29 Leden topics
in 4-03-2021 15:29 Leden topics
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Bingoal specials:

  1. Laatste goal bij Marseille Feyenoord in minuut 70 of later @1.95!
  2. Eerste goal eerder dan minuut 30 @1.85


Ongelooflijk. In de drie andere Europese potten wél een goal binnen 30 min, maar net degene die ik kies en waar de Overs nota bene het meest verwacht werden, valt ie niet...

En zelfs in de slotfase niet terwijl die daar tot nu toe vrijwel altijd viel én het ook nog eens alles of niets was voor Marseille......... O0.5 was iets rond de 1.5 in 70ste minuut dus dikke value, maar betaalt niet uit.



1.

De over line staat voor deze wedstrijd vrij laag, O3 @1.84 bij Pinnacle nu, bookies verwachten dus (wederom) veel goals.

Deze special van Bingoal lijkt nog niet daarop aangepast, deze hoort eeder bij een 'gewone' wedstrijd met een line van O2.5 of O2.75 ofzo.

Met huidige over odds zal je eerder odds van 1.95 verwachten in de 75e-78e minuut o.i.d, misschien zelfs later.

Ook omdat het een return is waar je vaker late goals ziet.


Bovendien is Feyenoord hier echt een heel gunstig team voor, Marseille ook in mindere mate.

feyenoord had (vanaf de groepsfase) in 8 van de 11 Europese wedstrijden een goal na de 70ste minuut.

Waarvan 4 van de 5 in uitwedstrijden.


Marseille had in 4 van de 7 Conference League wedstrijden een goal na minuut 70.

Waarvan 2 van de 3 keer in thuiswedstrijden.


Samen dus 6/8 in thuis (Marseille) en uit (feyenoord), wat odds van 1.33 betekent.

En in totaal 12 van de 18, wat odds van 1.5 betekent.


In de heenwedstrijd die 3-2 eindigde viel er weliswaar geen goal in de slotfase, maar er waren zat kansen voor, een aantal hele grote voor Marseille, en in de slotfase verzuimde Jahanbaksh nog de 4-2 te maken.


2.

Goal voor min 30 is om vrijwel dezelfde redenen ook heel goed. Lage over line en deze teams scoren Europees ook vaak vroeg.

In de heenwedstrijd stond het na 28 minuten al 2-1!


feyenoord zag in 4 van de 5 uitwedstrijden een goal voor minuut 30. Enkel in de 0-0 vs Haifa niet.

Marseille had in 2 van de 3 Conference League thuiswedstrijden een goal binnen minuut 30.


Bericht gewijzigd door timmothy op do 5 mei 2022, 21:39
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Natuurlijk moet de return weer echt 360 graden draaien en een compleet doodsaaie under zijn, ook tegen alle voorgaande stats in, maarja.



Marseille 7+ schoten op doel @4 bij livescorebet lijkt op zich best goed.

1. Marseille had er in de Kuijp al 7. thuis zijn ze doorgaans een stuk sterker nog, dus kan je er normaal gesproken minstens zoveel verwachten.

2. Ze moeten komen, want ze staan achter. 

3. In voorgaande ronde had Marseille al 9 (!) on target vs PAOK. En ter vergelijking: in de uitwedstrijd hadden ze er slechts 1. Dus als ze tegen Feyenoord in de uitwedstrijd er al 7 hebben...

4. Rondes daarvoor hadden ze er thuis 5 vs Basel, en opnieuw 9 vs Qarabag. 

5. Feyenoord kreeg in de vorige ronde uit 4 on target tegen vs Slavia Praag, daarvoor vs Partizan 6. In de groepsfase 5 vs Slavia, 6 vs Union Berlin, 0 vs Haifa. Weliswaar geen 7 dus maar in de buurt, en Marseille, dat aanzienlijk sterker is dan merendeel van deze teams, zou wel 7 moeten kunnen halen, vooral dus gezien de overige omstandigheden (ze móeten komen)

6. Overigens kreeg Feyenoord in hun een-na-laatste Eredivisie uitduel ook al 8 (!) on target tegen vs Heracles.


10+ on target bij Marseille Feyenoord @2.75 bij Livescorebet.

1. De heenwedstrijd had al 12 on target. 

2. In de heksenketel van Marseille zie ik Marseille wel heel opportunistisch tot veel schoten komen, nu ze achterstaan. En Feyenoord is net zoals de meeste Nederlandse teams niet echt een team dat het goed op slot kan gooien, verwacht genoeg actie en van beide kanten (wederom) schoten op doel.

3. Feye uit vs Slavia: 10 ot. uit vs Partizan: 14 ot. opnieuw uit vs Slavia (groepsfase): ook 10 ot. uit vs Union Berlin: 13 ot. uit vs Haifa: 4 ot. 

Dus in elke Europese uitwedstrijd dit seizoen van feyenoord (sinds de groepsfase) was dit winnend behalve vs Haifa wat nog vrij vroeg in het seizoen was, en sowieso geen vergelijkbaar affiche is met vandaag.

4. Marseille thuis vs PAOK: 10 ot. vs Basel: 7 ot. vs Qarabag: 13 ot. 


Dus in bijna alle Conference League wedstrijden van deze teams werd deze line gehaald.

Al helemaal onder de huidige omstandigheden (return met Marseille achter in eigen stadion) zie ik dit opnieuw gebeuren


Bericht gewijzigd door timmothy op do 5 mei 2022, 20:44
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Bingoal special deze Eredivisie ronde, alle uitploegen niet verliezen @150. Hele leuke funbet.

Fair ong @89 volgens Pinnacle DC odds nu.

Is ook zeker te doen als ik wedstrijden zie. Wel goede kans dat ie meteen na de eerste wedstrijd al dood is, want dat is de lastigste namelijk (Fortuna uit vs Twente), maar ja is alsnog dikke value. Twente mist ook Sadilek zie ik en Fortuna speelde laatst gelijk in Utr.

Voor de rest is er geen enkel thuisteam waarvan ik denk, ja die gaan sowieso winnen, of dat zijn enorme favorieten. ajax en psv zijn ook uitteams dus dat scheelt (al spelen ze tegen sterke teams uiteraard).


edit: deze kwam nog vrij dichtbij eigenlijk, enkel Willem II thuiswinst, en nog NEC maar dat was in 90+1. Zonde.

Bericht gewijzigd door timmothy op zo 8 mei 2022, 22:38
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Bingoal Specials

Southampton - Liverpool: Goal voor 30e minuut @1.85 bingoal. ✅

Een goal binnen 30:00 staat bij Betcity op 1.49!

Over odds liggen heel laag voor deze wedstrijd (line is 3.25) maar Bingoal heeft deze odds daar nog niet op aangepast, zo lijkt het.


Southampton is al klaar, Liverpool strijdt nog voor de titel en moet winnen.

Liverpool ziet heeeeel vaak een vroege goal in uitwedstrijden. In 14 van de 18 uitwedstrijden was dit winnend!! Dat is enorm veel. Waarvan de laatste 3 wedstrijden, overigens.


Bij Southampton was dit winnend in 12 van hun 18 thuiswedstrijden. En in 4 van de laatste 5 . Ook heel overtuigend dus.  

Overigens ook bijna altijd tegen de topteams: thuis tegen United, Spurs, City en Chelsea was er een goal binnen min 30, enkel vs Arsenal niet. 


Dus winnend voor Liverpool en Southamption samen in 26 van de 36, wat odds van 1.39 zou betekenen.

In de H2H eerder dit jaar, toen Liverpool thuisspeelde, viel de eerste goal al in minuut 2.


Wel iets lagere stake omdat Salah (waarschijnlijk) niet meedoet, maar aan de andere kant: Van Dijk waarschijnlijk ook niet, dus aanzienlijk grotere kans op een Southampton goal.


Laatste goal in minuut 70 of later @1.85 is ook aantrekkelijk (gezien de overs voor deze pot), maar statistisch gezien wel een stuk minder waarschijnlijk voor Liverpool

Bericht gewijzigd door timmothy op do 19 mei 2022, 09:10
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.