Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Timothy: Timmie's Tippies

Af en toe tips, met meestal uitgebreide redenering erbij.

Vooral speciale markets, zoals Specials bij Toto en Bingoal, player passes bij Bet365, player shots, balbezit, etc.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timmothy
Country flagtimmothy in 4-03-2021 15:29 Leden topics
in 4-03-2021 15:29 Leden topics
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
  • Timmothy (12-02-2022 22:22) Citatie verwijderen

    Nee, bij gebrek aan jouw fantastische tips moet ik toch zelf wat verzinnen hè?


Sorry hoor, ik moedig je alleen maar aan, niet zo zoutig reageren

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.
  • Z3xtr4 (16-02-2022 11:38) Citatie verwijderen

    Sorry hoor, ik moedig je alleen maar aan, niet zo zoutig reageren

Was ook half als grap hoor mijn reactie :D


0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Vandaag verspil ik weer een paar centen op Alle Eredivisie uiteams gelijk of winst @2000. Met Eredivisie 100% boost is de odd @3999.

Kom op ong @1450 uit als faire odds momenteel, met marge erbij stukkie hoger maar nog steeds ruim onder de 2000 dus wat value.


Moet dus beetje mazzel hebben in 8 potjes, en realistisch gezien 7 want ajax is één van de uitteams. Vrij onmogelijk natuurlijk maar eventueel cover bet is niet ondenkbaar, een van de lastigste PSV - Heerenveen is namelijk als laatste.


Grootste uitdaging is Cambuur uit bij feyenoord, normaal gesproken kansloos, maar feyenoord had in de uitwedstrijd ook al moeite met Cambuur, en Cambuur haalde onlangs uit een punt bij AZ.

Verder heb je Heerenveen uit bij PSV, Heerenveen vrij hopeloos momenteel maar paar redenen voor mogelijke stunt: 1. Heerenveen is vaak angstgegner van PSV, eerder dit seizoen verspeelde PSV er ook al punten tegen, 2. psv speelde midweeks tegen Maccabi, 3. psv heeft wat missende spelers achterin.

En als laatste Heracles uit bij AZ, maar AZ is niet altijd betrouwbaar. Onlangs thuis 0-0 tegen Cambuur.


//


PL Bingoal Special, BTS in alle wedstrijden dit weekend @1100.

Vind de odd te mooi. Alle Pinn BTS odds vermenigvuldigt geeft @802, met margin iets onder de @1000, en dat is nog vrij ruim genomen. Dus value. 

En ook wat op alle uitteams gelijk of winnen @5000 al gaat dit nooit gebeuren natuurlijk, maar fair is iets boven de @4000.

Bericht gewijzigd door timmothy op za 19 feb. 2022, 13:47
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Uitstekende spot weer bij Bingoal.

Lille not to score staat op @1.72 bij Pinnacle momenteel.

Bingoal heeft Totaal aantal goalminuten van de uitploeg: Minder dan 32.5 @1.85. 

Je krijgt dus een hogere odd, en Lille mag de eerste 32 minuten zelfs nog scoren.


Chelsea heeft in de CL groepsfase thuis geen enkele goal geïncasseerd. 

In de laatste twee PL wedstrijden hielden ze ook de nul (vs Tottenham en Palace).


Lille scoorde uit dan wel in elke CL groepswedstrijd, maar dit was uiteraard tegen een stuk zwakkere teams dan Chelsea (Salzburg, Sevilla, Wolfsburg).

Afgelopen weekend speelden ze thuis met 0-0 gelijk tegen degradatiekandidaat Metz. Ze scoorden maar 2x in de laatste 4 wedstrijden.


Bericht gewijzigd door timmothy op wo 16 mrt. 2022, 22:29
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Lage stake, maar bij Bingoal: Kwalificeert zich voor volgende ronde: Villarreal @2.7

Bingoal zit hier ruim hoger dan de meeste bookies, dit zitten rond de 2.3-2.5. Pinnacle heeft momenteel 2.4 voor Villarreal kwalificeren.

Villarreal in goede vorm, Juventus niet echt, en het mist voor vanavond o.a. Dybala en Chiellini, ook Bonucci zal waarschijnlijk nog niet starten.

In de groepsfase was Villarreal al over twee wedstrijden de betere vs Atalanta, die momenteel ongeveer gelijk staan met Juve in de Serie A. Enigszins vergelijkbaar dus, zou je kunnen zeggen.


Als je die Bingoal 22% boost voor combi's nog op moet maken, kan je hem eventueel ook combineren met bijv ajax kwalificeert @1.3, daar zit Bingoal ook nog vrij hoog t.o.v de rest van de markt (die hebben ronde de 1.2-1.25). Dan krijg je een odd van @4.06.

Bericht gewijzigd door timmothy op wo 16 mrt. 2022, 22:29
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Klaassen O0.5 schoten @1.61 vs Benfica, bet365.

edit: als ie niet start void natuurlijk


Slechts 1 schot voor Klaassen die niet eens on target hoeft te zijn lijkt me heel mooi. Ook als je ziet hoe laag Klaassen to score in verhouding staat (rond de 3.0)


bet365 biedt ook Klaassen O0.5 shots on target aan voor @2. Dan is deze bet in verhouding een stuk beter, ondanks lagere odd. Als je een O0.5 voor On Target krijgt is de line voor shots sowieso O1.5, normaal gesproken.

Berghuis O0.5 on target is bijv 1.8, en O1.5 shots 1.66.


Misschien pakken bookies de CL stats erbij van de Klaassen van vorig jaar, die destijds vooral verdedigende middenvelder speelde (dat deed hij voordat Alvarez onbetwist werd). Vorig jaar in de CL groepsfase was dat namelijk zo (en alsnog had hij in 3 van de 5 basisplaatsen een schot), maar de Klaassen van nu neemt de positie van Gravenberch over waardoor hij veel dieper staat. Hij is in de praktijk 2de spits die constant de 16 opzoekt.


Dit jaar stond Klaassen slechts in 1 CL wedstijd in de basis en daarin had hij weliswaar geen schot, maar dat was dus omdat hij de geschorste Alvarez verving en als VM speelde.

In de laatste 3 Eredivisiewedstrijden stond Klaassen basis en had hij altijd tenminste een schot, afgelopen weekend tegen Willem II zelfs vier.

In 8 van de 10 basisoptredens in de Eredivisie had hij een schot.


Bookies verwachten ong 14.5 schoten van ajax, dan is tenminste 1 schot voor één van ajax' vijf aanvallend ingestelde spelers erg aantrekkelijk.


Ik pak ook low over 1.5 schoten @3.25 erbij (via 'creëer').

Bericht gewijzigd door timmothy op wo 23 feb. 2022, 18:28
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Aantal funbets voor de Eredivisie dit weekend.


Bingoal Specials bij AZ - feyenoord. Thuisploeg leidt 2-1 en uitploeg wint 2-3 @500. En andersom ook @500, pak ze allebei met dezelfde stake. Staan simpelweg veel te hoog, goede kans dat die nog verlaagd gaan worden naar @125-150, wat vaak de normale odds voor dit soort bets zijn.

Ook wel een wedstrijd waar ik een comeback zie gebeuren, en zie ook wel een open wedstrijd met flink wat goals, al denken de bookies daar wat anders over (overs staan best hoog).


---


Die verhoogde notering voor BTS pak ik ook bij Bingoal: BTS bij AZ - feyenoord @1.95.

Vind dit wel een typische wedstrijd voor BTS, ondanks dat het qua stats misschien wat tegenvalt. De H2H was slechts 1-0 (na goal in blessuretijd), maar nu AZ thuis speelt zie ik ze meer aanvallen, en feyenoord ook. Daarnaast is Aursnes geschorst voor feyenoord.

Pinnacle heeft BTS aan 1.7 staan, meeste andere bookies zitten op 1.6-1.7.


---


Weinig vertrouwen in, maar wel value en leuke funbet, ook leuk om voor een paar centen die 100% boost op te gebruiken voor extra dikke odd.

Bingoal alle thuisteams dit weekend in de Eredivisie (8 wedstrijden) gelijk of winnen @200. Met 100% boost @399.

Als die debiel van een Verschueren geen rood pakt tegen psv had je goed kunnen cashen door te coveren met Utr winst @2.1 vs H'veen.

Fair is @128.7 als ik alle hoogste DC’s vermenigvuldig dus zelfs zonder de boost al ruim value.


Sparta en Eagles moeten thuis stunten tegen respectievelijk psv en Ajax, maar voor de rest is ie heel goed te doen.

En aangezien de maximale capaciteit voor thuispubliek weer is toegestaan, betekent dit een boost voor de thuisteams.


Er zijn ook wel wat redenen te bedenken waarom psv en ajax het lastig krijgen.

  • PSV had thuis al heel veel moeite met Sparta, erg late overwinning (die er ook niet meer leek in te zitten, naar ik me herinner)
  • En ajax kon in de Arena al niet eens winnen van Eagles (0-0), toegegeven, daar zat wel veel pech bij, maar dan nog. GAE kan een goede bus parkeren.
  • Ook speelden beide teams Europees deze week. Vooral ajax zie ik daardoor nu wel wat minder presteren (die hebben een reis naar Portugal achter de rug, en zijn waarschijnlijk vrij diep gegaan). Overigens heeft ajax komende donderdag ook een uitwedstrijd voor de beker tegen AZ. Deze pot tegen GAE kan dus wel eens wat minder prioriteit hebben.


---


Voor vandaag speel ik bij Toto Specials ook Heracles, Groningen en Cambuur winnen met 2-1, 3-1 of 4-1 @150.


Drie vrij forse thuisfavorieten, en zie de uitteams ook wel een goaltje maken, alleen Willem II misschien niet. Maar leuke odd vind ik.


---


Kokcu to score @8 speel ik ook bij bet365, en small ook in combo met v Polen (@11) en Mazraoui (@7.5). Kokcu goed bezig en neemt de penals, v Polen neemt ook de penals.


---


Antony O2.5 shots samen met Mazraoui O0.5 shots @1.9 bij bet365 creëer.

Mazraoui schiet vrijwel altijd (in 16 van 19 tot nu toe), en Antony heeft O2.5 in 11 van de 17.

In de laatste 4 wedstrijden was dit winnend. En in 7 van de laatste 9.

Bovendien krijgt GAE samen met Fortuna de meeste shots tegen in de Eredivisie.

Bericht gewijzigd door timmothy op wo 16 mrt. 2022, 22:30
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Bij Bingoal doe ik lage stake GAE O0.5 @1.72 (meeste andere bookies hebben stuk lager, Pinnacle 1.67 nu bijv) in combo met de verhoogde notering AZ - Ajax BTS @1.9 (is gestegen zelfs)❌, samen @3.18.

Die BTS doe ik ook single (en eventueel live ook GAE O0.5 single als ze gevaarlijk genoeg zijn)


GAE scoort thuis opvallend veel tegen de sterkere teams.

Al 2x tegen ajax afgelopen weekend (verdiend ook), ook al tegen AZ, en eerder dit seizoen ook al tegen PSV.

PSV incasseerde een tegengoal buitenshuis in 8 van de laatste 10, waaronder afgelopen zondag tegen Sparta, waar psv zeer zwak oogde overigens.

psv ook nog altijd zonder Mwene en Ramalho achterin.


Ajax - AZ in de Arena was al BTS, dus dat moet dan ook lukken bij AZ - ajax, vooral als je ziet hoe ajax drie dagen geleden speelde.

AZ scoort daarnaast vrijwel altijd thuis.

ajax krijgt over het algemeen natuurlijk weinig tegengoals, maar afgelopen zondag startte het zonder Timber en Mazraoui en het zag er direct veel kwetsbaarder uit, kregen twee goals om de orentegen een relatief zwak team als GAE.

Mazraoui zal niet spelen tegen AZ, Timber is nog een twijfelgeval.



Toto biedt nu ook Schoten aan (eerst alleen Schoten op doel) en heeft bij AZ - Ajax: Tadic 2 schoten of meer @1.8.

Vrij goede line vind ik, normaal is die line voor Tadic altijd hoger in de Eredivisie als ik me niet vergis.

Tadic haalde deze line in 16 van de 24 Eredivisiewedstrijden, waaronder in de laatste 5 (waaronder uit tegen psv)!

16 uit 24 betekent odds van 1.5. Tuurlijk is AZ uit wel bovengemiddeld qua moeilijkheid, maar nog steeds goede line.

Tadic is ook een speler die altijd 90 min wil (en kan) spelen, dus denk dat hij 'gewoon' 90 min maakt ondanks dat het een bekerwedstrijd is waar je soms roulatie ziet.

Hij neemt de penalties (nog steeds) en de meeste vrije trappen (al helemaal nadat hij er een scoorde tegen Vitesse, zo lijkt me).

Bericht gewijzigd door timmothy op do 3 mrt. 2022, 20:07
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Stones Under 86.5 passes vs Sporting vanavond! @1.83 bet365


Aangezien City zonder Walker (geschorst) en Cancelo (ziek) zit, lijkt Stones net zoals twee weken geleden weer rechtsback te starten.

EDIT: Egan Riley staat RB, Stones dus CV dit keer, niet ideaal maar nog steeds vertrouwen in.

❌ wisselt ie Laporte ipv Stones natuurlijk..

Iedereen dacht dat ie RB zou starten, had gewoon moeten cashen toen opstelling bekend was..

Als rechtsback haal je doorgaans een stuk minder passes dan als CV.


Heenwedstrijd speelde hij dus al rechtsback en had hij slechts 40 passes in 61 minuten (toen werd ie gewisseld), voor 90 minuten zou dat dan ong 60 passes zijn, ruim onder de 87 dus. 


De twee CL wedstrijden daarvoor stond ie 'gewoon' centraal en kwam hij ook niet tot 87. Namelijk 75 vs Leipzig en 41 vs PSG. In zijn 4 CL wedstrijden haalde hij alleen tegen Brugge de O86.5 line (95).

In de PL zat ie in 5 van de 8 basisplaatsen dit seizoen onder de 87 passes, als je de League Cup meetelt dan 6 van de 9.

In die wedstrijd zat ie zelfs na verlenging (120 min dus) slechts op 78! Terwijl het 0-0 was en City dus de hele wedstrijd pushde.

Ook als je het EK van vorig jaar bekijkt, had hij in als basisspeler van Engeland slechts in 1 van de 7 wedstrijden meer dan 86 passes, zelfs in wedstrijden waar Engeland ruim het meeste balbezit had. 


Zijn gemiddelde aantal passes is 67 in de PL (78 als je per 90 min doet), en 63 in de CL (68 per 90 min). Dus daar zit ie al onder de 87.

Het is inderdaad waar dat tegen Sporting veel balbezit verwacht wordt maar niet per se meer dan tegen de gemiddelde tegenstander in de PL, lijkt me.

Bovendien, twee weken geleden had City ook al veel balbezit (63.6%) tegen Sporting, en toen had hij zoals gezegd dus maar 40 passes na 61 minuten. Nu staat de balbezit line maar een klein beetje hoger (66.5%). Dus wat dat betreft zouden zijn passes nauwelijks hoger moeten liggen.

Ook is City al praktisch door dus hoeven ze niet echt meer te pushen.


En, omdat City al door is, is er ook de kans dat ie vroegtijdig gewisseld wordt, net zoals twee weken geleden. Ondanks dat City vandaag dun zit in hun verdedigers.

Dit zag ik op een nieuwssite van Manchester:

''As much as this should be a game to rest Aymeric Laporte and John Stones at the back, they will likely be needed to start with the intention to bring them off for youngsters in the second half once there is no danger of the tie going spectacularly wrong - James McAtee and Liam Delap should be hoping for some minutes. I'd play Laporte alongside Luke Mbete with Stones at right-back and Oleksandr Zinchenko on the left.''


Dus misschien wordt ie weer gewisseld.

Zelfs als ie gewoon CV zou spelen is deze line al aantrekkelijk als je alle stats ziet imo. Nu hij hoogstwaarschijnlijk weer rechtsback speelt al helemaal.

Bericht gewijzigd door timmothy op do 10 mrt. 2022, 11:46
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

straks Kante Under 67.5 passes vs Newcastle @1.83 bet365.

ez


In 13 PL basisplaatsen was dit 10 keer winnend. 

Waaronder in de uitwedstrijd al tegen Newcastle, waar Chelsea 79% (!) balbezit had, deels omdat het 65 minuten lang 0-0 was. Toen had Kante 43 passes in 64 minuten (aangenomen dat hij wel 90 min gespeeld zou hebben, dan zou dat neerkomen op 63 passes).


Dus zelfs met een bizar hoog balbezit percentage haalde hij de line al niet in de eerdere wedstrijd tegen Newcastle. Nu wordt uiteraard weer veel balbezit verwacht maar de line staat op 68.5% bij Betcity, dus ruim lager.

Bedenk ook dat Newcastle sindsdien sterker is geworden vanwege de miljoenenuitgaven in de laatste transferwindow.


In de laatste basisplaats van Kante tegen Burnley had Chelsea 72.6% balbezit maar Kante had slechts 39 passes in 70 min (komt neer op ong 53 passes per 90 min).


Aangezien Chelsea over drie dagen tegen Lille speelt is er ook de kans dat Kante al eerder wordt gewisseld. Dat gebeurt sowieso al erg vaak bij hem: in bijna de helft van zijn PL basisplaatsen werd ie voor min 75 vervangen!

Bericht gewijzigd door timmothy op zo 13 mrt. 2022, 19:52
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.