Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Timothy: Timmie's Tippies

Af en toe tips, met meestal uitgebreide redenering erbij.

Vooral speciale markets, zoals Specials bij Toto en Bingoal, player passes bij Bet365, player shots, balbezit, etc.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timmothy
Country flagtimmothy in 4-03-2021 15:29 Leden topics
in 4-03-2021 15:29 Leden topics
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

 

Wat een drama. Ze hadden er niet echt zin in in de KKD vandaag.


Ook voor de lol wat op een goal in 1ste helft van elke 20:00 wedstrijd @10 bij Toto Competitie Specials (KKD Specials).

En NAC, Graafschap en Excelsior winnen 2-1, 3-1 of 4-1 @90 


Met een normale stake speel ik overigens ook bij William Hill in de eerste helft O0.5 bij Den Bosch - Oss en Jong Ajax - NAC (samen @1.75)

 

En bij Resultaat Specials (Toto) voor alle 10 wedstrijden vandaag:

 3 of meer teams scoren O3.5 goals @3.0  

 

En lagere stakes:

 2 of meer teams scoren O4.5 goals @6 

 6 of meer teams scoren O2.5 goals @2.8 

 11 of meer teams scoren O1.5 goals @2.7 

 

(funbets: 6 of meer teams score O3.5 goals @100 , en 4 teams score O4.5 goals @150 )

Bericht gewijzigd door timmothy op vr 2 apr. 2021, 19:45
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Waar (bij welke site) plaats je deze weddenschappen, zoals de meeste goals?

0 Vind ik leuk's

Bij Toto --> Competitie Specials --> Meeste doelpunten specials



Drama vandaag. Ze hadden er niet echt zin in in de KKD..

En nota bene Dordrecht dat (gedeeld) het meeste scoort, hoe verzin je het.


Het positieve was nog dat Dordrecht en Den Bosch beide wonnen wat goed was geweest voor Jong Utr laatste plek, maar die wonnen zelf ook dus schiet ook niet op.

Bericht gewijzigd door timmothy op vr 2 apr. 2021, 19:53
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Wie scoort de meeste doelpunten in dit Eredivisie weekend: PSV @6.5 (Bij Toto Competitie Specials)

Thuis tegen Heracles.

Is het enige team dat thuis speelt én enorme favoriet is.

 

PSV lijkt de laatste tijd weinig te scoren maar 1. ze creëerden vaak genoeg maar maakten de kansen niet af. 2. ze speelden tegen relatief sterke teams.

Aanvallend zijn ze prima en thuis tegen een zwakker team zoals Heracles kunnen ze er potentieel op los scoren.

Heracles ook een beetje overschat. Laatste 3 wedstrijden mazzel met late goals, anders hadden ze zomaar 12e-13e kunnen staan. In hun één-na laatste uitwedstrijd verloren ze nog met 3-0 tegen RKC, tegen PSV kan het nog erger worden.

 

Ajax is topfavoriet (uit bij Heerenveen), maar Ajax moet 4 dagen later tegen Roma, kunnen dus gaan sparen in de 2de helft, zoals ze dat ook deden in laatste uitwedstrijd tegen PEC (scoorden slechts 2x). Het is sowieso al eeuwen geleden dat Ajax 4+ scoorde buitenshuis. En Heerenveen is echt niet zo slecht. 

 

Toto noemt Utrecht (uit bij ADO) de één-na grootste kanshebber (zelfs boven PSV en Feyenoord!), maar vind dit echt onzin, tuurlijk spelen ze tegen ADO maar ADO laat echt niet goal na goal door, bekijk de resultaten van ADO maar, vooral thuis krijgen ze verrassend weinig tegen. En Utrecht is nou ook geen team die de goals makkelijk aaneen rijgt.

 

Feyenoord thuis tegen Fortuna is een kanshebber, maar zoals bekend heeft Feyenoord een aantal coronagevallen, en ze speelden onlangs 1-1 thuis tegen Emmen, dus ja.. En Fortuna is tegenwoordig ook te degelijk. Feyenoord krijgt ook 1.6 qua odds, dus behoorlijk hoog.

 

Dan heb je nog AZ, uit bij Willem II, maar Willem II is de laatste tijd ook stukken degelijker en in goede vorm.

 

En dan heb je de grootste, realistische concurrenten wel gehad voor deze bet.

Vind ik PSV @6.5 zeker de moeite waard.

 

 


Om kort samen te vatten: Goede odd. PSV aanvallend sterk, spelen thuis tegen een relatief zwak team. Ajax kan gaan sparen met het oog op Roma, en Heerenveen is niet waardeloos. Feyenoord is te matig, gehavend, en Fortuna te degelijk. 

Bericht gewijzigd door timmothy op ma 12 apr. 2021, 11:51
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Idioten van ADO krijgen er 4 tegen thuis tegen Utr (waardoor deze bet verliest), maar de week daarop houden ze de 0 uit tegen Vitesse...

Bericht gewijzigd door timmothy op za 10 apr. 2021, 14:21
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Vandaag speel ik enkel voor de fun Heracles, AZ en Twente winnen met 2-1, 3-1 of 4-1 @150 bij Toto.

Bericht gewijzigd door timmothy op ma 12 apr. 2021, 11:51
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Ik speel vanavond de Unibet Odds Boost 'Over 2.5 goals scored by both teams combined --> Manchester City & Real Madrid' @1.75 . Dus 3 goals samen voor die twee teams.


Hoe verzin je het, 0-0 bij Liverpool - Real.. Beide moesten alle kansen missen vandaag. Benzema paal, Vinicius 1-op-1 mis. En City dat op het einde nog een 3 tegen 1 verprutst voor die 3de goal..




De individuele lines staan op O2 (City) en ong O1.25 (Real), samen dus O3.25. Waardoor O2.5 dus een uitstekende line is om te spelen.


Weliswaar is de odd 'slechts' 1.75, maar nog steeds heel erg speelbaar. In het slechtste geval kan je ter compensatie van de lagere odd de lines wat terugschroeven naar 1.75 en 1, maar alsnog krijg je dan O2.75, waardoor je met O2.5 een value line pakt.


Je zou kunnen zeggen dat de bookies te hoog zitten met de lines voor één of beide teams (City heb ik bijv. geen 100% vertrouwen in), maar zelfs áls dat zo is zitten de bookies er op dit CL niveau doorgaans niet héél ver naast.


Ik hoop niet dat we weer zo'n under avond zien zoals gisteren, maar dat risico neem ik. Real zie ik sowieso wel minimaal 1x scoren, goede vorm en Liverpool achterin gehavend, en ze moeten komen. En City wordt ook geacht op zijn minst dat uitgoaltje te scoren, en dikke kans dat tenminste één van de twee teams er nog een tweede bijmaakt en dan win je hem al.


Bijkomend voordeel is ook dat je niet per se beide teams moet coveren; als één team het al één goal boven verwachting doet (bijv City 3 goals ipv 2), win je al en maakt het niks meer uit wat het andere team doet.

Bericht gewijzigd door timmothy op vr 16 apr. 2021, 15:23
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Dordrecht laatste plek in KKD @5.0 bij Unibet outrights.

 

Staat te hoog. Den Bosch 4 punten achter nu op Dordrecht maar vanavond spelen ze tegen elkaar en Den Bosch is daar (volgens de odds) verrassend genoeg de dikke favoriet, en gezien het schema moet de Bosch er sowieso nog overheen kunnen de laatste weken.



Vanavond dus Dordrecht - Den Bosch, en het valt op hoe zwaar Den Bosch de favoriet is, zelfs terwijl ze uitspelen. Ze krijgen ~ @1.94 voor winst momenteel. Zegt wel iets over hoe de bookies deze teams inschatten. Mocht Den Bosch dus winnen is het verschil nog maar 1 punt.


En dan krijg je de grootste reden: Dordrecht heeft nog een veel zwaarder resterend schema.

De laatste 3 wedstrijden van Dordrecht zijn tegen de nummer 1, 6 en 9 (Excelsior uit, Cambuur thuis, NEC uit).

Terwijl er juist kansen liggen voor Den Bosch in de slotfase van het seizoen (Eindhoven uit, Telstar thuis, MVV uit). Die drie teams staan allemaal 12e of lager.


@5.0 dus zeker de moeite waard wat mij betreft.

Als Dordrecht vanavond wint is ie wel verloren, gelijkspel is min of meer neutraal, en bij winst Den Bosch zie ik hem winnen gezien de resterende schema's.

En de odds vanavond neigen veruit het meest naar Den Bosch winst.

Bericht gewijzigd door timmothy op vr 16 apr. 2021, 15:40
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Doelsaldo van Dordrecht is ook nog eens slechter dan die van Den Bosch

0 Vind ik leuk's


Idd Jacco. Ziet er nu heel goed uit, die Dordrecht laatste plek @5. Helaas niet heel veel op gezet maar goed.


Vandaag doe ik PSV, Sparta en Heerenveen winnen met 2-1, 3-1 of 4-1 @100.

Dus de Eredivisie thuisteams vandaag. Zijn alledrie behoorlijke favorieten, en nu er weer publiek is, is het thuisvoordeel ook weer wat groter.


Speel ook funbet O4.5 in alledrie de wedstrijden @150. Zie ik niet gebeuren maar staat me toch wat hoog. Als je alle hoogste individuele O4.5 odds vermenigvuldigt krijg je namelijk rond de @115. Dus @150 staat te hoog.


En klein beetje ook op goal in 1ste helft van alledrie de wedstrijden @2.5, staat ook beetje te hoog.

Ughhh PSV - Gro was ik ook al het meest bang voor, Groningen dat de bus natuurlijk ging parkeren maarja pre-match stats zagen er desondanks goed uit.

Bericht gewijzigd door timmothy op zo 25 apr. 2021, 10:09
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.