Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Timothy: Timmie's Tippies

Af en toe tips, met meestal uitgebreide redenering erbij.

Vooral speciale markets, zoals Specials bij Toto en Bingoal, player passes bij Bet365, player shots, balbezit, etc.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timmothy
Country flagtimmothy in 4-03-2021 15:29 Leden topics
in 4-03-2021 15:29 Leden topics
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Vandaag speel ik voor de lol Klaassen en Berghuis scoren beide in beide helften @350 bij Multi Match Hollandse Helden. Behoorlijk kansloos natuurlijk maar voor de odd wel lachen. Verder zie ik niet heel veel leuks.

Bericht gewijzigd door timmothy op zo 14 mrt. 2021, 18:17
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Unibet Eredivisie Outrights --> Best finishing position excluding play-offs: FC Twente - Heracles Almelo --> FC Twente @1.8


Het lijkt me heel waarschijnlijk dat Twente hoger eindigt.

- Twente staat een punt hoger

- Twente heeft een (veel) beter doelsaldo

- Twente is het thuisteam in de resterende wedstrijd tussen deze twee teams

- Twente heeft een (aanzienlijk) makkelijker programma

- Twente is sowieso het sterkere team met meer kwaliteit in mijn ogen


Deze odd zou eerder 1.4-1.5 moeten zijn vind ik.

Als je ook kijkt naar de quoteringen van toekomstige Eredivisie wedstrijden zie je ook al dat Twente over het algemeen veel hoger wordt ingeschat.

Unibet zelf heeft nota bene bij 'Winner without Ajax' Twente op @151 staan, en Heracles op @501.



Een tegenargument kan zijn dat Twente zogenaamd in een slechte periode zit, ze wonnen immers de laatste 4 wedstrijden niet. Maar bedenk dat 2 van die 4 tegenstanders AZ en Feyenoord waren. En Twente's thuisbalans is slecht maar het zat ze vaak ook niet mee: bijv tegen VVV en Heerenveen had Twente veel meer moeten krijgen dan slechts 1 puntje in totaal, en zelfs laatst tegen Feyenoord had Twente eigenlijk kunnen/moeten winnen.


En dan heb je Heracles wat zogenaamd in goede vorm is omdat ze de laatste twee wedstrijden wonnen, maar 1) dat was tegen zwakke teams, en 2) het waren ook nog eens moeizame last minute wins, zelfs tegen nota bene ADO dreigde puntverlies.



Als je kijkt naar het schema, heeft Twente nog maar één echt topteam op het programma: Vitesse. En eigenlijk is dat niet eens een topteam, maar meer een hoge subtopper. Ook nog thuis overigens, terwijl Twente er uit al van won. Verder moet Twente alleen nog maar tegen teams die onder hen staan, behalve Utr (die staan 1 puntje boven Twente dus vrijwel gelijk). Realistisch gezien kan Twente tegen ieder team nog punten behalen lijkt me.


Heracles daarentegen moet nog tegen AZ, PSV én Feyenoord! AZ en PSV beiden uit dus dat zijn al vrijwel zeker 0 punten. En het moet dus ook nog naar Twente zelf. Thuis heeft Heracles nog wel drie relatief makkelijke tegenstanders, maar uit zie ik ze heel weinig punten meer behalen, in tegenstelling tot Twente.


En vooral het slot van de Eredivisie is zeer in het voordeel van Twente: Twente's laatste 3 wedstrijden zijn Heracles (t), RKC (u), en ADO (t). Heracles' laatste 3 wedstrijden zijn Twente (u), Feyenoord (t) en AZ (u).

Als Twente de stand tot die tijd een beetje in balans kan houden, kan het bijna niet anders dan dat Twente boven Heracles eindigt.


Bericht gewijzigd door timmothy op ma 15 mrt. 2021, 14:06
3 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Vanavond wat op Mané en Griezmann scoren van buiten de 16 @500 . Vrijwel kansloos natuurlijk maar wel leuk. Mané staat ong rond de @30 bij paar bookies die ik vond, Griezmann ong @10. Dus @500 wel een poging waard.

Ook Mane en Messi scoren en winnen beide met 2-0 @300 (bij Unibet is dit bijv @204)


Frenkie de Jong 2x scoren en Wijnaldum header @1700 bij Betfair (Frenkie 2x @50 en Wijnaldum header @34).


En dan voor de lol ook maar erbij: Frenkie 2x scoren en Wijnaldum anytime @400 bij Betfair.

En de jackpot Frenkie 2x scoren en Wijnaldum 2x scoren @5000 bij Betfair (Wijnaldum 2x staat op @100)



En voor de drie KKD wedstrijden vanavond bij Toto, overal een goal voor rust @2.0 , staat iets te hoog, zie ze ook overal wel vallen. Ook heel klein beetje op alles O3.5 @10

En als laatste een klein beetje op Jong Ajax, Jong Utrecht & NEC winnen met 2-1, 3-1 of 4-1 @200

Bericht gewijzigd door timmothy op ma 15 mrt. 2021, 21:51
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Vandaag doe ik een redelijke stake op de Unibet odds boost O5.5 goals in both matches combined: Real - Atalanta & City - Gladbach @1.9. Dus minimaal 6 goals in de twee CL wedstrijden vanavond.


Edit: leek er even op dat City ging naaien door totale droogte vanaf 18', maar gelukkig nog twee late goaltjes in de andere wedstrijd (mocht ook wel gezien de kansen).


Deze line is gewoon te laag. Als je kijkt naar de invividuele goallines van beide wedstrijden, liggen die op ong O3.25 bij City, en O3 bij Real. Samen dus O6.25. Dus de bookmakers verwachten gemiddeld 6.25 goals vanavond in beide wedstrijden.

Maar Unibet biedt hier O5.5 aan wat dus aantrekkelijk is.


En daar komt nog bij dat doorgaans bij dit soort aanbiedingen voor total goals in meerdere wedstrijden (dus niet individueel), de line juist nog iets hoger wordt gelegd vanwege het risico van 'outliers' (dus dat één wedstrijd ontploft qua goals, en dat je dan nauwelijks goals nodig hebt van de andere wedstrijd, uiteraard kan dit ook andersom werken (in geval van een 0-0 wedstrijd) maar over het algemeen wordt het eerstgenoemde zwaarder meegewogen).


En ter vergelijking: Betfair bijvoorbeeld heeft O6.5 goals @2.1 voor de twee wedstrijden vanavond. Dan is dit aanbod van Unibet een stuk beter, uiteraard een wat lagere odd maar het verschil van 6.5 naar 5.5 is groot.


En dan over de wedstrijden zelf. De uitslagen van de heenwedstrijden bieden natuurlijk niet veel perspectief (beide eindigden in Unders), maar dit hoeft niets te zeggen, return wedstrijden kunnen totaal anders zijn, normaal vallen daar ook meer goals omdat teams echt alles of niets gaan spelen. Gladbach en Atalanta moeten nu risico nemen en Real en City kunnen dat hard afstraffen.

In de heenwedstrijd in Italië moest Atalanta ook de bus parkeren vanwege een vroege rode kaart, dat verklaart die Under ook. Dat zal nu niet het geval zijn, potentieel een wedstrijd met veel goals want Atalanta is behoorlijk aanvallend.

En enkel City zou al 4 goals kunnen maken als ze er een beetje zin in hebben.

Bericht gewijzigd door timmothy op di 16 mrt. 2021, 22:17
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Verder speel ik ook wat (wel een veel lagere stake) op de Champions League Enhanced Special van William Hill, namelijk alle 4 CL teams vanavond scoren @3.75 kut Gladbach. Dus BTS in beide wedstrijden (Real - Atalanta en City - Gladbach).

Zelfs als je de állerbeste BTS odds op de markt pakt volgens oddsportal, krijg je 3.44 samen. En als je de beste odds van realistische/grote bookies pakt krijg je 3.17.

3.75 is dus een stuk hoger en prima value.


Zelfde verhaal voor de twee CL wedstrijden van morgen: alle 4 CL teams morgen scoren @4.0 kut Atleti maarja die was wel te verwachten.

Met de hoogste individuele BTS odds op de markt krijg je gecombineerd 3.46 dus 4.0 is degelijke value. Ondanks dat ik het op zich niet heel makkelijk zie gebeuren.

Bericht gewijzigd door timmothy op wo 17 mrt. 2021, 22:18
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Voor vanavond speel ik weer de Unibet Odds Boost: O5.5 in beide CL wedstrijden vanavond @2.0 . Alleen wel stuk lagere stake dan gisteren, want veel minder value.

 

De individuele lines zijn ong O3.75 bij Bayern en O2 bij Chelsea, dus samen O5.75.

Dus O5.5 voor 2.0 is best oké. Zou rond de 1.7 moeten zijn imo.

 

Betfair heeft ter vergelijking O6.5 goals voor 2.3. Dan is O5.5 goals voor 2.0 veel beter.

 

Twee goals bij Chelsea Atleti en vier bij Bayern lijkt me realistisch.

Tuurlijk kan Chelsea Atletico weer een under worden, maar return legs kunnen totaal onvoorspelbaar zijn omdat teams toch meer risico moeten gaan nemen, kunnen zomaar veel meer goals dan verwacht vallen.

En zelfs al valt er daar vrijwel niks, bij Bayern Lazio zouden er zo al 4-5 kunnen vallen. Je zag gisteren City dat na een vroege voorsprong het wel best vond, maar Bayern lijkt me meer een team die er dan nog wel even voor willen gaan en een dikke score willen neerzetten. Kan echt cruciaal zijn denk ik. Bayern moet komend weekend ook thuis tegen Stuttgart, nou niet echt een wedstrijd waar je voor hoeft te sparen.



En ik neem ook die andere Odds Boost erbij bij: Bayern en Chelsea scoren samen O3.5 goals vanavond @2.0 laatste min mazzeltje, maar mocht ook wel

Vind dit een prima aanbieding. Betfair heeft Bayern en Chelsea score O4.5 goals @2.4, dus dit is veel beter.


Bayern alleen kan er al zo 4 maken en dan win je hem al, ongeacht wat Chelsea doet. Uit maakte Bayern er al 4, waarom thuis niet? Tuurlijk, je kan hetzelfde verhaal krijgen als City gisteren, dat ze het zakelijk uitspelen en niet meer willen, maar zoals ik hierboven zei denk ik dat Bayern wel eerder geneigd is om er nog voor te gaan. 

En Chelsea zou er tenminste wel eentje moeten maken lijkt me, en kan ook best 2 als Atletico alles of niets gaat spelen.


En funbet: Gnabry en Werner scoren van buiten 16 @300.

En heb dus ook nog de BTS in beide wedstrijden staan, die ik gisteren al plaatste


 

Bericht gewijzigd door timmothy op wo 17 mrt. 2021, 22:21
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Edit: wordt niks vanavond laat maar


William Hill europa league Enhanced Specials: alle 19:00 wedstrijden O1.5 @2.75weer op 1 goaltje verloren pfff is wel wat value, fair is 2.47. 

En exact hetzelfde voor de 21:00 wedstrijden O1.5 @2.87 weer op 1 goaltje facking Milan, daar is fair 2.62. 

Vorige week was elke wedstrijd ook al O1.5 trouwens. In returns moet dat ook lukken lijkt me.

Maar wel low allebei.

 

Bij Toto Competitie Specials zet ik mini stakes op Villarreal, United en Ajax winnen 2-1, 3-1, 4-1 @150, en Arsenal, Roma en Tottenham winnen 2-1, 3-1, 4-1 @150,

 

En voor alle EL wedstrijden samen (bij Resultaat Specials) speel ik

tenminste 2 teams scoren O3.5 goals @2.5

En lagere stakes op

tenminste 4 teams scoren O2.5 goals @2.25

tenminste 8 teams scoren O1.5 goals @2.4

Edit: wat een ramp, bizar weinig goals.. had sowieso in return legs wel wat uitschieters verwacht..

 

En als funbet 5 of meer teams scoren O3.5 goals @200

 

Bericht gewijzigd door timmothy op do 18 mrt. 2021, 22:58
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Funbet bij Young Boys - Ajax

Rensch 2x scoren @500 (Betfair), natuurlijk vrij onmogelijk maar voor @500 zet ik er wat centen op.

Voor een rechtsback is Rensch verrassend vaak in de 16 te vinden. Gaat heel vaak diep achter de verdediging, en dan niet over de vleugel, maar gewoon recht door de as.

Rensch kwam laatste tijd al een paar keer bijna 1 op 1 te staan door die loopacties, was tegen Lille al zo, en ook tegen Young Boys dook ie een paar keer gevaarlijk op.

Uit een interview met Rensch onlangs: ‘’.. dat je in de jeugd als rechtsbuiten begon, dat is nog steeds te zien aan je spel hè, het is echt waanzinnig hoe vaak jij in die 16 terechtkomt.


Met de ruimte die Young Boys moet achterlaten is dit niet totaal onmogelijk denk ik. 


Anytime goal skip ik (staat @14), 2+ goals staat in verhouding hoger. 

Ik verspil voor de lol overigens ook een paar centen op Gravenberch hattrick @761 bij William Hill.

Bericht gewijzigd door timmothy op do 18 mrt. 2021, 22:10
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

(small stake) Toto Competitie Specials: Meeste goals in KKD vanavond --> Almere City @4.8 

 

Mocht Almere gedeeld 1st eindigen trouwens, dan win je alsnog alleen is je winstbedrag lager (wordt gedeeld door aantal winnende teams)

 

Thuis tegen de nummer laatst Den Bosch.

Met uitzondering van Cambuur is Almere het meest scorende team in de hele KKD.

En Cambuur doet niet mee voor deze bet want die spelen maandag pas, deze bet gaat enkel over vrijdag.

 

Dus @4.9 voor het meest scorende team van allemaal, én thuisspelend tegen de nummer laatst, lijkt me wel de moeite waard.

Moet gezegd worden dat Almere wat spelers mist, en Den Bosch het weer een beetje beter doet, maar toch.

 

Almere scoorde 7 goals in laatste twee wedstrijden, waaronder 4 in de laatste thuiswedstrijd.

Den Bosch incasseert buitenshuis erg veel goals. In 9 van de 14 uitwedstrijden kregen ze minstens 3 goals tegen, en in bijna de helft kregen ze er minstens 4 tegen! Waaronder 3 keer in de laatste 5 uitwedstrijden.

 

Concurrent voor deze bet is GAE @4.8 thuis vs Dordrecht, maar Go Ahead scoort véél minder makkelijk dan Almere. Ik bekijk nu de thuisbalans van Go Ahead en ik zie dat ze thuis nog NOOIT 4 of meer keer hebben gescoord dit seizoen. En slechts 3x scoorden ze 3 goals. Enorm dramatisch.

Overigens krijgt Dordrecht de goals ook niet zo makkelijk meer tegen buitenshuis, dat was vooral aan het begin van het seizoen.

 

De andere concurrent is De Graafschap @6.75 thuis tegen Excelsior, maar Excelsior is geen degradatiekandidaat zoals Dordrecht en den Bosch. Zal niet zo makkelijk moeten gaan voor de Graafschap. 

En overigens scoren zij er thuis ook niet op los. Nauwelijks 3+ goals thuis, en de laatste drie wedstrijden scoorden ze telkens exact 1 goal thuis.

 

Verder zijn er weinig realistische concurrenten voor deze bet, wedstrijden liggen over het algemeen te dicht bij elkaar. Heel misschien kan een Jong team (Ajax of PSV) nog roet in het eten gooien maar niet heel waarschijnlijk.

 

Normaal gesproken zal het om de 3 favorieten gaan, en als je dan bovenstaande argumenten is Almere erg waarschijnlijk.

Bericht gewijzigd door timmothy op di 23 mrt. 2021, 12:58
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Heel small Toto Competitie Specials: meeste goals in Eredivisie dit weekend --> Feyenoord @6.5.

 Wat een ramp Feyenoord. Maar goed, Ajax had het toch gewonnen.

Thuis tegen Emmen.

Natuurlijk is Ajax de topfavoriet (staan @2.0 vs ADO thuis), maar ALS Ajax het niet wordt, dan is Feyenoord de topfavoriet voor nummer twee. Waardoor ik @6.5 het wel waard vind om te spelen.

Bedenk ook dat als Ajax en Feyenoord GELIJK eindigen qua gescoorde goals, dan win je alsnog, maar de winst wordt dan gehalveerd.

 

Twee grote redenen verder, de eerste dat ADO verdedigend gezien in ieder geval geen totale ramp is, zijn nog redelijk stabiel. In ieder geval een stuk meer dan eerder in het seizoen.

Die zouden de bus wel eens beter en langer kunnen parkeren dan Emmen. Emmen zie ik aanvallender spelen.

En Ajax scoort thuis de laatste tijd niet eens zo belachelijk vaak, de laatste keer dat ze 5+ scoorden was ruim voor de winterstop.

Ajax komt ook terug van een trip naar Zwitserland, maar goed daar hebben ze nauwelijks energie hoeven te verspillen.

 

De tweede reden is dat Feyenoord scorend goed bezig is: in hun laatste twee thuiswedstrijden respectievelijk 5 en 6 goals, vs Willem II en VVV. Zo’n aantal zou tegen de nummer laatst ook moeten kunnen lijkt me.

 

 

Verder heb je nog Vitesse (thuis tegen Willem II) die eventueel een bedreiging zouden kunnen vormen voor Ajax en Feyenoord, maar zie dat niet snel gebeuren, sowieso scoort Vitesse thuis helemaal niet zo makkelijk, hadden maar 1x in het hele seizoen 4 of meer goals, en daarnaast is Willem II in degelijke vorm.


Overige Eredivisie wedstrijden zijn teveel aan elkaar gewaagd om realistisch 4+ goals te verwachten. Maar blijft Eredivisie natuurlijk.

Bericht gewijzigd door timmothy op di 23 mrt. 2021, 12:58
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.