Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Timothy: Timmie's Tippies

Af en toe tips, met meestal uitgebreide redenering erbij.

Vooral speciale markets, zoals Specials bij Toto en Bingoal, player passes bij Bet365, player shots, balbezit, etc.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timmothy
Country flagtimmothy in 4-03-2021 15:29 Leden topics
in 4-03-2021 15:29 Leden topics
144 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Verder vanavond voor de KKD wedstrijden, bij Toto:

Mini stake NEC, Go Ahead en Jong PSV winnen 2-1, 3-1 of 4-1 @125 

 

Resultaat Specials:

11 of meer teams scoren O1.5 goals @4.25 

6 of meer teams scoren O2.5 @3.2 

3 of meer teams scoren O3.5 @3.0 (hoogste stake) 

2 of meer teams scoren O4.5 @5.0 


De onderste drie allemaal precies 1 team te weinig..


(Funbets: 4 of meer teams scoren O4.5 @150 , en 6 of meer teams score O3.5 @70 )


In de KKD is dit te doen, ook als ik geschiedenis terugkijk van hoe vaak 3+, 4+ en 5+ goals vallen in speelrondes etc. En ook gezien de match-ups vanavond, Almere en Eagles bijv kunnen dikke scores neerzetten.

 

Bericht gewijzigd door timmothy op di 23 mrt. 2021, 12:59
0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Leuk topic om te volgen!

GAE heeft er trouwens al 3 gemaakt inmiddels.

0 Vind ik leuk's

Ja dit weekend lukte er niks. Maar gelukkig ging het met de outrights wel beter, zoals AZ eindigt boven PSV, en ADO eindigt bij onderste twee (te bedenken dat je bij Toto een paar weken terug nog 2.65 daarvoor kreeg..)

1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Ik had paar weken terug al AZ voor PSV gepost @4.3, maar misschien nog wat handige info daarover.

Unibet biedt nu die nu aan met PSV @1.8, en AZ @1.9. Maar Toto biedt hem nog steeds aan met PSV @1.45, en AZ @2.56.

Behoorlijk verschil dus, slaat nergens op wat Toto doet, ze hebben immers 'winnaar zonder Ajax' AZ @1.94 staan (wat dus ook inhoudt dat ze boven PSV moeten eindigen), dat is wel de juiste odd, die @2.56 niet.


Het is overigens ook een surebet van 5.68%, als je PSV pakt bij Unibet (@1.8) en AZ bij Toto (@2.56)

0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

En ik had ook al Twente voor Heracles gepost @1.8, maar die is na afgelopen weekend nog aantrekkelijker geworden imo, terwijl de odd bij Toto gelijk is gebleven. Bij Unibet gezakt naar 1.65 maar Toto heeft hem nog @1.8.

Twente had in theorie een 'lastige' wedstrijd, Heracles juist een 'makkelijke', maar Heracles is niet uitgelopen (beide speelden gelijk). Overigens had Twente zelfs nog heel veel pech dat het niet won (had veruit de beste kansen), en Heracles juist mazzel dat het überhaupt nog een punt pakte.


Nu is Twente's programma in verhouding dus nóg makkelijker dan het al was, maar de odd is hetzelfde gebleven.


0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Jong Utrecht eindigt onderaan in KKD @15 bij Unibet vind ik een poging waard.

 

Momenteel nog een voorsprong van 8 punten op nummer laatst Den Bosch maar gezien de vorm en vooral het resterende schema is dit nog best te overbruggen, en ook de kleinere achterstand op Dordrecht en Jong AZ.

Ik schat Utrecht misschien wel als het zwakste team momenteel in de hele KKD. De nummer laatst Den Bosch versloeg Utr onlangs nog met 3-0, dus ga maar na.

 

Ze hebben veruit de slechtste vorm, verliezen vrijwel alles de laatste tijd (ze verloren 10 van de laatste 11), terwijl concurrenten Den Bosch en Dordrecht het juist weer wat beter doen. Hadden eergisteren ook beide positieve resultaten. 

In de afgelopen 3e periode eindigde Utr als één na laatste (enkel Eindhoven was slechter), Den Bosch en Dordrecht deden het een stuk beter, als je die lijn van de 3e periode door zou trekken tot het eind van het seizoen dan kan het onderin nog spannend worden.

 

 

Maar vorm/kwaliteit is niet de hoofdreden. Dat is het resterende programma. Jong Utrecht heeft nog een heel zwaar programma, veel zwaarder dan Den Bosch en Dordrecht. Nog vier thuiswedstrijden tegen de nummer 2, 4, 5 en 7 (Graafschap, Almere, Eagles, Volendam). En al hun uitwedstrijden zijn ook nog enkel tegen teams die boven hen staan, waaronder nog nummer 3 NAC. Ze krijgen dus geen één ‘makkelijk’ team meer uit de onderste 3, en ze krijgen nog bijna de gehele top7.


Den Bosch en Dordrecht hebben een aanzienlijk makkelijker programma, vooral de nummer laatst Den Bosch.

 

Overigens, Utrecht speelt vrijwel nooit gelijk, het is óf winnen, óf verliezen. Maar hun overwinningen waren doorgaans tegen de zwakkere teams , maar het punt is dus dat Utrecht niet echt meer zwakke teams tegenkomt. Kan dus zomaar zo zijn dat ze helemaal niks meer winnen en vrijwel alles verliezen.

 

Tenslotte, Jong Utrecht topscorer en belangrijke schakel Hilterman kan wel eens vaker aan de selectie van het eerste worden toegevoegd (ze hebben best wat blessures daar voorin), de laatste twee wedstrijden was ie al grotendeels absent voor Jong.

 

 

 

Dus om samen te vatten: Utrecht verliest nu al vrijwel alles (10 verloren in laatste 11) en gezien hun zware schema is er geen reden om aan te nemen dat dit zal veranderen.

Dordrecht en Den Bosch doen het weer beter en gezien hun schema kunnen ze best wel eens genoeg punten sprokkelen om Utrecht voorbij te gaan.

Bericht gewijzigd door timmothy op wo 31 mrt. 2021, 13:42
2 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Heb je voor vandaag nog tips voor de KKD? Welk team scoort de meeste doelpunten bijvoorbeeld, denk jij?

0 Vind ik leuk's

Ja heb wel wat, post het nu. Maar wel allemaal low.

0 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Heel small op (bij Toto Competitie Specials) Excelsior scoort de meeste goals vanavond van alle KKD teams vandaag @8.0 . Spelen thuis tegen Jong PSV.

En ik neem ook Go Ahead Eagles @20 erbij . Thuis tegen Roda.


Drama. Gewoon allebei 0-0. Lol. Maar wel gelijk over de Graafschap... Vraag me af wat de odd voor Dordrecht was hiervoor.

 

Overigens, als twee of meer teams gedeeld het meeste scoren, dan win je alsnog maar wordt je winst gedeeld door het aantal winnaars. Dus je kan zelfs beide bets (deels) winnen.

 

 

De absolute topfavoriet is de Graafschap @3.4 thuis tegen Dordrecht, maar het probleem met de Graafschap is dat ze thuis (en uit ook trouwens) simpelweg nooit een dikke score neerzetten dit seizoen. Ook niet tegen de zwakkere teams, zoals Dordrecht.

Kijk hun resultaten maar terug. Hun laatste pakweg 7 wedstrijden scoren ze sowieso héél weinig.

De laatste 4 thuiswedstrijden scoorden ze NOOIT meer dan 1x. En die wedstrijden waren zelfs voornamelijk tegen lagere teams (Jong AZ, Eindhoven en MVV).

 

Excelsior heeft af en toe wél dikke klappers thuis. En Jong PSV incasseert ze ook regelmatig. 

 

En afgezien van de Graafschap, is Excelsior is samen met NAC het ENIGE team in de hele speelronde die odds onder de 2.0 krijgen. M.a.w. de krachtsverschillen in de overige wedstrijden liggen dicht bij elkaar, te dicht om realistisch gezien 4+ goals van één team te verwachten (al blijft het KKD uiteraard).

 

Ook is het een voordeel als je thuis speelt voor dit soort bets in mijn ogen, thuis zie je veel sneller monsterscores dan uit (ondanks dat het thuisvoordeel tegenwoordig beperkt is).

 

Excelsior @8 vind ik wel wat value. Als het niet de Graafschap wordt maakt Excelsior een redelijke kans denk ik.

 

Een overzicht van de overige concurrenten: 

NAC moet uit naar Jong Ajax, Ajax incasseert makkelijk maar statistisch gezien is het heel onwaarschijnlijk dat het 4+ goals worden daar.

Nummer 1 Cambuur speelt uit tegen Volendam, maar Volendam is normaal gesproken een te sterke tegenstander, en Cambuur scoort uit überhaupt de laatste tijd niet bijzonder veel.

Telstar thuis tegen Jong Utrecht, ik sluit niet uit dat Telstar daar flink scoort maar statistisch gezien is het ook onwaarschijnlijk.

Almere thuis tegen NEC, maar Almere is daar überhaupt nog maar net de favoriet.

 

De reden dat ik Go Ahead @20 pak, ondanks dat Roda een aardige tegenstander is, is omdat

1. de wedstrijden van Roda de laatste tijd enorm doelpuntrijk zijn, kregen ook veel goals tegen in de laatste uitwedstrijden 

2. Go Ahead thuis speelt

3. Go Ahead makkelijk scoort momenteel, 8 goals in de laatste 2 wedstrijden, dit was wel tegen de onderste twee, maar toch. 

4. Go Ahead in de uitwedstrijd tegen Roda al 3x scoorde, nog meer goals thuis zou mogelijk moeten zijn


Ik zie daar potentieel wel een 5-2 bijvoorbeeld.

Bericht gewijzigd door timmothy op vr 2 apr. 2021, 19:45
1 Vind ik leuk's
Kaas is lekker

Het blijft altijd een gok, maar het is wel met goede argumenten.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.