Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Jeroenunibet81

Om de VW-tijdlijn niet vol te spammen en het geheel wat overzichtelijk te houden, heb ik besloten om mijn eigen topic te openen. Hieronder volgt mijn eerste tip:



Atletico FC - Boca Juniors: Boca Juniors EH +1 @2.35 (Guts, low)

Volgende week gaat een nieuw seizoen in de Colombiaanse Primera van start. Het is in zo'n eerste wedstrijd natuurlijk altijd aftasten, maar de odds kloppen in mijn ogen totaal niet. Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. Daarnaast werd Boca Juniors in de voorgaande twee onderlinge wedstrijden telkens als favoriet gezien (zie hier en hier). Ik wil daarom wel een klein gokje wagen op de 'bezoekers.'

11 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 22-01-2020 02:20 Leden topics
in 22-01-2020 02:20 Leden topics
260 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Top Jeroen al die analyses van het zuid Amerikaanse voetbal, echt gewaardeerd dank je

2 Vind ik leuk's

Brazilie - Bolivia: AH -3 @2.65 (Unibet, low)


Zoals je weet behoort Bolivia tot een van de allerslechtste voetballanden ter wereld. Brazilië-uit belooft dus sowieso een harde kluif te worden. Dit gaat echter alleen maar zwaarder worden, nadat bondscoach Cesar Farias heeft besloten om zijn vier beste spelers thuis te laten en te sparen voor Argentinië-thuis in La Paz. Martins (Cruzeiro), Cespedes (Servette), Cuellar (SPAL) en Chumacero (Puebla) laten dus verstek gaan in Sao Paulo. Een gigantisch pak slaag is dus zeer goed mogelijk.


https://www.ole.com.ar/futbol-internacional/eliminatorias/bolivia-reserva-jugadores-argentina_0_-CuGYZjt7.html

3 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Colombia - Venezuela: Colombia AH -1 @1.80 (SBObet, low)


Ook deze odd wil ik niet laten lopen. Bij de Colombianen is James Rodriguez weer helemaal de oude, terwijl Venezuela het zonder haar beste spelers moet stellen. Salomon Rondon zit vast in China, terwijl ook Fernando Aristiguieta en Junior Moreno verstek zullen laten gaan.


https://www.archyde.com/colombia-denied-entry-to-venezuelan-fernando-aristiguieta/

5 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Mooie tips Jeroen en goed onderbouwd! Ik neem ze ook mee

2 Vind ik leuk's

Real Valladolid - Athletic Bilbao: Real Valladolid AH +0 @1.92 (Royal Panda, medium)


Real Valladolid en Athletic Bilbao staan vanavond vriendschappelijk tegenover elkaar. De thuisclub zal grotendeels met haar gebruikelijke elftal aantreden, maar de bezoekers komen met voornamelijk reserves opdraven.


https://twitter.com/realvalladolid/status/1313812252676554752

https://www.marca.com/futbol/athletic/2020/10/07/5f7dce8a46163fc8808b458e.html

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op do 8 okt. 2020, 10:03
1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Er zijn weer wat nieuwe Colombiaanse odds uit, en er zijn weer enkele duels die er voor mij met kop en schouders bovenuit steken:


Patriotas - Deportivo Pasto: Deportivo Pasto AH +0 @1.90 (Pinnacle, high)

Hekkensluiter Patriotas is een van de slechtste clubs van de Primera A, maar wil in eigen huis in de ijle berglucht van Tunja nog weleens punten pakken. Vice-koploper Deportivo Pasto speelt echter zelf ook op grote hoogte, en is aan dergelijke omstandigheden dus wel gewend. Daarnaast leggen de bezoekers veel beter voetbal op de mat. High stakes vanwege de forse value, want deze odd had wat mij betreft niet boven de 1.60 uit mogen komen.


Deportivo Cali - Boyaca Chico: Deportivo Cali AH -1 (Unibet, medium)

Subtopper Deportivo Cali neemt het in eigen huis op tegen Boyaca Chico. De bezoekers hebben dankzij hun recente thuisoverwinning op Jaguares de rode lantaarn overgedragen aan hun hierboven al genoemde stadsgenoot Patriotas, maar bakken er op vreemde bodem met slechts een punt uit zes uitduels helemaal niets van. Dat is niet gek, want zodra het hoogtevoordeel van spelen in Tunja wegvalt worden de vele tekortkomingen pijnlijk duidelijk. Deportivo Cali mag de drie punten absoluut niet door de vingers laten glippen.


Independiente Medellin - Jaguares: Independiente Medellin AH -1 @2.60 (Unibet, medium)

Independiente Medellin draait een moeizame Apertura, maar de trainerswissel lijkt de roodblauwen goed te hebben gedaan. De nieuwe coach Alvarez kende een glansrijk debuut met een 4-1 overwinning op Cucuta, waardoor deelname aan de play-offs plots weer binnen de mogelijkheden ligt. Jaguares kan qua status en spelersmateriaal totaal niet tippen aan El Poderoso, en moest deze Apertura in vijf van haar zes uitwedstrijden met lege handen huiswaarts keren. Ook van deze odd verwacht ik een behoorlijke daling.

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op vr 9 okt. 2020, 12:59
8 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

De Colombia - 1 quotering staat inmiddels op @1.63 bij Pinnacle. Goed bezig!


En om het nog gekker te maken de -3 bij Brazilië op @1.57 😀

Bericht gewijzigd door mbti op vr 9 okt. 2020, 22:32
1 Vind ik leuk's
“It’s not whether you’re right or wrong what’s important, but how much money you make when you’re right en how much you lose when you’re wrong”

Thnx voor colombia tip -2 odd 3.2 binnen.

0 Vind ik leuk's

Hi Jeroen,


Ik volg je tips altijd met veel plezier en houd ze ook allemaal bij maar ik vroeg me af of je een overzicht hebt van het resultaat van alle tips die je hier deelt?

0 Vind ik leuk's

Hallo Tim,


Nee, dat heb ik niet. Mocht je zin en tijd hebben, dan zou je zelf alle tips in een overzicht kunnen zetten. Dit topic is maar vijf pagina's lang, dus meer dan honderd picks zullen het denk ik niet zijn.


Groeten,


Jeroen

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.