Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Jeroenunibet81

Om de VW-tijdlijn niet vol te spammen en het geheel wat overzichtelijk te houden, heb ik besloten om mijn eigen topic te openen. Hieronder volgt mijn eerste tip:



Atletico FC - Boca Juniors: Boca Juniors EH +1 @2.35 (Guts, low)

Volgende week gaat een nieuw seizoen in de Colombiaanse Primera van start. Het is in zo'n eerste wedstrijd natuurlijk altijd aftasten, maar de odds kloppen in mijn ogen totaal niet. Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. Daarnaast werd Boca Juniors in de voorgaande twee onderlinge wedstrijden telkens als favoriet gezien (zie hier en hier). Ik wil daarom wel een klein gokje wagen op de 'bezoekers.'

11 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 22-01-2020 02:20 Leden topics
in 22-01-2020 02:20 Leden topics
260 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Kan je de bet linken @jeroenunibet81 ? Zie hem niet staan.

1 Vind ik leuk's
Op di. jul.. 2020, 00:32 schreef boostie:

Kan je de bet linken @jeroenunibet81 ? Zie hem niet staan.

Betfair heeft deze weddenschap inmiddels helaas weg gehaald. Jammer, want Torrent gaat spoedig opnieuw om de tafel met Flamengo, om te praten over de ins en outs van zijn mogelijke dienstverband. Carvalhal lijkt volgens de Portugese media een voorkeur te hebben voor Sporting Braga.


https://globoesporte.globo.com/futebol/times/flamengo/noticia/flamengo-marca-nova-conversa-com-domenec-torrent-e-inicia-a-negociacao-com-o-tecnico.ghtml

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

FC Barcelona - Napoli:


To get booked & player's team to lose: Giovanni di Lorenzo @21.00 (Unibet, low)


Dit is een foutje van Unibet, dus de kans is aanwezig dat deze weddenschap zal worden geannuleerd. Een losse kaart voor de Napoli-verdediger staat op 4.50, dus deze combinatie-bet zou volgens mij rond de 7.00 of 8.00 moeten staan. Di Lorenzo is met vijf gele kaarten in 33 Serie A-duels geen notoire kaartenpakker, maar tegen de tridente van FC Barcelona behoort een prent natuurlijk altijd tot de mogelijkheden. De Turkse scheidsrechter Cunyet Cakir grijpt doorgaans regelmatig naar zijn borstzak. Daarnaast is Napoli uiteraard de overduidelijke underdog in het Camp Nou.

8 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Op vr. aug.. 2020, 11:40 schreef jeroenunibet81:

FC Barcelona - Napoli:


To get booked & player's team to lose: Giovanni di Lorenzo @21.00 (Unibet, low)


Dit is een foutje van Unibet, dus de kans is aanwezig dat deze weddenschap zal worden geannuleerd. Een losse kaart voor de Napoli-verdediger staat op 4.50, dus deze combinatie-bet zou volgens mij rond de 7.00 of 8.00 moeten staan. Di Lorenzo is met vijf gele kaarten in 33 Serie A-duels geen notoire kaartenpakker, maar tegen de tridente van FC Barcelona behoort een prent natuurlijk altijd tot de mogelijkheden. De Turkse scheidsrechter Cunyet Cakir grijpt doorgaans regelmatig naar zijn borstzak. Daarnaast is Napoli uiteraard de overduidelijke underdog in het Camp Nou.

Ik zie hem al niet meer staan of waar kan ik hem vinden?

0 Vind ik leuk's
Op vr. aug.. 2020, 11:40 schreef jeroenunibet81:

FC Barcelona - Napoli:


To get booked & player's team to lose: Giovanni di Lorenzo @21.00 (Unibet, low)


Dit is een foutje van Unibet, dus de kans is aanwezig dat deze weddenschap zal worden geannuleerd. Een losse kaart voor de Napoli-verdediger staat op 4.50, dus deze combinatie-bet zou volgens mij rond de 7.00 of 8.00 moeten staan. Di Lorenzo is met vijf gele kaarten in 33 Serie A-duels geen notoire kaartenpakker, maar tegen de tridente van FC Barcelona behoort een prent natuurlijk altijd tot de mogelijkheden. De Turkse scheidsrechter Cunyet Cakir grijpt doorgaans regelmatig naar zijn borstzak. Daarnaast is Napoli uiteraard de overduidelijke underdog in het Camp Nou.

Zie hem ook niet staan.

0 Vind ik leuk's
Trust the process, in youth we trust. COYM
Op vr. aug.. 2020, 13:54 schreef pieterbas99:

https://www.unibet.eu/betting/sports/event/1006554771

Player specials en dan onderaan.

Gevonden en ingezet, bedankt.

1 Vind ik leuk's
Op vr. aug.. 2020, 13:54 schreef pieterbas99:

https://www.unibet.eu/betting/sports/event/1006554771

Player specials en dan onderaan.

Ook gezet. Tnx! 👍

0 Vind ik leuk's
Trust the process, in youth we trust. COYM

Cruz Azul - Leon: Cruz Azul AH -0.25 @1.91 (BetVictor, medium)


Cruz Azul is op dit moment misschien wel de beste club van Mexico. De ploeg legde beslag op de afgelopen Clausura en won vorige maand eveneens de Copa por Mexico, het opwarmtoernooi voorafgaand aan het nieuwe seizoen. Daarnaast is La Maquina traditioneel ijzersterk op eigen veld, en keert goalgetter Jonathan Rodriguez terug van een schorsing. Tegenstander Leon is dit prille seizoen weliswaar nog ongeslagen maar moet het dit weekeinde wel stellen zonder diverse belangrijke spelers, waaronder sterspeler Angel Mena. Daarnaast stelt de ploeg in uitwedstrijden erg vaak teleur.


https://twitter.com/PasadosDeVerde/status/1291807979029827584

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op za 8 aug. 2020, 03:02
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Sport Boys - Sporting Cristal: Sporting Cristal AH -1 @1.97 (Unibet, low)


Sporting Cristal is een van de grootste clubs van Peru, maar is met slechts een overwinning uit de eerste zes speelrondes bezig aan een dramatische Apertura. Dankzij de coronacrisis heeft de club uit Lima weer even de puntjes op de i kunnen zetten, en met een nieuwe coach hopen zij op een frisse wind. Tegenstander Sport Boys uit het nabijgelegen Callao staat weliswaar iets hoger op de ranglijst, maar kampt met grote problemen. De club kreeg onlangs een boete en een puntenaftrek omdat het de salarissen voor de spelers en andere medewerkers niet op kon hoesten. Daarnaast testten deze week acht mensen (zes spelers en twee medewerkers) positief op het coronavirus. Het is onbekend om welke spelers het precies gaat, maar het moge duidelijk zijn dat Sport Boys deze wedstrijd graag had uitgesteld. Daar ging de Peruviaanse voetbalbond echter niet mee akkoord. Dit is voor Sporting Cristal dus een uitgelezen kans om het blazoen weer wat op te poetsen, al houd ik mijn inzet vanwege het beroerde seizoen van de bezoekers bewust laag.


https://depor.com/futbol-peruano/descentralizado/sport-boys-confirmo-que-tiene-ocho-casos-positivos-de-coronavirus-en-el-plantel-antes-del-reinicio-de-la-liga-1-noticia/


Update:

Deze wedstrijd helaas alsnog afgelast, evenals alle overige wedstrijden van deze zevende speelronde.

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op za 8 aug. 2020, 07:23
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.