Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Jeroenunibet81

Om de VW-tijdlijn niet vol te spammen en het geheel wat overzichtelijk te houden, heb ik besloten om mijn eigen topic te openen. Hieronder volgt mijn eerste tip:



Atletico FC - Boca Juniors: Boca Juniors EH +1 @2.35 (Guts, low)

Volgende week gaat een nieuw seizoen in de Colombiaanse Primera van start. Het is in zo'n eerste wedstrijd natuurlijk altijd aftasten, maar de odds kloppen in mijn ogen totaal niet. Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. Daarnaast werd Boca Juniors in de voorgaande twee onderlinge wedstrijden telkens als favoriet gezien (zie hier en hier). Ik wil daarom wel een klein gokje wagen op de 'bezoekers.'

11 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 22-01-2020 02:20 Leden topics
in 22-01-2020 02:20 Leden topics
261 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Libertad - Boca Juniors: Libertad DNB @2.10 (Comeon, low)


Niet Boca Juniors maar Libertad behoort in mijn ogen favoriet te zijn. Zoals je wellicht weet is Argentinië ontzettend hard getroffen door het coronavirus, waardoor Los Xeneizes al ruim een halfjaar geen enkele wedstrijd meer hebben gespeeld. Zelfs oefenwedstrijden zijn nog steeds uit den boze voor de volksclub uit Buenos Aires. In Paraguay is de competitie daarentegen al bijna twee maanden bezig, en is Libertad als vice-koploper met vijf overwinningen en een gelijkspel in de laatste zes duels bezig aan een fraaie reeks. Natuurlijk behoort Boca Juniors tot het rijtje topfavorieten voor het winnen van de Copa Libertadores, maar in dit specifieke duel heeft Libertad in mijn ogen de beste papieren.

2 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Deportivo Pasto - Tolima: Deportivo Pasto DNB @1.78 (888Sport, low)


Na ruim zes maanden zonder voetbal is ook in Colombia eindelijk de bal weer gaan rollen. In deze eerste speelronde sinds de coronauitbraak krijgt Deportivo Pasto bezoek van Tolima. Deportivo Pasto is van origine een sterke thuisploeg, met het op ruim 2.500 meter hoogte gelegen Estadio Libertad als belangrijke factor. Tolima heeft het er in elk geval altijd lastig, want in de laatste twaalf onderlinge ontmoetingen in de ijle berglucht van Pasto kwam het nooit verder dan hooguit een gelijkspel. Daarnaast moeten de bezoekers dit weekeinde veel belangrijke spelers missen.


https://pasto.extra.com.co/noticias/deportes/futbol/con-nomina-mixta-estos-son-los-convocados-de-deportes-tolima-629267

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op zo 13 sep. 2020, 07:59
2 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Cucuta - Deportivo Cali: Deportivo Cali AH -0.75 @2.43 (Unibet, low)


De bookmakers zijn duidelijk niet op de hoogte van de penibele situatie bij de thuisclub. Het bestuur van Cucuta ligt namelijk al geruime tijd overhoop met de burgemeester van de gelijknamige grensstad over het te laat betalen van de huur van het Estadio General Santander. Ook zou de grasmat in zo'n slechte staat verkeren dat deze ongeschikt zou zijn voor profvoetbal. Deze ruzie is nu zover uit de hand gelopen dat Cucuta de rest van het jaar moet uitwijken naar het stadje Armenia in de Colombiaanse koffieregio, helemaal aan de andere kant van het land. Je zou kunnen stellen dat Cucuta nu de uitspelende ploeg is, want vanuit Cali ben je daar veel sneller dan vanuit Cucuta. Er mag natuurlijk nog geen publiek aanwezig zijn, maar het verschil in reistijd is overduidelijk in het voordeel van de 'bezoekers.' Daarnaast heeft Deportivo Cali veel beter spelersmateriaal, dus ik verwacht dat deze odd nog flink zal gaan dalen.


https://caracol.com.co/emisora/2020/09/10/cucuta/1599750568_703703.html

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op di 15 sep. 2020, 02:11
3 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Atletico Nacional - Tolima: Atletico Nacional AH -0.75 @1.98 (Unibet, medium)


Atletico Nacional is een van de absolute topteams van Colombia, en als vanzelfsprekend de topfavoriet voor het landskampioenschap. De voornaamste reden voor deze pick is echter dat de bezoekers worden geteisterd door corona. Aanvankelijk had Tolima maar liefst twintig besmette spelers, maar dat aantal is op de een of andere manier terug gebracht naar zeven. De bezoekers gingen er eigenlijk al van uit dat dit duel niet door zou gaan, maar de Colombiaanse voetbalbond besliste dat er gewoon gevoetbald kan worden. Het is echter duidelijk dat de bezoekers zwaar gehavend aan de aftrap zullen staan.


https://www.futbolred.com/futbol-colombiano/liga-aguila/noticias-liga-betplay-criticas-a-tolima-vs-nacional-casos-positivos-covid-19-124047

2 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Boyaca Chico - Cucuta: Boyaca Chico DNB @1.80 (Unibet, high)


Deze odd staat veel te hoog. Qua spelersmateriaal ontlopen beide teams elkaar niet veel, maar in de ijle berglucht van Tunja op ruim 2.800 meter boven de zeespiegel happen tegenstanders al snel naar adem. De laatste twintig onderlinge ontmoetingen in Tunja leverden veertien thuisoverwinningen en slechts drie uitzeges op, dus alles boven de 1.50 is wat mij betreft forse value. Deze wedstrijd zou eigenlijk al in maart worden gespeeld, maar dat ging vanwege de coronaperikelen niet door. Toen stond deze DNB op slechts 1.30, dus het is aannemelijk dat deze odd nog fors zal gaan dalen.

2 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Alianza Lima - Cesar Vallejo: Cesar Vallejo AH -0.75 @1.94 (BetVictor, medium)


De odds zijn helaas al flink gedaald, maar ik heb besloten om deze pick toch te spelen. Alianza Lima zal namelijk met reserves spelen, aangezien het een paar dagen later in actie komt in de Copa Libertadores. Cesar Vallejo doet het de laatste tijd prima en zal wel gewoon met haar gebruikelijke basiself aantreden. Daarnaast wordt dit duel gespeeld op neutraal terrein in het stadion van Sporting Cristal, en is er geen publiek welkom.


https://twitter.com/alianzahistory/status/1307855864565583872/photo/1

1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Envigado - Atletico Junior: Envigado AH +0 @2.65 (Unibet, medium)


Het is nog nergens bevestigd, maar ik acht de kans erg groot dat Atletico Junior dit weekend met een B-elftal zal aantreden. De club uit Barranquilla speelt enkele dagen later namelijk een zeer belangrijk duel in de Copa Libertadores, terwijl het in eigen land op koers ligt voor deelname aan de play-offs. Envigado, dat zich wel volledig kan focussen op deze wedstrijd, zou daar weleens van kunnen profiteren. De kansen zijn in elk geval een stuk meer fifty-fifty dan de huidige odds doen vermoeden.

3 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Dit topic is een klein jaar onderweg zie ik.

Hoe gaat het met deze tips ? Is dit puur voor de fun en de hobby, of verdien je er daadwerkelijk geld mee ?

0 Vind ik leuk's

Welkom bij VW, Toto! 😃


Dit is puur voor de 'fun en hobby'. Overigens ben ik al veel langer dan een jaar actief op VW, maar heb ik dit topic in het leven geroepen om de tijdlijn niet constant vol te spammen. 😉 Ik speel bewust niet met een grote inzet, want dan komt er een bepaald soort spanning bij kijken waar ik niet op zit te wachten. Het plezier haal ik uit het zoeken naar value bij de bookmakers, waarbij ik met name probeer om hoger te zitten dan de closing line van Pinnacle.

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op do 24 sep. 2020, 03:42
4 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Tolima - America de Cali: Tolima AH +0 @1.74 (Unibet, high)


Ook van deze odd verwacht ik een forse crash. Tolima is getuige haar tweede plaats bezig aan een prima Apertura. America de Cali moet alle zeilen bijzetten om de play-offs te bereiken, maar heeft momenteel andere prioriteiten. In de nacht van 29 op 30 september spelen De Rode Duivels namelijk een 'finale' in de Copa Libertadores, dus ik verwacht dat de bezoekers hun basiselftal zullen sparen voor die kraker (al is dat op dit moment nog nergens bevestigd). Sowieso vind ik deze pick wel een high stakes inzet waard. Dit duel stond eigenlijk gepland voor maart, maar daar werd door het corona-gebeuren een streep door gezet. Toen stond deze AH op slechts 1.30.

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op do 24 sep. 2020, 03:37
2 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.