Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Jeroenunibet81

Om de VW-tijdlijn niet vol te spammen en het geheel wat overzichtelijk te houden, heb ik besloten om mijn eigen topic te openen. Hieronder volgt mijn eerste tip:



Atletico FC - Boca Juniors: Boca Juniors EH +1 @2.35 (Guts, low)

Volgende week gaat een nieuw seizoen in de Colombiaanse Primera van start. Het is in zo'n eerste wedstrijd natuurlijk altijd aftasten, maar de odds kloppen in mijn ogen totaal niet. Beide teams spelen in hetzelfde stadion, dus van thuisvoordeel is geen sprake. Daarnaast werd Boca Juniors in de voorgaande twee onderlinge wedstrijden telkens als favoriet gezien (zie hier en hier). Ik wil daarom wel een klein gokje wagen op de 'bezoekers.'

11 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 22-01-2020 02:20 Leden topics
in 22-01-2020 02:20 Leden topics
261 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ferencvaros - Molde: Ferencvaros AH +0 @1.77 (BetVictor, medium)


Deze pick pak ik nu alvast, omdat ik verwacht dat deze odd nog wel wat gaat dalen. De heenwedstrijd van vorige week op Noorse bodem eindigde in een 3-3 gelijkspel, wat vanuit Hongaars oogpunt met drie uitgoals een prima resultaat is. Ferencvaros is al bijna een jaar ongeslagen in de eigen Groupama Arena, en wist eerder al grote namen als Celtic en Dinamo Zagreb uit te schakelen. Molde doet het thuis meestal nog wel aardig, maar is buitenshuis met vijf nederlagen, een gelijkspel en slechts een overwinning in de laatste zeven uitwedstrijden doorgaans niet veel soeps.

3 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

De wedstrijd is uitgesteld volgens FlashScore.

0 Vind ik leuk's
“It’s not whether you’re right or wrong what’s important, but how much money you make when you’re right en how much you lose when you’re wrong”

Bedankt, ik blijf volgen.

0 Vind ik leuk's

flamengo speet 1 oktober voor de copa gaat deze door? aangezien ze 19 besmettingen hebben. gister hebben ze mooi die hele bond te kijk gezet met een 1-1 tegen palmeiras uit

0 Vind ik leuk's

Ja, dat gaat gewoon door, al missen de Brazilianen sowieso nog steeds minimaal twaalf spelers en trainer Domenec Torrent:


"Já quem testou positivo nos exames de quarta e sexta-feira segue em quarentena e está fora do duelo contra os equatorianos. É o caso de Domènec Torrent e outros 12 jogadores."


https://globoesporte.globo.com/futebol/times/flamengo/noticia/bruno-henrique-filipe-luis-e-mais-cinco-jogadores-do-flamengo-fazem-exames-de-olho-em-jogo-do-del-valle.ghtml

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op ma 28 sep. 2020, 13:26
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Real Valladolid - Eibar: Real Valladolid DNB @1.77 (Unibet, medium)


Belangrijk duel in de strijd tegen degradatie. Real Valladolid is een ontzettend stugge ploeg, die met name op eigen veld ook na de coronapauze ontzettend moeilijk te verslaan is. Woensdagavond gaat het op bezoek bij Real Madrid, en trainer Sergio lijkt van plan om een groot deel van zijn basiselftal te sparen voor aankomend weekend tegen Eibar. De bezoekers spelen woensdagavond thuis tegen Elche. Dat is eveneens een echte degradatiekraker, dus Eibar kan het zich eigenlijk niet veroorloven om veel sleutelspelers rust te geven. Daarnaast zijn de Basken buiten het eigen Ipurua vaak bijzonder matig en raakten zij de afgelopen zomer diverse belangrijke spelers kwijt. Een daarvan is de uitgerekend naar Real Valladolid vertrokken Fabian Orellana, die vorig seizoen met acht goals en zeven assists direct betrokken was bij vijftien van de 39 goals van Baskische makelij.

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op ma 28 sep. 2020, 16:05
4 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

dank je wel ga ik live kijken die weds kijken waar meeste value gaat liggen

0 Vind ik leuk's

Cienciano - Huancayo: Huancayo AH +0 @2.00 (BetVictor, medium)


Cienciano mist vanavond nogal wat belangrijke spelers, onder wie haar Argentijnse clubtopscorer Romagnoli. Daarnaast wordt deze wedstrijd gespeeld zonder publiek en op neutraal terrein, dus van thuisvoordeel is absoluut geen sprake. Volgens mij behoren de 'bezoekers' daarom favoriet te zijn.


https://twitter.com/UpaQueUpapa/status/1310926634174885888?s=20


0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Deportivo Municipal - Universitario: Universitario @1.90 (Betsson, medium)


Universitario is bezig aan een uitstekende Apertura en heeft nog maar drie overwinningen nodig om het kampioenschap te mogen vieren, terwijl Deportivo Municipal anoniem meedraait in de middenmoot. Daarnaast wordt deze wedstrijd gespeeld op neutraal terrein zonder publiek in het stadion van Sporting Cristal, dus het thuisvoordeel valt volledig weg. In mijn ogen zou deze odd niet boven de 1.70 uit mogen komen.

3 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Aucas - LDU Portoviejo: Aucas AH -1 @1.81 (BetVictor, medium)


Aucas staat in de middenmoot van Ecuador, maar mag zich met zes overwinningen uit zeven thuisduels wel de allerbeste thuisploeg van het land noemen. Dat is voor een groot gedeelte te danken aan de ijle berglucht van Quito. Laagvlieger LDU Portoviejo komt van de kust en is daar dus absoluut niet aan gewend. Daarnaast is clubtopscorer Francisco Fydriszewski geschorst na zijn rode kaart in de vorige wedstrijd.

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op vr 2 okt. 2020, 16:12
1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.